Új hozzászólás Aktív témák

  • zolynet

    addikt

    válasz Declare #39078 üzenetére

    Mindkettőnek van értleme.
    2011-óta pályázok egy civic vti-vel. Sosem voltam vezetéstechnikia trainingen, de gondoltam rá hogy jó lenne megtapasztalni egy olyat is.
    Pályán ami borzasztóan tud fogyni a benzinnél is jobban az a gumi és a fék. Én általában úgy megyek ki hogy egy tartalék betét szett legyen nálam. Illetve úgy megyek hogy van egy bekoptatott fépbetét szett nálam és ha elfogy ami rajta van akkor csere. Semi slick gumikat használok (r888), amiket ott teszek fel,így azt csak ott gyalulom, a hétköznapi használatos toyo t1r-eket nem.
    Anno paradákkal mentem ki, hatalmas élmény volt az is, de aztán nagyon gyorsan kellett valami olyan gumi ami nem taknyol el a 2. körben. Az elsők között volt a futómű amit cseréltem, na arra sem szabad sajnálni a pénzt ha az ember pályázni akar és én már akkor tudtam hogy azt akarok huzamosabban.
    Kipróbálni gyári autóval is ki lehet a pályát, hogy mégis hogy megy, meg megrángatni, hogy jön ki kanyarból, stb, arra jó, de sokat körözni nem lesz megfelelő. (pl felforr a fékfolyadék, elfogy a betét, stb)
    ATS-el is tervezem hogy majd kinézek egy-két karikára, csak hogy hogy megy.

    Slovakiaringen is voltam többször, nagyon jó pálya, illetve tavaly kijutotta a Nürburgringre is. :)
    Ha valakit érdekel itt a beszámolója (képek, videó): katt

    Life is too short to stay stock!

Új hozzászólás Aktív témák