Keresés

Aktív témák

  • tothjozsi96

    addikt

    válasz Peter Kiss #30102 üzenetére

    Köszönöm a tippet! Először úgy voltam vele hogy nincs értelme, de végül felhívtam Őket.
    Röviden annyi hogy sok mindent nem tudtak tenni értem, a modemet frissítette a hölgy, ezt mondta, de ez szerintem csak egy újraindítás lehetett és akkor felhívtam tesóm, és akkor működött az idő szinkronizálása. Hazaértem kb 1 óra múlva, most természetesen ismét nem jó, kíváncsiságból újraindítottam a modem-et, természetesen ez sem oldja meg a gondot.

    Na mindegy, írok egy online hibabejelentőt (1445 szerint van ilyen online bejelentő is), de a hölgy azt mondta hogy csak a Thomson modem-ig van rálátása a dolgokra és hogy biztos hogy nálam lesz a probléma. Nem akartam neki mondani hogy teljesen érintetlen Windows rendszerekről van szó, most az hogy be van iktatva egy TL-WR1043ND meg egy 8 portos switch, az szerintem mindenkinél van :DDD de mondtam neki hogy próbáltam közvetlen a Thomson után kötve a számítógépet, és úgy se volt jó. Természetesen a válasz az volt hogy akkor beállításbeli probléma lesz a számítógépen. Erre már nem is mondtam semmit se inkább, jobban járt mindenki. Még vírusírtó sincs, a Windows beépített Defender-ét használom, nincs semmi ami letiltaná ezt a time-server szinkronizációt.

Aktív témák