- Aliexpress tapasztalatok
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Amazon
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Mobilinternet
- Mozilla Firefox
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #150547 üzenetére
Így is már egy hónapja ki akartam takarítani és legalább lefényképezni. Végre sikerült pár órát szakítanom rá.
Nem szeretem a kocsit. Nem jön be annyira. Egyáltalán nem vagyok SUV-os ember. Meg az egész kocsi gagyi számomra. Előtte is tudtam, hogy az, de így élve jobban kijött.
Amúgy semmi baja nincs, rendkívül megbízható és teljesít mindent amit ígér. Rendben van a hatótáv is, sőt még a fogyasztás is. De tele van számomra idegesítő japán hülyeségekkel.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz Doki16 #150551 üzenetére
Mi lesz a kövi???
(#150552) tboldi: Civicnél se volt sok értelme, akkor vettem észre, hogy fogyott víz, mikor télen nem fűtött az autó hegyről lefelé jövet
(#150554) Saint_ : Pedig engem nagyon elcsábítana az új Plug-in RAV4 azzal a 300 pacival, végre a kinézete is jó lett, belül elviselem, a teljesítmény meg Jeeeee
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #150553 üzenetére
Elképzelésem sincs. Most egyelőre ez menjen el és utána ráérek nézelődni. De idén már nem állok neki árulni szerintem. Most decemberre túlságosan nagyon kell kocsi.
Az új RAV4-et én is eltudnám képzelni, de biztos vagyok benne, hogy nagyon drága lesz. Corolla TS hibrid mondjuk jobban érdekel, de még az is túl drága nekem. Mindenképpen valami villanyos kell, mert rájöttem, hogy ez nagyon nagy könnyedség nekem arra amire használom.(#150554)Saint_: Németek közül a GTE jöhetne csak szóba. Azok tudják az elvárt szintet amit akarok, csak sokkal drágább fenntartás mellett. Opel Ampera mozgat még mindig, csak azok már 2012-es évjáratúak. 13-as ritka és drága 14-es meg nincs is. Félek, hogy később nehéz lenne eladni őket. Úgyhogy egyelőre úgy néz ki megint az Auris hibrid lenne a megoldás. Idáig az volt a legtökéletesebb autóm.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
őstag
válasz Tsebacsi #150542 üzenetére
Nekem a C30-ban, ha motorfékkel legurultam Budakesziről jövet fentről egészen a Hűvösvölgyi útig, akkor képes volt télen visszaállni a mutató középállásból majdnem a nullára.
Más: bő egy hónapja használom az 1.6 dízel C4 Picassot és hibátlan. Oké, a fedélzeti rendszer lehetne gyorsabb az indítás után, de legalább van benne Android Auto. Kényelmes, dízelsége miatt van nyomatéka, pályán 150-es utazót viszi, felette már szenvedős. Jó móka a fej fölé érő szélvédő és hogy a C30 után ebbe már rendesen lehet pakolni, asszony ki is használja. Van holttérfigyelő is, de azt nem értem, hogy ennek ellenére miért nem aszférikus a külső tükör?! Azért a saját szememben jobban bíznék. A kanyarkövető xenon meg a mai mátrix LED-es világban megmosolyogtató.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
molnarpeter
nagyúr
-
máyköl
veterán
válasz Doki16 #150551 üzenetére
Hm. Tetszik az oszinteseged.
Tesomnak ugyanez van, meg a szin is stimmel. O teljesen oda van erte, nekem nagyon nem tetszett. Kivulrol egyebkent szerintem szep az auto, a SUV ellenere is, de belulrol azok a kopogos muanyagok... Mikor eloszor becsuktam az ajtot nem akartam elhinni, mintha nem lenne benne anyag. V60 teljesen mas kavehaz, en a helyedben beleugranek. -
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #150557 üzenetére
Formája a mai napig tetszik nekem, tök jól mutat még mindig a Szilicium völgyben
(#150558)EQMontoya: Engem csak a technika érdekel. Az Auris már tökéletesen kiszolgált felszereltségi és kényelmi szinten. Mondjuk tény ami tény, szép ez Lexus, de sajnos ezeknél a ceruza is vastagabban fogy.
(#150561)focvis: Nincs az a pénz szerintem amiét most megválna édesapám a GTE-től. Pláne nem ülne bele utána a sokkal "bénább" Outlanderbe
(#150565)máyköl: Kívülről még én is csak csak megvagyok vele. De a belseje nagyon nem egy 15 milliós autó belseje. Azt hittem megtudok vele barátkozni, de nem fér be sehogy sem az ingerküszöböm alá. Egyébként van egy dolog ami rendkívül bosszant. Mégpedig, hogy nem fértek bele az automata elektromos ablakok. Nem néztem utána, mert fel se merült bennem, hogy ilyeneket kihagynak belőle.
V60 nagyon bejön, mind kívül mind belül. De amiért nem azt vettem azt már kifejtettem korábban is. Sokkal költségesebb a fenntartása mint a Mitsu. A másik meg, hogy én kis távokat megyek és sokat. Ha lemerül akkor is kis távok lesznek és sok. Az Outlander motorja meg erre lett kitalálva. Városban soha nem hajt csak elvan magában és tölt.
Tesódnak mi tetszik benne annyira? Én is azért ugrottam bele, mert mindenki áradozott róla a csoportban, hogy mennyire jó kocsi. Aztán közben meg egy Colt/ASX szintjén mozog belső térben.(#150566)Kickass: Az a GTE maximum hozzám fog átvándorolni, ha 2-3 év múlva megveszik szüleimnek az első elektromost Jó vétel volt a Passat. És pont nagyon jól is jött, mert minden nap megy vele apum napi 2x15 km-t.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
nagyúr
válasz kisza25 #150560 üzenetére
Ez kész ezen visítottam
(#150562) xEon1337: Igen? Nem volt abban is kevés a víz?
A Picasso-hoz még1x gratu, és tuti fain a nagy méret, kényelem és a dízel, nameg a nagy panoráma szélvédő az nekem is tetszett, mikor fenékpróba volt egy BNV-s vásár alkalmával. A sportautós bunkerfeeling egyre kevésbé jön be.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
Amúgy lehet hülyének néztek, de most a legnagyobb vágyam az, hogy beleüljek egy Tekna Nissan Leaf 2-be
A Kia Niro EV meg a legnagyobb álmom egyelőre.
Annyira bejött az elektromos hajtáslánc, hogy ez való nekem egyértelműen. Még ebbe a 30 km-be is sokszor beleférek, ha lenne a 200km az már maga lenne a Kánaán. CSak hát a legolcsóbb EV is 9 felett van.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
máyköl
veterán
válasz Doki16 #150567 üzenetére
Nem tudom, nem igazán akartam belemenni, de élmény volt visszaülnöm a 159 -be az Outlander után. Egyébként is messze áll tőlem a Phev/Hibrid/Villany világ, mondjuk a te hozzászólásaid mindig elolvasom, mert értelmesen tudsz róla írni, de Handras kissé megútáltatta velem. V60 PHEV -t mondjuk vennék, de felment az áruk, akkor már inkább Giulia.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #150572 üzenetére
Dunaújvárosban sok hasznát nem venném. Itt még a közvilágításra se jut áram
(#150573 Saint_: Egyet értek veled. Ami a szintet hozza az a GTE. Igazi jó Passat. A Leaf elég purítán, de a technológia miatt szemet tudnék hunyni felette. Múltkor Egy srác Tekna felszereltségű autóval töltött mellettem és lég jól nézett ki. Már megüti a szintet amit elfogadok
(#150574)dj79: Egészen 15 másodpercig el is gondolkoztam rajta. És akkor ránéztem a ledöntött fullra pakolt autóm csomagtartójára és rájöttem, hogy a Citigoba egy roller se férne már bele. Rendszeresen megyek úgy, hogy két roller kocsiban és nagy bevásárlás. Leafes emberkével beszélve, ő még éppen megtudja oldani két rollerrel.
(#150575)máyköl: Köszönöm, ez jól esik Próbálok objektív maradni. De én is bármikor eladnám magam a teslának
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #150581 üzenetére
A Passatnak van egy nagy előnye az összes PHEV-hez képest, hogy a legerősebb villanymotort kapta és padlogázra sem kapcsol be a benzinmotort. Erre régebben csak az Ampera (nem PHEV) volt képest. Azóta is kickdownra mind indítja a belső égésűt.
De árban valóban alatta van elég rendesen, bár az utóbbi időben főleg a TC cikk után szépen mennek fel a V60 D6 árak.
Amúgy ha választanom kellene, mert tegyük fel egy árban vannak akkor a VW mellett tenném le a voksom jelenleg. Fogyasztásban egyformák, de a GTE már sok modern extrát megkapott. És gyerekek, az a fullos elektromos masszás ülés valami szenzációs
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Integrale
veterán
-
veterán
válasz Doki16 #150582 üzenetére
Most kivárok 1-2 hónapot, hogyan alakulnak a dolgaim; addig nem ugrálok autó kérdésben. Megint találtam egy jó szett felnit, azt se akaródzik megvenni. Dög nehéz gép; túl fiatal vagyok hozzá.
OK, tényleg AWD, csak még egyszer sem volt rá szükségem. Talán a jövő héten jól jöhet.Kéne egy fehér GTE/GTI.
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #150588 üzenetére
Igen, de nem 12M-ert
Jelenleg kb. 400.000Ft-ot toltok az IS-be evente. (mondjuk 4000Ft/100km benzinkoltseggel szamolva). Nagyjabol mindent tud, amire szuksegem van (eleg lo, amivel boven kenyelmesen lehet 4 emberrel is kozlekedni, jol pakolhato, vezetni is jo, megbizhato)
Szoval max akkor jarnek eletromossal, ha legalabb annyi felteheto rola, hogy az arkulonbozet mondjuk 10 ev alatt megterul. Ezt optimistan szamoljuk ugy, hogy ingyen van a villany.
Nyilvan a fenntartasa is olcsobb lesz valamivel, szoval legyen evi 500k a kulonbseg. De meg igy se jon ki a matek.Same rules apply!
-
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Azzal a problémával fordulnék hozzátok, hogy úgy néz ki, hogy haldoklik az akksim. 2013 évjáratú, 1.6 Diesel, Start/stop Ford Focus kombiról van szó.
Amikor beülök, és indítanék, úgy villog a műszerfal és a lámpa mint egy karácsonyfa égősor, plusz már tegnap se úgy indult mint ezelőtt.
Milyen akksit ajánlotok bele? Vagy csak bemegyek az autósboltba, és megmondom milyen kocsim van, és adnak egy hozzávalót? Vagy a gyáriját kellene venni hozzá?A következő cimke található az én akksimon: [kép]
Előre is köszönöm a segítséget! -
nagyúr
válasz szotyika77 #150593 üzenetére
Megnézheted például [ezen az oldalon].
Amúgy ha van bevált autószerelőd, akkor kérdezd meg, mikor és mennyiért vállalná a cserét, lehet egyszerűbben megúszod.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A Panos englezos cég "prémium" márkája, hogy ez mit jelent, nem tudom...
Nézz körül az AkkuTop-nál is esetleg.
Csak ott tudni kell a típust, teljesítményt, stb. Az első link abban segít, hogy autó alapján megmondja, milyen aksi jó neked....[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tboldi
nagyúr
válasz Pttypang #150592 üzenetére
A Jazz-ben sincs, ahogy 10h körül írtam is, csak egy kis kék “C” betűs lámpácska, meg egy piros “H”. Egy ideig nézegettem OBD-n a konkrét fokokat, de egy, a francnak van kedve minden elindulás után a kapcsolódással vacakolni telefonon, és kettő, tudom, hogy a városban max. 6 km-t megtéve úgy sem melegszik be rendesen.
Kéne egy Ultragauge, vagy ScanGauge 2, csak ne lennének ilyen drágák...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Opel topik
- Óra topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Villanyszerelés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- További aktív témák...