Új hozzászólás Aktív témák

  • simonjoe

    őstag

    válasz -v- #157820 üzenetére

    Szívesen megmutatom a CC-t. Igaz csak 250k van benne 11 éves. Patika kívül belül. A lámpáin látszik igazán mennyire megkímélt csillognak mint a szalonból kijött verdáé. Belül no kopás, egyedül a kormányon látszik a használat. A motortér csont száraz. Én pl. nem azért cseréltem EGR-t benne mert már hibát dobott, hanem ezért mert már könnyezett az alja. Csak gyári alkatrészek, 10k-s olajcsere periódus stb.
    A környezetemben több ismerős kért, szóljak, ha valamikor eladom, mert kell nekik. Eddigi autóim mind így mentek el.
    (#157821) MasterMark: sajnos ez nálunk ezen nem lesz egyszerű túl lendülni, mert a magyar ember végtelen fifikás. Tegnap voltam műszakin, egy barátom vezeti a vizsgabázist. Beszélgettünk többek között az óra tekerésről, ma már, (vagy működött ez régóta) az a divat, h műszaki előtt tekernek bele az órába a nagy futásteljesítményű autóknál. No, azt ugyan majd lekérdezheted a nyilvántartási rendszeren!
    (#157827) dj79 : Hogy a dízel szar? Nem vitatom, főleg a régiek, a nagyon régiek (igaz azok viszont megbízhatóbbak) DE! A hegyekben megfizethetetlen számomra, vagy az érdi M7-es emelkedőn nem esik vissza a tempomatos sebesség, mert lepkefingnyi nyomaték van benne. Én maradok a dízelnél, talán annyi, hogy hibrid lesz ebből a vérvonalból, vagy egy Volvó, vagy egy merkádesz. Továbbá tegnap számolgattam, h 160k-s futás mellett közel két millát spóroltam az üzemanyagon!
    Szóval nekem tolhatjátok a dízelszar mantrát!

    Joe

Új hozzászólás Aktív témák