Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz grizlisandor #150061 üzenetére

    Történet: autó gyenge, EGR és MAP hibakódok, 3500 fölé nem is forog. Korábban elszakadt a hosszbordás hibás görgő miatt kétszer is (másodjára görgőt is cserélték). Ahogy volt, vészmódban hazajött Svédországból, kijelző szerint 4.9-es fogyasztással. Itthon rádugtam a gépet, hibát töröltem, aztán próbakör. Amint hosszabb ideig kellett volna töltenie a turbónak, visszajött a MAP szenzor kódja, illetve túl magas nyomás is előfordult. Sajnos elvárt értéket nem néztem, egyrészt nincs Fiat specifikus cuccom (bár utólag az egyik érték gyanús, mindenesetre ezzel már nem foglalkoztam), de a hibakód egyértelmű. Gyanús volt a geometria elkokszolódása, a szabályzó szelep (N75 VW nyelven, Ford vonalon Pierburg szelepnek csúfolják), és persze a vákuum csövek. Aludtam rá párat, aztán ma gondoltam, megnézem az olajszintet (tökéletes), majd hirtelen jött ötlettől vezérelve elkezdtem nézni a csövet, mert kiszúrtam korábban, milyen ronda epoxi(?) csomó van ott. Hát nem a ragasztás mellett maradt egy lyuk? :D Azzal a lendülettel kerestünk megfelelő átmérőjű toldó csövet, kidobott fékcső képében került is, gyorsan fűrészeltünk belőle egy használható darabot. Utána vákuum csőből tákmák szakasz kivág, fém cső betold, hiba tároló töröl... Indul, kiforgat, vigyorog. :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák