- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Windows 11
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gxcman
tag
válasz szabonagyur #56701 üzenetére
Meg nem ment tönkre
Viszont nem tudom mennyi élettartamot vesz ki az aksiból, ha 4 hónapig egy hibásan működő generátor tölti???
zolynet köszi az ajánlást, jó hogy írtad, a Yuasa-ra nem gondoltam pedig ismere jó akksi csak későn jutott eszembe...
Holnap ha lesz időm kikapom az akksit meglesem melyik cég terméke...hátha segítség lesz a többi fórumlakónak.....hogy ilyet ne...
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz gxcman #56699 üzenetére
Én ezt vettem a Jazz-be, ami ugye a City testvére.
Bosch Silver S4 akkumulátor, 12V 40Ah 330A japán J+, 0092S40180
Tanulóautónak használom, 1 éve van benne, viszont 50 ezer km óta... Szóval bírja.
Netről megrendeltem, és kész. Csere otthon kb 5 perc.
Két Jazz van, a másikba majd Electric Power-t veszek, az kb 10 ezerbe kerül...
Jó a Yuasa is, csak rettentő drágaTaláltam olcsón is Yuasa-t.[ Szerkesztve ]
-
-
honda23
aktív tag
válasz szabonagyur #56701 üzenetére
1 év alatt 3 Bosch lett cellazárlatos.
Soha többet.
Azóta csak exide.Akinek bosch van, az imádkozzon.
Hirtelen halál cellazárlat miatt.
2012 óta gagyi minősíthetetlen termék.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
tboldi
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sugarforce #56709 üzenetére
Nalunk 2 autoban is az van 2 eve, semmi gond veluk.
Kia, Hyundai, VW beszallitok.Cegesben Exide van az is kibirt 3 evet. Pedig az kap hideget-meleget...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dugynok
senior tag
válasz sugarforce #56709 üzenetére
Én Jàsz Akku-t vettem most a Hondàba, a régi skodàmba 4,5 évet bírt, pedig gyötőrve volt, így oda is olyan került.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz tboldi #56707 üzenetére
Azért a két év még a leggagyibb aksitól is elég gyenge, nemhogy Yuasa... Nekem sima Banner van kb 2 éve. Tél elején töltés (lassan kapja idén is) aztán én legalább 5 évet elvárok tőle.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
dgyuri0123
nagyúr
Érdekes amit írtok. Nekem Jazz II-ben 5 évig üzemelt a gyári "zsebtelep" és szerintem alkalmankénti töltögetéssel még legalább 1-2 évet kibírt volna. Csak amiatt cseréltem, mert februári -20 fokban már nehezére esett dolgozni 1 hét állást követően. Beindult, de kissé lassan tekerte az indítómotort és féltem, hogy egyik reggel nyekk lesz. Szóval, 5-6 évig el kellene mennie egy aksinak szerintem. 2-3 év nem lehetne perspektíva.. még Orosz akkunál sem. Vagy ennyire rosszak a mai akkuk?
"csak a zene van"
-
sugarforce
őstag
Koszi az infokat.
-
Qru
MODERÁTOR
A Jazz-ben nekem is kibirt 9 evet a gyari. A 10. telnek mar nem mertem nekivagni de a gyari akksi meg mukodott akkor is (osszel csereltem).
A masikban azert csereltem mert noname volt amiben nem biztam. Az uj 2 eve van meg, min meg 3 evet birnia kell(ene). Meglatjuk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ddsteel
aktív tag
Hali, egy akku kérdés, ha már erről megy a duma: Civic Gen9-em van, 2014-es, még a gyári EFB akkuval. Egyszer majd - remélem azért, nem mostanában - nyilván le fog térdelni. A start-stopot nem használom, mindig kikapcsolom (főleg,mert butának tartom,pl nem figyel arra,hogy hosszú autópálya után), szóval, ha egy mód van rá, majd normál akkut vennék bele, nem kell sokat indítania. Ám: van egy feszültségmutatós kis USB kütyüm beépítve, ami érdekes dolgokat mutat: menet közben simán elveszi a töltést, az akku saját terhelés alatt lévő feszültségét mutava, ami 11.9-12V. Néha aztán tölti ezerrel, akár 15V-tal is. Jól gondolom, hogy ez a fajta töltés nem egészséges egy normál akkunak? Az előző kocsimban, ami egy Opel volt, standard 14,2Vátal töltött a generátor. Ez már fejlettebb kocsi,akár környezetvédelmi okokból is tölthet így, de kérdés, ezt bírja-e egy normál akku? Az akku topikban is kérdezem, de hátha tudja itt vki a választ...
-
gxcman
tag
Kicsit nevettem magamba a nevén ....név alapján úgy gondolom elég alsó polcos termék.....
Indításkor a töltés 14.7V-ról indul..tippem szerint az indítózás az átlagosnál nagyon töltésmennyiséget igényel vagyis 100% helyett pld :70%-lehet..., ha kiváló állapotban lenne az akku nem menne ennyire fel a töltő fesz...de ahogy tölti folyamatosan, visszaáll 14.5V-ra világítással 14.4V-ra vagy picit alá is.
Nekem ebből nagyon akkugond a dignózis.
Quru linkelnéd, vagy elküldenéd privát melyik Rocket akkut használod...ha mát tboldi említette.
[ Szerkesztve ]
-
-
ddsteel
aktív tag
válasz BigBlackDog #56726 üzenetére
Ja, ez a reális ár ezek szerint.
-
őstag
Azt jól sejtem ugye hogy a mostani széria jazz guminyomás ellenőrzője egyszerűbb mint a mostani scrossé?
Most kapta meg a 4 évszakos gumit a feleségem jazze, hazafelé a Lurdy házból valahol a Stadionoknál bejelzett a nyomásmérő (tehát nem rögtön). A menüben nem láttam részletes kijelzést mint az scrossnál (az kijelzi minden gumi pontos nyomását), csak reset lehetőséget (ezt megtettem, plusz kútnál az egyik 2,2 volt a többi 2,4, még jó hogy kértem a gyári 2,3, 2,1-et... a 2,2-öt felfújattam 2,4-re, Örs és otthon között nem jelzett be 5 kilométeren).Következőre ha van válasz hálás lenné:
1. Tényleg csak azt jelzi hogy valami gubanc van és kész, a menüben csak resetelni lehet?
2. Ha a gumis hazavágta szereléskor valamelyik szenzort azt azonnal, vagy legalábbis elég gyorsan nem 3 kilométer után jelzi nem?Köszi!
Szerk: Beteszem a gumisba is, remélem nem gond.
[ Szerkesztve ]
-
gerner1
veterán
válasz Tom1939 #56731 üzenetére
Abban nincsen valódi nyomásmérő a szelepeknél, mint például a defektűrő abronnccsal szerelt típusoknál.. Annak a TPMS rendszere, az ABS jeladóból vett adatokból számolja ki az eltérést [amit az eltérő nyomású abroncs okoz(hat)]. Sajnos elég sok a "panasz" a rendszerre, mert nagyon csekély mértékű a program ászerinti tűrés érték. Gyakran, ha például az autó egyik felét süti a nap parkoláskor, a másik oldalát pedig nem, akkor az így eltérően felemelegedett (és ez által megváltozott) gumikban, azt a csekély abroncsnyomás változást is már "hibának" érzékeli.
Az S-Cross rendszerét nem ismerem...[ Szerkesztve ]
-
rwu
tag
Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni felni ügyben: adott egy 2007-es Civic sedan 1,6 (92kw) autó, jelenleg 205/55R16 6J*15 ET45 van alatta nyári gumival. Rakhatok alá 15" vagy 16"-ból ET50 vagy ET55-ös lemezfelnit/alufelnit? Nem találok emberi árban 16"ET45-ös felnit, használtat pedig sehogy, csak a fenti két ET számmal.
Előre is köszi!
rwS22U*hondacivic*
-
-
Graphics
Jómunkásember
-
Graphics
Jómunkásember
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #56743 üzenetére
Kormiban meg piros ez a LED, kicsit olyan DasBoot felinget ad. Nekem a kék jobban tetszik (Bubiban is kék van).
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik