Új hozzászólás Aktív témák

  • HussarF

    addikt

    válasz deicide #19224 üzenetére

    Az alatt be is kopik. Én tegnap tesztelgettem pont egy kicsit, hajtűkanyarokba mentem bele minél nagyobb sebességgel, meg nagyokat fékezve. Nekem bejön, fogja az utat, mintha sínen menne.

    De lenne egy kérdésem - nem hozzád, úgy általánosan. Kézikönyv szerint a 17-es kerekekkel 2,5 bar a keréknyomás mind a négyre. Így a +1 coll +0,2 bar keréknyomás ökölszabályt használva 2,7-re fújtam körbe a 18-asokkal. Utólag megnézve a kézikönyvet azonban azt vettem észre, hogy 18-ra valamiért csak elölre írt 2,7-et, hátulra pedig hagyta a 2,5-öt. Arany középútként visszaeresztettem 2,6-ra.
    Néztem a gumikat, most már beléjük ment vagy 300 km és azt látom, hogy a hátsó az jóval kisebb felületen éri az utat, mint az első. Már abból látom ezt, hogy az az "elszürkült" felület a futófelületen, ahol az utat éri, az hátul külső és belső oldalon is bő egy centivel keskenyebb. Eresszem vissza 2,5-re? Nehezen tudom elképzelni, hogy 0,1 bar (de még a 0,2 is) ekkora különbséget adna. Vagy ne törődjek vele és majd a következő szezonban, ha váltom az első meg a hátsó kerekeket az elég lesz?

Új hozzászólás Aktív témák