Új hozzászólás Aktív témák

  • cog777

    senior tag

    Godot 4
    Kovetkezo akadaly.
    Feladat: lementeni es olvasni a jatek allapotat.
    Olvastam a Resouce-okrol, tok jo, el lehet menteni siman a beagyazott resource-okat is, igy fel otlott bennem hogy az egesz jatekban levo node strukturaban levo resource-okat is el lehetne menteni, nyilvan csak ami megvaltozhat (ellenseg, jatekos, lerombolhato object-ek stb resource-jai), ami konstans az nem erdemes.

    Aztan olvastam hogy ez biztonsagtechnikailag nem a legjobb, mert scriptet is el lehet helyezni a mentes fajlban :W

    Otletek, nyilvantartani az osszes statisztikat ami a node-okhoz tartozik es lementeni / olvasni a jatek allapotat (Resource csak read only, peldaul egy szereplo kezdo (es MAX) HP-je. Ez NEM lesz elmentve.):

    * A Node-ot ki kell egesziteni adatokkal, majd custom save and load-dal exportalni es importalni oket, amit pl FileAccess-el titkositva lehet tarolni vagy betolteni
    * Binary serialization-t hasznalva lementeni az osszes Node-ot
    * ConfigFile-t hasznalva csak az adatokat
    * ConfigFile-t hasznalva a Node-okat is set/get_value-t hasznalva

    Nektek mi valt be? Probalom elkerulni a zsakutcakat.

    HP ZBook Studio 15.6 G8 Mobile Workstation - Windows 11

Új hozzászólás Aktív témák