-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
-
TaaT
veterán
-
nagyúr
válasz tomiii. #16151 üzenetére
Jovore en is gondolkodom egy kis fek upgraden, hatra az 1.4 sport tarcsas fekrendszere az elso gyari tarcsa + betet parossal, elore meg valami EBC/BREMBO tarcsa, betet paros. Gyarilag 242, meretet talan nem is novelnek. Illetve fekcsoveket erdemes szerintetek cserelni? Mennyire macera (menyit kernek erte altalaban)?
-
tomiii.
aktív tag
válasz tboy93 #16153 üzenetére
Hidrós kézifékhez vettem múltkor, az 5K volt talán, elölre fele annyi kell, de nem volt hajlítva és magamnak raktam be(meg réz, ezt nem tudom elfogadják-e még, de le kell festeni feketére és akkor már is elfogadható ). Szóval az anyag költség olyan 10K körül van + gumi fékcsövek. Munkadíjat nem tudom mennyi lehet.
-
-
szőröscica
addikt
Istenem, néha olyan hülyeségeket tudnak csinálni az autógyártók. Kellenek olyan modellek a kínálatba, amikre az ember csorgathatja a nyálát, és mondhatja, hogy bár nekem nincs 370Z-m, de mégis attól a gyártótól vettem az X-Trailt, aki ezt a szuper sportkocsit is tervezte.
-
tresh
addikt
válasz szőröscica #16158 üzenetére
Lehet velem van a baj de engem a nissan z szériája nem igen hat meg..igazából felesleges volt már fénykorában is pl ott van a S13/14/15; /GT-R 32/33/34; SX 200/240 ezek mellet csak parasztvakítós boltba járós autó. Nem tudom én a 350/370z re nem tudok sport autóként tekinteni kb ugyanaz az érzésem vele mint pl a Porsche Boxer hogy szép szép meg jó hogy van de hogy minek azt senki se tudja.
-
EQMontoya
veterán
-
tresh
addikt
válasz EQMontoya #16160 üzenetére
350z-t vezetem jól megy szép de ennél nem több számomra. Ha ránézek nekem nincs meg az az érzésem hogy ez igen ez egy vérbeli sportautó, ellenben pl egy r32 vagy sx 240 stb. Nincs vele semmi bajom de tényleg nem sok létjogosultsága volt/van (autósport és épített Z-ket most ne vegyük ide) a Nissan többi sportautóit figyelembe véve. Szerintem ezt jól látják ők is
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz szőröscica #16158 üzenetére
Közgazdász fejjel azt mondom, hogy ha egy típus még közvetve sem termel hasznot, akkor nem kell gyártani. Főleg akkor, ha egy gyártót nem vet fel a pénz.
rip and tear, until it is done
-
-
Declare
őstag
válasz bitpork #16112 üzenetére
Nekem az tetszik, hogy azert akarja eladni, mert egy nagy csaladi kombit akar meg jo, hogy nem egy A8-ast, mert akkor meg egy 0-t hozza kellene irnia
kerdes mi a felesleges? azert az allat, amikor alattad a sok 100 loerö huzza az igat ha megteheti valaki, miert ne? Raadasul, ha kint hasznalja pl a nemeteknel, akkor tud is vele elvezkedni az autobahnon. Ha azt mondod nem racionalis, akkor azzal egyetertek. Viszont ha annyi penzem lenne, hogy teljesen mind1 par 10 millio ide vagy oda, miert ne vennek egy "felesleges" M4 est?
(#16141) mdani01 hatha megjön a balekja es elviszi...miert ne? Csak akkor legalabb valami igenyes hirdetes lenne, igenyes szöveggel...
(#16154) tresh oooooooo ezazaaaaz, pont egy ilyet latok itt egy "premium" e46, porigültetett 316i -n imadom csak azt nem ertem ezt kinek csinalja? Maganak, hogy elhiggye, hogy brembo? Vagy masnak? de akkor legalabb a 316i-t kaparna le hatulrol
[ Módosította: Qru ]
-
tresh
addikt
válasz szőröscica #16165 üzenetére
Bocs teló javítva a nyelvtan nácik végett "boxster"
-
tresh
addikt
válasz Declare #16171 üzenetére
Mindig tanul az ember újat bocsi akkor Mondjuk az hogy mitől prémium érdekelne mert szerintem pont most van az a korszak hogy az e46/a4b5/passat b5 a modern kor cigánydinnyésmercedesi.
[rvilike]: csak saját véleményem írtam le hogy nem tartom hülyeségnek hogy elfelejti a nissan a Z szériát. De itt mindenki magára veszi főleg mert csak a Japán autók a királyok
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #16177 üzenetére
Nekem is a4b5 öm van de annyi fos hulladék darab van már belőle az utakon hogy néha ha sajátomra nézek és sírva fakadok hogy pont az ilyen lerúgott fosnégertörökbrazil" kintről behozott autók véget nincs már ára...nincs mit ezen szépíteni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #16179 üzenetére
Tudom de ha jól megnézed a 60% pont az 1000euros mert tdi és audi/vw aztán csodálkozik hogy hulladék és esik szét.
-
roberto211
őstag
Vágom h milyenek vannak.
Tegnap épp ülök házzal szemben a kocsiba.
Főút mellett vagyunk így elég sok auto megy el.
Ha abba a 3percbe nem láttam vagy 4 b5 Passatot M/N rendszámmal akkor egyet sem
Egyik rozsdás volt nagyon,masik füstölgő 2.5 tdi passat
Huhh mondom jól haladunk.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Declare
őstag
Akkor lemaradtal a multkor azert nem erted
Irronia volt, azert is tettem idezöjelbe. Multkor felvetettem, hogy A Bmw, AZ Audi igy nem jelenthetö ki, hogy premium. Aa 3as sorozat meg az A4 audi meg aztan plane nem hiszen mindegyik felsö közepkategoriaban jatszik, meg csak nem is a felsö kategoriaba, de ettöl meg otthon "A BMW" meg "AZ Audi" az premium es premium eleterzessel jatszak benne sokan az agyukat. Na erre megkaptam, hogy hülye vagyokmod: jah es mielött ujabb flamewar robbanna ki, leirom (mondjuk multkor is leirtam), hogy kifejezetten szeretem a 3as bmw/ a4 audi kat. Az e46 mai napig egy nagyon jo autonak tartom es szivem szerint egy e92 be ülnek....csak azert kezeljük helyen a dolgokat. Egy Porsce panamera lehet premium auto (szvsz), de egy 3 as bmw nem....mint ahogy a H astramat sem hivom, terepjaraonak...mert nem az. Leültem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #16181 üzenetére
Lesz még belőle sok ahogy bmw-ből is rengeteg van pl 3-asok nagyon kapósak még mindig. Haver ugye autókkal biznisszel azt mondta mocskos módon viszik az 500-1000 euros darabokat kintről..
(#16182) Declare Tiszta sor
[ Szerkesztve ]
-
Akkor én is csatlakozok a picsogókhoz: már Domi sem prémium, csak amikor új volt, volt az. Szaré húgyé hozzák a visszatekert órásokat. Érdekes h a mobile-n lehet látni 300k+osokat nagyon szépeket csak exportra, de valahogy ideérésekor már csak max 200-t mutat az órája.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz roberto211 #16163 üzenetére
Ja, de nem ugy ahogy en akarom. Ha meg még meg is van rakva az auto, akkor aztan tenyleg lofing ez a fek
-
válasz zoo8800 #16186 üzenetére
És tresh: Ez van. Az önámítás nagy úr. És a mobilen sem látszik soknak, de ne feledjük hogy ott le szokták írni h pl a valós km-mert motorcsere volt- sokkal több. Illetve azt is, hogy nem mindhez van kiírva a km. Egy szimpla szűréssel nem lehet megállapítani hogy mi igaz és mi nem. Nem is említve, hogy ugye van egy olyan állatfajta hogy 'nur Export', és alacsony futású. Guess mennyire valós
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
Szerintem a presztizs es a premium fogalmat keverik itt egyesek erosen ...
-
Zoli1222
őstag
válasz zoo8800 #16190 üzenetére
A lényeg, h qrva nagy lutri itthon egy 7-10 éves autó vásárlása, legyen szó bármelyik márkáról is. Már április óta nézem az autókat.
Volvo v70 2,4d d5 2003-07
Toyota avensis 1,8 vvti és 2,0d-4d 2003-07
Mazda 6 1,8 2003-07
Honda accord 2,2 cdti és 2,0 2003-07
Mercedes e 270cdi 2003-04
Bmw 530d 2004
Bmw 320d 2006
Ford mondeo 2,0 tdci 2007-08[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Zoli1222 #16192 üzenetére
Nem nézegetni kell, hanem megtalálni ami neked tetszik, megtudni mik a tipizálható hibák, és ez alapján szűrni. Allroadoknál bevált. Passátnál bevált.
Ahogy nézem a listádat elég tág határok között mozogsz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #16196 üzenetére
Volt neki?
-
Zoli1222
őstag
válasz runner 125 #16193 üzenetére
A v70-ben tuti voltam, h mondani fogod, ahogy a topikjában is. A volvonál is és a hondánál is vagy nagyon sok vagy gyanúsan kevés km-rel árulják az autókat.
(#16194) zoo8800: kényelmes, tágas és ne legyen lomha. Pl a mondeo ugyan azért a pénzért kb 2évvel fiatalabb, mint a bmw. Nagyobb is viszont nem olyan sportos.
(#16195) bitpork: azt teszem! Lassan mindnek tudom, h mi a gyengéje, mire kell figyelni hol rozsdásodik. Sajnos nehezen döntök. Mindegyik típus, amit felsoroltam tetszik és nem csak random nézelődök.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.