-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz xEon1337 #91598 üzenetére
Az a helyzet, hogy az 1.0 t-gdi rio alapból is 4,479M mert csak ex limited felszereltségtől választható, erre még rájön a gt line lesz 5M, mondjuk itt nem olyan markáns a különbség, mint ceednél
I20 meg többször volt már akciósan lx ex felszereltséggel (csak más fantázianéven) 3,7M 1.0 t-gdi 100 lovassal
Az i20 100 kg-al könyebb, 9,9s a 0-100 (mért nem gyári adat) még ezt 1-1,5 évig használom és benevezek egy új i20-ra, vagy addig lesz valami normális csomagban rio akkor arra, azt még nem akciózzák, mert nagyon újEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #91602 üzenetére
amúgy i20 alapból is olcsóbban elhozható, mert life A/C felszereltségtől kérheted 1.0 t-gdi motorral 3.95 a 100 lovas és 4,15M a 120 lovas
amúgy i20-bó létezik coupe is 1.0 T-gdi[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Richard!
addikt
Apropó szavazás... Mikor lesz eredményhirdetés?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
őstag
válasz kisza25 #91602 üzenetére
Engem is jobban izgat a szívó 1.4 a duplakuplungos váltóval, remélem normál felszereltséghez is lehet majd kérni. Ez a GT-Line nálam a 17-es alufelnivel bukik, erre a kocsira bőven elég a 15-ös, nagyon max 16.
Az a baj, hogy ami fontos pl. Android auto vagy kulcsnélküli indítás, az úgy is csak a legnagyobb felszereltséghez jár, az meg amúgy sem olcsó. A Volvómban kulcsos az indítás, de mivel a műszerfalba kell dugni felülre, ezért nem zavaró, szemben a kormányoszlopos indítással, ami idegesít vezetés közben is.
Árat még nem tudok.
Azért ez a beltér dizájnban ütősebb, mint az i20:
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz xEon1337 #91605 üzenetére
ez a picantónál:
ÜZEMANYAG Benzin Benzin
LÖKETTÉRFOGAT (cm3) 998 1248
MAX. TELJESÍTMÉNY (KW/LE) 49 / 67 62 / 84
LISTA ÁRAK
LX 2 769 000 2 969 000
WINTER EDITION 2 999 000 3 199 000
EX 3 669 000 3 869 000
GT LINE 4 219 000 4 419 000 akkor a rionál sanszos az 5M
igen a rio 1,4 szívó még engem is vonz, de már 4M-re emelkedett, akkor már ésszerűbb egy kia ceed 1,4 mpi, mindössze 50kg-al nehezebb!!!!
rio: 1130 - 1218 vs ceed:1 179 - 1 313 utóbbiba több extra kérhetőnekem az a középen beleeszkábált kijelző nem adja, pláne, ha nem kérek bele ilyen:
nekm az i20 jobban tetszik[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
őstag
válasz kisza25 #91607 üzenetére
5 milliót szerintem sem ér egy Rio - de egyébként rendesen felszerelve lesz az 5,5 is -, 4-et még adnék érte.
Ha az új Ceed az i30 árában lesz, akkor 4,5M-tól már bele lehet ülni a fapadba (1.4 MPi) és 7M-ért kb. a legfullosabbat (1.4 T-GDI, duplakuplungos váltó) hozhatjuk majd el. Ennek fényében főleg túlzás a Rio ára.
"Less but better" - Dieter Rams
-
pit stop
addikt
válasz kisza25 #91596 üzenetére
Szerintem is inkább az itthoni kommersz beszürkülés, és megfelelni akarás - no meg a kivagyiság játszik szerepet, hogy az új C3 szerű autókból nem vesznek sokat (meg a flották)
Cactus is egy vidám kis bugyborék, nyugaton pedig vették is elég rendesen; felénk meg olyan jelzőkkel illetik, hogy csak pislogok...Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
most nézem, hogy én még nem is szavaztam, pedig azt hittem
+1 szavazat a Kia Stinger-re.
xEon1337: tudom én vagyok igénytelen, de én csak olyan extrákért vagyok hajlandó fizetni amit ki is használok, amúgy ennyiből rosszak ezek a kérhető csomagok a kia/hyundainál, skodánál egyesével lehet belekérni mindent, pl. kifelejtettem a tempomatot 30eFt-ért orvosolták utólag, hátrány, hogy még az ajtóvédő gumit is külön kellett volna kérni és az pl lemaradt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Qru
MODERÁTOR
Sokat nyújt és sokba kerül a használt Škoda Octavia mk3/5E
Azért a 450k-s mechantronika csere a száraz dsg-ben elég kemény...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Integrale #91616 üzenetére
hyundai kona Cactus clone, nekik is megtetszett, mondjuk kicsit finomítottak rajat
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
BigBlackDog
veterán
Gyors lecsapatás után kicsit megkergült a tolatóradar. Mosás után 10 perccel kb. folyamatosan sípolt. Miután megtöröltem a szenzorokat, néha-néha abbahagyta. 1-2 órára rá kifújtam kompresszorral és most már egész jól magához tért, de még nem az igazi. Csöndes környezetben lehet hallani mind a négy szenzornál, hogy halkan pattognak.
1. Mennyire természetes ez (gondolom nem)?
2. Vajon meg fog gyógyulni magától?
3. Van valami tipp, hogy hogyan lehetne a jövőben elkerülni a hasonló eseteket? Civicnél nem tapasztaltam ilyet és Volvókát is párszor már lecsapattam, eddig egyszer sem volt probléma. -
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #91623 üzenetére
Hát ott inkább 12-13 literes városi fogyi volt a fő gond. De valóban költeni kellett volna már rá (futómű, komplett kidörrentő, okoskerék, kezdődő korrózió...)
kisza25: Szerencsére új kora óta ismert előéletű nála nincs ezzel gond, valós futású a gép.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz BigBlackDog #91625 üzenetére
A pattogás kívülről, közelről természetes. Ha belül pattog, akkor keszon betegség
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #91625 üzenetére
A pattogas termeszetes. Szerintem nincs aemmi teukk, ne csapasd nagyon kozelrol. Tegnap en is lemostam, ideje volt mar
Rendeltem gyari gumiszonyegeket, holnap talan megerkeznek. Remelem
-
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #91630 üzenetére
szólhattál volna 'szameg, kiugrottam volna megnézni. ráadásul pont egy fókával, csak kettessel.
elkészült sógor turbóhalott gépe, egész élhető. ha nem az alfa sok lóerejéhez lennék szokva, egészen rákívánnék. két baját fedeztem fel eddig: az ötös váltó miatt sokszor kell pörgetni és 2500 fölött csúnyán zúgós butadízel hangja van. facé nem tudnak alá rendes kipuffot csinálni, valamiért a digók meg tudták ugrani ezt a jtd-nél, hogy értelmes hangja legyen fordulaton (nyilván dízelhez képest).
így, hogy már van jártányi ereje (kb 130 low), kommersz kategóriában egészen mókás jószág ezzel a kapcsolási érzettel, fékkel-futóművel-kormányzással. -
nagyúr
Tudja valaki hogy a Mol Limo regisztracios dija az levasarolhato?
-
csipszikutya
senior tag
Az autóm tudja, hogy kell trollkodni...
9éve azt a2 fát kaptam telibe. Totálkár. Azóta nem jártam arra. De tegnap muszáj voltam.
Másnap letudtam a dolgomat irány haza. Tudni kell hogy, jó kis hegyi szerpentin. Erre elkezd sípolni a kva kocsi meg villogni a kézifék jel.
Hát nem gyengéd vigyázzba állt bennem a szar azonnal. Németül nem tudok, csak annyit hol lakok/ hogy lhívnak.
Na lényeg valamiért kevés volt a fék olaj. Vettem, utántöltöttem már csak ki kell találni hová tűnik az olaj. -
Richard!
addikt
válasz csipszikutya #91635 üzenetére
Sorban mondom: Állj, fék, hiba, használati utasítás.
A sixalag odabasz
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
csipszikutya
senior tag
válasz Richard! #91636 üzenetére
"satufek", autoszerelo, kep elkuld, "ha latod a tartaly aljan az olajat menjel de toltsd fel az elso kuton". "koszi bmeg itt tortem kocsit ezen a szakaszon anno...", volt eleg olaj, feltoltottem kb 1 deci olaj ment utana.
szombaton megy emelore. most bele szaladt 150 km de kussol, olaj is anyi van bennr amennyit bele raktam.az nem szigszalag, sebtapasz matrica mert ott rohad
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Idén április 15-én lesz a Redsun Fest!
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz csipszikutya #91635 üzenetére
"Muszáj voltam." He?
-
nagyúr
válasz focvis #91633 üzenetére
Nem kell komolyan venni. Este 7kor már nincs csúcs a városban, fél óra alatt tettük meg a távot.
Bálint: Sry, Asszonypajtival voltunk kika/sporfactory tengelyen, bevallom nem jutottál eszembe és időnk se lett volna pacsizni Nexttájm!!!!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz pit stop #91643 üzenetére
Tavaly voltam először, nem olyan, mint az AMTS. Bár a parkolóból el volt kerítve egy rész a tuning autóknak, az épületben a széria autók voltak. Elég sok gyártó jelen volt, a legtöbbe be is lehet ülni.
Szlovákul ugyan nem tudok, de angolul egész jól el lehet boldogulni. Ha jól rémlik, 29 € volt a 3 felnőtt jegy + a parkolás.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation tulajok OFF topikja
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Hálózati / IP kamera
- Óra topik
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős