Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- ASUS routerek
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Milyen routert?
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Olyan kérdésem lenne még, hogy ez a 2 pár egy garnitúra téli gumi 205/50 R17 méretben mennyit érhet még?:
2db 2018 gyártású TS830 6mm profilmélység
2db 2015 gyártású TS850 5 mm profilmélység
A profilmélységet most nem mértem le, csak emlékezetből írtam.
Nyilván sejtem, hogy a 2018 inkább valamit a 2015 meg inkább semmit, de mégis mi az az ár amivel érdemes lehet felrakni Marketplacere vagy Jófogásra?https://tinyurl.com/rasoapro
-
cOxeR
Ármester
Nem tudom, mikor lesz másik szett felni... azért ezekben a méretekben, felni + gumi 1M feletti összegről beszélgetünk bőven, szóval valószínű jövő évben még ezen fog gurulni. (max visszateszem a nyári gumit inkább egy gumissal, mint széttapossam ezt)
Fishor
Igen, jogos rosszul írtam, csak élből mi ugye év/hét sorrendben gondolkozunk, azért esett így ki. Szóval 3024 a helyes. -
cOxeR
Ármester
válasz tboldi #64290 üzenetére
Na jó de egy rendes auto hátul hajt, vagy mindenhol.
Első kerékkel nehéz amúgy is… Z4 se tapadt be nekem igazából rendesen, ott közelébe se voltam a gyári értéknek pedig húzva volt, meg 100-as benzint tankoltam, persze csak az első szakaszon nem értem el a gyárit utána mindenhol jobban ment… itt összkerék van viszont, de majd kiderül, amúgy meg többnyire én is gurulás közben taposom le, nem vagyok egy gumigyilkos. -
tboldi
nagyúr
de azért a gyári értékek többnyire nem általánosan megugorhatóak...
Persze, bár az olaszok elvileg figyelembe vesznek néhány nehezítő körülményt, de én így is jócskán elmaradok a 8 sec-től, pedig ~25%-kal erősebb a MiTo a gyári mivoltánál.
De mindegy igazából, ezt leszámítva a felhasználásomhoz leginkább a 4S gumi passzol (városozás, sok rövidtáv, stb.), és amúgy is a rugalmasság a fontos nekem. Ha már van egy kicsi lendület, akkor nem veszít tapadást a másfél éves CC2, ezzel abszolút nincs gond.[ Szerkesztve ]
-
RAZR_v3
tag
válasz SoulReaver #64000 üzenetére
Általánosságban mondom, hogy kerékőrrel azért óvatosan, mert magadtól is megvédheted a felnit.
Én jártam úgy évekkel ezelőtt, hogy az autósboltban vásárolt kerékőr szettből az adapter 1 felrakást kibírt (légkulccsal sose találkozott) és leszedéskor az utolsó keréknél úgy eldeformálódott, hogy nem bírta meglazítani a kerékcsavart.A nagyon drágák és nagyon márkásak talán jobban bírják, de azok se hiszem, hogy néhány légkulcsos meghúzást kibírnának. Ha mindent magadnak csinálsz az autón, akkor talán érdemes kockáztatni.
-
cOxeR
Ármester
válasz tboldi #64284 üzenetére
Én se futottam meg tegnap a gyárit (0,27-el maradtam el, 0-200-ra meg 0,64-el), de azért a gyári értékek többnyire nem általánosan megugorhatóak... új gumi, ideális hőmérséklet, megfelelő burkolat, ezek ugye ritkán vannak egyszerre jelen.
Elektromos másként kezeli a csúszást, de majd beszámolok. - holnap próbálok eljutni gumishoz (de még a felnit nem tudom megcsináltatom-e vagy hagyom a padkanyomokat a csudába)Qru
Azért csaknem.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nekem, és pont az a baj, hogy túl sok nyomaték jut rájuk hirtelen, elvesztik a tapadást, erre az ASR beavatkozik, visszaveszi a teljesítményt, és még a gyári 0-100-as értéket sem tudom megfutni.
Jó, tudom, egyéni "probléma", csak poénkodni szerettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Köszi a segítséget!
Pont a Pro+ amiből csak XL-t látok (legalábbis árukeresőn ahol nézem)
Az összes alternatíva és minden közül mondod a Vredi Quatrac Pro+ gumit, vagy a simánál jobb?
Te mit vennél?Szerk:
És ha nyárra is marad és azért tekintettel hogy 200 ló közel 2 tonna. Jobb lenne egy AllSeason Contact?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Monyos
aktív tag
sziasztok!
Hátsókerekes E90 325i-re keresek téli gumit 225/45 R17 méretben. Elsősorban itthon, autópályán van használva az autó.
Tesztek és korábbi ajánlások alapján erre a 3 gumira szűkítettem a listát:
Dunlop Winter Sport 5 - Árban (~45k) a legjobb és tesztek alapján is jónak tűnik
Bridgestone Blizzak LM005 - Ahogy láttam ez itt is nagyon sokat ajánlott gumi
Bridgestone Blizzak 6 Enliten XL - Az LM005 új kiadása
Ha az árat nézem akkor egyértelmű a Dunlop előnye, valóban jobb annyival a Bridgestone hogy érdemes feljebb menni árban?
Blizzak 6 előnyét a friss kiadásban látom, annál még nem kellene aggódni a gyártási év miatt. -
cOxeR
Ármester
2430 friss ropogós, kicsit lassan ért ide, de ez van
-
avl
senior tag
persze ugy tiszta sor
az elöirast teljesiteni kell, az meg: [oeamtc vorschriften-strafen]
"Als Winterreifen werden gesetzlich solche anerkannt, die mit den Bezeichnungen 'M+S', 'M.S.' oder 'M & S' gekennzeichnet sind und mindestens 4 mm, bei Diagonalreifen 5 mm Profiltiefe aufweisen"
-
Qru
MODERÁTOR
Ha csak ajánlás lenne arra nem tagadhatná meg a kifizetést a biztosító szvsz. De laknak rokonaim Ausztriában, majd megkérdezem tőlük mi a pontos szabály.
A mintázat mélységét tekintve az osztrákok szigorúak: náluk 4 milliméter alatt már nem számít télinek semmilyen gumi, sőt diagonál abroncsok esetén 5 milliméter a határ. - [link]
#nincsbennetarcsi
-
avl
senior tag
"a profilmélység nem volt megfelelő" -> mihez képest nem ?
pl. törvenyi elöirashoz, erös ajanlashoz vagy csak az aktualis szituhoz ? rendesen igazsagügyi szakertövel ?
ugye szinte barmilyen profilmelyseghez lehet talalni olyan szitut, amihez az a profilmagassag nem lesz elég, akár ha 7mm is az (pl. vizmagassag es haladasi sebesseg, aquaplaning; de ez inkabb nem megfelelöen megvalasztott sebesseg es nem nem megfelelö profilmelyseg eset)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #64256 üzenetére
Pro+ legyen, az az újabb fejlesztésű gumi. XL nem kell ha a gyártó nem írja elő. Sebességindexre is figyelj, milyen kell rá, gyárinál jobb felesleges, mert az magasabb indexes gumik általában merevebb oldalfalúak te meg pont nem ezt keresed.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
No.01
őstag
válasz blizzrd #64261 üzenetére
Felfele nem gond az elteres. A gyari eloiras a minimum kovetelmeny.
A magasabb suly/sebessegindex alltalaban magasabb arral is jar. Ha ujat vasarolsz eleg a 94 vagy 95 (utobbi szerintem ritkabb).
Ha nincs mas es nem lenyegesen dragabb akkor mehet a 99 is[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz Speeedfire #64262 üzenetére
Minosegbeli es oregedesi prooblemak. Jo, ha lejarod hamar, lenyegeben. De ez kb minden hankook termekre igaz
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
blizzrd
aktív tag
Sziasztok!
Némi anomálián elmélkedem. Suzuki Vitara gyári kerékméretei a gépkönyv szerint: 215/55 R17 94V és 215/60R16 95H.
Ehhez képest bármelyik Vitarát, vagy eladásra kínált gyári szerelésü R16 méretű kereket néztem, mindegyiken 99H-s gumi van. Okozhat ez bármit, vagy felfele el lehet térni a súlyindexnél? -
Zsombe
senior tag
válasz Speeedfire #64250 üzenetére
Szia!
Akkor inkább Vredestein mint Hankook.
Hasonló árban: Yokohama V906, Uniroyal WinterExpert vagy Kléber Krisalp HP3.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
veterán
válasz Fr3eWar #64254 üzenetére
Lásd iménti hozzászólásom.
Nekem összkerekes, persze azért elsőt jobban eszi de nem sokkal.
Az nem sok, persze inkább a kilométer számít nem az év, mert lehet ez 100 ezer meg 15 is
Majd összeszámolom mennyiket tettem a gumikba, át kell néznem a spritmonitoros feljegyzéseket.https://tinyurl.com/rasoapro
-
No.01
őstag
Úgy már rendben van. Ráadásul ez egy viszonylag gyakori méret egészen elfogadható árakkal.
-
veterán
válasz rbalint88 #64251 üzenetére
Köszi, végignézem!
Hogy a Vredesteinből sima Pro vagy Pro+ illetve hogy XL vagy nem (jobban örülnék minél puhább guminak ami nyeli az úthibákat) annak van jelentősége?
Azért a 45 felől az 55-60 darabár irányába már nem annyira szivesen mennék el ha nem muszáj.https://tinyurl.com/rasoapro
-
No.01
őstag
válasz tboldi #64253 üzenetére
Az én fateromnak hasonló szituból majdnem ügye lett...
De írtam itt korábban, hogy van az ismeretségből olyan akinek a biztosító nem fizetett mert a profilmélység nem volt megfelelő. (na az volt ám csak a k drága gumi...)Ahogy írtam is amíg nincs baj addig nincs baj.
Fr3eWar
Manapság ez teljesen rendben van. Szerintem.
(Persze mondanám, hogy nem, de attól még nem ez a trend látszik kirajzolódni...)[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz rasotamas #64249 üzenetére
Nem tudom, hogy az alltrack-nak mi a gyári mérete, de a sima B7-nek (10éve nyúzunk egyet) 235/45 R17. 1,5 éve van fent hankook 4s2-es most van itt az ideje, hogy felcseréljem az első-hátsó tengelyeken lévőt, mert megetettem már az elsőn a minta felét vele. Szóval a hankuki nálam max 3 évet él 2lityós crtdi-n.
-
Speeedfire
félisten
Sziasztok,
téli gumit keresek.
Tesztek alapján a Vredestein Wintrac Pro XL szimpatikus, de pl gumis azt mondta hogy nagy a szórás a minőségben, és tud oldalra húzni.
Esetleg Hankook Winter i*cept evo3 W330? Vagy mit ajánlanátok?225/40R18 lenne 40e/db ár környékén keresek.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
Sziasztok!
Felment ma próbának a 225/50 R17 levedlett 3-4,5mm-es nyári gumi a Passatra, azt kell mondjam:
- Sokkal jobban áll neki, ehhez képest a korábbi 205/50 R17 mintha gyerekméret lenne
- Sokkal jobbnak érződik az úttartás, stabilitás
- Kátyúkat, fekvőrendőröket sokkal puhábban veszi
- Érezhető a magasabb üléspozícióElőtte:
Utána:
Szóval el kéne kezdeni szerezni rá új gumit
Télinek 4 évszakost szeretnék, mert a motani telek inkább őszi-tavaszinak felelnek meg, és később nyárra is maradhatna ha úgy alakul.
Még mindig a Vredestein Quatrac lenne az ajánlott?
Milyen alternatívák vannak még?https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, ezt jó hogy szóba hozod! Erre bevezettek egy külön jelölést de az inkább csak a tengerentúlon terjed el, ahol a hőmérsékletet jelölik nem a sebességet (persze van sebességérték is rendelve hozzá).
A magasabb sebességindexes-ben az acélkarkasz erősebb/több benne az anyag, mert az vezeti el a hőt. Ezért van az, hogy egy magasabb sebességindexes gumi nehezebb mint az alacsonyabb indexes. A Priusnál a súly ami indokolja a nagyobb hőterhelést elviselő gumit nem pedig a tempó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #64235 üzenetére
Mindenhol de Németeknél pl fel kell tüntetni a csökkent/módosult végsebességet a beltérben. Osztrákoknál nem tudom mi a szitu, azt Bandus-tól kérdezd meg mint helyi erőtől. Anno autó bérlésnél nem értettem miért van egy 190 km/h-s matrica az óracsoport alján. Hát ezért...
Súlyindexben nincs mozgástér! Alacsonyabb indexű nem lehet semmi esetben sem! Télinél is csak azért van engedmény mert hidegben kevésbé melegszik fel a gumi. És ugye joggal feltételezik, hogy a télit télen használod. Persze ez a hanyatló nyugat, itthon sokan járnak nyáron is télivel...
Subaru: nem egy nehéz autó csupán 1390 kg a menetkész tömeg (sofőrrel együtt) és csak 500 kg a terhelhetősége.
V-s index is csak azért van rajta mert a dízel verziónak is ez az alapkereke és ott van némi tarcsi (amíg el nem törik a főtengelye de ez más lapra tartozik ). Az enyém még 200-al sem tud menni (gyári Vmax limites), szóval igazából a H-s indexxel is túlbiztosítottam magam.#nincsbennetarcsi
-
Audience
aktív tag
Téliből lehet a magyar szabályok szerint kisebb sebességindexű csak jelölni kell az utastérben, hogy a vezető tudjon róla. Ezt szerintem a műszerfalon lévő téligumi figyelmeztetéshez beállítható sebesség kiváltja, mert csilingel ha eléred amit a gumi tud. Ha az autón ilyen konfigra nincs lehetőség be kell ragasztani egy matricát és a rendőr békén hagy. Valaha még a jogszabályhelyet is tudtam de azt meg nem keresem.
-
őstag
Prius 2-nél V sebesség index előírás van a használatiban, miközben 165Km/h a gépkocsi végsebessége Aztán utánaolvasva láttam, hogy nem tényleges max sebesség, hanem inkább max hő terhelhetőség megjelölésnek vagy teljesítmény indexnek kellene ezt hívni.
Közben én is megrendeltem a Conti ASC 2-őt, pénteken pattintják fel, aztán 1-2 múlva majd teszteltem egy hosszabb családlátogatási úton, hogy csendesebb kényelmesebb-e mint négy éves 1-es változat. Remélhetőleg féktáv, jávorszarvas kikerülés teszt nem lesz -
addikt
ha jól tudom, fel kell tüntetni a vezetőfülkében, hogy eggyel alacsonyabb a sebességindex. nem tudom mennyire foglalkoznak ennek a betartatásával btw
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
őstag
Már ha tarkólövés, elkezdtem jobban nézni a sebbesség és tömegindexet. A T-cross 92 V gumin jön, amiből a V elég szívás 4 évszakosban, egy csomót kizár (conti allseasoncontact 2 van szerencsére, de XL-ben amit eddig nem tudtam hogy akarok-e). Nexen pl ezzel el is szállt, csak H-ig van (1. és 2. generáció is) ami látszik raktáron, de a michelin, GY jó része is "csak" H. Gondolom belehalás nem lenne, de pl. baleset után lehetne a "tarkólövés" hogy nem megfelelő gumi.
-
Qru
MODERÁTOR
-
polonic
félisten
Két szett kerekem van, mindkettőnek a tpms-e regisztrálva van.
Viszont majd kerékcserénél a kerekeket tengelyenként megcserélném, így nem oda kerülnek fel, ahova korábban regisztrálva lettek. Így mit kell csinálni? Átváltani a kerékszetett, majd érzékeli a felrakottat, utána pedig egy új inicializálást csinálni, hogy azokat megfelelő helyen mutassa? -
1stVikman
senior tag
Osztrákoknál Nov. 1-től április 15.-ig kötelező, HA téliesek az útviszonyok (hó, havas eső, jegesedés).
SK-ban ugyanez pepitában, csak a dátum más.
Persze ettől függetlenül a legtöbben felteszik a téli kereket, mert jobb a békesség, egyfajta biztonságérzetet ad, útviszonyoktól függetlenül, már csak a hőmérséklet miatt is.
Aztán sokan azt hiszik, hogy akkor ugyanúgy nyomhatják neki, mint nyáron a nyárival...AT-ban van ez a "szabály", ami 5 évnél öregebb gumit nem enged, de eddig még nem találkoztam olyannal, akinél ezt ellenőrizték volna.
Nyilván egy esetleges balesetnél ránéznek és megy a kétkezes mélytorkos, főleg ha még Ausländer is vagy, de amúgy is 5 évesen a gumi már keményebb és hangosabb , negatív irányba változik minden tulajdonsága. Ezért ha nem is kötelező, azért ajánlott a csere. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #64226 üzenetére
Az XL és a nonXL között olyan 1-3% közötti súlykülönbség van (mérttől függően), az igazából nem tétel érdemben. A gumiban a levegő a tartó/teherhordó elem, így ezeknél csak a nyomástartó réteg lesz erősebb (sűrűn szövött).
A sebességindex esetén viszont valóban merevebb szokott lenni az oldalfal. hogy jobban bírja a magas sebesség mellett fellépő intenzív deflációt. Általánosságban elmondható, hogy a magasabb sebességi besorolású abroncsok lágyabb keverékkel és merevebb konstrukcióval készülnek.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Egyébként van egy elméletem hogy magammal babráltam ki a GY vector 3-al. Minden szabály be volt tartva de mégis Az ok hogy mind sebességindexben mint tömegindexben sokkal jobb volt mint az előírt (pluszban még XL). A mostani conti meg pont az előírás szerinti. Az elmélet meg az hogy ezzel "megajándékoztam" magam egy merevebb gumival ami kényelemben, zajban és könnyen lehet tapadásban is rosszabb (lásd nincs rajta olyan tömeg mint amire tervezték).
Mondjuk kb fogalmam sincs ez az elmélet mennyire jó...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 1stVikman #64217 üzenetére
Nem különösebben de a frissebb jobb nyilván. Az osztrák rendőrök is szeretik a 4x4-es szabályt és SK honban is ez a hivatalos ajánlás ( [link] )
Cseréljük le mind a négy gumit télire
Ne legyenek négy évnél idősebbek a téli gumik
Az abroncsok profilmélysége minimum négy milliméter legyen
Használjuk legalább négy hónapig az abroncsokat. (minimum novembertől február végéig)Hivatalosan 0-3 évig frissen gyártottnak számít, 3-5 éves korig újnak (feltéve ha szakszerűen volt tárolva). 10 év használat után mindenképpen cserélni kell a gumit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Tom1939 #64209 üzenetére
Reggeli nem túl tudományos adatok kategóriában: feleségemet reggel elvittem a mexikói útig és magától (nagyon ritka...) úgy nyilatkozott erősen technikai kérdésben hogy szerinte az új conti sokkal halkabb mint az előző GY volt. Mondjuk ezzel rögtön kb 50 k-t buktam is mert kegyesen engedélyezte hogy majd ez legyen a t-crosson (eddig ami volt a jazzen, a nexen legyen volt a csapásirány).
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #64218 üzenetére
Igazából már venném. Mióta kijöttek a tesztek a Hankook ára ugrott vagy 10-12 €-t, Dunlop az szerencsére nem indult még meg.
SK rendelném, néztem a küldött oldalon, de jóval drágább, mint ahol eddig néztem.rbalint88
Meggyőztetek.
Másik autón hankook a nyári, 5 éves, ~4mm minta van még rajta, de már 3-4 évesen kezdett hangosodni, mostanra meg már elég repedezett is. -
veterán
válasz 1stVikman #64217 üzenetére
Ha tudsz, várj még 2 hetet, hadd vegye meg más a tavalyról maradt készletet. Csak ne emelkedjen az ára.
Kora tavasszal rendeltem nyárikat, tavaly év végit kaptam.
Nem tudom, hogy hová rendeled, nézz rá a maxigumi.hu-ra, van SK és AT verziója is, más-más Áfa-val (reifenleader.at, pneuleader.sk). Nyáron itt volt a legolcsóbb amit a Mazdára vettem télre kínai 4S.
-
addikt
Halihó. 185/60/15-höz keresek négyévszakos gumit.
A Kleber Quadraxer 3 ha jól értem, egy olcsósított Michelin CC akar lenni?
a dog may just be a couple chapters in your life, but you're their whole book
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #64122 üzenetére
Na vissza a starthoz!
215/55 r17 téli gumi vásárlás, Hankook w462 winter icept rs3 vs Dunlop winter sport 5.
Már hajlottam a dunlop felé,, elkezdük hívogatni a webshopokat DOT és egyéb infók miatt, mikor az egyik azt mondja, hogy télre jobb a Hankook.ADAC és a másik linkelt tesztben is jól szerepelt, minimális különbségek vannak, nedves tapadás EU címke alapján "B" vs Dunlop "C", és kedvezőbb az ára is.
Ami érdekes a dunlopban, hogy van itthon egy (autóval vásárolt 16"-es) szett, 2719-es DOT-tal, és annak is már vagy még Winter sport 5 volt a neve.
[kép]
[kép]
[kép]
Most ennyire jó, hogy 5 éve nem nyúltak hozzá, nem kellett fejleszteni vagy nem nevezték át? (Mint mondjuk a michelin alpin 5-6-7. Conti TS850-60-70 stb.)
Képek alapján a minta első blikkre ugyanaz. (Másodikra is
Illetve a tesztben a francia gyárban készült gumit tesztelték, ami itthon van az made in poland. Van esély, hogy más gyárban készült gumi más eredménnyel zárná a tesztet?
Hankook esetében ugye fix Hungary lenne.Véleményetek?
[ Szerkesztve ]
-
-
ngaba
aktív tag
válasz Tom1939 #64206 üzenetére
Én is a hangjára leszek kíváncsi.
Nekem ASC1 van, most van benne 50.000 km (2020 nyár végén vettem, de a DOT 3719). Jövőre szerintem cserélem már. Én bőven elégedett vagyok vele, a kopással és az állapottal is, egyedül a hangjával nem vagyok annyira kibékülve.
Szóval nekem a hang dönti el majd a Quatrac vs. ASC2 kérdést. Olcsó méretem van (205/55), az árkülönbség egy tankolás ára kábé. Bár úgyis csak a saját autóján tudja igazán letesztelni a másik gumi hangját az ember (ez az első négyévszakosom), és utána várhat 5 évet az ember a következő próbáig.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
Megvan a conti allseasoncontact 2, meglepetésemre annyira is fújták mint kértem. Nyiszogó hangot ad ami szerintem újonnan ok, de nagy csúszkálást nem érzek (városban fékeztem egy két közepeset amikor nem volt senki, vészféket azért ebben a trutyiban nem próbáltam). 9. hét 24-ben amikor készült és made in romania.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest