Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lazac_
tag
válasz Feri003 #68861 üzenetére
Jazz FB csoportban az ottani egyik szerelő egy pár hátsó féknyereg komplett felújításra írt 2 évvel ezelőtt ~25e forintot, homokszórással, festéssel együtt.
OFF autónál én magam estem neki, Frenkit alkatrészekkel (~5500 forint volt/oldal, dugattyúval, de csúszka nélkül), a porvédő gumiharang pl. kifejezetten silánynak tűnt, de méretpontos volt minden. Nálam a kézifékállító szimmering fosta el magát, jobbnak láttam mindkét oldalt rendbe tenni, függetlenül attól, hogy csak az egyik oldalon ment tönkre (szétszedve sem látszott a másik oldalon semmi probléma, de nyugodtabb így a lelkem). -
Kicsipampam
tag
válasz Feri003 #68850 üzenetére
Nem kell párban cserélni a féknyerget. Egy TRW hátsó komplett (kengyellel) most olyan 175 EUR (Ridex 55EUR kengyel nélkül). 30 EUR lejön belőle ha visszaküldöd nekik amit lecserélsz a TRW-nél. Felújító készletben már vásároltam ezeket a márkákat is : Frenkit-et és ERT-t is. Ezek is jó választások lehetnek.
-
Kicsipampam
tag
válasz Feri003 #68848 üzenetére
A másik oldalt ne cseréld, ha nem kell. Én még soha nem vettem Ridex felújító készletet, nem tudok róla mit írni. A Seinsa ennek a mestere, valamikor ők kezdték ezt az ipart, hogy felújító készleteket kezdtek gyártani. Ha meg lesz a felújítás mindenképp tegyétek padra, az megmutatja, hogy fékezések után fog-e vagy nem. Ezt máshogy nem lehet kideríteni. Volt olyan kuncsaftom, hogy ment 800km-t németből haza, majd az utolsó 100km-en kezdett a fékje enyhén fogni és melegedni. Neki nem lett elég a felújító készlet a vége egy nyereg csere is lett. Ilyenkor bukta a felújító készlet ára plussz szerelési díj.
-
Kicsipampam
tag
válasz Feri003 #68845 üzenetére
Én már elszórakoztam ilyesmivel. Meg lehet próbálni a féknyereg felújító készlettel, ami tartalmazza a dugattyút. Ez a legolcsóbb megoldás. Viszont mindenképpen fékpadon nézzétek meg utána, többször is. Sajnos az esetek 2/3-nál azt mutatja, hogy amelyik nyereg és annak tartója ilyen hosszan kapta a hőt, az a csere után is picit fogni fog és már nem lehet orvosolni, mert eldeformálódott. Ekkor nyereg és tartó csere kell. Örülj neki, ha a hátsó csapágyat nem kell cserélni. Én a felújító készletből mindig Seinsa-t szoktam venni. Nyeregből meg általában TRW-t. A fékbetétet elméletileg nem lehet rosszul betenni, ha nálad az a helyzet, mint írod az már azt mutatja, hogy deformációd van annál a féknyeregnél.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest