Új hozzászólás Aktív témák

  • csalafinta65

    senior tag

    Ma néztem, és vennék meg egy iPad mini3-at...használt...az eladó hiába próbált vmilyen appla oldalra felmenni, nen működött. Célja az volt, hogy információkat kapjak a készülékről...az apple ügyfélszolgálat hétvégén nem működik...Szervízes nem tudott az említett oldalra felmenni....( telefonon ez az egy élő személyt lehetett elérni...)...Holnap mennénk márkaüzletbe...állítólag 2 hete összetört a készülék, volt biztosítás, de a gari nem hosszabbodott meg.Pedig, állítólag vadi új a kütyü..A nagy Apple nem tud 2 év garit adni, itthon. Szégyen. A Samsung tud 24 hónap garit adni? Prémium garit pl. a Tab S 10.5, vagy 8.4 LTE-nél?? Pémium gari= 1 munkanapos javítás, vagy csere. Futár hozza, viszi. Az almást meg kiküldik valahova, aztán 1-2 hétig tab nélkül vagyok. Ennyit a supportról. Más. Lehet bármilyen gyors, a Tab S Amoled kijelzőjét meg sem közelíti, pedig a ppi hasonló. Gyengus ma már az IPS....Kötött, agyon szabályozott op. rendszer...Nincs itt semmilyen user error. Az android rendszer egyszerűen jobb! A Samsung Tab S jelenleg a legjobb tab.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák