- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
Elkezdtem megkeresni a klíma hibáját. Megpróbáltam kivillogtatni, nincs tárolt hiba. A ventit ha közvetlen kötöm áramra, akkor forog, a befújó venti is megy, a relék és a biztik jók, a kuplung behúz, ha közvetlen kap áramot. A kesztyűtartó fölött van gondolom a keringető motor, az is megy.
Viszont ha beindítom a motort, akkor a klímaventinek el kellene indulnia, és behúznia a kuplungnak, nem? Mert ez valahogy elmarad...[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz LógaGéza #34651 üzenetére
Na kipróbáltam, így működik szépen - csak hát érthető okok miatt így nem maradhat
Valakinek van valami tippje, hogy mit kéne megnéznem?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz LógaGéza #34652 üzenetére
Ha már jól elbeszélgetek magammal
Végigmentem a szervízkönyvben javasolt lépéseken, az lett a vége, hogy cseréljem a motorháztető alatti biztosítékdobozt
Lepattintottam az aljáról a takarót, és érdekes látvány tárult elém. Lehúztam az egyik csatit, az is tele valami fehér cuccal, az aljzatról nem is beszélve... Mi a g**i lehet ez?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #34650 üzenetére
Egyéni vélemény.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #34655 üzenetére
-
LógaGéza
addikt
válasz !Overdose! #34654 üzenetére
Hő és oxidáció folyamán ilyen anyag keletkezhet?
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz !Overdose! #34658 üzenetére
Nem hiszem, hogy nem szigetel, ugyanis kontaktot is úgy tudtam mérni, hogy le kellett kaparnom belőle kicsit...
Köszönöm a segítséget, feldobom még több helyen is, hátha valaki találkozott már ilyen anyaggal.
Abban viszont meg tudsz erősíteni, hogy ha beindítom a motort, és benyomom a klímát, akkor be kell húznia a kuplungnak, és el kell indulnia a ventinek azonnal, ugye?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
zolynet
addikt
válasz barack1997 #34646 üzenetére
Ez a külsőségektől eltekintve rendben van, kapott egy motorgenerált, egy fórumos vette meg és adta tovább egy másik fórumosnak. Két hátsó ívvel kell foglalkozni, amúgy ha jól tudom egyben van.
Nem láttam a vasat élőben, nem tudom azt mondani h menj és vedd meg.
Megnézni érdemes. Tudok mondani neked kontaktot aki az előző tulaja volt, nagyszervízeltette....[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
Kuplungcsere óta egy kis anomália. Ma vettem észre, előtte a napokban biztosan nem csinálta, csak ma először.
Enyhe ciripelő hang jön a motorból, mondom wtf? nem csúnya hang, inkább olyan enyhe mellékzörejnek tűnik.
És amikor megpöccintem a kuplung pedált, értsd olyannyira, hogy még nem történik semmi, csak éppenhogy akár kézzel kisujjammal egy fél centit szóval nagyon picit megnyomom, akkor megszűnik a hang, majd ha leveszem az ujjamat megint hallom.Ez mi lehet?
szerk. van egy nagyon pici járata, ezért tudom akár a kisujjammal is könnyedén mozgatni azon a rövidke távon. ez mennyire normális?
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #34663 üzenetére
A kinyomó rúd hozzá lett igazítva az új kuplunghoz? Régebbi autóknál egy csavarral lehetett ezt állítani. Kollégámnál ez annyira el volt állítva, hogy kuplungcsere után csak akkor tudott váltani, ha nem nyomta ki teljesen a pedált.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
demars
addikt
Hétfőn itt a klíma behúzó tekercs. Délután szétkapjuk, elvileg készen is leszünk vele.
Még szíjat kell rendelnünk. Ha már neki esünk mit nézzek meg? Érdemes valami mást is cserélni ilyenkor?? Pl termosztát, vizpumpa stb...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #34665 üzenetére
A hang.
Felvettem csukott garázsban, ilyenkor hallható a legjobban, és ha csak szinte hozzáérek a kuplung pedálhoz akkor elhallgat.Előbb gurultam egyet és éppenhogy annyira tartottam a lábam a kuplungon hogy ez a hang ne legyen, és négyesben lepadlóztam egy pillanatra hogy csúszik-e, de egyáltalán nem csúszott, szóval ez most érdekes
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #34667 üzenetére
Ezt találtam, echte mint nálam, szóval ez kinyomócsapágy lesz
Pofám leszakad....... -
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #34668 üzenetére
Szerintem nem kinyomócsapágy lesz.
Amit a videón látsz, az az, hogy megszűnik a vinnyogás, amint lenyomja a kuplungot. Én ebből valamilyen váltóban lévő csapágy problémájára gyanakodnék, nem a kinyomóra. Ha az lenne gatya, azt pont lenyomott kuplungnál hallanád.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
DeathAdder
veterán
válasz EQMontoya #34669 üzenetére
De látod a videón is, hogy csak egy picit nyomja, szinte meg sem nyomja és megszűnik. Nekem is pont ez a jelenség van. Ezt tegnap óta hallom, a kuplungcsere meg három napja történt.
Persze ettől lehet igazad van, és nem a kinyomó.. valaki immúnis erre, de engem minden apróbb mellékzörej nagyon idegesíteni tud
-
LógaGéza
addikt
válasz DeathAdder #34670 üzenetére
Kinyomó a benyomott kuplungnál hallatszik, nyelestengely pedig a felengedettnél. Nálam volt nyelestengely baj, ha benyomtam egy kicsit a kuplungot, akkor megszünt.
Videót ugyan nem néztem, majd otthon rápillantok.[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #34671 üzenetére
Nézd majd meg légyszi és mondj véleményt te is, hogy a videón látható szimptómát tapasztaltad-e te is a nyelestengely hiba esetén.
Ha igen, akkor előfordulhat hogy kuplungcserekor kicsit elmozdult, vagy bármi ami miatt ez most történhetett?
fogalmam nincs mi az a nyelestengely csapágy, hol helyezkedik el, és mire hivatott ..
[ Szerkesztve ]
-
Spancer RE
aktív tag
válasz Zsombe #34631 üzenetére
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Maradnék a benzines mellett és ott is inkább a 2.0, mert nagyobb részt városi autó lenne.
Csak jó lenne az a 6. sebesség. Valahogy egy váltó cserét kell eszközölni.
A My06 az mit takar? Egy ilyen autót találtam hahun.
És mi az a DW futómű? -
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #34672 üzenetére
Okozhatja az is, hogy a kuplungcserénél valami nem tökéletesen lett összerakva. Egyetértek az előttem szólóval, tuti nem kinyomó.
Same rules apply!
-
!Overdose!
őstag
válasz Spancer RE #34673 üzenetére
My06: a 2006-os, tehát ez első facelift-es évjáratot hívta így a Honda.
DW: dual wishbone, kettős keresztlengőkar. Ez van elöl az Accord-ban, hátul pedig 5 lengőkaros a futómű.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #34668 üzenetére
Féltengely kiszedés után váltóolaj vissza lett maximálisan öntve?
Ha benyomod a pedált és elhallgat, báltó nyelestengely csapágy. Remélem, nem váltóolaj hiánya miatt...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
EQMontoya
veterán
-
BlacKSouL
addikt
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #34679 üzenetére
2 db van ha jól tudom, az egyiket könnyű kicserélni, a másikat nem. A váltóban van. 150 egy ep3 váltó kb. Váltót felújítani drága mulatság. Kérdezd gregot, úgy emlékszem, ő már cserélt egyet, rajzot is tud. Ugyanúgy szét kell bombázni az autót hozzá.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
LógaGéza
addikt
válasz DeathAdder #34672 üzenetére
Na meghallgattam - nálam egyáltalán nem így jelentkezett a nyelestengely-csapágy hangja, hanem inkább kerregéssel, ez pedig nyikorgás.
Nem hiszem, hogy váltófelújítás fog kelleni, itt inkább valami beállítás maradt/csúszott el...Árakhoz: Egy felújított váltó D16V1-hez (S24-es ha jól rémlik) volt 80e a csepeli bontóban - cseredarab leadásával. Biztos jóval drágább K20hoz
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
DeathAdder
veterán
Köszi mindenki.
Szerintem sem nyelestengely lesz ez, mert akkor miért pont a kuplungcsere után jelentkezik, és az nem is ilyen hangot ad..
crx-en megerősítette egy user, hogy ez "100% kinyomó", mert neki is pont így csinál, illetve a tegnap linkelt YT videóra is az volt írva.
Nagy kérdés hogy most mi a francot csináljak. Szedessem szét megint az egész szart, és vegyek közel 20e -ért mégegy kinyomót, ami talán jó lesz, már ha egyáltalán tényleg az a baja, vagy beletörődöm hogy van ilyen mellékzöreje mint egy elhanyagolt utolsó rossz ladának
... bár abból tuti nem gyárit veszek, inkább ha lehet külön akkor exedy-t.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz DeathAdder #34683 üzenetére
Majd írj mi lett - a csavaros/holtjátékos megoldásban lehet valami ráció, lehet túlságosan visszaengedné, és úgy ér hozzá valamihez...
Mondjuk ezzel megint oda jutunk vissza, hogy valami nem lett normálisan beállítva...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #34684 üzenetére
Szerintem csak simán szar a kinyomó. Elég sokat olvastam erről tegnap, többeknél is jelen volt már ilyen probléma.
Két megoldás lehetséges, egyik megint leszedetni a váltót és kicserélni abban a reményben, hogy jó lesz.
Másik pedig, hogy van egy ütköző csavar a pedál felett, így lehet a holtjátékával játszani. Nem akarom elkiabálni, de azt hiszem ezzel megoldom majd a problémát, csak pont két tizennégyes villáskulcsom nincsen itthon, pedig már régen megcsináltam volna[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz DeathAdder #34685 üzenetére
Igen, olvastam crxforumon, azért mondtam, hogy tüneti kezelésnek jó lehet
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
senior tag
válasz DeathAdder #34622 üzenetére
Szintert nem is tennék gyári autóba, mert tényleg csak a kínlódás van vele, hogy megszokja az ember, viszont amint kap +100-200 pacit és Nm-t már nem hülyeség, gondolom nem kevés plusz hő termelődik, ezeket a kuplungokat pedig az alapján is szokták osztályozni. Gyári Sachs kuplungom volt még bent amikor elvittem leméretni a kocsit 2011-ben (295Le és 250Nm volt akkor), aztán rá 2 hónapra észrevettem, hogy mintha elkezdett volna csúszni, majd egy váltás után sikerült 2-esben teljesen lenullázni szinte a kuplungot (utána a 100-ra gyorsulás 2 percbe telt), tehát nem is elindulásnál halt meg, hanem amikor megjött a +100Nm nyomaték, így azóta nem is próbálkozok nem szintert venni. Az új Type R kuplungját azért megnézném milyen, mit találtak ki a powerhez.
A szinter is persze elkopik, utána 1 évvel sikerült azt is lenullázni, de 2 óriási különbség volt: az egyik, hogy addigra a szinterrel már rengeteget rajtoltam, dobáltam el a kuplungot 1-ben és nem újonnan vettem (váltót cseréltünk 1 sráccal akinek volt Mfactory sper a gyáriban és azzal vettem meg a kuplungot is) és 2. hogy fokozatosan lehetett érezni, hogy bizony elkezd csúszni, nem úgy mint egy gyárinál. Sajnos nem láttam a gyári szétment kuplungot, pedig megnézném, hogy csak simán lekopás volt vagy valami(k) le is törtek esetleg.[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #34687 üzenetére
Akkor ahhoz vki hozzányúlt, szinter kuplung miatt kifelé tekerték, lehet, most állítottad vissza gyári érték közelébe.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
Persze, ekkora teljesítménynövelés esetén a gyári kuplung már nem mehet, ezt teljesen mértékben adom. De muszáj azonnal szinterhez nyúlni, nincs olyan kuplung ami jóval erősebb mint a gyári, de nem szinter?
EP3 és FN2 gyári kuplungok az angol fórumokon leírtak alapján 300 le -ig mehetnek, vagyis abban az esetben is már csak a turbosítás ami drasztikusabb lépéseket követelnének meg kuplung fronton.
Egyébként az enyém nem szinter volt, lefotóztam, ez volt benne, minek nevezhető ez pontosan?
El lehet ezt adni, vagy szemét, mit érhet?Ezt rövid úton ugyan de lehetett csúsztatni, csak nagyon fent fogott, és kemény volt.
Három ember hajtotta eddig, első alkalommal egyik sem tudott szépen megindulni vele, olyannyira más volt mint a megszokott. Én már tudtam úgy vezetni, hogy ne legyen érezhető.Egyébként lehet jól mondod honda23 és lehet pont ezért tekerték felfelé, mert nagyon fent fogott, és most áll jól
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #34687 üzenetére
Mit mondtam, hogy egy beállítócsavar kérdése
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #34690 üzenetére
Azon a csavaron az életbe nem kell állítani, valami jótudású egyén nagyobbra állíthatta, hogy lehessen egy kicsit csúsztatni. Sohasem kell utánaállítani, ez nem egy 1984-es ford sierra, amin a bovden 1 centit megnyúlt...
Nem csodálom, hogy a szinter miatt szétmentek a bakok is.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
senior tag
válasz DeathAdder #34690 üzenetére
Ha nincs nagyon elkopva (kép alapján még okés, de ki kell mérni, azt már passzolom, hogy mik a normál értékek) akkor el lehet adni. 4 ágú szintertárcsa ez, nézd csak a whistler racingesek oldalán is hasonló van: [link]
Maga a tárcsa gondolom újonnan nincs több 60K-nál, mivel egy egész szett szokott lenni ennek a duplája amiben van a kinyomócsapágy is meg a szerkezet is (kuplungház vagy minek szokták mondani), bár én ugye a B-szériában számolok mindig, a K-szériát nem tudom, csak sejtem milyen árak vannak. Vagy max tedd el tartaléknak, ha épp kellene és nincs megvehető akkor ez aranyat ér. Én már csak tudom a pótalkatrészek mennyit érnek.Egyébként szerintem azért rúgott nagyon, mert nem a rugós fajta volt, ez itt valószínűleg sokkal jobban csúsztatható, pedig ez is 4 ágú szinter, csak épp van rugója is [link]
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
runner 125
nagyúr
válasz EQMontoya #34694 üzenetére
Divatcikk... 3 dolláros kvarcszerkezettel. Órából egy kicsit magára is adó fickó oramarkat vesz. Tissot, Certina, Seiko, Zeppelin, Junkers, Orient, Citizen, stb - a megfizethető kategóriából.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
EQMontoya
veterán
válasz runner 125 #34695 üzenetére
Van nekem is tisztességes Seikom, de megvan az IS200-hoz tartozó limitált szériás cucc is, ami amúgy egy Ebel szerkezet, szóval nem mondanám gagyinak.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
demars
addikt
hali!
SOS segítség kellene... nem találom a klímát, generátort hajtó szíj számát! Szeretném azt is cserélni, ha már szétkapjuk. A japancars.ru oldalon nem írja a számát... vagy csak én nem látom!
2008 civic, 8 gen, R16A2 motor, 1.6ES sedanKöszi!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz !Overdose! #34698 üzenetére
Köszi! Ez kellett!!!
Nem tudom, hogy miért, de én ezt néztem!
Itt meg nem ír cikkszámot....Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
7g accordban nagyobb a beltér mint a 7g sedan civicben?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- LEGO klub
- Dell notebook topic
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen