-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz
mycso #212570 üzenetére
Én a C Vectra után sokáig szemeztem vele, de csak megerösíteni tudom, amit korábban a többiek is írtak, diffi olajcserére igényes, könnyen döglik, a motort is relatíve könnyü megfözni (InsigniaClub fórumon utánaolvasol elég sokat javítottak otthon ilyennel), a leömlö elreped elöbb-utóbb mindben, azt a legtöbben cserélik valami minöségi tuning darabra, láncnyúlás ezeknél is elöjön, ergó erösen törödésigényes a technika.
Engem ezek, illetve az, hogy 325 lóhoz képest lehangolóan "lassú", cserébe a hajad is leeszi engem lehozott a típusról, egyszerüen a V6 hang nem kárpótolt volna ezekért a "hátrányokért".
Neten találsz egy csomó rugalmasságmérést, a 220 lovas Octi RS állóból 120-ig szinte fejet megy vele, utána meg le ishagyja, de 60-10/80-120 rugalmassági teszteken is sokkal kikap az Insignia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BestBuy topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen processzort vegyek?
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő