- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz >>>W!nman* #33603 üzenetére
Mert ez nem macska hanem nyest és leszarja a vizet ha nem folyóról van szó. Van vegyi riasztó ami távoltartja, esetleg állatszőrt a motortérben de a legegyszerűbb ha körbevizeled az autót
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #33594 üzenetére
Nem ajanlom ezt a tipust. Autos topikban egy srac a szomszed utcabol szedte ossze a rugot miutan kiugrott a szerkezetbol, az autoszerelom szintugy ilyet hasznalt, csak o nem volt ilyen szerencses es pofancsapta a rugo Inkabb bizd szakira ha nincs normalis szerszamod es fontos az arcod szepsege
-
Winner_hun
félisten
-
BoSSanCS
tag
Sziasztok! Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy levegőszűrőből milyen minőségi utángyártott márkát ajánlanátok? Én a filtront és blue printet hallottam jónak, mert pl. a mannt csak felcímkézik. Köszi előre is, ja és jó a topik!
-
BoSSanCS
tag
válasz BlacKSouL #33593 üzenetére
Igen, jól emlékszel, van ott több kisebb persely is, ami eltörik, kiesik, stb. Jobb esetben elég csak zsírozni, vagy esztergályossal kell új perselyt csináltatni, lehet akár rézből is, így azzal nem lesz gond a későbbiekben. De volt olyan is, akinél csak a munkahenger csere segített.
-
BoSSanCS
tag
válasz ambrus14 #33613 üzenetére
Én csak a 8gen-ekét ismerem, civinfo-n találsz bőven képet róla. De gondolom a 6gen perselyei nem ugyan olyanok. Ha bebújsz, akkor jól lehet őket látni.
!Overdose!: mint írtam pont ennél a típusnál tudom, hogy a mannt csak felcímkézik és nem ők gyártják (nem érné meg nekik), így felesleges annyit kiadni érte, mert nem ugyan azt a minőséget kapod, bár biztos nem rossz az sem, mert azért nem adhatják egy adott szint alá.
A filtronról és blue printről hallottam, hogy gyári minőség jó áron.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #33618 üzenetére
Lehet hogy volt ez origi balos ket utemu kis hom pom porom
Par dolgot meg kell meg rajta csinalni:
utaster felujitas
polir
felnik lefujasa
lampa atalakitas bal oldali kozlekedeshez (erre meg nincs konkret otlet)
trabant jel potlasa
uj gumikMotorikusan rendben van amugy a keverek keszitest meg gyakorolni kell
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
>>>W!nman*
tag
Biztos, h nyest? Én macskára tippelnék... De lehet egyik nap kidugom a kamerát...
(#33607) tboy93 : és milyet ajánlottak helyette? Vagy van jobb?
Játszottam már -más autón- rugóval, veszélyes, adrenalin teljes munka, de már nem akarok több tízezreket kicsengetni szerelésekre, amikor én is meg tudom oldani ezeket -szerintem. Csak egy stabil rugóösszehúzó kéne...(#33608) Winner_hun : hát igen, lehet az kéne...:S
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #33619 üzenetére
Eh de tetszenek ezek az angolos építmények
Múltkor egy kétütemű trabi mögött haladtam, és dejavu érzésem lett, azok az idők jutottak eszembe amikor gyerekek voltunk és motoroztunk, annyira tipikus illata van a két ütemnek néha ez még mindig megtörténik ugyanis a havernak RS250-ese van
hahun van fent egy ritkaság már időtlen idők óta (700km!), úgy látszik nem kell senkinek
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #33621 üzenetére
Ahh ez kell a fenenek 4 utemu az nem trabi
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
JoolsNOS
veterán
válasz Snoop-y #33619 üzenetére
Lámpára lehet venni valami matricát (ideiglenes megoldásnak)
On: Jazznél hogyan van a felszereltségi sorrend? S-ES-LS? Illetve mi a különbség az ES és az LS között?
Köszi[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Snoop-y
veterán
válasz JoolsNOS #33623 üzenetére
Igen ez volt az elso gondolat de attol a bal oldali lampa kepe meg nem lesz helyes szoval ez fel megoldas (jobbra fel helyett bal felfele kene vilagitania a tablakhoz)
Mondjuk hosszu utakra nem lesz hasznalva a kornyeken fogjuk terjeszteni az iget a szocialista ipar eme remekmuvevelNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
bbubby00
őstag
Jo ez a skunk2 dob, csak belulrol ki volt rohadva.
Dobja ki ez is a tomitest...Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #33621 üzenetére
Kinezni meg oke, de a minoseg borzaszto, szigetelest nem ismerik, esik szet, recseg ropog, a szomszedot meg 3 emeleten at is hallod stb...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33546 üzenetére
Na tegnap leszedtem a szoknyát. Sikeresen el is repült az egyik fém tartó... Bele esett a konzolba valahová... Látni nem látszódik semmi sem, minden le van zsírozva. Viszont azt nem tudom, hogy a bőrös mennyi idő alatt csinálná meg. Addig jó lenne egy ideiglenes váltógomb...
Milyen megy rá? Menet az szabvány vagy típusonként ez is eltérő?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
bbubby00
őstag
válasz bbubby00 #33626 üzenetére
Szerintetek ezzel tud vlmit kezdeni a kipus, vagy mehet a kukába és új dob kell?
Esetleg szarjak bele, majd csak kilöki a tömítést?! Múltkori esetemből kiindulva nem merem hajtani a kocsit így...Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
JoolsNOS
veterán
Jazznél a "szériahibás" alkatrészeket mennyiért lehet beszerezni?
EGR szelep.
Elektromos ablak kezelőpanel.
Gyújtótrafók?
Illetve ténylegesen milyen gyakran jelennek meg ezek a problémák?
KösziI5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
demars
addikt
Na most értem a végére a civinfo.hu fórumon a ropogó kuplung topiknak... Holnap zsírozás... :-)
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz demars #33634 üzenetére
Nekem is ropogott a kuplung, pedál benyom, wd40, kienged, benyom, wd40, kienged, megjáratod, tökéletes lett. Ropogás teljesen megszűnt, azóta ment bele 1000 km, mondjuk ez 7 gen accord.
Azt hittem, csak a nyikorgásra jó, de nem, a ropogást is megszüntette, és jobban is adagolható a pedál.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz honda23 #33635 üzenetére
Végigolvasva az említett fórum erre vonatkozó részét... sokan gondolták úgy, hogy megoldódott a probléma egy kis zsírzással... wd40-t már én is adtam neki, de holnap tolok célzottan egy kis zsírt... Megvannak a kritikus pontok! Ha nem segít, marad a nyüsszögés... Amíg nincs gond a kuplungommal, addig ugyan nem fogok 70k ért munkahengert cseréltetni...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz bbubby00 #33631 üzenetére
Nekem az accordon két 50-es hd sport van fent, 8 évesek, a bal oldali még jó, a jobb oldaliból jön ki nekem is a tömítés. Nekem nem vészes, mert a bal oldalin simán ki tud jönni a gáz, mert két dobos, viszont egy dobbal én félve mennék így. Skunk hogy a francba tud így tönkremenni?
Én is cserélem, van egy gyárim, vagy veszek hozzá még egy gyárit a dupla 50-es rendszer miatt, vagy két szolidabb sport dob, amihez van bizonylat.
Még nem döntöttem el, mi legyen...
Ezzel a két hd dobbal rettenet jól megy, ha visszarakom a gyárit, lehet, nem fog tetszeni, mondjuk az egy gyári helyett két gyári lenne, mint a type-s accordon, csak nem 40-es belépővel, hanem 48-cal.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
bbubby00
őstag
válasz wierra #33639 üzenetére
Majd csinálok képet. Belülről szét van rohadva az egész. A lyukakon már szökik ki a tömítőanyag. Az előző dobom is ezért pukkant szét, mert el volt rohadva az egész és a dobból kijövő tömítőanyag eldugította a kipu végén levő kis "szívószálat" Majd felhívom a kipust (tegnap nem vették fel), hogy új dob kell-e rá vagy szétvágja és tud vele valamit kezdeni(bár ezt kétlem) Csak azt sajnálom h kb 1.5hónapja lett kész a kipurendszer...
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
honda23
aktív tag
válasz Zsombe #33638 üzenetére
A művelet kb 5 perc volt, 4-5 befújás a pedál munkahengerébe benyomott, kinyomott állapotban és kézzel, lábbal megjáratni, majd a kifolyó wd40-et letörölni ronggyal. Vétel után 2 héttel kezdett el ropogni, nekem eddig a három civic csak nyikorgott, ez a ropogás új volt, de mondom, nekem most 6 hete meg se nyikkan.
Én amúgy is kuplungozom az accordot pár héten belül, akkor a kiemelő villát végig zsírozzuk frankón+wd40.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
Egyszer hallottam olyat, hogy valaki wd40-el fujta be a kuplungjat es a tarcsara is jutott, aztan kukazhatta az egeszet. Nem tudom mennyi valosagalapja van, de csak okosan sracok
-
BlacKSouL
addikt
-
honda23
aktív tag
Pedálnál utastérben a perselyhez, az nem munkahenger igazából, csak egy vezető persely, amibe bele megy a pedál rudazata. Perselyhez, rúdhoz odafújsz, és jó is lesz, legalább is nekem jó lett, pár fújás, megjáratás.
Pár fújás, sokat nem kell.Jogos, nem munkahenger, bocsi. Majd ha megyek melóba, csinálok pár képet és feldobom.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz honda23 #33646 üzenetére
Így van! Gyakorlatilag a pedálnál meg kell kenni mindent. A munkahengernél a rudazatot és azon egy ma elemet. Okozhat még nyikorgást a kinyomovilla végén a gömbfej, mert ki van száradva. Ezt be lehet fújni óvatosan aknából szétszedés nélkül (itt kell vigyázni, hogy ne kapjon a tárcsa).
Amúgy az én véleményem, hogy inkább zsírt használok. Wd40 folyik, meg ugye tisztít is... Van benne oldószer is és leoldja a régi zsírt. Viszont erre már nem tapad később a zsír, mert bevonatot képez..
Jó a wd40 mindenre, de ahova zsír kell, oda zsírt teszek!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Be vannak jelölve a kritikus pontok. Ami nem látszik az a munkahenger csatlakozása... oda is kell kenni még zsírt!
Illetve a zöld karikás műanyag perselyeket szokták cserélni, mert ezek szoktak elkopni. Ennek megvan a pontos mérete, le kell gyártatni esztergályossal pl bronzból, rézből vagy jó minőségű műanyagból és ki lehet cserélni akár a helyén is!
A rugót is meg kell kenni, illetve picit oldalra kell feszíteni csavarhúzóval, hogy ne érjen hozzá a fém konzolhoz (ez is adhat nyikorgó hangot).
Naggyából ennyi...Ja a kék izére tessék vigyázni, állítólag el tud törni... feszegetéskor!
Meg a tempomat kapcsoló rudazatára is lehet kenni. Főleg a végére, hogy zsírba "érkezzen" kapcsoláskor, mert az is ad egy koppanó hangot!Elkopott műanyag persely:
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen