- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Adobe Illustrator kérdések
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Crypto Trade
- Hálózati / IP kamera
- SkyShowtime
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok!
Segítséget szeretnék tőletek kérni, biztos van közületek valaki, aki jártasabb az ügyben. Erősen gondolkodom, hogy váltok kétkerekűről négykerekűre, mert úgy alakult az életem, hogy szükségem lesz rá. Viszont azon agyaltam, hogy külföldről kellene hozatni autót. Német használtautó portálon olyan autókat láttam fillekért, amiket itt sokkal több pénzért kapnám meg. Az lenne a kérdésem, hogy mi a procedúra, ha honosítani szeretnék egy kint vásárolt autót? Tudom, hogy van regisztrációs adó, ami ha jól láttam, olyan 40k körül kostál most. Van még valami, ami kell ahhoz, hogy itthon tudjam használni az autót? Válaszotok előre is köszönöm szépen!
Üdvözlettel
Samu
Sic Parvis Magna
-
-
30z.Samu
félisten
válasz Zoli1222 #16305 üzenetére
Őszintén szólva nagyon rég vezettem autót, szóval nekem momentán arra kellene először az autó, hogy rutint szerezzek és utána arra, amiért veszem. Tehát igazából jó lenne egy öregebb autó is, mert azért "nem kár", ha esetlegesen történik valami, mint hogy egy újabbal történik ilyesmi. Csak azért jó lenne, ha üzembiztos lenne.
Sic Parvis Magna
-
tresh
addikt
válasz 30z.Samu #16304 üzenetére
Nem igazán ennek függvénye. A regadót ugye eu-s környezeti norma+cm3 és benzin vs diesel alapján kalkulálják ez egy 10 éves járgányra átlagosan olyan 80-160k között mozoghat. Ehhez még ugye el kell intézni az itthon papírmunkát aminek ha te magad jársz utána szerintem min 1 hónapot fogsz sz*pni mire sikeredik a műtét. Ha kinti autó kell lehet érdemesebb kereskedéseket nézegetni akik kintről hoznak be gépeket mert ők kb 2-3 nap alatt bepapírozzák és tuti nincs felesleges kör az okmányirodába stb. Igazából szerintem döntsd el mennyi a keret milyen autó szeretnél elég rég óta van sok márkának elektronikus szerviz vezetése így elég hamar kiderül mi volt az előélete és így talán egy jobb példányt ki tudsz fogni
-
Melack
veterán
Első tanulós autónak, kis távokra érdemes a TC-n is nézett 100.000 Ft környékén keresni?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Melack
veterán
válasz szőröscica #16310 üzenetére
& tresh: akkor marad a szomszéd bácsi, remélem a Matizért nem akar sokat kérni. Azt mondjuk lakatolni kellene, de lagalább tudom, hogy gondoskodott róla.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Declare
őstag
Uh, azert azt a ket also tarcsat elfogadnam nem mintha a jelenlegi nem tudna megzabolazni azt a 110 lovat, de azert bitangul nezne ki , valaki megdobna vele, meg a 17" felnit es gumit is bevallalnam hozza....bar mint hallottuk nem szabad belepiszkalni a gyari dolgokba
(#16220) bitpork van bezony....518d....ez a trend, kis motor, kis fogyasztas. Itt van pl az uj skoda superb az 1,6 os tdi vel, akkor ez mar inkabb durva [link]
-
roberto211
őstag
válasz 30z.Samu #16314 üzenetére
300k bol megtudod úszni kb a behozatalát mind3 modellnel.
Amiket felsoroltál 5-600euroert lehet behozni értelmesebb darabokat amik elég jól felszereltek. Azaz olyan 170-180 környéke. Erre rájön egy 35-40es regado. 2x6e forgalmi plusz rendsz.,Illeték(nem tudom mennyi ),meg egy kölcsönrendszám ha lábon akarod hozni.
300-ért itt ilyen alap-vagy netán közepesen felszereltet kapsz swiftbol. Astrabol ezt sem.
Ott meg full. Villany ablak,tükör,lufik,fekrasegito,szervo,stb stb. Nekem is kinti amúgy de nem en hoztam be.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
-
30z.Samu
félisten
válasz roberto211 #16316 üzenetére
Egy valamit meg szeretnék kérdezni, mert ezt sose értettem. A hirdetésekben ott virít, hogy külföldi okmányokkal rendelkezik a papír. Ez mit jelent abban az esetben, ha lejár a műszaki?
Sic Parvis Magna
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #16323 üzenetére
245 ló 300 Nm alapból és ez meg is van chippelve... Lehet van abban kis tartalék...?!
Múlt hétvégén majdnem elmentem megnézni de szerencsére nem mentem. Mert akkor tuti hazahozom.
btw: megjött az obd-s hibakód olvasóm. A kövi immár teljesen márkafüggetlen talin már 1k/hibakódtörlés áron fogok dolgozni. Hátha sok Renault-os jön... :
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz bitpork #16317 üzenetére
bmw nek is megvannak ugyanúgy a maga kategóriái. Miért az e46 316i az hol híres a sportosságáról? aki sportos bmw t akar az 200lo felett keresgél, vagy méginkább az M kategóriában. Egy 518d az egy utazóautó, kb, mint az előd az 520d. Takarékos, mégis bmw.
(#16318) TaaT Mekkora bisnisz lenne
-
30z.Samu
félisten
válasz roberto211 #16335 üzenetére
Értem, akkor nyugodtan vehetek ilyet is, ha úgy van, nem lesz ebből gond. Köszönöm!
Sic Parvis Magna
-
http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/autosok_figyelem_uj_utkategoriat_vezetnek_be.602289.html
Legyen szavazás hogy vajh fizetős lesz-e a fajtája?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
tresh
addikt
-
raczger
őstag
Mai égéstér, Winkli: "Melyik az E46-os?"
Ennyi év autós újságírás ellenére olyannyira tudatlan sok témában, hogy az elképesztő.
Eredeti nevén KulcsárSzabinaSzabolcswww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
rbalint88
addikt
válasz raczger #16309 üzenetére
hát így két videó alapján nekem is jobban tetszik a mazdáé, a chrysleré eléggé fingreszelés. valahol félúton van az "igazi" amerikai V6 tehénbőgése és az E46 M3 heavy metalja között.
más: miután az egyik autóhifis cég két hét alatt nem jutott semmire alkatrészbeszerzésben (beépítő díszkeret+ BOSE jelátalakító adapter) és jövő héttől már napi 8-ban dolgozom -ergo nem lesz időm kivinni a város másik felébe az autót-, kerestem neten megfelelő alkatrészekkel ellátott boltot, megvettem a szajrét és itthon bruttó kettő óra alatt bent volt a helyén a rádió, megfelelően elvezetett usb-kábellel és mikrofonnal. annyi gányolás volt a dologban, hogy a gyári dupla ISO csatit (egybe öntött táprész és hangszóró-kivezetések)szét kellett szeparálni az adapter miatt, erre elegánsabb megoldás lett volna egy táptoldó, de nem volt kedvem átöltözni és egy órát elkocsikázni ezért.
Képet nem mutatok, mert... hát nem szép ez a rádió ebben a műszerfalban. De legalább van blútyúk, ami a halkabb autóban és jobb hangcuccon már erősen korlátos, úgyhogy marad a kábelezés.Apropó, nem kell esetleg valakinek egy 5CD-s Blaupunkt CD-tár?
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #16348 üzenetére
enyém nem bőrös, hanem ilyen szövetes, csak a sofőrülésen már lekopott a pirosság, ott meglátszik a 288ezer km De ugye fele annyiba is került, mint egy patika állapotú beltérrel rendelkező bőrös darab.
nem adom el, még csak most vettem. amúgy se jó neked, mert fújdízel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest