Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Mindket markanal elegge kotott arakkal dolgoznak, az arlista szerinti akcios arbol mar nem lesz nagy varazslat, talan 1-200ezret meg tudsz alkudni, de kb ott a vege. Nekunk Hyundainal a maxi flottakedvezmenyunk van, az 16%, de az nem a kedvezmenyes arbol jon le, hanem a listaarbol.
Mindenre nehezkes a szallitas, en a helyedben keszletesre vadasznek. i30-at decemberben rendeltuk, aprilisra igertek, juniusban jott… es ez meg egesz jo, mas markaknal hallottam masfel eves(!!!) szallitasi idot is.
Korrozioval tudtommal nincsenek bajok, a garit at kell olvasni mire mennyi van, mert nem mindenre van az 5/7 ev. Alapvetoen megbizhatoak, ami biztosan problemas tud lenni, az a DCT valto, de uj autonal igazabol azzal se kell foglalkozni, el kell adni gari vege elott fel evvel es akkor biztos nincs fejfajas. Nalunk eddig a Hyundaioknal minden valtoproblema garanciaban lett javitva, massal meg tudtommal nem volt baj.
En a fentiek kozul a Proceedet vennem. Szerintem zseni a forma, a legeuropaibb a belter es jo tagas is. Kona eleg pici belul, plusz a SUV felar miatt kicsit atveres szvsz. -
rbalint88
addikt
Ha olyan a csomagtarto alja, mint az i30-ban, akkor ja, katasztrofa. Ezt leszamitva viszont nagyon jo ez az 1.5t-gdi jol megy, nem eszik sokat. A varosi dugoval nem tud mit kezdeni, ahhoz rendes hibrid kell, de varoson kivul keveset eszik.
Volkswagen csoportnal ugyanilyen valto van, azokkal is van baj. Konkretan a kuplung fogy el a Hyundaioknal, ami eleg huzos osszeg (500+), de van amelyikben komplett valtot is csereltek. A 3,5 eves Tucsonokon mindegyiken volt mar legalabb egy kuplungcsere gariban.
A hagyomanyos olajkavaros automatak jobbak, illetve VAG vonalon az olajos dsg-k, amik a 2.0 motorokhoz vannak. Vagy hibrid Toyota Corolla v C-HR, de az meg szerintem belterben le van maradva az i30-hoz, de foleg a ceedhez kepest.
Egyebkent lattam meg hirdetve 1.4T nem hibrid proceedeket egy-ket honapja, de annal ugy keszulj, hogy Bp-n a dugoban 9 korul eszik. -
Dare2Live
félisten
Érdemes tüzetesen háromszor! végigolvasni a Kopó-Forgó alaktrészek: 2év... részt és picit elgondolkodni.
Ha a váltókar szoknya, szélvédő... is kopó forgó nekik és ezért csak 2év rá a gar akkor bármi lehet. Amúgy aki ismeri kicsit a tipust azonnal levágja, hogy a kia tipushibák egy része ott a felsorolásban.3hónapja mondta nekem egy KIA szervizes, hogy a KIA 7év garancia marketing, hogy megvedd. Aztán, ha KIAnak úgy van kedve/szerencséd van/ki tudod taposni akkor van rá 7év ha meg úgy akarják akkor nincs. A 1.5éves KIAM start-stopja hogy nem működik az szerintük nem hiba és nincs rá garancia.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rbalint88
addikt
Ioniqban is dct valto van, en attol tartanek kicsit. Maga a tipus nem rossz, felesegemnek egy full villanyt akarunk venni belole - fl elottit, hasznaltan. Az belterben meg kicsit gyengebb minosegu, viszont nincs rajuk panasz. Kb egy i30 fastback helykinalatat adja. Utana kell kotorni, hogy az ioniqokban levo dct mennyire problemas, mert abban mas van, csak 6 gangos, lehet az erosebb konstrukcio.
Mas markat neztel? Nem lebeszelni akarlak, csak olyan szempontbo kerdezem, hogy vegigulted-e a kinalatot ebben az arkategoriaban vagy azert ezek, mert a HyundaiKia megbizhato? -
addikt
Érdemes a KIA Club Hungary fészbuk csoportban is érdeklődnöd vagy visszagörgetve olvasgatni a tapasztalatokról.
A májusi áremelés sem tett jót a kedvezményeknek, de ha már megvan a kiválasztott modell, akkor az összes márkakereskedőtől érdemes konkrét árajánlatot kérni. Lehetnek bizony eltérések és nyilván a nagyobb készlettel rendelkezők többet tudnak engedni (pl. JP Autó, Pappas). -
Ocean
tag
Azt én is meg tudom erősíteni, amit rbalint írt, miszerint:
- nem nagyon van alku: én is megkérdeztem több ismerőst, volt aki (más márkánál) a "szokásos" 10+ százalékot le tudta alkudni, ezért titkon reménykedtem én is, de örülhetsz, ha több napi odajárás után egy 50 eFt-ot le tudsz alkudni. Illetve esetemben egy 5,1 M-es i20-ról beszélünk, gyanítom itt még kisebb az árrésük. Na persze, hogy egy ilyen kis autó is 5M-be kerül, amiért 2-3 éve egy kategóriával nagyobbat kaptál, az megint nonszensz, de ezt most hagyjuk
- illetve az óriási várakozási idő, és ez még ezután fog bedurvulni, chiphiány, acél és egyéb nyersanyagok drágulása, stb. Én készletről vásároltam, szerencsére színben és felszereltségben is volt választék, de voltam több márkakereskedésben, ez egyáltalán nem megszokott. Ha pedig rendeltünk volna (májusban), akkor december... talán.Ez utóbbi egyébként nem csak a koreaiakat sújtja, hanem mindenkit. Nagyon szívesen kipróbáltam volna az új 208-ast is, mert a formája nagyon megvett, a beltér is nagyon minőségi, de egyszerűen az országban nincs belőle.
-
Ocean
tag
Huhh, jó kis ambíció, kalappal hozzá
A metálfény az i20-ra 150k volt, és a szett gumi sem kevesebb, ha jót választasz.Hitelről nincs infóm, szerencsére nekem nem kellett.
Azt tudom, hogy a kötelezőt és a casco-t megkötötték helyettem, de utólag arra jutottam, bár ne tették volna, össze-vissza kavartak mindent, a saját email címem helyére is beírta az alkusz a saját címét, ezért minden email-t FW-zve kaptam meg tőlük, végül személyesen kellett mennem az Allianz-hoz (kétszer), hogy rendbe tegyük.
Sok időt így nem spóroltak nekem... -
rbalint88
addikt
Biztosan sokat dragul a facelift. En kb 3-500ezer koze tippelem. Alkunal a szett gumi kb felejtos, a metalfeny meg mondjuk egy gyari szonyegszett kb realis.
Hitel: lehet a szemelyi kolcsonnel jarsz a legjobban. De szvsz autora nem veszunk fel hitelt, max akkor, ha ugy jobb a konstrukcio es megvan a fedezet. Egyszer akartunk hitelezni autot, de nem tudtunk volna mosolyogni hozza, igy inkabb maradtunk abban a kategoriaban, ami megvolt kpra
-
addikt
A hitel és a biztosítás is abszolút kereskedőtől függ, hogy milyen alkuszai vannak, már ha vannak egyáltalán. Nekem a fóti JP Autónál ajánlottak egy Allianzost, semmilyen kötelezettséggel nem jár az ajánlat lekérése tőle. Felugrott a szemöldököm amikor elküldte, mert én egyik biztosítónál sem tudtam volna ilyen kedvező árat kihozni. GFB + Casco MAX csomag 1 év 146 280 (bonus nélkül, az másik autóra megy).
-
-
Tomics
addikt
Manuálisan. RRegisztrációnál beviszed az autó adatait, meg amit akarsz. Utána (van rá app), ha tankolsz akkor csak a km óra állást és a tankolt mennyiséget kell beírni, többit számolja. (Nyilván lehet több dolgot is, pl árat, kúthálózat, benzin fajtája, milyen úthasználat/körülmények, jegyzet, bc szerinti fogyasztási adat stb)., meg ugye felviheted a szerviz/egyéb költéseket)
[kép] [kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
addikt
-
addikt
Nekem ahogy nézem januárban lesz szerződéskötés, mivel nincs kvóta, így felesleges bármit is lepapírozni. Nem tudom ezalatt a 2 hónap alatt mi fog változni, de remélem lesz árgarancia.. Én annak szorítok, hogy másfél év alatt megjöjjön az autó, ha sikerül megrendelni. Amúgy érdekesnek tartom, hogy a nagy autógyártó nemzetek nincsenek besz@rva, ha ez az magnézium + chiphiány így marad, akkor rengeteg ország GDP-je fog csúnyán esni + pár autógyárnak lefő a kávé..
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Funthomi
aktív tag
Nálunk 380-as euró volt a határ, de a kereskedő szerint nem kell parázni, annyi lesz az ára, ami a szerződésben van, de hogy mégis be legyen írva vmi...
Azt nem tudom lehet Kiát rendeltél végül, de Hyundainál a szerződésem után 2x is volt emelés és a kedvezményes listaárnál a csillagos rész azt írja, h a készleten lévő autókra vonatkozik. Ami kvázi nem igazán van már, szóval ha ez így van akkor elég nagy elemés van...YOLOska
-
nagyúr
Ez így nem elég infó... mert alapból megtartanám a saját kocsit, mert a cégautók általában elég limitáltak lehetnek. X km mehetsz vele havonta/évente, stb.
Ha belefér és fenn tudod tartani használhatja az asszony a sajátot, lehet menni vele nyaralni stb.
Persze, ha valódi "unlimited" kocsit kapsz, oda mész és annyi kilómétert amennyit csak akarsz, bármikor.
Akkor a másik kérdés mennyire bízol meddig leszel ott dolgozó. 1-2 év múlva, ha úgy alakul bevállalsz egy egy autó vételt, ha most eladod.
És persze akkor esetleg meghírdetheted a sajátod és valóban most relative jó áron el lehet adni a használt kocsikat, főleg amik jó állapotban vannak.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Nekem a 2021 juliusban rendelt kia ceed sw 1.5 tgdi 48v 7dct gold ada autom a heten erkezett meg a Pappashoz. Rendszamra varok. "Apro" szepseghiba, hogy az alkatrész hiany miatt a 48v rendszer kimaradt az autobol, sima 1.5 tgdi 7dct lett, mhev nélkül. Ilyen nem is volt konfigurálhato. Azt mondtak ha ragaszkodok az mhev-hez, akkor szamoljak plusz 1.5-2 evvel is akar. Ahogy hallottam őszi automata rendeleseket is törölték mar, talan az utolsó automatakbol kapok még.
[ Szerkesztve ]
-
Akula
őstag
Visszajön a szocialista feeling.
1975-ben Lada 1200-as vitte a csúcsot 7 év várólistával a Merkurnál.
De a mezei Kispolszki is 4 év volt, a Skoda 105 meg 6 év. Leggyorsabb a Dacia 1310 volt a maga 3 évével, mert az gyorsított összeszereléssel készült, értsd mikor megkaptad, felrakták Ifa platóra és egyből egy maszek szerelőhöz vitted, hogy csináljon belőle autót
Gondolom most senkinek nincs otthon NYÁKra chip beültető automatája."Akula Sub, ready for the deep!"
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Spórolós topik
- Milyen légtisztítót vegyek?
- 🖥️⛅
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- LED világítás a lakásban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest