Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsombe
senior tag
válasz tboy93 #69157 üzenetére
Azért egy CR-Z modernebb a 7.gen Civicnél: biztonságosabb, több extrával van felszerelve. Tehát nem csak a hibridség adja a plusz súlyt. Másrészt a gumiméret sem azonos és gondolom a felhasználási körülmények sem. Szóval semmi értelme ennek az összehasonlításodnak.
Én pl. a magam részéről úgy látom, hogy van értelme a hibridségnek: lassan két éves a Corolla sedanom, eddig 24 ezer km ment bele és az eddigi össz. fogyasztás átlagom 5,5 liter. Ugyanilyen felhasználással a dízel 7.gen. Accord átlaga 6,5-7 liter volt.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #69157 üzenetére
Az a legfontosabb előnye, hogy már 1400-1500-as fordulattól ott van a nyomaték 90%-a. 124Le és 170Nm az összteljesítménye és nyomatéka. Csak összehasonlítás kedvéért, alacsonyabb fordulatszámról megindul ugyanúgy mint a 8.gen dízel Accord, ami 150Le és 350Nm. Oké, hogy nehezebb, de akkor is, ez a CR-Z gyerekjáték hozzá képest. És mégis...
Amúgy élmény kihúzatni... De nem is muszáj, mert mondom, alul is nagyon nyomatékos"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest