- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz K Norbi #20456 üzenetére
Futómű állítást nekem sehol se tudják normálisan megcsinálni, nincs benne a gépben a típus 7gen civicből az angol 3-5 ajtós illetve az usa coupe van a gépekben, a japán sedan nincs. Tőlem szokták kérdezni, hogy most akkor melyikre állítsák
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
Mondom CENTRÍR
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
hroberto
veterán
Szerintetek melyik kúton van a legjobb minőségű üzemanyag? Valamint megérik a prémium üzemanyagok a felárat?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Melack
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hroberto #20467 üzenetére
Minden kút a MOL-tól veszi a benzint itthon, az adagolóanyagokban lehet eltérés illetve az OMV prémiumát azt kintről hozzák ha jól tudom.
Benzinesnél sztem nincs értelme a prémiumnak ha csak nem vmi nagyon kihegyezett turbóbenzinesed van pl. Dízelből a modern CR-ek viszont többnyire meghálálják (ebből is van ami háklis az üzemanyag minőségre van ami kevésbé).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Mélyen egyetértek.
Főleg a mostanság megfigyelhető árpolitika okán.
Amikor 430 volt a sima 95-ös, akkor a prémium 95-ösök 440-ért mentek. Ez ugye gyors fejszámolással kb. 2.25% különbség. Ennyivel még talán fogyaszthat is belőle jobban.
Most 330 a sima 95-ös, és 345 a prémium, ami bizony 4.5% különbség, szóval szépen megdrágították csöndben. Azóta én sem veszem, egyszerűen nem éri meg.Same rules apply!
-
McSzaby
őstag
-
SzlobiG
félisten
Ha már adalék, az injektor tisztító dizelhez nálam is bevált. A vitara a maxmotion miatt hidegen nagyon csúnyán járt mintha nem ment volna az összes henger. Tankoltam sima dízelt meg bele az adalék és helyre hozta. Gondolom vmi dzsuvát feloldott a maxmotion.
#20476) Skillet: Én is elhatároztam, hogy a gyári 20k km helyett 15k után cserélem, de már lehet 10k után ledobom a sok hideg indítás és kis táv miatt azon a pár ezer forinton már nem múlik.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz SzlobiG #20474 üzenetére
Van olyan hogy time and distance period (1év/15e km) és van a long life period (2év/30e km)
Nálam így néz ki a 2éves olaj 7-8e km után.[link] Ami lehet nem jelent semmit hiszen nincs bevizsgálva az olaj, nem tudom milyen állapotban van.
De 2006 óta így használom, mindig fullszintetikus Mobil1 olajat kap, és eddig még nem volt probléma a motorral (foshtos szívóbenya).
Give them hell Ukraine!
-
Gergőke88
addikt
-
SzlobiG
félisten
Ja hogy long lifeozol az más. Ettől függetlenül én nem várnék tovább hiaba a kevés km. Meg sajna így képről nem lehet megállapítani.
Egy példát tudok mondani, hogy a céges aggregátorba 100 óránként kéne olajat cserélni, de beküldték a leengedett olajat a molhoz, hogy vizsgálják meg a minőséget és kitolták 250 órára a ciklust, mert olyan jó volt még a minősége.
Megkockáztatom, hogy itt is hasonló lehet a gyárak tuti olyan intervallumot adnak meg ami túl van biztosítva, ha minőségi olajjal használjuk.
-
-
TaaT
veterán
válasz SzlobiG #20486 üzenetére
Csak azért merem megcsinálni mert egy igénytelen szívó b. Régebben voltam egy szerelőnél, mutatott egy olyan (motorral szerelt mint az enyém) négyesgolfot amit khm színesrézbőrűek üzemeltettek, olajcsere szökőévente, vagy akkorse. Beindítja csattognak a hidrotőkék mint állat. Kérdezem mit lehet ezzel kezdeni, mondta hogy kicseréli őket, egy motor öblítés, friss olaj és mehet tovább nincs semmi baja. Ott láttam eddig olyat hogy négyesgolfban a vezetőoldali ülés vasig kikopva
De ez manapság már nem működik, a turbó motoroknál tényleg csak nagyon ritkán lehet 15-20e km fölé engedni a csereperiódust. A 30ezres csere meg záros határidőn belül (többnyire köv tulajnál) problémákat okozhat.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
Nincs azzal a 30 ezres periódussal baj, ha nem fix, hanem körülményektől függő és a körülmények teljesülnek. A skodriban van fix és változó intervallum is. A változónál az a lényeg, hogy számolja a hidegindítást és a pályán töltött minden 100km utáni hőterhelést. Ideális esetben elengedi 30 000-ig. Nálam 13 000km után sipákol, hogy service now.
Mindenképpen cserélem 10 000km után, csak a múltkor kíváncsiságból nem töröltem az intervallumot, hogy meddig engedi.
[ Szerkesztve ]
-
Mappa
addikt
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- Nők, nőügyek (18+)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest