-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #23631 üzenetére
nyóc-nyócfél, de írj be kilencet mert a kollégáknak majd jaszkarizni is kell
amúgy írtam én is fogyi adatokat, nem is keveset, keresőizétnyomogassafiatalember
klímát meg havonta meg kell járatni ... mé kell a kocsiban izzadni?!
azért cseréltem le a kocsit anno mert abba egy vagyon lett volna utólag a klíma, kb kocsi ára, így jött a vti, tulajdonképp nem is a vtec miatt hanem me vót benne klíma#23649 orbano: ne foglalkozz vele, minden évben eladja
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #23653 üzenetére
Igy van aztan rajon hogy amennyiben van meg amit annyiert az az auto tud, nem tud meg hasonlot se venni...
Bar mondjuk nem tudom Clio Ragnottit probalta e. Elheto auto es az ujban mar nem csigaevo moci van hanem japo. Nem mintha a franszianak barmi baja lett volna.
Kiforrot vtec az is csak nem 1.6 hanem 2.0 Nem kell halalba forgatni viszont van nyomatek.
Futomu minosege kozel van az integrahoz. Fekei kivaloak. Igaz ez "csak" egy ronyoooNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
MacCaine
őstag
551,8 km, 32,43 liter benzin, 5,87/100 km.
Mostanában nem állatkodok eleget az autóval.
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #23669 üzenetére
HI!
psszt tirtoktkt:- )
uvd
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
veterán
elméleti kérdés.
Most 195/50/r15-ös gumi van fent.
Felni vásárlás előtt állok, 16osat azért nem nagyon akartam venni mert megnő a fogyi, de ha 195/45/r16os gumi menne rá akkor is nőne
vagy marad a 15ös verzió..ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
wierra
senior tag
A felni tömege sokkal mérvadóbb. Ha a fogyasztáson nem is annyira, de a menetdinamikán tetten érhető a nehezebb felni, avagy a nagyobb rugózatlan tömeg (vagy hogy mondják ezt a nagyok) ..
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
DeathAdder
veterán
mazda 3 mps-ről vélemények?
Haverom leakarja cserélni az eg6 vti-jét és ilyenben gondolkodik. Keveselli a lóerőtS2000-et nem akar, mert a mindennapi használatra nem okés..
Nekem vegyesek az érzelmeim, fene tudja, hajnalban lesz egy kis időm utánaolvasok
Szeretem ha valakinek van pénze , de csak kínlódik és nem tudja mire költeni
-
MacCaine
őstag
válasz DeathAdder #23681 üzenetére
Ahhoz képest, hogy 280 ló, alig tudott ellépni a 131 lovas CRX-emtől. Túl nehéz, ha állatkodni akar. Mindennapi használatra jó lesz.
Ha sok a pénze, és nem tudja mire költeni, szólj neki, hogy szívesen segítek.
-
nagyúr
válasz DeathAdder #23681 üzenetére
Ha sok pénzem lenne én simán megvenném. AMúgy is nagyon szeretem a Mazda 6-osokat hát még egy MPS-t. És mégiscsak újabb autó.
De nekem ilyeneken a jövőben nem kell agyalnom. Amúgy a barátod próbált már MPS-t?Més que un club!
-
MacCaine
őstag
válasz DeathAdder #23683 üzenetére
Huh, másfél tonna? Akkor nem csodálom a dolgot.
Jah, éppen hajtottunk fel az autópályára (Lacházára mentem ), dombnak felfelé, aztán kicsit odaléptünk mindketten. Lehagyott, de nem vészesen, talán egy autóhosszal. Azért néztem meg másnap, mit tud, és akkor csodálkoztam, hogy csak ennyire képes egy turbós autó 280 pacival...
-
Integra
titán
-
nagyúr
válasz Integra #23686 üzenetére
Én emiatt is szó nélkül cserélnék ha megtehetném. Jól felszerelt kényelmes és tényleg modernebb, biztonságosabb a 6 MPS.
De mialőtt itt megköveztek imádom a Civicemet és nem tervezem lecserélni még jódarabig. Hétvégén volt alkalmam jópár kollégát vinni hosszabb útra és mindenkinek nagyon tetszett az autó.Més que un club!
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23687 üzenetére
ez igy van, nálam is hamarosan menni fog az inti, ha minden jól megy.
mondjuk én spec a mazda 6-tal nem tudok mit kezdeni, a hármas mps sokkal inkább bejön mint a hatos...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23689 üzenetére
persze, igy érthető.
nekem nagyon gyorsan idejét múlt lett a formája. főleg az első generációé, de már a mostani is kifulladt. a hármas sokkal karakteresebb mai napig. nekem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23684 üzenetére
Valami gásztárbájter rokonának van 6 MPS és volt szerencséje elvinni egy körre még tavaly ,ha jól emlékszem.
Tegnap kicsit utánaolvastam, még a szkeptikusok is dicsérték ami nagy szó
Váltója lehet kicsit fura lesz egy Honda után, azt írják az hagy némi kívánnivalót...Én is bevállalnék egy mps-t szívesen, szerintem nem rossz ötlet ha ilyet akar venni.
Ugyanaz a motor van a 3-asban is, annyi kölönbséggel hogy a 6-os 130 kg-vel nehezebb és összkerekes, ja és olcsóbb mint a 3-as
(#23685) MacCaine - Ez lehet becsapós tud lenni fene tudja.
Azért mennie kéne az MPS-nek szerintem.
Egyébként 2.3-as turbó és 260 ló.Haveromnak van egy 318is felcsigázva , 300 ló körül lehet
402-n megy 13.9-et
0-200 ig 21 valamennyit ,már nem emlékszem pontosan.Ezek mért adatok és kicsivel ,de jobbak mint a 3 mps gyári adatai.
Mentem vele az 1.6-os szívómmal egyet helyből, kettőt 1-esből és kettőt 2-esből.
5 alkalommal kivétel nélkül 110-ig magam mögött tudtam tartani a gyári autóval, én Proxes gumikkal nyomultam ő valami télivel. Aztán 100-nál (óra szerint) be 3-asba 110-ig beért és már ahol ment is el a kurvaéletbe -
MacCaine
őstag
válasz DeathAdder #23691 üzenetére
Nah, ezért nem akarok dögnehéz autót.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #23691 üzenetére
a váltója minden autónak fos a honda után, így mivel 99%, hogy nem honda lesz az utód, inkább automatát veszek
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz DeathAdder #23681 üzenetére
Néznék hozzá fogyasztási adatokat és alkatrészárakat döntés előtt .
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #23694 üzenetére
nem full rendszer, csak skunk2 vég
4-1 leömlő, gyári kat, gyári cső, gyári köz és skunk2 befejezés,
hogy teljesen korrekt legyek ...montttammá csörögj azt viszlek egyet hogy hogy szól,
vagy csak elugrok feléd és meghallgatóDzod
miért kellett lambdát cserélni?Life is too short to stay stock!
-
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #23691 üzenetére
egy hátsókerekes rajt sosem olyan mint egy elsőkerekes
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik