Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz TheProb #179723 üzenetére

    Meg az összes többi német szar is.

    Szar a francia, szar az olasz, szar a német. Egyik sem szar, csak azok, amelyeket előtte leszartak és te egy ilyen szart veszel (ha már ez a meghatározó szó). rbalint88 frankón megfogalmazta, ami többségében az elb...tt magyarországi tulajokra jellemző. Egy autót nem megvenni nehéz, hanem fentartani.
    Csak egy példa. A volt laguna 3-as autómba, amit kb fillérekért megkapsz manapság, az alkatrészek drágábbak, mint a szintén volt volvo s90 autómba, de a 2019-es amg mercibe se volt egetrengetően drágább több futómű alkatrész.
    Konkrétan ehhez a redvás dízel renault-hoz minden alkatrész olyan drága (gyári), hogy amikor paraszttya (ja így ty-vel) rájön, hogyha főleg városban használja, akkor kb minden elszaródik rajta és egy vagyont ráköhöghetne a javításokra, akkor jön a tákolás-gányolás és terjed vírusként, hogy a francia egy szar.
    Hát nem az, csak 9-10 ezrenként kell bele tenni - nem a gyári fos elf olajat- hanem jóval drágábbat, 5 ezrenként légszűrőt cserélni, prémium dízelt tankolni és amikor kigyullad a szerviz lámpa, akkor nem a fórumokat kérdezni, hanem azonnal diagra tenni és ha kell a kb 70 ezres egr-t rögtön cserélni és lehetne sorolni.
    És akkor az az autó (is) kimegy a világból...
    Szóval a lényeg, egyik autó sem szar, hanem a gazdája az és lesz amiatt az egy szar.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák