- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Akciókamerák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Vezetékes FEJhallgatók
- ASUS blog: B650 alapokon
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bluetooth hangszórók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Golden9
veterán
Áprilisi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől. (Ma délutánig.)
Mystery cave
Carpenter's Workshop Environment ( Workshop Prop Pack Carpenter Woodworking 3d )
Assassin -
Golden9
veterán
Márciusi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől. (Április 8-ig.)
Magician's Library Environment and VFX Pack
Loot Set - Hand Painted Series
Space Cruiser Defender -
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok ismét!
Egy elméleti kérdésem van, mégpedig az, hogy 3D térben hogyan rajzolódnak ki egy 2D-s, több alképből álló sprite a kamerához és saját irányához viszonyított alképei?
Arra gondoljatok, mint a régi Doom I és II-ben az ellenfelek, amelyek csupán 2D-s képek voltak és az aktuális kamera nézetszög és saját iránynak megfelelően mutatták az alképeiket.
Azért kérdezem, mert most pont ilyen problémával szembesültem egy FreeBasic-BlitzBasic3D együttműködésben (az OpenB3D.bi kiegészítővel a FreeBasic-ben) készülő FPS játékomban.
Az elgondolásom még a 2D-s megoldáson alapul, miszerint az alképek tájolása a jobb oldali irányból kezdve az óramutató járásával ellenkező irányban történik. Tehát a 0. alkép(ek) a jobbra irány, az 1. a jobbra fel, a 2. a felfelé, stb.
És ennek alapján a textúra értéke: irány*8/360 (mert most 8 irányba nézhet összesen).
Szóval ez alapján tákoltam eddig össze, de nem úgy tűnik, mintha jó volna, mert vannak összevisszaságok képileg.
Jól csinálom egyáltalán; tehát ez a módja? Vagy teljesen másképpen kellene?
Itt van a kódom róla:dim alkepek(8) as any ptr
dim alkepdb as ubyte
alkepek(2)=sz1texfuthatra(ellenseg(ez).alkepe)
alkepek(1)=sz1texfuthatrajobb(ellenseg(ez).alkepe)
alkepek(0)=sz1texfutjobb(ellenseg(ez).alkepe)
alkepek(7)=sz1texfutelorejobb(ellenseg(ez).alkepe)
alkepek(6)=sz1texfutelore(ellenseg(ez).alkepe)
alkepek(5)=sz1texfutelorebal(ellenseg(ez).alkepe)
alkepek(4)=sz1texfutbal(ellenseg(ez).alkepe)
alkepek(3)=sz1texfuthatrabal(ellenseg(ez).alkepe)
'if int(iranykulonbseg(entityyaw#(ellenseg(ez).kepe),entityyaw#(kamera))*8/360)>7 then
' alkepdb=0
'else
' alkepdb=int(iranykulonbseg(entityyaw#(ellenseg(ez).kepe),entityyaw#(kamera))*8/360)
'end ifif entityyaw
alkepdb=0
else
alkepdb=entityyaw
end if
textura=alkepek(alkepdb) -
Golden9
veterán
Februári ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
-
Golden9
veterán
Januári ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Pirate Stilt Village Island Modular Pack
Skeleton Guard (Modular)
Comic Book Cutscene -
Golden9
veterán
Decemberi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
OLD OFFICE (MODULAR)
Modular Japanese Architecture Pack
Newtonian Falling and Momentum Damage System -
Golden9
veterán
Decemberi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Engine Hall
Vegetation Vol 1 - Forest Automaterial
Military Mercenary Bandit -
Golden9
veterán
Novemberi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
December 3-ig ingyenesek.Stylized Fantasy Creatures Bundle
Dragon Temple (Temple, Cathedral, Temple Interior, Cathedral Interior, Dungeon)
Ancient Constructions and Platforms -
Golden9
veterán
Novemberi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Military Airport (Military Base, Military Props )
Hyper Outliner and Symbol System V2
FOREST ANIMALS PACK -
Golden9
veterán
Októberi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Stylized Paris Street ( Stylized , Street , Stylised )
Rocket Thruster Exhaust FX
[VP] Temples of Cambodia - Ruins exterior and interior
Fantasy Characters (Pack)
Cave Ruins / 47 Assets -
Komplikato
veterán
Kint van az Unreal Engine 5.5.0 Preview.
-
Golden9
veterán
Szeptemberi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Modular Old Town
Customizable Interaction Plugin
Low Poly Nature: Lush and Diverse Environments
Turn-Based Strategy RPG Template
Post-Soviet Village -
Golden9
veterán
Augusztusi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Stylized - Nanite Dungeon Pack
Modular Asian Medieval City
UnderCity + WonderLand Bundle
Skeleton Knight Modular
Moore's RPG Template -
cog777
senior tag
En a kovetkezokre gondoltam. 2D-s oldalnezetes jateknal ugye fontos hogy a hatul levo fak elobb rajzolodjanak ki, majd az eloterben levo bokrok, majd a jatekos. (kb hasonloan van a felulnezetes jatek is, ott a talaj rajzolodik ki, majd az egymas felett levo objektumok)
Szoval csinalunk egy ciklust:
for (int m = 0; m< max_melyseg; m++) {
// 0 van leghatrebb.
// iteraciot csinalunk minden melyseghez rendelt listahoz, ha ures, akkor atugorjuk
var jatekelem_lista = minden_objektum[m];
for (int i=0; i<jatekelem_lista.Count; i++) {
jatekelem_lista[i].rajzol()
}
}Valami ilyesmi, C#-ot 20 eve hasznaltam
nezd el nekem. Ha az adott melyseghez eppen nem tartozik egyetlen objektum sem, akkor a masodik ciklus el sem kezdodik, tehat atugorja. Igy a 0-dik helyen levo listaban pl a hatterben levo fak rajzolodnak, az 1 helyen levo listaban a bokrok talalhatok, azok rajzol fuggvenye hivodik meg stb..
Ezert en nem hasznalnek semmilyen osszehasonlitast mert nincs ra szukseg:
"if (je.melyseg==m) { " -
Tomi_78
aktív tag
Most éppen C#-pal ügyködöm és így sikerült megoldanom:
for (int m=0; m<=maxmelyseg; m++) {
for (int i=0; i<jatelemlista.Count; i++) {
var je = jatelemlista[i];
if (je.melyseg==m) { //Jöhet a rajzolás.
Úgy tűnik, ez működik. A maxmelyseg változó kezdeti értéke 0, és ha valamely játékelem ettől nagyobb mélységértéket kap, akkor felveszi az éppen legnagyobbat.
Python-t még nem próbáltam és őszintén szólva nem is nagyon érzek késztetést hozzá, viszont Godot-ot én is használok, elég jó, de nem árt, ha az ember tisztában van egy-két általános célú programozási nyelvvel is, nemcsak egy játékkészítő vagy egyéb célprogrammal. -
cog777
senior tag
Igen, ha eppen egy melysegnel ures a lista akkor at lehet ugrani a kovetkezore. Minden melyseg feldolgozasa es egy ciklus vegig a melyseghez tartozo lista (vector vagy barmilyen dinamikus tarolo, nyelvtol fuggoen) elemein.
A mostani nyelvek raadasul tamogatjak a referenciat (Godotban referencia, c++-ban pointerek stb) igy nem magat az objektumot tartod ott hanem csak a referenciajat.
Igy tobbfelekeppen csoportosithatod az objektumaidat.
Pl lehet melyseg szerint, amit beszeltunk, aztan lehet csoportokat letrehozni pl Godot-ban, az sem rossz otlet.Mibe irod amugy? En annak idejen el kezdtem hasznalni pythont, nagyon tetszett, de egy ido utan rajottem, hogy kb ugy is meg akarom valositani egy jatekmotor ficsorjeit, igy atvaltottam Godot-ra ido sporolas miatt.
-
Tomi_78
aktív tag
Igen, nekem kell megvalósítani, mert nem támogatja; nem is egy játékmotorral, hanem általános célú programnyelvvel készítem.
Tehát valahogy úgy gondolod, hogy először fusson ez a mélységeket tartalmazó ciklus és azon belül legyen a kirajzolása az objektumoknak a megfelelő sorrendben? -
cog777
senior tag
Ha a jatekmotor nem tamogatja direktben, hanem te magad valositod meg akkor:
en csinalnek minden z melysegnek egy listat amin csak az adott z melyseghez tartozo objektumok talalhatok.
pl egy tomb 0-16ig ahol 16 a max melyseg es minden eleme a tombnek tartalmaz egy listat. (Listak tombje) -
Tomi_78
aktív tag
Kedves szakértők, mostanság abba a problémába ütköztem játékfejlesztés során, hogy az objektumokat bizonyos sorrend szerint kellene kirajzolni.
Eddig ez nálam megfelelően ment a létrehozás sorrendjében, vagy hogy bizonyos objektumpéldányok kirajzolását a többi elé raktam.
De mi a helyzet, ha pl. az összes példányt kell rendezni rajzolási sorrendbe?
Addig értem, hogy adok nekik pl. egy z vagy melyseg nevű változót és az ebben levő szám határozza meg a kirajzolás sorrendjét, tehát aminek nagyobb a mélysége, az később rajzolódik ki (vagy fordítva, ahogy a programozónak tetszik, csak a látvány megfelelő legyen).
Nade ennek megadása után ez hogyan valósítható meg?
Egy tippem van eddig: a program rajzolás eseményében, amikor végigmegyünk a kirajzolandó objektumokon, akkor nem egyből kirajzoljuk, mint eddig tettem, hanem a z mélység változóinak értéke alapján mindet berakjuk egy tömbbe, ahol elsők lesznek a legmélyebben lévők, majd utána a később kirajzolandók, és aztán ennek a tömbnek a sorrendje alapján rajzolom ki végül a tárgyakat.
De biztosan ez a legegyszerűbb és leggyorsabb, leg erőforrás takarékosabb megoldás?
Csak mert ezzel pl. a rajzolás eseményben egyből meg van duplázva a ciklusok száma, amikkel a tárgyakon végigmegyünk.
Tehát van erre valami hatékony és általánosan elfogadott és használt megoldás, amit el is tudnátok nekem magyarázni?
Nem akarom sem újra feltalálni a kereket, sem valami erőforráspazarló tévútra menni. -
Tomi_78
aktív tag
válasz
Fecogame #401 üzenetére
"$100 / játék áron lehet megjelenni steam-en, egyedi elfogadás után"
Hűha, akkor az nem éppen az amatőr játékfejlesztők bemutatóhelye.
Megkérik az árat éppúgy, mint a minőséget.
De mondom, talán az is megoldás lenne, ha egy saját honlapot készítene a barátod az alkotásának, aztán így önállóan reklámozni és forgalmazni. -
Tomi_78
aktív tag
válasz
Fecogame #399 üzenetére
Az én kis alkotásaim valószínűleg nem ütnék meg a Steam mércéjét, de egyébként is jobbnak láttam egy saját honlap létrehozását azok közzétételére, amikor elhatároztam, hogy elérhetővé teszem őket a nyilvánosság számára.
Csak sajnos sokszor voltam kénytelen vándorolni egyik szolgáltatótól a másikig, mikor éppen kinél volt ingyenes tárhely.
Most itt vagyok és remélhetőleg tartósan: [link]
Amúgy meg sajnos nem is nagyon ismerem a Steam-et, annak lehetőségeit. Olyan, mint a Google Play, hogy fizetni kell a regisztrációért? Vagy inkább az itch.io-ra hasonlít, amin fenn is van egy-két kreálmányom? Vagy teljesen egyedi és mindkettőtől különbözik? -
Ti hol/hogyan promózzátok a steam-en megjelent játékaitokat?
Önmagától hacsak fel nem kapja valaki, akkor nem fognak menni az eladások
-
Golden9
veterán
Júliusi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Stylized Landscape 5 Biomes + Stylized + Low poly forest : Orasot Bundle
Mega Magic VFX Bundle
Mediterranean Coast
World Director NPC - PRO. Now with multiplayer
Ultimate Character -
cog777
senior tag
Oke, megvan, de try and error-ral sikerult beallitanom.
Tileset szerkesztoben a Margins erteknek pont a felet allitottam ami kilog felfele, tehat 256x256-os a tile es felfele 128-at log ki, igy 64-et allitottam es tokeletes.
-
Tomi_78
aktív tag
Szia Cog777!
Sajnos ahhoz nem értek, hogy Godot-ban hogyan kell háttérképet készíteni csempékből, de nemrég írtam egy háttérkép készítő programot játékok számára.
Nem tudom, segít-e ez neked valamelyest, de átnézheted és ha van elképzelésed, kérésed, akkor annak megfelelően bővíthetem-módosíthatom a következő változatát, mert ez még eléggé kezdetleges.
Letölthető innen: [link] -
cog777
senior tag
Miutan kulonbozo okok miatt kihagytam fel evet, visszatertem a jatekfejlesztesbe es raadasul kaptam egesz jo sprite-okat, amelyek illenek egy korabban vasarolt tileset-hez.
A problema hogy a hexagonalis tile-okat nem tudom a cellakra igazitani Godot 4-ben. Tile merete 256x384 mert hegyek pl felfele kilognak, amugy 256x256 lenne a racs meret.
Neten nem talalok megoldast. Mit kell beallitanom hogy a 256x256-os racsra igazitsa a csempeket amelyek 256x384 meretuek? -
savior
őstag
Nem tudtok valami ingyenes programot vagy weboldalt, amivel az mp3 hangerejet belehet allitani? Ahogy toltogetem le a hangokat, zeneket van amelyik meg 100%on is tul halk az Unityben.
-
Golden9
veterán
Májusi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Environments Bundle 6 Maps
Modular Sci-Fi Indoor/Outdoor environment pack - Rocky Swampy Planet
Tokyo Stylized Environment
Replicated Grab System
Advanced Flock System -
Golden9
veterán
"Ünnepelje az Epic Games MEGA-kiárusítását, és korlátozott ideig INGYEN férhet hozzá az RPG MAKER UNITE-hoz! Ez a promóció 2024. május 16-án, EDT 11 órakor kezdődik, és 2024. június 13-án, EDT 11 órakor ér véget."
-
savior
őstag
-
Tomi_78
aktív tag
Igen, a honlapom eléggé ódivatúnak tűnik, mert csak Jegyzettömbbel dobtam össze HTML kódok alkalmazásával.
Akkor majd megemlítem a grafikusnak, hogy te is érdeklődsz a munkái iránt, bár nem tudom, hogy ráér-e plusz feladatra, de próba szerencse.
Most egyébként egy kis lövöldözős-gyűjtögetős jellegű játékon dolgozunk, amely elsősorban Android rendszerű eszközökre készül.
És igen, láttam, hogy Unity-val készítetted a játékaidat. Egyszer én is nekiugrottam, hogy elinduljak vele a játékfejlesztés útján, de nem jutottam sokra. Első látásra túl bonyolult volt nekem, pedig azt hiszem, a 2d-s részt próbáltam, és a 3d még összetettebb.
Úgyhogy most az említett játékhoz Godot-ot, meg néhány saját projekthez Lazarus-t (FreePascal) használok. -
Tomi_78
aktív tag
Szia Savior!
Éppen most nézegetem a honlapodat; nagyon jópofa játékoknak tűnnek az alkotásaid.
Egyébként kit vagy kiket keresel a csapatodba? Csak grafikusokat?
Lehet, hogy tudnék neked ajánlani egy tehetséges grafikus srácot, akinek mostanában én készítek egy játékot, ő pedig annak grafikai elemeit rajzolja. Bár ő tudtommal csak 2d rajzokat készít.
Egyébként nekem ez a honlapom: [link] Ha időd s kedved van, majd nézd meg. Én is ott teszem közzé a játékprogramjaimat. -
savior
őstag
Valakinek nincs kedve csapatban fejleszteni valamit?
Egyedul rauntam. Szoval most vagy pihentetem a dolgot par honapig, vagy csapatba verodve valakivel megprobalom a fejlesztest.
2 grafikussal is probalkoztam nemregiben, de az egyik szo nelkul abbahagyta, a masik meg 1 honap alatt 1 modelt keszitett, igy en leptem ki.
eddig ezek a feltoltott projectjeim: [link] -
cog777
senior tag
Ismer valaki jo game asset 2D kep AI generatort? Nem baj ha fizetos.
-
Golden9
veterán
Áprilisi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Stylized - Clay Forest Village Pack
UCreate - Gothic Cathedral Asset Pack
Ancient Golem
Watermills / Nature Environment
Clouds Lighting System -
Golden9
veterán
Márciusi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Primitive Characters (Pack)
Ultimate Farming
Renovation simulator
DLC In Blueprints V3
Modular Medieval Town with Interior -
savior
őstag
Unityben tudna valaki segiteni?
Maskokat hasznalok egy kep reszleteinek lathatova tetelere es szeretnem megtudni, hogy melyik pixel latszodik a kepen(tehat ami nincs kitakarva), de nem nagyon akar sikerulni. Szazalekosan akarnam kiirni, hogy mennyi lathato mar belole, es ehhez kellene valahogy lekerdeznem, hogy melyik lathato. -
Komplikato
veterán
Na végre valami érdekes.
Ha valakinek van fent Cascadeur animációs program a gépén, akár régebbi free változat, akár fizetős, de lejárt Basic változat ... Ha most ráfrissít valaki a 2024.1 verzióra, akkor a GDC ideje alatt a HELP menüben találhat egy Claim Indie License menüt.
Ha erre rákattint, majd utána a Sync License menüre, akkor kap 2 éves Indie liszencet. Azaz 2026 márciusáig INGYEN használhatja a programot, ami amúgy 200 dollár lenne.
Természetesen új regisztrálóknak NEM jár, tehát 2024 március 1. előtti regisztráció az kell hozzá. -
Golden9
veterán
Februári ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Replicated Building System
Stylized Modular Crystal Mine
Stats & Achievements Integration
Fantasy Interior Environment
Advanced CRT TV - VCR - VHS Effects -
Golden9
veterán
Február 19-ig ingyenes az RPG Maker XP.
-
savior
őstag
Linux Mint alatt hasznalnam az Unityt, de a kodszerkesztovel(Visual Studio Code) nem nagyon boldogulok.
Ilyen problemaim vannak vele: dotnet6 and mono sdk not installed. you running in gnome environment but the os keyring is not available. .net core sdk cannot be located.
Valaki tudna segiteni ezeket megoldani? -
Golden9
veterán
Januári ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Gathering Resources - Advanced System
Ithris Cemetery
Line Of Sight. Dynamic mesh.
Fantasy Bundle Environment Kit 3 in 1
Clouds & Skies -
cog777
senior tag
Bocs, valahogy nem lattam a hozzaszolasod.
Ezekkel az opciokkal egyedive teszed a peldanyokat amiket hozzaadtal.
Es itt most en is csak talalgatok, mivel en is csak tanulom, ezt talaltam. -
savior
őstag
Unityhez ért valaki?
Olyan gondom lenne benne, hogy 2d játékban light2d fényforrás esetén szeretném, ha nem világítana meg mindent, hanem csak mondjuk a backgroundot, de nem tudom hogy oldjam meg. 2023.3as Unity. Más fényforrások esetén meg maradnia kellene a megvilágításnak, mert nem akarom teljesen eltüntetni a fényeket a többi spriteről. -
savior
őstag
Köszi sikerült megoldani.
Most meg olyan problémával küzdök, hogy a main nodeba(scenebe) bepakolom a nodekat es ha szerkesztem ezeket a nodekat, akkor a main sceneben nem frissulnek. A main nodeban is atkell oket kulon szerkesztenem ha valtoztatni akarok rajtuk(pl scale, position, stb). Egyelore nem tudom mi okozza. Unityben pl ha egy prefabot modositok, akkor mindenhol modosul. Itt meg hol igen, hol nem. -
cog777
senior tag
2D-s peldat talaltam, valoszinuleg at lehet ultetni 3D-be az otletet.
-
savior
őstag
Godot 4-ben tudna valaki segiteni?
Olyan problemam van, hogy szeretnem ha a jatekos karakter mindig az egermutato iranyaba nezne, de sehogyse sikerul. Mar probaltam tutorialokat is, de nem mukodik amit mutatnak. Szerintem a Godot 3-ban meg mashogy volt. Egyebkent Rigidbody3D-t akarok forgatni 3D-ben, de ugy, hogy csak az y tengely korul forogjon.
Elore is koszi. -
Tomi_78
aktív tag
Mégis sikerült kiíratnom, méghozzá úgy, hogy a betűkészletet az Objektumfelügyelőben húztam a Node-ra, nem pedig kódban adtam hozzá.
Igaz, előbbi megoldás kicsit kacifántosabban volt megtalálható (Font/Dynamic Font/Szerkesztés/Font Data...), de a lényeg, hogy most már működik. -
Golden9
veterán
Decemberi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Easy Combo Buffering
Greek Island
LUSH: Stylized Environment Set
Procedural NPC Crowds V2
Modular Victorian HouseBoldog Új Évet Kívánok!
-
cog777
senior tag
Kozben kizartam magam a gepemrol, bill hiba miatt es nem volt otthon csak regi csatis billentyuzet
- vegre szereztem egy USB-st.
Na ja, egy igazi jatek eseten mashogyan kell a node szerkezetet osszerakni mint egy tutorialos demo eseten.Itt van egy video ahol a menu mellett egy egyszeru jatekot is csinalt a keszito. Igy kb el lehet kepzelni hogyan epuljon fel egy komplexebb jatek. Gyakorlatilag betolt egy korabban elkeszitett scene-t, ami a palyat reprezentalja.
-
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok ismét!
A Godot nálatok kiírja rendesen az "ő" és a "Ő" betűket, ha valami szövegben szerepel? Mondjuk egy Label text-jében? Mert nálam speciel kihagyja ezt az ékezetes betűt.
Godot 3.3.stable-t használok még, de bizonyára a legújabb változatban is így van.
Rá lehet bírni valahogy az összes magyar ékezetes betű kiírására? -
savior
őstag
Köszi a linkeket.
Egy 4.5 órás magyar videót találtam róla a youtuben, és azt végig csináltam. Egész jól megértettem a dolgokat. Majd megnézem azokat is, amiket linkeltél.
A pályáknak a node szerkezetét hogy érdemes megoldani? Csináltam egy Game nevű 'fő nodet', ami alá bepakolgattam mindent. Az első pálya így meg is lett. A többi pályaelemet hova helyezzem: tegyem azokat is a Game nodeba és ki/be kapcsolgassam őket, vagy csináljak egy Game2 főnodet vagy valami más megoldás?
Elég kicsi a játék, így nincs gond belőle, csak érdekelne, hogy mi a bevált megoldás.
A Game2 node-osat próbáltam, de akkor ugye ott is mindent külön kell szerkesztgetni, Game2 nodehoz csatolt kódba bekötögetni a dolgokat ott is, stb. Nem éreztem úgy, hogy ez jó megoldás lenne. -
cog777
senior tag
Magyarrol nem tudok, de itt van ez a forum helyette
. Van par tutorial amit erdemes megnezni:
https://kidscancode.org/godot_recipes/4.x/index.html
https://www.gotut.net/category/godot_4/
Hivatalos doksi is nagyon jo.
Illetve a youtube-on van egy csomo video.Ehh, megint bedoglottek a 'b, n es ESC' billetyuk a laptopon, csak onboard billetyuzetrol tudom beirni
-
cog777
senior tag
Ugyanugy, le lehet menteni az osszes valtozojat egy scriptnek is. [link]
(Mondjatok, ha tul sok Godot 4 cuccot irok ide, lehet hogy kellene csinalnom egy dedikalt topikot Godot-nak???) -
cog777
senior tag
Talaltam vegre egy modot hogyan lehet lementeni egy node tulajdonsagait.
Lehet csak par par tulajdonsagot, vagy akar az osszeset igy, lasd alabb.get_property_list
visszaadja az osszes tulajdonsag nevet, az ertekeket a get-tel kapom meg. A singleton Config-ban keszitettem egy node_repository-t, ami ConfigFile.
Igy lementem az osszes tulajdonsagat egy node-nak. KB ez az alapotlet.
"Vakon" vegig lehetne menni az osszes gyereken az adott node-nak es lementeni az osszes tulajdonsagot automatan. Bar igy lehet hogy a meret eleg sok lesz, 1 node mentese 13KiB-ot vesz el.
Felulirva a _get_property_list()-t lehet custom valtozokat is menteni, lasd a peldat.var p_list = tank.get_property_list()
var d : Dictionary
for item in p_list:
#if not item["type"] in exclusion:
d[item["name"]] = tank.get(item["name"])
Config.node_repository.set_value( tank.name, tank.get_path(), [tank.get_property_list(), d]) -
Tomi_78
aktív tag
A mentés mikéntje engem is érdekel - nemcsak Godot-ban, hanem általánosságban is.
Eddig úgy csináltam más programnyelvekben, hogy egy szöveges állományba lementettem minden játékelemet és annak minden jellemzőjét: a koordinátáit, a változóit értékeit, stb.
Lehet, nem ez a legjobb módszer egy "pillanatkép" készítéséről egy játékprogramnak, de egyelőre ez az egyetlen, amit tudok és értek. -
cog777
senior tag
Valahogy a packedscene visszatoltes nem igazan mukodik, van egy csomo Parse error: Class *** hides a global script class hibam. Talan a ClassDB-t kellene kitakaritani elotte?
Masreszt ha lementem az egesz scene-t akkor nem tudom konvertalni az ujabb verziora, csak "butan" be akarja tolteni a scene-t regi mentesbol az uj jatekba, ami nem fog menni.
Szerintem nem lesz itt "silver bullet", meg kell csinalni a save and load funkciokat minden lementheto node-ra... -
cog777
senior tag
Godot 4
Kovetkezo akadaly.
Feladat: lementeni es olvasni a jatek allapotat.
Olvastam a Resouce-okrol, tok jo, el lehet menteni siman a beagyazott resource-okat is, igy fel otlott bennem hogy az egesz jatekban levo node strukturaban levo resource-okat is el lehetne menteni, nyilvan csak ami megvaltozhat (ellenseg, jatekos, lerombolhato object-ek stb resource-jai), ami konstans az nem erdemes.Aztan olvastam hogy ez biztonsagtechnikailag nem a legjobb, mert scriptet is el lehet helyezni a mentes fajlban
Otletek, nyilvantartani az osszes statisztikat ami a node-okhoz tartozik es lementeni / olvasni a jatek allapotat (Resource csak read only, peldaul egy szereplo kezdo (es MAX) HP-je. Ez NEM lesz elmentve.):
* A Node-ot ki kell egesziteni adatokkal, majd custom save and load-dal exportalni es importalni oket, amit pl FileAccess-el titkositva lehet tarolni vagy betolteni
* Binary serialization-t hasznalva lementeni az osszes Node-ot
* ConfigFile-t hasznalva csak az adatokat
* ConfigFile-t hasznalva a Node-okat is set/get_value-t hasznalvaNektek mi valt be? Probalom elkerulni a zsakutcakat.
-
cog777
senior tag
Nagyjabol mar latom az iranyt, ami a komponens alapu fejleszteshez kell.
Ha valakit erdekel, ez a video egy jo attekintese a temanak Godot-ban. -
cog777
senior tag
Redditen kaptam tanacsot, root-ja a tanknak legyen charaterbody2d. Adjak hozza placeholder-eket, majd orokolodessel letre kell hozni a kulonbozo altipusokat.
Ezeknek kicsit mas lehet az alakja es a sprite-ja.
Raadasul ugyanannak a tipusnak van tobbfele szinu/texturaju valtozata.Amit irtal az jo otlet, megprobalok valamilyen textura kontenert exportalni, igy a szerkesztoben huzd ejtsd modszerrel hozzaadni tobbfele szint. (esetleg a palyahoz igazitani a szinvariaciot programmal ahogy irtad)
Ha mar tovabb jutottam, akkor berakom a fa strukturat ide is.
-
Tomi_78
aktív tag
Szia!
Szerintem is jófelé tapogatózol, hogy rangsorba rendezed a tankod alvázát és a lövegtornyot, hiszen pont ez az egyik lényege a Godot-nak, hogy hierarchiát alakíthatsz ki, amelyben az alsóbbrendű összetevők (Godot-osan: Node-ok) utánozzák, követik a felettük lévőt.
Ha jól veszem ki az írásodból, azt akarod elérni, hogy a harckocsi grafikai elemei változatosak lehessenek, tehát eltérő tankok eltérő kinézetűek legyenek.
Ilyesmit és úgy szoktam megoldani, hogy van egy külön Scene a Node-nak, és tömbből rendelem hozzá az éppen kellő képet.
Tehát esetedben lehetne pl. így, ha van mondjuk 3 darab tankos képed:
var tank=preload("res://tankok.tscn")
var tankokkepei=["res://kepek/tankok/tankkep0.png","res://kepek/tankok/tankkep1.png","res://kepek/tankok/tankkep2.png"]
és aztán:
var tankpeldany=tank.instance()
add_child(tankpeldany)
var kepe : Sprite = tankpeldany.get_node("tankalvaz") #A tankalvaz egy Sprite típusú Node
var vsz=randi()%tankokkepei.size() #Itt most véletlenszerű a kép, amit hozzárendelünk
kepe.texture=load(tankokkepei[vsz])Ha nem világos valami, írd meg és próbálok segíteni, bár még én is igencsak kezdő Godot-os vagyok, aki csupán a felszínét karcolgatja még a lehetőségeinek.
-
cog777
senior tag
Kicsit elakadtam a godot-ban irodo tankos jatekom scene hierarchia atszervezeseben.
Van valaki aki Godot-ban programozik es tudna tanacsot adni?
Lenyeg:
Jelen pillanatban elegge hard code-oltak a tank komponensei, characterbody2d a root, sprite-ot es collisonshape2d-t hasznal. Turret egy kulon scene, node2d-vel, sprite-al es szinten collisionshape2d-vel.
Keszitettem egy kontroller komponenst a tankhoz ami eleri a root-ot mint body-t es a turrentet. Igy egy klikkelesre elindult a tank vagy forog a tornya. Amugy ez mukodik.De ez nem jo dizajn, nem eleg rugalmas. Szeretnem ha egy tankot kulonfele tank testbol (body), kulonbozo tornyokbol (turret) tudjak osszerakni (plussz egyeb felszerelesek, statisztikak,) player es AI jatekosokhoz.
Tank prototipusaban ezt tesztelem:
root node2d, body characterbody2d + sprite + collisonshape2d, turret node2d + collisionshape2d + sprite, controller component.De kicsit bizonytalan vagyok, hogyan kellene osszerakni a hierarchiat a characterbody2d-vel egyutt, AI-hoz es az emberi jatekoshoz.
-
cog777
senior tag
Lebuildeltem az Aseprite szerkesztot. Nem volt nehez, kicsi RTFM-et kellett alkalmazni.
Lenyeg:
- lebuildelni eloszor a Skia library-t, ami kell az Aseprite-hoz. Lepesek: [link]
Vagy meg lehet probalni a mar leforditott csomagokat: [link]
- Utana letolteni es forditani az Aseprite-ot. [link]
Az utolso lepes a forditas, amikor meg kell adni az elereset a Skia-nak, azt ne felejtsuk el.
Ahogy latom, a legfrissebb fejlesztoi valtozatot kapja az ember, ha csak stabilat akar valaki, erdemes megvasarolni. -
cog777
senior tag
Megvettem ezt a keszletet, de hozza kell majd nyulnom, kiegeszitenem extra tankokkal stb. [link]
Most nezem a pixel szerkesztoket, Aesprite-t emlegettek a neten, sok tutorial van hozza.Ratalaltam a Blockbench-re, szimpinek tunik, majd meglatjuk hogyan tudom hasznositani 2D-s jatekban, ami eszembe jutott hogy kezdokepernyot kesziteni, vagy kulonbozo berendezeseket gyartani es pixelesiteni valahogy.
PicoCad meg mar tul pixeles a fenti keszlethez.
Godot-ban mozgas, torony forgatasa es loves mar megy: [link]
Kicsit atszervezem a node hierarchiat, jobban lehessen varialni az egyes reszeit a tanknak.
Jo video hogyan szervezzuk a scene hierarchiat: [link] [link] -
Golden9
veterán
Októberi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Gladiator Arena Environment Kit
Dreamscape: Stylized Environment Tower - Stylized Nature Open World Fantasy
NPC Optimizator - automatic optimize NPC for you game
EP Master Materials
Deep Elder Caves -
Tomi_78
aktív tag
Szia Savior!
Nem olyan kemény dió végül is a Godot, bár pl. a Game Maker után kicsit nehéz volt hozzászoknom, de azért úgy-ahogy, már belejöttem. Igaz, eddig még csak a 2D-s lehetőségeket próbálgattam benne.
A kisebb játékaimnak pedig én is csináltam honlapot és azon Game Makertől kezdve a Lazaruson és FreeBasic-en át a Javascriptig van sokféle programom.
Ha kedvetek és időtök van, megnézhetitek és letölthetitek azokat innen: [link] -
savior
őstag
Jópofa játéknak tűnik a képek alapján. Kipróbálni sajnos nem tudom, mert nem telefonozok. Látom Godotban készítetted. Ez mennyire jó/bonyolult program, és mennyire áll kézre?
Google Playt én se használom, mert nem szeretnék ezért költekezni. Persze mondhatja valaki, hogy nem nagy összeg, dehát ki mire szeretne költeni. Csináltam egy ingyenes weboldalt hozzá, ott van pár szó, kép, link a játékokról az itch.io-ra, aholis a játékok vannak. Nem is tudok más helyet ahova fellehetne rakni. -
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Az volna a kérdésem, hogy tud-e valaki olyan labdapattogtató algoritmust, amellyel nem áll be a képernyőn pattogó labda egy útvonalra?
Most Lazarusban (FreePascal) készítek egy olyan játékot, amelyben főszerepet kap a labdapattogás-pattogtatás, és ezeket a kódokat használom hozzá:labdakovx:=labda.xhely+(labda.xirany*labda.sebessege);
labdakovy:=labda.yhely+(labda.yirany*labda.sebessege);if utkozesbaljobb() then
labda.xirany:=labda.xirany*-1;else if utkozesfentlent() then
labda.yirany:=labda.yirany*-1;
if labdautkozik=false then
begin
labda.xhely:=labdakovx;
labda.yhely:=labdakovy;
end;Ez az első módszer nagyon szépen mozgatja a labdát, de túl szabályosan és ezért nem igazán tér el egy adott pályáról a labda.
Próbáltam ezt is:labdakovx:=round(labda.xhely+cos(degtorad(360-labda.irany))*labda.sebessege);
labdakovy:=round(labda.yhely+sin(degtorad(360-labda.irany))*labda.sebessege);Ami után ütközésnél:
labda.irany:=labda.irany-(round(random(180))+90);
De ez meg már nagyon furcsa szögekben téríti el az ütközést követően, ami nem életszerű.
Szóval az volna a kérdésem, hogy e fenti két módszer közül valamelyiket ki lehet-e egészíteni valamivel (egy újabb változóval, stb.), hogy a labda úgy pattogjon, hogy ütközés után ne mindig ugyanabba a szögbe álljon be, hanem kicsit módosuljon a pályája. Persze az sem jó, ha teljesen vízszintes vagy függőleges irányba terelődik.
Azt még próbáltam a legelső módszernél, hogy ütközés után pl.:labda.xirany:=labda.xirany*(-1*round(random(3)+1));
hogy hátha ez kicsit változtat, de ettől kis idő elteltével elkezdett föl-le pattogni a képernyő teteje és alja között, ha éppen úgy ütközött.
Szó ami szó, nem akarom sem a kereket újra feltalálni, sem megoldhatatlan feladaton futni köreimet, ezért kérdezem, hogy ez megoldható-e ezekkel vagy van erre egy másik megoldás?
Savior, te pl, hogy oldottad meg a labdapattogást a flipper és gombfoci játékodban? -
savior
őstag
Összedobtam egy kis gombfocis játékot: [link]
(Short Button Soccer a neve :) -
savior
őstag
Ez van kész jelenleg: [kép]
Ahogy rakosgatom le rá az elemeket egyre kevésbé tetszik. -
savior
őstag
válasz
Komplikato #331 üzenetére
Köszi. Majd olvasgatom.
1-2 napja láttam ott, hogy valaki egy flippert mutogat. Kedvet kaptam hozzá én is, így elkezdtem egyet készíteni. -
savior
őstag
válasz
Komplikato #329 üzenetére
Unreal enginet régen próbáltam, de nekem elég bonyolult volt. Unityben viszont elvagyok, mert annak a programozása közelebb áll ahhoz, amit fiatal koromban tanultam.
Hardwiredet régen olvastam, de ahogy megszűnt elvesztettem a fonalat. Ez a Rewired oldal mennyire aktív még? -
Komplikato
veterán
Én kb. Unreal Engine 2.0 béta óta szeretnék csinálni valamit, de azóta se tettem semmi érdemit, én vagyok a legutolsó ember akinek tanácsot kellene adnia a témában. Most is itt figyel a gépemen az UE 5.3.1 meg mellé bekészítve 2 millió órányi YouTube tutorial.
Volt régen a Hardwired oldal, annak a fórumán voltak igazi fejlesztők is. Illetve az utód oldalon is voltak, a Rewired-en, de az utolsó két évben elpárologtak. A nemzetközi fórumokon, meg ha van is magyar, azok is csak angolul írnak.OFF: A linkelt játék azért vicces számomra, mert jön egy UE5 grafikával készült játék, amiben az Osztrák-Magyar monarchia tech ugrás miatt steampunk mech típusú fegyverekkel harcol az első világháborúban MÁSIK bolygókon. Ergo nem az ő ötletük volt először.
-
savior
őstag
válasz
Komplikato #327 üzenetére
Facebookon tudok egy Amatőr játékfejlesztők csoportról, de egyelőre nem találtam ott meg a számításomat. Egy projectbe résztvettem, de szinte semmit nem bíztak rám így meguntam. Meg beszéltem pár grafikussal, de vagy már találtak programozót, vagy nem gondolták komolyan a dolgot, stb.
Ezt mondjuk grafikussal csináltam, csak ő meg elég nehezen veszi rá magát a rajzolásra, így több projectet nem is csináltunk (habár most jut eszembe, hogy volt még 1 vele, csak elfelejtettem): [link]
Grafikához nincs valami tanácsod véletlenül? -
Komplikato
veterán
Breaking news!
John Riccitiello lelépett (de inkább kivágták) a Unity-től. Kérdés elég lesz e bizalom visszaszerzésére?Savior - Ez elég kihalt fórum topik, bár tény nem tudom hol lehet a témában forgalmas helyet találni magyar nyelven.
-
savior
őstag
Talán még annyit, hogy újabban a mesterséges intelligenciával rajzoltatom meg a dolgokat, de ez így sokszor bekorlátoz, mert pl csak 2d képeket tud rajzolni. Nekem meg sokszor animált kép is kellene vagy néha 3d model.
Ha nem találok hasonló beállítottságú csapatot, akkor elkellene kezdenem a 2d/3d grafikát megint, csak nem tudom miben, hol, minek a segítségével stb.
Köszi -
savior
őstag
Unityben készítek ingyenes játékokat. A nagyrészüket egyedül. Van itt olyan grafikus aki betársulna vagy akihez csatlakozhatnék?
Más: ti milyen programokban készítitek a grafikát? hogy tanultatok meg grafikázni? 2d-s animációt pl sose készítettem és ezt mivel célszerű készíteni?
Régen ment a blender meg a krita, de már elfelejtettem.
Itt nézhetőek meg az eddigi projectjeim: [link]
itch.io-ra töltöm fel őket egyébként. Már amelyik eljut addig a pontig. -
SheriffHUN
csendes tag
Sziasztok!
Böngészővel játszható játékok fejlesztését vállalok. HTML--ben , PHP-ben és JS.-ben tudok programozni. Legújabb referenciám egy online snapszer kártyajáték amit meg tudtok nézni.
Email: kicsiny kukac gmail.com
-
Golden9
veterán
Szeptemberi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Archviz Interior vol.3
PalaceHall
Basic Multiplayer Melee Combat System
Safe House
Quest Editor Plugin -
Golden9
veterán
Három napig kipróbálható a RPG Maker MV.
-
Komplikato
veterán
-
Golden9
veterán
Augusztusi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Ultimate Ship Package / 110+ Assets
The Immersive Template
Museum Environment Kit
Venice - fast building
Corals -
Golden9
veterán
Júliusi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Goblin warrior. Modular
Brutalist Architecture Office
Landscaping
Big Niagara Bundle
The Bazaar -
Golden9
veterán
Júniusi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Shanty Town Slums
Vintage Room
Stylized winter city environment
MEDA Furniture Pack
Interaction System Starter Pack -
savior
őstag
Ti hova töltitek fel a játékaitokat?
Én csak az itch.io-t ismerem.
Mobil játékot hova érdemes, ami ingyenes is? -
ChPessimist
tag
Sziasztok, jó pár éve nem jártam a fórumon.
Mostanában újra elgondolkoztam azon, hogy csinálni kellene valami egyszerűbb játékot.Tudom, hogy nem pár nap amire elkészül akármilyen értelmes játék még mielőtt valaki belém kötne.
Az ötlet egy idle játék lenne, tudom rengeteg van belőle, de nem meggazdagodni akarok vele, csak a saját szórakoztatásomra készíteném el.A kérdésem az lenne, hogy mostanában mi lehet a legmegfelelőbb?
Régen Unity-vel próbálkoztam egy sidescroller-t összerakni, működött pár dolog benne, volt egy pár pálya, voltak rajta collectible cuccok, mozgó platformok meg a pálya végén egy portal amivel átmentél a következő pályára...
Aztán 1-2 évvel ezelőtt hallotam a Godotról, ami egy fokkal valamiért jobban tetszett mint a Unity abban is csináltam egy hasonló projektet.Azóta nem követem a témát, nem tudom most mi hogy áll, szerintetek egy ilyen játékra mi lenne a legalkalmasabb?
Köszönöm!
-
doc
nagyúr
lebegopontos szamokat NEM hasonlitunk ossze (kiveve a 0), mert ha az egyik 7.50000000000000001 a masik meg 7.49999999999999999 akkor mindkettore azt mondod hogy 7.5, pedig egyik sem az...
ilyenkor kell "epszilonnal" hasonlitani (vagyis azt megnezni, hogy a ket szam kulonbsege kisebb-e mint egy elore eldontott ertek, mondjuk 0.1, es akkor azt mondod hogy egyenloeknek tekinted oket) -
savior
őstag
az mitol lehet hogy van ket valtozom. mindketto 7,5 -et ad vissza, de megis ervenyes rajuk a != jel
if(transform.position.y != (Mathf.Round(transform.position.y * 2) * 0.5f)) {
printtel kiiratom az ertekeket, amik megegyeznek, de a feltetel megis teljesul.
Unityben van amugy. -
Golden9
veterán
Májusi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
SICKA MANSION
Advanced Photo Mode
Blink and Dash VFX
Low Poly Viking World
Creating Portal To Another Reality -
Golden9
veterán
Áprilisi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől. Holnap délutánig még biztos behúzhatóak.
Endless Random Procedural Worlds (With Level Streaming)
Isometric World : Sky Temple
Underwater World / 70 Assets
Mediterranean Rustic Interior
Big Star Station LUMEN -
Ragnar_
addikt
[Unrecord - Official Early Gameplay Trailer]
Ez elég durva, kb. mint egy reallife Airsoft Youtube video.
-
#57018880
törölt tag
Ezzel szvsz hasonló gondok lesznek ha csak ketten csináljátok, időigényes nagyon, és ha nincs anyagi motiváció (pl. legalább egy kb 5 USD Steam kiadás), akkor hamar lemegy a lelkesedés.
- Nyithatsz egy open projektet ha már megvan az ötlet
- Csatlakozni más nyitott projekthez?
- Keresni még 5-20 embert, akik bele tudják tenni a napi 3-4 órát?Csak hangosan gondolkodtam, bocs ha ezeket már körbe jártad és ennek ellenére szeretnél kis csapatban csinálni valamit freestyle
A rakétás játékot érdemes fejleszteni, marha addiktív tud lenni, ha jók a pályák és az upgradek. Hasonlóan jók a Tower Defense akármik, rohadt addiktív és nem kell mindent precízen leszimelni, lehet csalni ahol lehet a kóddal
-
savior
őstag
Sziasztok.
Én Unityben fejlesztettem/fejlesztek játékokat hobbi szinten.
Egy weboldalam is van, ahol megtekinthetők a régi játékaim: [link]
Továbbá fiatal koromban programozó voltam a Brutália mud játékban: [link]
Hogy miért is írtam ezt? Mert szeretnék valaki mellé betársulni. Első sorban olyasvalakit keresnék, aki grafikázik és programozóra lenne szüksége. Elvárásom talán annyi van, hogy napi szinten tudjon az illető foglalkozni a fejlesztéssel. Főleg 2D játékokat szeretek csinálni, és az sem gond ha nem keresünk vele.
Még van kb ugyanennyi játékom, amit elkezdtem fejleszteni, csak abbahagytam, mert egyedül nekem uncsi.
Régen még ment a 2d/3d grafika, zenekészítés is, de már nem foglalkoztam ezzel évek óta és mostmár inkább csak programozgatok (amit szintén most kezdtem újra, de hamar belejövök, és a régi anyagaim is megvannak) -
Yany
addikt
Jó kis zenei csomag: Humble Bundle
-
doc
nagyúr
Humble Bundle jatekfejlesztoi konyvcsomag: [link]
-
Komplikato
veterán
Kijött ma az Unreal Engine 5.2 preview. A GDC alkalmával az 5.2-es verzióról volt/van/lesz egy 10+ órás stream, szóval lesz újdonság dögivel. De a lényeg, hogy a Lumen és a Nanite rendszer is sokat gyorsult. megint.
Addig is érdemes ránézni erre a rövid tech bemutatóra. Különös tekintettel a növényzet, terep szerkesztés okán, bár a Quixel-es növényzet sem kutya benne: LINK
Nem konkrétan Unreal Engine, de elvileg jön, be lesz mutatva, direkt Meta Human rendszerhez egy animációs tool. -
Komplikato
veterán
A most kezdődő GDC 2023 alkalmából kikerült röpke 44GB-nyi
hangeffekt, teljesen szabad felhasználásra. Azért a licenc szöveget mindenki olvassa el, biztos ami biztos!
Természetesen regisztrálni kell, de nem vészes. És igen a főoldal nyilvánvalóan be van terhelve, szóval kell hozzá türelem.
Van direkt letöltés link, meg torrent is. Utóbbinak szerintem mindenhol alapnak kellene lennie.Sonniss Sound Effects Giveaway at GDC 2023
A Gamefromscratch csatorna videója erről -
Golden9
veterán
Februári ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.
Bank Building / Interior (Modular)
Ultimate FPS Puzzle Kit
Modular Sci-Fi village
Character Body FX Vol. 1
SimPoly Town -
Komplikato
veterán
Megascans Trees: European Beech (Early Access)
Megascans - This collection is an Early Access tree pack with 17 unique models of varying maturity to build a photorealistic beech forest. The pack includes a powerful foliage master material to control seasons and wind.
Technical Details
Total number of unique meshes: 17Vertex count per mesh:
Mature trees: [LOD0 2288570-343527] to [LOD5 99000-7000]
Saplings: [LOD0 281929-7000] to [LOD3 2700-45]LODs: seedlings/saplings 8, full trees 9
Lightmap UVs: Yes
Collision: Yes
Number of Materials and Material Instances: 88
Number of Material Instances per tree: 2-5
Number of Textures: 30 Tree, 36 Impostor, 34 Pivot Painter
Texture Resolutions: 2k-8kSupported Development Platforms:
Windows: Yes
macOS: YesAll assets are UASSETs. There are no source files included.
Important/Additional Notes: UE-Only Content - Licensed for Use Only with Unreal Engine-based Products
Ez még nem a végleges forma, pedig már nagyon régen várom. Elvileg a világ legelterjedtebb fái mind ingyen, Megascan minőségben hozzáférhetőek lesznek. Addig lehet tesztelgetni ezzel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- Ford topik
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- sziku69: Szólánc.
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Villanyszerelés
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F (10 mag/16 szál) +RX 7800 XT 16GB GDDR6 +Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F + Új RTX 5060 Ti + Új 16-32GB DDR5! GARANCIA/SZÁMLA!
- Razer Book 13 4K+ TOUCH I7 eladó
- HP 2x8 Gb DDR4 2666 Mhz RAM
- Félgép eladó/ Intel i9 9900 / Asus Prime Z390-A / 64GB DDR4 / 500GB Samsung 980 /
- AMD Radeon Pro WX 4100 4GB GDDR5 128bit PCi-e videokártya 4xMiniDP
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Dell OptiPlex 5080m micro/mini PC- i5-10500T Win11- Számla/garancia
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest