Új hozzászólás Aktív témák

  • Skillet

    addikt

    válasz Elektrosokk #17041 üzenetére

    2 hónap múlva lesz 4. éve.
    igazából úgy eleve, nem nagyon kellett nyektetni.
    rögtön volt egy komplett vezérlés csere, meg szerelőm mondta, hogy picit lóg a két első egyenes (kereszt) lengőkar gömbfeje. na, azt sokszor elmondta a 4 év alatt, aztán idén végül fel lett újíttatva. a szilentek jók voltak benne, így nem akartam kidobni a gyári lengőkarokat, (az utángyártott cuccokat meg, ha lehet, kerülöm, rossz tapasztalatok voltak) felújítás óta az is hibátlan.
    pont ma voltam náluk harasztin, kicseréltük az önindító behúzó mágnesét.. és ha már, akkor át lett rángatva minden, de konkrétan egy db, picit mozgolódó kormányösszekötő gömbfejen kívül semmi. abból be lesz rakva egy gyári, aztán 10 évre megint nem lesz vele gond. és ennyi. semmi más. őszintén szólva furcsállom is, mert eléggé kemény a futómű (állítható magasságú bilstein lengéscsillapítók) és ezek a tetves utak is... szavakat nem találok rájuk. szóval mégis egyben van a futómű. persze örülök, csak fura :)
    jó sztori volt, mert állt nála egy kombi galant, 2 literes sohc motorral és 660ezernél állt a km óra :D azt mondja, nincs vele semmie extra, a váltót már picikét szinkronozni kellene, de ennyi :D szóval bírják ezek.
    no meg ott van nála a rommá tört legnum vr4 is :( na az viszont nem szép látvány. szélvédő betörve, lufik nyíltak. gáz.
    gyere át valamikor budafokra, viszlek egy kört. hátha megfertőz a dolog és nem fogsz nyugodni, míg nem áll egy vr4 a ház előtt :D

    (#17042) Rivaul
    rosszabbul is elsülhetett volna. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

Új hozzászólás Aktív témák