Új hozzászólás Aktív témák
-
Surfym@n
senior tag
válasz balintka #8443 üzenetére
sajnos az urbanpandas webshopjában nem találtam meg, de mikor a boltban voltam náluk, akkor ott személyesen tudtam venni, s kb 5-10 db még van nekik. kb 8e Ft, 2-3mm vastag, lyukak pontosan a csavarok helyén vannak. Így azért bátrabban veszem a nyakamba a várost :)
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Amp_usr
csendes tag
válasz balintka #8764 üzenetére
Monorim pont hu (magyar oldal): [első]
Mennyire bonyolult? Az a kérdés, kinek?
Van aki lazán összerakja, és van akinek némileg szenvedős
Nekem igazából az illesztések nem tetszenek, DE a Monorim jó minőségű, nem kotyog, nem zörög, tart rendesen, meg >> szerintem szép is -
őstag
válasz balintka #9932 üzenetére
Nézd alapvetően minden LI alapú akkumulátor kb 80%-ra töltve kíméleb. Ugye a töltést egy üres aksiba a legkönnyebb belerakni. De mikor már 90%ra televan akkor már úgy kell oda paszírozni a többit, hogy meglegyen a 100%. Tesla modelleknél is a mindennapi használatra max 80% töltés van beállítva.
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Gardaai
senior tag
válasz balintka #20805 üzenetére
Ez az infó honnan van?
Konkrét ügyintézésem még nem volt velük, de céges visszárúnál 3 napos Pixel telefonnál (épp, hogy ki volt bontva állapot) levontak 70e. Ft-ot. Arra hivatkoztak, hogy ennyit vesztett az értékéből (közben még drágább is lett, majd ugyan ennyivel amennyit levontak.... ez a nagy euró kitöréskor volt) és kizárólag utalvány formájában adták vissza a megkopasztott árat. Ez nekem elég, hogy többet nem vásárolok náluk.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
-
-
Aaron14
őstag
válasz balintka #21063 üzenetére
Igazából nem tudom, hogy az Alza garija ér-e egyáltalán valamit. Ha defekted lesz és gumit cseréltetsz egy roller szervizben, ugrik is a gari. Márpedig ha napi használatban van a roller, akkor nem hiszem, hogy az Alzára fogsz várni 30 napot míg megoldja a problémát, a defekt meg amúgy sem garanciális probléma.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Bastee
tag
válasz balintka #21051 üzenetére
Egyébként majdnem a teljes Segway paletta be lett listázva a 220Volt-nál is, többek közt az F2 Pro is kapható. Júniustól raktáron is lesznek rollerek.
-
addikt
-
addikt
válasz balintka #21514 üzenetére
Képzeld el a kollégám kettő fóliát vett, 4600Ft/db áron, egyet, h azon "gyakorolja" a méretre vágást, egyet meg élesben, h ráteszi.
Hát, szegény totál nem ért az ilyesmihez, de már nekem fájt mikor újságolta, h a Vodánál vette a fóliát.
Legalább egy telefonos boltba ment volna, de azt hitte ott biztos csak "kínai" fóliák vannak.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz balintka #21946 üzenetére
Van: kitolod az élettartamát... Mondjuk 5 év helyett 8 évre? Ha 5 éven túl tervezel az adott rollerrel, akkor van értelme ilyenekkel sz*rakodni, amúgy csak használd. Van, ahol a gyártó vigyáz helyetted, és nem 4.2V/cellás töltőt ad, hanem "csak" 4.15V/cellásat, lásd pl. Dualtron Achilleus, ahol a 67.2V az 66.4V... Ezzel kíméli az akkut, és kapacitásban még nem is nagyon veszed észre a különbséget...
Ui: igazából az többet árt a rollernek, ha nagyon lemeríted. Tehát ha ugyan kibír két utat, de már csak 10% marad a végén, akkor nagyon nem érdemes csak minden második út után tölteni: egyrészt jobban is fog menni a második nekifutásra, másrészt az élettartama is hosszabb lesz összességében. Harmadrészt meg lesz tartalékod, ha mondjuk bejönne valami rendkívüli, kitérő, vagy esetleg komolyabb szembeszél. A range anxiety egy komoly dolog... Kibírja-e az akku?!
[ Szerkesztve ]
-
zoltanz
nagyúr
válasz balintka #21946 üzenetére
"Van értelme nem 100ra, csak mondjuk 85%ra tölteni az aksit? Jelent valami előnyt az állapotára?"
kiegészítis, ha mégi feltöltöd, alszl és nincs időkapcsoló a felső15% ban javasalt az Eco mód és,vagy kerülni a dombokat.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
Jocy
aktív tag
válasz balintka #22272 üzenetére
Szia!
Nekem F2 Pro van, és a harmadik emeletre viszem fel mikor tölteni akarom. Nem vagyok már fiatal, (46) de ez a súly még vállalható szerintem. Meg hát nem papírból van a járgány, eddig úgy tűnik egy jól öszerakott strapabíró jószág lesz. Ár/érték arányban én úgy gondolom, hogy jó választás. Az én 93 kilómmal 40 Km-t el tudok menni vele normál módban használva, nagyrészt sík terepen, kisebb emelkedő mellett..[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz balintka #22766 üzenetére
Nekem sem volt ilyen opció az app-ban. Nem is értettem, mikor itt írtatok erről korábban, de nem szóltam bele.
85%-ra amúgy sem állítanám, érezhető már, mikor nem teljesen van teletöltve a roller, hanem csak 80% körül van az akksi.Aki naponta többnyire csak keveset használja, annak pont 100-ról teszem fel 80%- ig merül le mindig, aztán erről tölti fel, és így használja a rollert, az folyamatosan egy fürge rollert tud használni.
Ha viszont csak 85%-ig töltené fel, és onnét merül le naponta 10-15-20%-ot, az már folyamatosan egy érezhetően lomhább rollerral közlekedne csak. Nemtudom ebben mi a jó nektek.
Még ilyen 95-97%-ig való töltést megértenék, némi akkucella kímélése szempontjából, de a 85 az már messze van ettől a ponttól.
Egyébként hová ez a nagy akkucella kímélés?
Akik évek óta tolják a rollerezést (pálcikarollerekről beszélünk), többezer km-el a hátul mögött, még csak párszáz teljes töltési ciklusnál tartanak. 500-ig a Ninebot garantálja, h akkor még az akkupack kapacitásnak nagy része rendelkezésre fog állni 75%, ha jól rémlik.
De ez nem azt jelenti, h 500-nál már csak 75% lesz a kapacitás, hanem az ő számitásaik szerint akkor még mindig minimum ennyit fog tudni az akksi. Viszont a gyakorlat meg azt mutatja, h 500 töltési ciklus után is 100%-os kapacitás közelében van még az akkupack.Inkább azoknál jellemző a degradálódás, akik nagy hidegben is kint tárolják pl télen, illetve hát kis akksis rollerrel járnak, és ezért azt folyton feltöltik/lemerítik, így néhány év alatt elfogyhat nekik az 500 ciklus.
Akiknél csak néhánytíz százalék fogy naponta, és azt töltögetik vissza, 100-ra, azoknál nagyon sok évig nem kell az akksi miatt aggódniuk.Persze, jobb a cellának, ha nincs feltöltve teljesen, több ciklust bír, de a gyári beállitások már eleve úgy készülnek, h a BMS nem tölti túl a cellákat egyáltalán. Kár ezt még lejjebb állitani.
A G30 esetében egy teljesen feltöltött ciklussal vegyünk 40km-t, h ennyit lehet elmenni.
100szor teljesen feltöltve az akksit (100 teljes töltési ciklus) tehát 40x100= 4000km-t lehet megtenni.
500szor teljesen feltöltve 20.000km-t lehet megtenni.
De ha csak 30km-t számolok egy teljes feltöltéssel, akkor is 15.000km-t lehet megtenni, mire elérnénk az 500 ciklust.Aki meg évi 1-2ezer km-t megy, az 10 év alatt se éri el ezt az értéket.
Amikor átalakíttattam a rollert, a Xiaodash került rá, ebben van ilyen állítási lehetőség, de ezt sem piszkálgatom, mert minek. Beállította aki összerakta a rollerem, ezt is megbeszéltük anno, rákérdeztem, nincs túltolva a töltöttség csakazért, h több áram legyen az akksiban, és "jobban menjen" a roller.
Ez inkább a kínai vackokra jellemző, ahol a kicsi akkupackokat így próbálják ellensúlyozni, h csurig töltik a cellákat, az meg kit érdekel, h emiatt jóval kevesebb töltési ciklust bír csak az akkupack, mint egy márkásabb rollermél.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Tudományos Pandémia Klub
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gumi és felni topik
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen