Hirdetés
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Asztrofotózás
- Monitor hiba topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Brutálisan ütős játékélményt mutatott be a 8K Association
- Androidos tablet topic
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Frozzy #31802 üzenetére
Egy iBike Mono Adventure. Gyárilag 500W, 25 km/h, 10 Ah akku.
Ebből lett 3000W, 45 km/h és 38 Ah akku. A törés oka láthatóan
anyagfáradás. De hogy konkrétan mi váltotta ki, az rejtély. Lehet
eleve feszültség maradt az öntvényben, aztán így jött ki rajta.
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy nem 70 km/h-nál tört...Ui: használtan vettem, előélet nem ismert. Órája nem működött.
De azt mondta az eladó, hogy jó tuning alap.Igaza volt, csak
sajnos maradtak gyenge láncszemek a gépezetben, hiába hogy
rengeteget költöttem rá a cél érdekében. Szerettem amúgy...
(Konkrétan a hobbim volt a tesztelése, mérése, programozása.)Nagyon meg kell nézni, mit veszel, és ha tuningolsz mit, hova...
Olyan könnyen nyitogatják egyesek a 25 km/h limitet, mintha a
konkrét váz egész biztos, hogy 30-40 km/h-ra készült volna.
Mondjuk könnyebb lenne elfogadni egy saját hibás esést, de ez
simán bekövetkezhetett volna full gyári állapotban is, pontosan
ugyanezekkel a következményekkel. Nézzük így: túléltem! -
DigitXT
félisten
válasz
Tangerine #31803 üzenetére
Nekem nem volt gondom a kapcsoló minőségével. Jól adja a motoros érzetet. Bőven elég rollerre, szerintem. Jó, talán a vészvillogó kapcsoló nem az igazi, de ritkán kell... (Mondjuk nekem a Madison 400-on az konkrétan nincs is, gyárilag. Úgy kellett heftölnöm: a fénykürt helyére kötöttem anno. Azóta is teszi a dolgát, csak az a vicces, hogy miután beszereltem egy ülésnyitót, majd a távirányító visszajelzéséhez rákötöttem az indexeket, azóta rányit a csomagtartóra, ha köszöngetek autósoknak. Nem gáz, csak vicces: le kéne diódázni LOL.)
Ui: mint tudjuk, a működő ideiglenes megoldások véglegesek, úgyhogy évek óta így megy. (Cserébe könnyű volt demonstrálni, hogy teljesen jó egy kínai power LED az izzó helyett...)
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831 #31801 üzenetére
Mivel az elektronika nem tud öngyógyulni, egy csapágy viszont kerülhet olyan állapotba, hogy épp nem mutat tüneteket, sanszos. Ha nem lenne garis, akkor egész biztos hogy a motor gyors szétdöntése mellett szavaznék, egy jó minőségű csapágy pár ezer forint.
(Munkára mondjuk elkérhetnek simán egy 10-est, ki kell fűzni a motort.) Gariztasd.
-
Tangerine
senior tag
válasz
DigitXT #31776 üzenetére
Inkább valami jobbat vennék, akár bontottat (pl, Suzuki, Honda) kb az is ennyi lenne. A bekötésen biztosan alakítani kellene.
Egyelőre szétkaptam a Mantis kapcsolóját, és kiméregettetem. 6 vezeték van, a pozítív a közös. 3 kapcsoló + 3 SMD visszajelző LED van benne (bal/jobb + lámpa) + 1 nyomógomb a dudának. Van még 3 db 15k előtét ellenállat a LEDekhez. 6 tüskés kerek csatlakozója van. Csináltam pár képet + sémát, ha valakinek esetleg kellene.
-
Frozzy
őstag
válasz
DigitXT #31795 üzenetére
Jézusom, még csak most olvastam a bejegyzéseket meg láttam a képet a balesetedről. Ez horror
. Miféle tuning gép volt vagy lehet már tudni, hogy mitől tört a kerék küllője? Alapból nem tűnik valami vastag keréknek és az anyag vastagság is nagyon vékony..
Még mindig hezitálok, hogy mit vegyek. De ezek a sztorik nem segítenek abban, hogy véglegesen vásárlásra hajtsam a fejem. -
xandrush0831
aktív tag
válasz
xandrush0831 #31800 üzenetére
Kieg.: most még annyit figyeltem meg, hogy nem zörög/búg amikor rajta van a súlyom. Akkor ez csapágy?
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831 #31798 üzenetére
Sanszos, hogy a valamelyik szenzor kotlott meg (mondjuk egy Hall a motorban).
Persze ha összeégett a tekercselés, az más kérdés, de gyári rolleren meglepőbb.
Gondoltam vezérlő hibára is, ha egy FET zárlatba ment, akkor még valamit talán
képes mozogni csúnya hangok mellett, de az se biztos... Nem mutat hibakódot?
(Mechanikai hiba lehet a csapágy szétesése, ami tekintettel arra, hogy mennyire
gagyi csapágyakat használ a Kugoo, nem lenne a annyira meglepő. Amúgy ezek
egyike sem GTK kategória, általában javítható olcsón, főleg ha értesz hozzá. Ha
nem, akkor persze szerviz, jó pénzért. Esetleg gari, ha még új vásárlás. Ez ilyen.) -
xandrush0831
aktív tag
A korábbi "szar a Kukirin" kijelentésre úgy korrekt ha ismét reagálok. Ma munkába menet fura pattogó hangokat hallottam. Azt hittem a sárvédő lazult meg, arra hasonlított a hangja. Munkába beérve megemeltem a hátulját és gázt adtam, hogy meghallgassam így is zörög-e. Aha, már nem pattogott hanem rohadt hangosan kerreg/búg, és valami olyan hihetetlen hőt termel egy 2 másodperces gázadástól is, hogy a 20 centivel feljebb lévő kezfejemen vettem észre a melegedést.
RIP Kuikirin G2, élt 560 kilómétert.
-
-
BBpeter
tag
válasz
DigitXT #31795 üzenetére
[Oneal Pro] Protektor ingnek egyébként ezt gondoltam. És ehhez menne a könyökvédő.
-
DigitXT
félisten
válasz
BBpeter #31794 üzenetére
A semminél minden jobb. Nekem Forcefield protektoringem volt, jelesre vizsgázott.
Amikor szarrá* törtem magam, mondjuk pont nem volt rajtam, de bordát amúgy se
védett volna, kulcscsontot meg szinte semmi nem véd, ha a válladra esel. Mondjuk
magát a vállat biztos tehermentesítette volna valamicskét legalább a zúzódásoktól.*: elsőre csak kulcscsont törésnek tűnt, de sajnos voltak annál nagyobb problémák.
-
BBpeter
tag
Éppen a védőfelszereléseket válogatom a Mantishoz.
Jelenleg a könyökvédőknél járok.
Ezek az ütésre keményedő védők érnek valamit, vagy jobb a hagyományos?
[Oneal dirt ] - Ütésre
[Oneal pro] - MűanyagIlletve ha valakinek van bármi jobb ajánlása, ne tartsa magában.
(Térdvédő is jöhet)
-
válasz
Kis Tigris #31785 üzenetére
Nem, ez nem az.
Ez csak törli a rollert a listáról.Be kell lépni a rollerhez.
Kb ugyanez a procedúra:
https://youtube.com/shorts/ocaTnizeYWQ -
-
PociAti
őstag
válasz
Hieronymus #31787 üzenetére
Az újabb Ninebot modelleken bal oldalon gyakorlatilag külön gombja van a tempomatnak.
Korábbi hozzászólásban képet is raktam már be róla:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_31641-31641.html
Amíg jobb kézzel folyamatosan tartod a tempót, akkor a mód váltó gombot kell legalább 3 másodpercig nyomva tartani, hogy aktiválódjon a sebesség tartás (cruise control). Már már körülményes, a véletlen bekapcsolás szinte teljesen kizárt. Ez így működik a globális modellekben, de az európaiban (és ausztrálban) nem.Tehát "találtak" neki helyet, nem tiltják a szabályok (legalábbis általánosságban nincs teljes Európára vonatkozóan letiltva), mégis ez a Xiaomihoz köthető cégeknél (mint amilyen a Ninebot is) ez a gyakorlat. Miért, azt nem tudni. Vannak mindenféle ajánlások, és pl. az egyikben ahol erről olvasni, ott olyanokat javasolnak még mellette, hogy a rollerkel legalább 12,5 hüvelykes kerékkel rendelkezzenek és legfeljebb 20 km/h sebességgel haladhassanak.
-
Emunem
őstag
válasz
Hieronymus #31787 üzenetére
mondjuk ebben a formában én utálnám, viszont ilyen gombnyomós dologgal nagyon ki lennék békülve.
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee #31780 üzenetére
F2 Pro miért nincs a listában, az miért nem ajánlott? (549 most MM-ben kint)
-
-
Kis Tigris
tag
válasz
Thunderzolee #31784 üzenetére
-
válasz
Kis Tigris #31783 üzenetére
Ki kellene lépned.
Legörgetsz, és "unbind". -
Kis Tigris
tag
Sziasztok. Eladtam a rollerem. Van valami teendő a telefonos applikációban, vagy valami hasonló dolog? Vagy az új tulaj letölti a Xiaomi Home alkalmazást, s egyszerűen párosítja a rollerrel?
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee #31780 üzenetére
Köszönöm a tippeket!!
(Azt elfelejtettem írni, hogy osztrák oldalon lesz használva)
IScooter gyári csippes, 25/45 a limit. Egyenlőre ez az ár érték bajnok nálam, de a xiaomi meg a segway szervízháttere is nagyon kecsegtet…
Meg amúgy is, csak apa vadulna a géppel, család 25-el használhatja… -
válasz
Emunem #31777 üzenetére
Ezek elmennek minimum 50km-t:
Xiaomi 4 Pro (2nd gen)
Xiaomi 5 Pro
Xiaomi 5 Max
Segway G2
Segway F3
Segway F3 Pro
Ezek 60-at:
Segway G3
Navee GT3 MaxA G2-es global verziója alapból 35-el megy, annál a 25-ről szerintem kb mindegyik roller szervizben tudják módosítani így vagy úgy, de a többinél érdeklődj körbe, h melyik szerviz tudja emelni a sebességet, ha egyáltalán lehet.
Ha gyorsabban mész, kevesebb a hatótáv.
Itt össze tudod hasonlítani a tulajdonságaikat.
-
-
tolts.hu
őstag
Üdv!
A TMX Mobile Solution Szervizzel van tapasztalatotok?
Elvitték a rolleromat, majd visszahozták ugyanúgy, semmit nem csináltak vele:A meglepően gyors (az emailek szerint 4órás) szervizelés alatt semmit csináltak vele: Xiaomi 4 Lite Gen2 EU.
Vagy csak nem olvasták el, miket adtam meg hibaként?
A kerekem ugyanúgy kattog, mintha csapágyas lenne és nagyon lassan, akár 1 napig is tölt.Árpi
-
Emunem
őstag
Hali, milyen rollert ajánlanátok, ami legalább 25km/h-val megy (tuningolható), de kb 60km körüli a hatótávja? Keret, kb 700€.
Xiaomi 5pro, vagy Ninebot by Segway KickScooter F3 D. // Ninebot by Segway F2 Pro E, vagy ISCOOTER i10Max
Előre is köszönöm a választ. -
DigitXT
félisten
válasz
Tangerine #31772 üzenetére
Én is aliról rendeltem a motoros kapcsolót, nyilván nem plug&play, de elméletileg részben biztos össze lehet hozni... Azért csak részben, mert ha azok a nyomógombok úgy vannak kitalálva, hogy csak egy-egy jelet adjanak a vezérlőnek, akkor helyettük az olyan kapcsoló, ami fixen adott állásban marad, nem biztos hogy alkalmas ennek a vezérlő logikának.
-
-
PociAti
őstag
válasz
Frozzy #31770 üzenetére
Legutóbb két nagyon eltérő gyártótól származó rollert dobtál be, kíváncsi voltam rá mit írtál a kiinduló hozzászólásban, abban még 150 kg-ot emlegettél. Azért abból indultam ki most is.
Idehaza a WeR Mambáról se nagyon olvasni teszteket, hiába "magyarok". És amit nagyobb problémának érzek, hogy ezek a kis halak csak a belépő szintű gyártókat, összeszerelőket érik el. Önmagukról így írnak https://www.wermamba.hu/rolunk
Sok sok roller tesztelése után találtuk meg jelenlegi gyártónkat, aki a rolleres világpiac egyik legnagyobb szereplője.
Mivel nem a Segway-Ninebot, Xiaomi, Navee, stb. cégekre gondoltak, akkor ez akár lehet azon kínai klónok gyártója, akik tucatszám ontják magukból a silányabbnál silányabb M365 klónokat ... A termékeiket elnézve ennyire azért nem szörnyű a helyzet, de nem a csúcskategóriát és a tehetős vevőket célozták meg, hanem az olcsó / középszerű licence termékeket.
Épp ma olvastam egy ilyen kínai csodáról:
https://rendeljkinait.hu/tesztek/szabadido_sport/jarmuvek/ootd-s10-elektromos-roller-teszt/
Végeredmény ez: "Összességében jól teljesített, a nagy kalandok ellenére is stabilak maradtak a dolgok, ..."
Közben meg pár sorral feljebb épp arról szól az előző fejezet, mennyire hitvány egy szerkezet:Piszkálta a csőrömet, hogy a gyártó mindenféle terepre ajánlja a rollert, ezért muszáj volt kivinnem egy erdős-mezős részre, ahol a járgány egyből dobott egy P4-es hibakódot (túlmelegedés elleni védelem) a kijelzőre és meg is állt, mert a motor a gumikkal együtt felforrósodott. Pár perc után újra tudtam indítani, de ebből látszik, hogy ez valóban egy belvárosi fenegyerek.
Úgy tűnt, mintha csak egy töltési ciklust, kb. 50 km-t tettek a rollerbe és ilyen előzmények után az összességében jól teljesített minősítést kapta.
Kizárólag nagy számban eladott rollerekről kaphatsz hiteles teszteket. És ne feledd, rengeteg kínai gyártónak az a marketing stratégiája az, hogy jó értékelés reményében ingyen rollerral "ajándékozza meg" a YouTube-os véleményvezéreket. (Ha rosszat mondanak a rollerről, akkor a következő modellből legfeljebb nem kapnak. Ezt tudják ők is, ezért inkább jót mondanak. És amúgy is mi romlana el az ingyen kapott rolleren az első 1-2 hét során?)
Ez nem azt jelenti, hogy az általad is említett horvát rollerrel nem lehet szerencséd, csak valahogy ebben az ársávban mozgó sokat akaró gépeknél a hibaarány azért lényegesen magasabb, mint a nagy gyártóknál. A méretgazdaságosság előnyükre szolgál.
-
DigitXT
félisten
válasz
Tangerine #31766 üzenetére
Valószínűleg azért, mert a legtöbb (kis) roller nem motorpótléknak készül, hanem sétálás helyettesítő valamiként próbálják pozicionálni, amivel nem lenne baj... már ha alkalmasak lennének a gyalogosokkal megosztott közlekedésre, ám 25 km/h-val sajnos nem azok.
De ugyanígy sajna az autókkal megosztott közlekedésre is alkalmatlanok, mind a csekély végsebesség, mind a túlságosan kicsi kerekek okán, amikkel egy kis úthiba életveszélyes. Mire jó egy pálcika roller? Bingó, kerékpár helyettesítőnek. Oda viszont nem követelmény az irányjelző, elvégre az ember kézzel is tud jelezni... Mondjuk a legtöbb roller erre is pont alkalmatlan, hiszen egy kézzel vezetve a bukás veszélye hatványozódik. Szóval szerintem az összes ilyen gyártói kamu index próbálkozás csak alibi. "Nekünk van!" Esetleg törvényi követelmény adott országban, és ezzel kipipálják. Hogy használhatatlan, nem probléma...
Sokkal izgalmasabb kérdés, hogy a motorpótlék felé induló tank rollereken miért található rengeteg pálcika-származék, ami abszolút oda nem illő... Gondolok itt pl. a ~8kW-os Wolf King GT-re, hüvelykujjas gázkarral. Medve anyám... Igaz, választható, mit kérsz rá, hahaha. (De ugyanúgy azon is az indexkapcsoló 2 nyomógomb: teljesen kezelhetetlen, borzalom!)
-
Frozzy
őstag
válasz
PociAti #31765 üzenetére
Nem tudom, hogy neked miért maradt meg a 150kg, gondolom azért mert mondtam, hogy láttam olyan specifikációjú rollert is.. 125 vagyok egyébként, és ehhez mondták, hogy már 100kiló felett is inkább nem ajánlják a pálcikát hanem inkább valami robosztusosabbat hiába írják, hogy 120kg-ig jó. Valahogy gondoltam amúgy, hogy ez a Flare is valamennyire kínai roller ál maszkolva.. (persze az nem gond, hogy kínai csak én azért fizetek többet nyilván mert ők már átcímkézték.
Az ms energynél nehezíti a döntést, hogy szinte semmilyen teszt nincs róla sem vélemény neten, gondolom még nem sokan vásároltak ilyet és aki vett is az horvát és olyan nyelven is van a teszt és a ZT3 pro-ról meg rengeteg akár a magyar és a külföldi (angol nyelvű) teszt ami még inkább a segway felé billenti a mérleg nyelvét.
egyetlen hátránya ezeknek, hogy erre kell a biztosítás és a sisak. Bár az utóbbi az szerintem lehetne akár biciklin is kötelező nem, hogy egy szálguldó 20-30kgos deszkán.. -
PociAti
őstag
válasz
Chamoro #31767 üzenetére
Régió átváltásnak több eltérő verziója van.Amikor a regisztráció és használat lokációját vered át, az soft módszer.
Viszont korábban inkább az terjed el, hogy a szériaszámot "meghamisították", bluetooth-on keresztül relatív könnyen át lehetett írni a szoftverben a széria számot, ezáltal a lokációja is megváltozott. Csak ezzel a módszerrel sokan bent ragadtak abban az állapotban. És volt aki megpróbálkozott utána visszatérni, de azt már nem tolerálta a szoftver, ami egy 20 km/h-ra korlátozott rollert eredményezett. (Eredeti FW visszaállításához, szerelésre és ST-Linkre volt szükség.)A régióváltással gyakorlatilag csak 1-2 paraméter módosult.
Viszont a ScooterHacking alkalmazásnak (vagy most már inkább chatbot-nak) köszönhetően sokkal szélesebb a beállítási lehetőségek skálája. Saját példámat mondom, nekem nem volt célom a roller végsebességének kitolása, hanem a középsű, úgynevezett drive módot is feltoltam 25 km/h-ra, a tempomat bekapcsolási idejét levettem 2-3 másodpercre.
És van még csomó funkció, amit állítgatni szoktak, pl.:
- fékezéskor az energia visszatöltés mértéke, ami akár nullára is beállítható, így szabadon fok gurulni ha elvesszük a gázt,
- a hátsó lámpa folyamatosan világítson-e,
- a féklámpák miként világítsanak (fékezéskor villogjanak, motorfékkor világítsanak),
- gázadásra mennyire legyen dinamikus, mekkora áramok folyhassanak,
- milyen legyen a gyorsulási profil.Változó, hogy melyik rollernél milyen funkciók beállíthatók, de mint látható lényegesen több, mint a sebességhatár és tempomat.
És akkor még egy fontos témát eddig meg se említettem, mi az ami szabályos. Jó eséllyel a 25 km/h lesz a felső határ. Anélkül testre szabhatók a funkciók, hogy ezt megszegnénk. És ha valaki későbbiekben vissza szeretne térni erre az állapotra, könnyen megteheti.
-
Tangerine
senior tag
válasz
DigitXT #31755 üzenetére
Kár, hogy rolleren még nem láttam ilyet. Nem is tudom, hogy miért nem ilyet tesznek mindegyikre. A motoromon nekem is ilyen van, a rolleren meg 2 teljesen független nyomógomb (pontosabban kapcsoló). Ha mindkettőt bekapcsolom, akkor mindkét oldal villog, vagy egyszerre, vagy felváltva.
-
PociAti
őstag
válasz
Frozzy #31762 üzenetére
Olvastam olyan felhasználóról, akinek volt Ninebot Max G3 és ZT3 Pro is, és sokak meglepetésére inkább az utóbbit tartotta meg, mert neki az jobban bejött.
A ZT3 Pro terhelhetősége is "csak" 120 kg. A fő probléma, hogy 150 kg-hoz én már elektromos rollert vennék, hanem robogót. A keret miatt valószínűleg csak használt fér bele, de akkor is racionálisabb döntésnek tűnik. Nem csak a főbb szerkezeti elemek miatt nem jó túlterhelni a rollert, de a kerekek, fékek sem akkora tömeghez lettek méretezve. Ezt tetézheti a magyar utak gyatra minősége. Amelyik rollert meg valójában 150 kg-ra terveztek, azok már valószínűleg nagyok és nehezek, erősen csorbul a robogókkal szembeni előnyük, a hordozhatóságuk.MS Energy termékei régóta kaphatók Magyarországon. Horvát cég, és pont a WeR Mambához akartam volna őket hasonlítani, mivel hasonló utat futnak be, gondolom jól ismerik egymást, valószínűleg a kínai gyártók, beszállítók között is sok a párhuzam. Többnyire licencelt rollereken hajtanak végre módosításokat, és árulják saját logóval.
MS ENERGY FLARE-hez nagyon sok hasonló kínai roller létezik, ennek is csak 120 kg a terhelhetősége. Valaki talán azt is meg tudná mondani, melyik modellnek az ikertestvére. -
Frozzy
őstag
Mi a vélemény Segway ZT3 PRO E-ről ? voltam Media marktban és ezt ajánlották testesebb személyemnek. Illetve voltam a WeR Mambánál itt Debrecenben és ott pedig az MS ENERGY nevű gyártótól a FLARE-t ami ugyan úgy robosztus és erőssebb motorral rendelkezik és lengőkaros futóművel. Melyikkel járnék jobban? Az a helyzet, hogy az MS Engergyről még csak nem is hallottam sose viszont a roller jónak tűnt. Van itt tapasztalat vele vagy akinek pont ez van? Nehéz döntés és nem kevés pénzről van szó és nyílván a legjobbat szeretném venni ha már a pálcika rollerek nem igazán megfelelőek számomra.
-
PociAti
őstag
válasz
Chamoro #31760 üzenetére
Idővel biztosan módosítható lesznek az új Ninebotok is, mint amilyen az F3.
F2 és F2 Plus szoftver módosítása között van-e különbség annak még utána kellene nézni. Mert amúgy az F2-nél sem a régió váltás a javasolt metódus, mivel a közelmúltban sikerült megoldani, hogy ha eredeti a vezérlő és a firnware, akkor BT-on keresztül is módosítani lehet rajta. (Régió váltásos módszerek között van, ami megváltoztatja az eredeti firmware-t, így azzal nem működik).
https://www.youtube.com/watch?v=WXCJJVfrrk0
Ez pedig a részletes leírása, lengyelről angolra fordítva:
https://github-com.translate.goog/SET19724/ElektrycznyTutorial?_x_tr_sl=pl&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=lt
Az alábbi rollerekkel működik ez a módszer:
Ninebot Max G2 / G30 / F2 / F20 / F25 / F30 / F40 / E22 / E25 / E45
A rollerek végén lévő E jelölés az európai változatot jelöli, aminél a sebesség 25 km/h-ban van maximalizálva, nincs cruise controll. A motor teljesítményét szokás még visszavenni, de úgy néz ki a 550 / 1200 W teljesítményt békén hagyták. Többi szokásos korlátozás valószínűleg nem érinti az F2 Pro modelleket.
A modellszámot vásárlás előtt megéri lepontosítani, mert van amikor csak trehányságból marad le az E jelülés.
Európai változat modellszáma: 051702E,
Globálisé valószínűleg 051702A.
Ezen az oldalon valószínűleg csak a termék megnevezését és modellszámát írták el a Specifications résznél, mert a paraméterek amúgy jók.
https://ap-en.segway.com/product/kickscooter-f3-pro.html -
Chamoro
tag
Tiszteletem!
Szeretnék majd venni egy Ninebot F3 pro rollert, de látok F3 pro és F3 pro E típust.
Mi a különbség köztük? A jelenlegi F2 plust régió váltással 32km/h val használom, az új is átállítható lesz? -
Tessék, épp hirdetnek egy alighasználtat:
https://hardverapro.hu/apro/ninebot_g2_max_elektromos_roller_35_km_h_e-roller/friss.htmlÉn is kb ennyiért vettem őket.
-
t1
veterán
válasz
Thunderzolee #31750 üzenetére
Köszi a hozzászólást
-
PociAti
őstag
válasz
dzsidzsas #31754 üzenetére
minden eroller kormányrúdja csukható
Akkor te a kormányrúd alatt nem a kormányrudat, hanem kormányoszlopot érted.
Kormányrúd az, amin a fékkar, a gázkar helyezkedik, amin a markolatok vannak.
Erre merőleges a kormányoszlop.
Angolul stem az kormányoszlop és handlebar(s) a kormányrúd.
Azért jók a szakkifejezések, mert azzal pontosan ki lehet fejezni mire gondolunk. Csak akkor van gáz, amikor ezt valaki helytelenül használja.
A rollereden tényleg nagyon innovatív módon oldották meg a kisebbre összecsukhatóságot.Eredetileg amikor írtad, hogy a "kormány összecsukásáról", akkor én a klasszikus megoldásra gondoltam, amikor a kormányrúd 2 ponton lehajtható.
Mint amilyen a pl. az Airwheel Z5-ön is van, vagy sok más apróra összecsukható, ingázáshoz használt rolleren is van:A kormányrúdra emiatt se telefont tartót, se extra lámpát nem lehet feltenni, mert nem marad neki hely.
Az E-Twow is ezt a megoldást használja.Nem értem ez miért lenne hátrányos. Ha nem akarod, nem csukod. Ennyi.
Egy rúd szerinted mikor könnyebb, kisebb, stabilabb, megbízhatóbb és olcsóbb?
- ha összecsukható?
- vagy ha meghagyják eredeti integritását?Nekem most 3 rollerem van. Az egyiket a pár év során már kb. 5 alkalommal összecsuktam (amikor elfelejtettem lakatot vinni magammal, mégis be akartam menni a boltba.) A másik kettőt csak 1-1 alkalommal, amikor az elején kipróbáltam, hogy működik-e? De gyakorlatban az összecsukásra még nem nem volt szükségem, és ha lehetett volna választani olyat, amit nem lehet összecsukni és ezáltal némi merevség, stabilitás nyerhető, akkor azt a típust választottam volna.
És én a kormányoszlopról beszélek, nem is a lehajtható kormányrúdról. Utóbbival szerencsére nem rendelkeznek a rollerjeim. -
DigitXT
félisten
válasz
Dr. Szilikát #31746 üzenetére
Ha autók között akarsz rollerrel közlekedni, szvsz nincs jobb a motoros kezelőszerveknél: volt ideje kifejlődni, nem véletlen adott felépítés terjedt el, vakon kezelhető, kesztyűben is.
-
dzsidzsas
tag
válasz
PociAti #31747 üzenetére
VPN-en Usa szerveren keresztül indítottam el a kapcsolatott és usa-t adtam meg az appban; de lokalizált a szoftvere, mert 25km/h maradt. Csak érdekelt azért próbáltam ki. A kormányon lévő zárszerkezet nem egy több kilós rendszer és bocs, de minden eroller kormányrúdja csukható. Legalábbis én még másmilyet nem láttam, ez a szerkezet zseniális. Nem értem ez miért lenne hátrányos. Ha nem akarod, nem csukod. Ennyi.
-
válasz
Dr. Szilikát #31746 üzenetére
Jesus...
És akkor kiveszik a rollerekből a tempomatot, mert "veszélyes", de aki meg ekkora bxromságot épit a rollerébe, az simán forgalmazhatja...
Az N65 kitámasztója is egy etalon volt, h hová ne helyezzük, ha nem akarjuk, h minden padkán felakadjon...
Az Inmotion S1 indexe jut még eszembe ilyenkor...
-
-
-
Esetleg Segway G2?
A global verzió az 35-el is tud menni 25 helyett.
Elöl hátul lengéscsillapító is van rajta.Hasonló korú lányaim vannak, nem szoktak vadulni ők se. Van, h 20-al mennek, vagy 25-el, de ahol olyan út van, akár 30-35-el is.
Rájuk van bízva.
Gyalogosok mellett lelassitanak.
Túl vagyunk már ezeken, elég nagyok hozzá, h tudják mit lehet, és mit nem.
A kisebbek óvatosabban mennek, a nagyobbak többel is szoktak menni, ha olyan helyen vannak.
Látom az applikációban, onnan tudom.
Meg a Vazet is használják, ott szoktam nézni hova mentek.
És persze szinte csak autómentes helyeken mennek.Biciklivel is mennek 25-nél többel ha olyanjuk van, szóval szerintem nem ezen múlik.
Szerencsére nem merült még fel, h Kugoot akarnának. Egy időben a józsaszín jojjerért vojtak oda, meg a jozsaszin fogantyuért, tejefontajtoéjt, taposóért, stb kiegészítökért. Mert mikor Japánban voltunk, ott ciklámen szinű bérrollerek is voltak, és teljesen oda voltak érte. -
Frozzy
őstag
Ezek a Mamba rollerek mennyire megbízhatóak illetve jòk? [link]
ide tervezek bemenni Debrecenben de láttam, hogy csak saját márkások vannak. Valami kínait újra matricáznak ha jól gondolom. Hihetetlen, hogy pl xiaomit vagy naveet sehol nem lehet kiprobalni meg valami normális eladóval beszélni.
-
PociAti
őstag
válasz
dzsidzsas #31744 üzenetére
Régióváltást hogy próbáltad?
A kormány lecsukása csak egy újabb lehetőség a mechanikai meghibásodásra, és méret és tömeg növekedéssel jár. Illetve a kormányra kiegészítők pakolását is valószínűleg megnehezíti.
Értem én, hogy van akinél ez hasznos, de aki nem szokta összecsukni a rollerjét, annál ez határozottan hátrányos. Tehát "minden rollerre ez kellene" nem jó elképzelés. -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
dzsidzsas #31744 üzenetére
Ez is elég vicces megoldás, nekem az index bal-jobb gombja szerepel rajta, csak most ilyen másfajta képet találtam.
A gombok csak a gázkar alaphelyzetében tudnak működni, mivel csak akkor kerül fedésbe mozgó gumigomb és az alatta fix helyen lévő mikrokapcsoló. Tehát így gyakorlatilag nem lehet indexelni, ha nem tesszük alapra a gázkart, de ez sok esetben nem életszerű, mert közben még haladni is kellene, nem pedig túl hamar lassítani, miközben mondjuk autók is jönnek mögöttünk. Úgyhogy nem tudom, ezt hogyan gondolták.
-
dzsidzsas
tag
Kérésre írók pár szót a Navee V50i pro-ról, mert valóban nincs róla infó. Tipikus olcsóbb pálcika roller és mivel ilyenem volt pár az évek alatt, azokkal tudom összehasonlitani (Pl: okai neon lite). A műszaki adatokra nem térek ki, mert az utána nézhető. Napi bejárásra használom, így a 15 km/nap mindenfajta időjárásban. Elmondható, hogy az akkumulátor mint várható volt, kb 10 fok külső hőmérséglet átlagonként emelkedik. Így volt, hogy 25 km hidegben (-2 és 10 fok között), 28km (10-20 fok), és a 30km is meg volt 20 fok felett. Mind ezt 96kg +5kg teherrel. A kijelző egészen pontos a sebesség és megtett távmérésében és napfényben is látható (ne nézegessd, vezess!). Az akkumlátor adatok csak applikációban számadatok, kijelzőn vonalak, de volt, hogy pirossan jelzett a műszerfal (10% alatt) a Móriczon, és mindig csak reménykedtem, hogy csak a hidig bírja ki, csak a hid túloldaláig, csak a múzeumig, egészen addig még az Urániáig elvitt. Ami több mint 3km. Használtam esőben is, szóval a vízállósága messze jobb mint a többinek volt. Itt is van ez első hibája, ami kinek az, kinek nem. Ugyanis a bekapcsológomb egy gumitömités a „gáz“ adagoló karon. Csakhogy ezzel kapcsolod a lámpát és a fokozatokat is. Szóval, menet közben ezek állítására csak akkor van lehetősség, ha megállsz vagy visszaengeded, de ekkor életbe lép a motorfék úgyebár. A motorfék 4 fokozata van, ebből 3-at az applikációban állíthatsz, én mindig a legnagyobbra teszem, mert 90-95%-ban csak motorféket haználok (használatát szokni kell). A negyedik az a fékhasználatával lép életbe és az a legerősebb. Figyelem, fullra feltöltött roller, nem fog fékezni motorfékkel! A magam részéről jobban kedveltem az okai szabadon futós rendszerét, amivel jelentős energiákat lehetett spórolni. De még az okai az energia spórolásra ment rá, itt ez nem jellemző. Sőt, a hidra való felhajtásnál az okai 20km/h-nál soha nem ment feljebb, a xiaomi 18km/h hozott ez bizony 25km/h sebességgel haladt fel az emelkedőn még 30% alatti akku alatt is. Ugan ez tapasztalható indulásnál is, nagyon gyorsan maxra gyorsul, még ugye az okai 20km/h utánvisszavesz 300w-ra és lassan halad felfele. Nem tudom meddig képes tartani a Navee a nagyobb terhelést a motoron, mert hosszan ezt tesztelni nem tudtam. A kormányon lévő index használata körülményes. Egyrészt nem figyeli senki (ami nem igaz, mert használom és autósok sokszor észreveszik), de kesztyűben használni nem jó (miért nem lehet minden oldalra egy gomb? Miért kell egymás alá egy helyre tenni?); másrtészt hidegben a kabátújja biztos hogy kitakarja. Világitás olyan amilyen, ha sötétbe mész úgy is veszel egy kiegészítő lámpát. Rúgózás nincs, de nem találtam kényelmetlennek. Az összecsúkás gyors és a kormány összecsukásával komolyan jól elfér, még a vonat ülések alatt is. Minden rolleren ez a rendszer kellene. Nekem bejött, amire kell arra jó. Nem bántam meg, hogy ezt vettem. A régióváltással se tudtam rávenni 32km/h-ra, ha ez érdekkle valakit.
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #31741 üzenetére
várjuk hogy megjelenjen a Közlönyben
Azért addig ne állj fél lábon szvsz, ha előbb még "nemzeti konzultáció" is lehet róla: LOL
Az idővonal, amit felvázolsz, egyébként nem egészen pontos, hiszen már sok (SOK!) éve terítéken van, hogy az egész KRESZ elavult, le kellene cserélni... Magyarán szólva nem a rollerek kapcsán, és nagyon nem 2023-ban jutottak erre a következtetésre. Amúgy is, ha már érdemben hozzányúlnak, akkor talán bevezethetnék az SMKP-k rendszámozását is. -
PociAti
őstag
válasz
amdboy #31739 üzenetére
Motoros, robogós vagy kerékpáros boltokban lehet kapni. Biztos létezik, de jóval még nem találkoztam. Vagyis annyira jóval nem, mint amilyen a Xiaomi akkumulátoros pumpán van, amelyik minimálisan enged csak ki.
Mihez szeretnél ilyen hosszabbítót?
Mert ha nincs jó pumpád, akkor inkább azt a pénzt elektromos pumpára költsd, ne szeleptoldóra. Már 10k környékén is lehet kapni noname kínai csodákat (eMag, Alza, és hasonló oldalakon láttam őket). Ezen való spórolás nem akkora eretnekség, mint a rolleren spórolni.
-
PociAti
őstag
Van egy táblázatom az európai korhatárokról, majd előkeresem, de a lényegem nem változtat, jelen pillanatban konkrétan elektromos-rollerra nincs életkori szabály, mivel elektromos rollereket, mint járműveket nem definiálja a jelenlegi KRESZ.
Vannak szabályok, melyek alapján a rollereket, főleg olyan magas tervezési sebességűeket, mint a KuKirin G2 Pro már a robogók (segédmotorkerékpárok) közé sorolandók, de kellően stabil jogi háttér hiányában még a rendőrök se tudnak normálisan foglalkozni vele.Amúgy háttérben szépen haladnak a jogszabályok, megvannak a mérföldkövek, egyelőre tartják őket, így a nyári szünet előttig elkészülhet az új KRESZ. Azért lenne célszerű addig elkészülni, hogy a szokásos / elvárt 6 hónapos türelmi idő meglegyen.
Kb. 2020 környékén kezdtek felerősödni a hangok, hogy az új mobilitási eszközöket bele kellene írni a KRESZ-be.
2023 környékén döntöttek úgy, hogy a tervezetthez képest több dologhoz hozzá kell nyúlni, 2024-et célozták meg határidőnek.
Csak közben rájöttek, hogy a meglévő KRESZ és jogi környezet elavultsága miatt nem igazán célszerű a régivel foglalkozni, hanem gyakorlatilag újat kell írni, és sokkal komplexebb módon hozzáállni (oktatást is bevonni). A közel 50 szakmai szervezet együttes munkával nagyjából 2024/25 fordulójára befejezte a lényegi munkát, ennek összegyúrt anyaga kerül a Kormány elé idén március 31-es határidőre. Most zajlik a véglegesítése, és várjuk hogy megjelenjen a Közlönyben. -
t1
veterán
válasz
enginev3.0 #31734 üzenetére
Köszi a hozzászólást közben kiderült, hogy a havernak G2 Pro van abban van tiltás. Én sem rajongom az ötletért de tudom, hogy síkon bringaúton kevés a 25km/h elhiszem, hogy gyorsabbra vágyik.Illetve ismerem is milyen a habitusa és mennyire figyel nála ezek az állatkodások szóba se jöhetnek, sisakot is hordja folyamatosan. Leginkább a jogi háttere érdekelt, hogy jelenleg, hogy áll ennek a témának ilyen fiatalok körében.
Egyenlőre marad neki ez -
amdboy
senior tag
Sziasztok! Szelephosszabbítót xiaomi schooter 5-höz Budapesten személyesen hol lehet venni? Tudja esetleg valaki?
-
PociAti
őstag
válasz
ittakary #31737 üzenetére
Csomó másik rollert is lehet, egészen a legújabb Ninebotokig. Egész hosszú a lista, és talán csak idő kérdése hogy mindegyiket lehessen. Az egyszerűbb FW módosításoknak általában feltételei vannak (adott verziószámig könnyebb, utána körülményesebb), de ez már a Xiaomi Pro 2 esetében is így volt.
A tuningolás területén a Telegram egy jó kiindulási forrás, illetve hozzánk hasonló fórumként a német Rollerplausch.com a legaktívabb, sajnálatos módon egyik szerkesztője Jerome, alias StOfzuiger a napokban hunyt el. Azt írják rollerezés közben lesodródott az útról és súlyos balesetet szenvedett.
https://rollerplausch.com/symbols/Nachruf_Jerome.pngŐ pl. olyan projekteken dolgozott, mint a Ninebot GT2 tuningolás.
https://rollerplausch.com/threads/tutorial-ninebot-gt-series-german-maneuver.10100/#post-112547
Állítólag pont egy ilyen géppel szenvedett balesetet. -
Még mindig a Xiaomi Pro 2 az utolsó, amit lehetett FW-ben customizálni?
-
enginev3.0
félisten
G2-ben nincs NFC
Helyben láttam kb 13-14 éves srácot G4-gyel egykerekezés stb... nem értem hogy tudta a szülő megvenni neki.... számomra felfoghatatlanSajnos mivel nem tudod korlátozni a G2-t így én azt sem ajánlom semmiképp sem 11 évesnek
Biztos nagyon utálni fogja a döntést, de semmiképp se
50km/h... -
t1
veterán
Sziasztok. Adott egy Xiaomi Pro 4 Gen2 roller és a 11 éves fiam, 1 éve használja és bele rakott 1200km-t, most nyúzza a fejem, hogy vegyünk egy Kukirin G2-őt ( erősebb fék felfüggesztés motor
) nyilván nem vagyok oda az ötletért mert jó kis cucc a Pro 4 . A kérdésem az lenne, hivatalosan használhatja ő ezt a rollert? Illetve mintha rémlene olyan Kukirin roller amit NFC kártyával lehet butítani nála ez müködne? Köszi
-
-
DigitXT
félisten
válasz
.-..-. #31719 üzenetére
Ez sajnos nem így működik, hogy ha vastag(nak néz ki), akkor az biztos erős is.
Nem mindegy, hogy 1) milyen anyagból készült, és 2) milyenek a kötések.
Ha vmi szar alu ötvözet, akkor az lehet vastag is, előfordulhat, hogy eltörik...
És igen, feltételes módban írom, hiszen nem feltétlen törik el: láttam már olyat!
Ugyanígy, ha öntött alu, abban is lehetnek feszültségek, és igen, Wolfnál is volt
villasaru törés emiatt, nem egy, nem kettő, át is álltak kovácsolt alumíniumra...
Szerk: amúgy itt nem feltétlenül anyaghiba van mögötte, hanem eleve egy bazi
erős motor nyekteti azt a pici befogó fület, nem csoda ha előbb-utóbb elfárad... Nyilvánvalóan fontos magának az anyagnak az erősítése is, de ugyanígy jó, ha tervezésben is megjelenik a probléma kezelése (ún. torque arm használatával).Az acél váz ilyen szempontból megbízhatóbb, nem véletlen terjed mostanában.
Cserébe persze nehezebb, ill. még mindig ott van, hogy ha rendes hegesztések
helyett csak "taknyolva" van, ott a hegesztésnél fog megnyekkenni idővel...Kugoo esetén voltak korábban ilyen tervezésbeli (ill. kivitelezésbeli) problémák.
Mantisnál nem jellemző, bár jól érzed, hogy az egy elég filigrán váz: ha masszív
rollert keresel, én minimum a Wolf Warrior magasságában kezdenék nézelődni.
Mantisnál is előfordult kormány törés, mondani se kell, annak következményeit.
Wolfnál a King tényleg "király", viszont elég paraszt a vezérlése. GT sokkal jobb:
ezek sajnos nagyon drágák egy átlag rollerhez képest. De talán nem ölnek meg.Ui: rendkívül ritka, hogy maga a taposó törjön ketté. Sokkal jellemzőbb, hogy az
illesztések képeznek gyenge láncszemet: zárómechanika, furatok környéke stb.
(Láttam már persze felnyílt taposót is, mert ketten ugráltak egy etwow vázon...) -
.-..-.
tag
válasz
enginev3.0 #31726 üzenetére
Most melyikről beszélünk? A Kukirin G2-t csak a talprész miatt említettem meg.
Az sejthetőleg gyenge lenne nekem, igen.
Vagy a Mantis Dual-ra gondolsz? -
PociAti
őstag
Ninebot Max G2 hátsó kereke így néz ki 4500 mérföld után. Reddit.
- 4.500 mérföld = 7.242 km.
- Akinek nem egyértelmű, a hátsó a hajtott kerék, és jellemzően a hajtott kerék jobban szokott kopni.
Azt írja megjegyzésként:
Hamarosan le fogom cserélni, mivel közeleg az esős évszak! A minap kicsit csúszósnak éreztem a nedves földön. 1-3 hetente töltöttem 55psi-re. Azért gurultam 55psi-n, hogy kísérletezzek és megnézzem, hogy egyenetlenül kopik-e, ahogy az emberek mondják. Így is lett, de közel sem olyan rosszul, mint ahogyan azt az emberek állították, őszintén szólva. Mostantól maradok az 50psi-nél. Soha nem ment 42psi alá. 10% föld, 90% aszfalt. Rengeteg törött üvegen futottam át (soha nem szándékosan, lol) és bármilyen más szaron, ami az utcai árkok közelében összegyűlik.
Korábbi számításaim során a roller amortizációja mellett az abroncs kopás, az abroncsok cseréje szokott messze a legmagasabb költség lenni.
Segway-Ninebot Max G2-höz ezt írják: Tubeless Self-sealing Tire, 42-48 psi. (Belső nélküli önjavító abroncs.) -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31709 üzenetére
Nem létezik olyan roller hogy Mantis Dual. Csak egyes Bulgáriában és egyes magyar boltoknál majomkodnak ezzel.
A 11 különböző Mantisból csak egyetlen egymotoros típus van.
Az illető a 10-es kerekűből a legkisebb akkus típust, az ECO 800-at rendelte, és abból az egymotoros változatot küldték el neki? Az könnyen megeshet.Vagy mondjuk Mantis 8-ast rendelt, abból nem is létezik egymotoros, így "üres" Mantis 8-as kerék sem létezik. (Skywalkerből mondjuk van hátsó kerék meghajtású 8-as, legfeljebb annak a kerekét kaphatta meg.) De akkor mit csinál a motorhoz menő kábellel? Elcsípi? Meg az egész rendszert (szoftvert) nem zavarja ha hiányzik egy motor?
-
BBpeter
tag
válasz
Thunderzolee #31709 üzenetére
Esetleg egy jó sisakot tudnátok ajánlani hozzá?
-
fcbarca
őstag
Sziasztok. Van valakinek Budapest-en vagy a közelbe Xiaomi Mi Pro 2,ami még nem frissült le a legújabb szoftverre? Irj privátban, ha van. Köszi
-
S@c@
őstag
válasz
Impair1980 #31718 üzenetére
Ha bevalik, nalam van egy bontatlan meg a pro-bol. A sima melett maradt nekem az asszonykam. Hirdetesimnel lathato, hivatalos alza vasarlas.
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #31716 üzenetére
Köszi szépen a linkeket, este elmentem őket. Mindenképp újat akarok venni.
-
.-..-.
tag
válasz
Thunderzolee #31717 üzenetére
Nem értek hozzá, de első ránézésre a Mantis Dual váza nekem gyengének tűnik.
Elbírja az a súlyomat?
Például néztem a Kukirin G2-t, annak vastagabb a talp része. Arra gondoltam az esetleg utall amasszívságára. Vagy tévedek? -
Impair1980
aktív tag
válasz
Impair1980 #31415 üzenetére
Sziasztok!
Megvettem a rollert és a Xiaomi Electric Scooter 5 Pro GL lett a befutó!
Több szempontot is figyelembe véve ezt tünt számunkra a legjobb választásnak!
Hosszú hatótáv, első-hátsó felfüggesztés, neves Márka. Nem csak a lányom fogja használni, hanem a nagyfiam is, persze ha kölcsön adja neki a lányom....
Köszönöm mindenkinek a sok segítséget! A tapasztalatokat majd megosztom... -
-
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #31711 üzenetére
Már úgy értem hogy dhgate ről jött a kománam az árverős mantis. Ali judge elég keményen a vásárló oldalán szokott állni, ott sztem ezt nem lehet eljátszani
-
.-..-.
tag
Sziasztok.
Első, saját roller vásárlása előtt vagyok.
Tudnátok támpontot adni abban, hogy 400-500k közötti ársávban találhatok-e olyan verziót, ami a könnyed (~115kg/190cm) testsúlyomat cipelheti aszfalton és döngölt földúton? -
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #31711 üzenetére
Hol volt még jó áron a G2, hol érdemes figyelni (pár hónap vennék egy 35-ös int. modellt)? Dhgate még mindig jó áron adja az internal G2-t?
-
válasz
Peaceliker #31710 üzenetére
DHGate, Bangood, AliExpress, eBay, Amazon...mikor épp honnét a legjobb deal.
DHGateről a Segway G30P volt jó vétel sokáig. Ha valakinek a gari nem fontos, onnét jó áron lehetett venni.
De a G2-t már máshol is árulták jó áron, nem csak DHGaten. -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #31709 üzenetére
Az nem dhgate volt?
De most ránéztem, aki nekem küldte az már nem árulja, sőt tán shop sincs már meg? -
válasz
BBpeter #31707 üzenetére
Igaz is, Aliról szokták venni, az olcsóbb.
Csak kell megbízható helyet keresni, mert volt akinek nem azt küldték, ami a képeken volt (pl egymotorost kapott), azt a kínaiak nagyon sajnálják, és megígérik, h ha visszaküldöd, azonnal küldenek egy másikat, ami már olyan lesz, amit eredetileg is küldeniük kellett volna.
Viszont ugyebár innét odapostázni egy rollert, nem két Ft, (amolyan gazdasági totálkár kategória), szóval ez a buktatója a gyanúsan jó vételeknek.
Érdemesebb előtte pl a Mantisos csoportban átbeszélni a megbízható helyek listáját. -
BBpeter
tag
válasz
Thunderzolee #31704 üzenetére
Köszi a tippet, belépek akkor a csopikba.
Egyáltalán nem vettem sznobságnak, a laikusság beszélt csak belőlem a drágaságot illetően, de a minőséget mindig jobban támogatom, mint az olcsóságot. Ha ennyibe kerül, hát ennyibe kerül.
(Nyilván ha a keretösszeg 2-3x lenne, akkor más.) -
PociAti
őstag
válasz
User05 #31702 üzenetére
Ez nagyjából azonos az Uber Jump rollerrel, csak a Lime-on van a kormányon egy extra akku. (Azon az akkun valószínűleg a Model: Lime-4.0-EU felirat található).És ez a 4. generációs Lime (szokás Lime Gen4-ként nevezni őket).
A klasszikus zöld-fehér lime-okból volt fekete első villás, az talán a Lime-S 4.0 (20 km/h sebességgel, 250 W motorral, 37VDC, 12000 mAh, 444 Wh akkuval), a 2021-es széria.
2023-ban már inkább azokat lehetett látni, amiknek az első villája fehér.
Amúgy az adattáblákon ott szokott lenni pár hasznos infó. Azt lenne célszerű befotózni. -
válasz
User05 #31702 üzenetére
Ha a Line roller megfelelt eddig a céljainak, akkor a 4 Pro (2nd gen), vagy az azzal egyenértékű teljesítménnyel rendelkező rollerek is meg fognak.
De mondtam már, szerintem ne agyaljatok ennyit ezen, be kell menni egy Hervisbe, Auchanba, MM-ba, Euronicsba, ahol ezek ki vannak téve, és kell vele menni pár méternyire, egyből érezni fogjátok ahogy gyorsul, meglódul, tuti, h nem fogtok csalódni bennük.
-
válasz
BBpeter #31703 üzenetére
A Facen van az "Elektromos roller 50km/h +" csoport.
Oda kéne belépned, ott segíteni fognak olyanok, akik értenek is hozzá.
Meg van Mantis csoport is, én nem látogatók ugyan, de gondolom jobban értenek hozzá az ott levők, mint én.Szerintem a használt Mantis is jó választás, amennyire ismerem a Mantisokat.
Egyébként a Mantis nem sznobságból ajánlott, az egy normális roller, csak az olcsóbb termékekhez szokott (magyar) embereknek drágának tűnik.
Másrészt azt szokták mondani, a szegény ember Mantisa az a Kugoo. -
BBpeter
tag
válasz
Thunderzolee #31700 üzenetére
És a Mantis Dualból csak az új ajánlott, vagy a használt is?
Csak mert [találtam] olyanokat, amik nincsenek annyira vészesen messze a keretösszegtől, és ennyivel szívesen áldozok még rá többet a minőség oltárán.
-
User05
tag
válasz
PociAti #31701 üzenetére
Ahham.. Ilyesmi egyébként. Az első generáció (szegeden) még húzott is, asszem annak nem is volt korlátozva a sebessége. A mostani pedig ilyen.. sokkal gyengébbnek érzem, és itt ahogy csökken a hatótáv annál lassabbak. Nem is bírnak olyan sokat, teljes töltöttséggel olyan 16-20km, de van olyan (gondolom jó régi, vagy sokat használták már) aminél 9km a teljes töltöttség.
Azt hittem van egy átlag teljesítmény mondjuk 350W és 35V vagy valami. Sok helyen, külföldi oldalon azt olvastam, hogy ha azonos teljesítmény kell akkor legalább 500-600wattosat nézzünk. -
PociAti
őstag
válasz
User05 #31699 üzenetére
Lime rollerek már legalább a 4. generációnál tartanak és generációnként is előfordul pár variáns. Ezt tetézve még régiónként vagy akár városonként is eltérő szoftverrel rendelkezhetnek.
Tehát önmagában a Lime roller nem elég specifikus kifejezés. Összegyűjtöttem róluk is egy csomó infót, de élőben még eggyel sem találkoztam. Felénk Tier / Dott rollerek vannak (Segway C1, 350W, 2022-es évjárat).Erőben nagyon nehéz amúgy belőni, mert normál kereskedelmi forgalomban kapható rollereknél nem csak a puszta paraméterek számítanak, hanem a gyorsítási profil, ami szoftveres kérdés és elég tág határok között változhat. (És amit egy firmware frissítéssel központilag meg lehet változtatni.)
Illetve vannak rollerek, melyek 20-25%-os töltöttségnél már csak vánszorognak, mások meg még rendesen húznak.Tehát ha valaki kipróbált 1-2 modellt, az se biztos hogy általánosítható a többire.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell Precision 5560, 5550, 3561 i7, 10-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
- Nincs még weboldala, vagy szeretne újabbat? 50.000-ért teljes oldalt kap
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest