Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz fecke78 #65557 üzenetére
Nem belevau, de korabban SF2-t irtal most meg SF3-at. Utobbi nyilvan ujabb fejlesztes, de szinte az egyetlen negatriv kritika ezzel szemben, h gyorsabban kopik.
(ha lett volna a meretemben 235/55R19) en is ezt veszem, de nem volt, igy Conti ASC2-lett.
Ha en lennek te a felroroltakbol inkabb a CC2 fele billene a merleg. -
No.01
őstag
válasz F_Zolee #65541 üzenetére
Kisse altalanosit, de a lenyeg az, h szerintuk a gyartastol szamitott elso 6 honapban nem is feltetlenul jo a gumi mert a kulonbozo kemikaliaknak kell egy kis ido mig "osszernek"
Szerintuk egy helyesen tarolt gumi uj 5 eves korig, de semmikep ne legyen 10 evnel regebbi meg ha van is minta rajta.A valosag azert nagyon sokat valtozott az utobbi par evben. Meg a felsokategorianal is megfigyelheto, h valtoznak a gumi tulajdonsagai es nem epp pozitiv iranyba.
-
-
No.01
őstag
A szerkesztes gomb vajon mi???
A Contit ne. (A gen 1 nem a legjobb) es szemely szerint a Hankookot is lehuznam szemrebbenes nelkul. Barum vagy esetleg a Goodyear ha arban belefer. -
No.01
őstag
válasz eldoble #65501 üzenetére
Nem tartom kizartnak...de nem mindegy mikori gyartas.
(manapsag meg mindig sokan remenykednek - alacsony futas mellett is - hogy adott modell majd majd jo lesz 5-6 netalantan 7 evig... hat nagyon nem! Manapsag a realitas az max 5 ev, de a gyakorlat szerint sokkal inkabb 3-4. Fuggetlenul attol, h valakinek van garazsa vagy sem. Egyszeruen eloregszenek es a tapadas meg szaraz korulmenyek kozott sem hozza az ujkori perfomanszt hiaba van meg 4+mm profilmelyseg... Tetszik vagy sem de ilyen idoket elunk.)[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz Flashback #65491 üzenetére
Nem mindegy mi a keret!? (es szerintem a SUV es 4x4 dolgonak sincs akkora letjogosultsaga, mint azt az emberek hiszok, h ezek a SUV-ok nem igazi terepjarok es a z osszekerekhajtasuk sem epp a klasszik vonalat kepviselik.
A Fuldanal kis tulzassal nem lesz nehez jobbat talalni.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz szőröscica #65473 üzenetére
Azert ne altalanositsunk. Sajna nem mindenhol megy es olyan folyekonyan ahogy annak mennie kellene.
-
No.01
őstag
válasz tboldi #65432 üzenetére
Nekunk volt 2 szett GY Gen3 (es most van ASC2) Mas az biztos, de mi a GY teli gumi helyett vettuk. Jol vizsgazott, de nalam a havas tulajdonsagok nem annyira szamitottak anno, mintsem, h hidegben es esoben jol teljesitsen. Ezt tudta.
Most viszont az ASC mar frissebb fejlesztes azert is mertem beprobalni. Meglatjuk majd idovel mikent valik be (eddig ~7e km-nel jarunk) -
No.01
őstag
Szia,
Felhasznalastol fugg. Ha nem akarsz tarolassal, szerelessel vacakolni es nem jarsz sielni havonta a hegyekbe akkor siman jo a 4evszakod.
Az emlitett tipus az egyik legjobb. Az egyetlen valodi gyenge pontja, h az atlagnal gyorsabban kopik. (tan 43e km josoltak neki az egyik tesztben, de ez nyilvan sofor, felhasznalas es auto fuggo is) -
No.01
őstag
Ne felejtsuk el, h a gumi is valamilyen szinten hasonlit a motorolajhoz. Ha nem mesz vele csak 1000km egy evben attol meg az az olaj "elfarad" es a 3. evre mar nem lesz olyan, mint amikor beletoltottek akkorsem ha csak 3000km futott.
A 10eves gumi mar felejtos garazs ide garazs oda.
Ez szerintem ar regebben is igy volt, napjainkban meg meginkabb koszonhetoen a szintetikus kaucsuknak. -
No.01
őstag
válasz kardkovacsi #65297 üzenetére
Valahol teljesen jogos amit irsz, de azzal azert legyunk mar tisztaban, h ilyen meretben sem a gumi sem a felni nem 3 forint.
Igaz O jo ajanlasert jott es ugytunik nem banja, h 20-as telit kell vennie. -
No.01
őstag
6e kedvezmeny az valoban nem sok...
...a csomagolas viszont gany! -
No.01
őstag
válasz eldoble #65085 üzenetére
A 2 ev talan kicsit tulzas... En 3-4 evvel szamolok mostansag, viszont en ugy vagyok vele, h azalatt hozza az elvartakat maximalisan.
Szamomra itt valik szet az also, kozep es felsokategoria, h azon idon belul mikent teljesit. Az, h 5. evre manapsag a gumik 90% kokazni lehetne a lenyegesne csokkent tulajdonsagaik vegett azon sajnos mar nem lepodom meg.
...bar lehet ezen allaspontommal meg itt is sokan megkerdojelezik... -
No.01
őstag
válasz Black Dragon #65064 üzenetére
Alpin 7-et nem ismerem csak a 6-ot. Jo.
A Conti TS 870 (nem P) szamomra a megjelenes ota etalon minden szempontbol. -
No.01
őstag
válasz forumpista #65014 üzenetére
Sajnos vagy sem, de en/mi siman kidobjuk... De a felhasznalok 90% biztosan nem igy tesz... Nalunk sem volt mindenki ennek a hive, de egy baleset utan azert az okosabbaknak megvaltozik a velemenye... Foleg ha ezt az osztrak rendor nem is tul szepen meg is jegyzi.
Mint ahogy a mondas is tartja van az aki mas es van az aki sajta karan tanulja meg.
Faternak ~6e EUR-ba fajt az meg meg mai arfolyamon is k messze van a 200e-hez kepest. -
No.01
őstag
válasz raziel01 #64998 üzenetére
Tapasztalatbol mondom, h ha birja is (profilmelyseg) 5 esetleg 6 evig a valosagban a tulajdonsagai addigra ugy megvaltoznak, h nem akarod majd hasznalni. Nalunk legalabbis ez a trend rajzolodott ki (Kezdtuk sima CC-vel majd CC+ es most van CC2 is)
El kell fogadni, h ha oreg akkor mar kozel sem tapad ugy, mint ujkoraban.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz kardkovacsi #64993 üzenetére
Tan nem de ahogy irja 5 eves es meg Hankook is. Ez sajna ilyen... es egyre inkabb ilyenek es nem csak a Hankook.
Pont ma reggel tevedtem veletlenul a Totalcarra (mar egy ideje nem olvasom mert szerintem nagyon sokat valtozott es nem a jo iranyba...) es olvastram valami cikket vagy gumi ajanlast ahol legnagyobb meglepodesemre a cikk iroja is azt irta, h az ujabb gumik mar nem mennek el annyit mint regebben hiaba el a koztudatban meg azt is irta, h a 4evszakosok es lenyegesen rosszabbul teljesitenek a 3. ev utan
Ez teljesen egybevag az alltalam is tapasztaltakkal.
...es miota csak szintetikus kaucsuk van ez ennel mar sokkal jobb nem is lesz szerintem. -
No.01
őstag
válasz szabonagyur #64973 üzenetére
Az ugy mondjuk durva... Nekunk most ASC2 lett, mar van benne tobb, mint 5e km, de nem nez ki hasonloan szerencsere.
Igaz ha jol olvasgattam es amennyire hinni lehet a leirasoknak akkor sok vasarlot vesztett a Conti az elso generaciot megvasarlok korebol.
Szerintem attol, h neha hibaznak meg ok is a top ligaban jatszanak (irtam is korabban, h szemelyes tapasztalatom alapjan az TS870 meg mindig a csucs ha teligumirol van szo)
...bar lehet pont emiatt nem kellene, h hasonlo megtortenjen... -
No.01
őstag
válasz szabonagyur #64970 üzenetére
NA! Azert az almat a kortevel ne hasonlitsuk mar meg ha mindketto gyumolcs is
Az Eco gumi az nagyon mas kategoria. Leglabbis tapadas es kopas tekinteteben mindenkepp!Egyebkent milyen Formentor ez?
-
No.01
őstag
Ilyen felhasznalas mellett en is rbalint velemenyen vagyok. Szinte te vagy a celcsoport es nem mellesleg nem kell cserelgetni. (na jo ez nem teljesen igaz mert tengelyenkent azert ajanlott 10e km-kent)
Ha megis maradnal az eredeti tervnel akkor szemelyes tapasztalat alapjan azt kell mondanom, h a TS870-nel jobb teligumival meg nem talalkoztam.
-
No.01
őstag
válasz tasiadam #64943 üzenetére
Valamennyire igaz, de a normal hasznalat soran azert a leginkabb fontos faktort - UV - nem lehet kizarni. Ha ehhez meg hozzatesszuk a durvan felmelegedett aszfaltot akkor onnantol a tarolas mar eleve nem nyom akkora sullyal a latban.
Mellesleg az azert durva lenne, ha mar 2 ev utan gazos lenne... bar lattunk mar olyat is tan meg itt a forumon is volt kep haosnlorol.kardkovacsi:
Az i4 szerintem nagyon mas kavehaz. Nehez es a nyomatek is mashogy es maskor jelentkezik, h finoman fejezzem ki magam. Ott azert sokkal hamarabb valik el a buza az ocsutol. -
No.01
őstag
A hankook nem rossz a teszteken es azokat tudja is. Az erdekesebb resze a storynak szerintem az amirola tesztek nem szolnak. Jelen esetben ar oregedes.
A masodik posztodra reagalva meg csak annyit tudok mondani, h aki eco gmit vesz az ne csodalkozzon. Ott a legtobb szempont teljesen szembemegy egy rendes gumitol elvarttal... Es mindezt csak azert, h az emberfia sporoljon 1 vagy max 2dl benzint.
Nonsense.**U.i.: a Primacy egyaltalan nem eco gumi
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz raziel01 #64931 üzenetére
Sajna manapsag egyre igazabb a mondas: minek ide szakemeber???
Az a baj, h sokan nem jol es nem jo infot veszek at es azt meg ugyis terjesztik, h valos elso kezbol szerzett tapasztalatuk nincs is. ez itt a problema!
...ha meg ehhez meg hozzavesszuk, h a felhasznalasi szokasok es azok modja is jelentosen elter egyenenkent akkro tenyleg nem marad mas csak a nagy altalanositas.
Bar a nagy szamok torvenye alapjan az meg megsem olyan ordogtol valo -
No.01
őstag
válasz raziel01 #64731 üzenetére
Sajna adom
3 rendelesunk volt az elmult 2 honapban es ebbol csak 1 volt aminel nem allt fent ez a DOT szam keveredes. Az elsonel meg a kommunikacio ment nagyon felre)
Szinte biztos vagyok benne, h direkt csinaljak.
Amig nem nagy az elteres addig annyira nem zavar, de h ennyiszer veletlen legyen az azert mar tobb, mint furcsa.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Ha csak ez akkor Goodyear es Hankook (en utobbit kicsit kevesbbe preferalom - pedig sokan szeretik - a gyorsabb oregedes vegett)
Az Automaxxal viszont csak ugy kezdj bele, h tutira igazoljak vissza, h van a gumi mert en ~1 honapja majdnem elvesztettem a turelmemet a veluk folytatott levelezes kozben...
(A gumi egyebkent friss gyartas volt csak a szereles es a szallitas volt finoman szolva is nyogvenyelos)[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz szőröscica #64423 üzenetére
Jogos
Veron:
Ahogy irtak is csekkold, h az adott meretben valoban van-e peremvedo. (igaz nekem anno Michelin nem tuntette fol pedig volt)
Ha valoban szamit es kell, h szeles legyen akkor a Goodyear. Ha jo a minimal is akkor az ujabb fejlesztesu Conti ASC2.
Szerintem -
No.01
őstag
-
No.01
őstag
A 60e az mar a teteje volt. A realitas az eddig is inkabb ~50e km atlagban (nagyobb/nehezebb auton vagy aki sokat palyazik annak ebbol siman lejohet 10-15e km, de ugyanennyi mehet folfele is, de ott meg az oregedes problemakorevel talaljuk szembe magunkat)
Egyebkent - magamat ismetlem - de en pont emiatt vettem teliesebb 4evszakost telre.
Az egyetlen hatranya akkor van, ha valoban leesik tobb cm ho. -
No.01
őstag
válasz blizzrd #64261 üzenetére
Felfele nem gond az elteres. A gyari eloiras a minimum kovetelmeny.
A magasabb suly/sebessegindex alltalaban magasabb arral is jar. Ha ujat vasarolsz eleg a 94 vagy 95 (utobbi szerintem ritkabb).
Ha nincs mas es nem lenyegesen dragabb akkor mehet a 99 is[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Úgy már rendben van. Ráadásul ez egy viszonylag gyakori méret egészen elfogadható árakkal.
-
No.01
őstag
válasz tboldi #64253 üzenetére
Az én fateromnak hasonló szituból majdnem ügye lett...
De írtam itt korábban, hogy van az ismeretségből olyan akinek a biztosító nem fizetett mert a profilmélység nem volt megfelelő. (na az volt ám csak a k drága gumi...)Ahogy írtam is amíg nincs baj addig nincs baj.
Fr3eWar
Manapság ez teljesen rendben van. Szerintem.
(Persze mondanám, hogy nem, de attól még nem ez a trend látszik kirajzolódni...)[ Szerkesztve ]
-
-
No.01
őstag
Nem, lattam amikro leszedtek. Meg az szerintem lenyegesen hamarabb lekopott volna.
Az is lehet, h belementem valamibe, de ha ugy volt akkor meg a felszerelest kovetoen azonnal. Lehet ott a gumisnal.
A bekoptatas egyebkent is szukseges. Anno a Falkennel is volt hasonlo, igaz az bekoptatas utan sem hozta azt amit vartam/remeltem... -
No.01
őstag
Nem tartott sokaig, de en meglepodtem, h mennyire kenodos erzes volt. Soha mas uj guminal nem talalkoztam hasonloval. Kanyarodasnal es fekezesnel is szembetuno volt.
Mostamar minden rendben, meglatjuk mikent viselkedik idovel. -
No.01
őstag
válasz nagynorbi #64029 üzenetére
SUV jeloles csak extra. En direkt rakerdeztem otthon is es a nemeteknel is. Mindket helyen azt mondtak, h valoban nagyobb es osszkerekes SUVoknal van csak valodi elonye.
A Conti AllSeasonContact2-t most tetettem fol. ~2000e km van benne. Nem rossz, bar bekoptatas alatt azert tobbszor megijesztett, de felrakas utan par nappal mar minden olyan volt amilyennek lennie kell. Ennyire durva csuszos feelinget meg uj guminal nem tapasztaltam. Szoval az elejen csak ovatosan (235/55R19 es dot 2324 btw)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
No.01
őstag
En egyik reszbol teljesen megertem, h mindenki ar ar felol kozeliti meg a kerdest legyen szo szezon vagy 4s gumirol.
Szerintem viszont ott bicsaklik meg a dolog, h ha necces a szitu es a jobb gumi jobban fordul vagy all meg (legyen csak akar fel meter a kulonbseg a fekutban) es azon mulik, h csattansz-e vagy sem akkor a matek 1sec alatt valtozik.
...a baj szerintem, h utolag ezen pont 100bol max 1 ember fog elgondolkozni. Mar ha...Ezt csak azert tudom mert az en fateromat is csunyan leoltotta az osztrak rendor mikor balesetezett (igen ott valoban csekkoltak is a profilmelyseget a helyszineles alatt) es mondta, h ez lehet nem igy vegzodott volna ha a gumi nem ilyen regi (meg pont nem volt 6 eves es a megszokott lozung amit sokan hangoztatnak: minta meg volt rajta boven...)
Megtanulta a sajat karan azota jobban vigyel ra, de ezt lenyegesen jobb lett volan nem sajat karon egy fagyos pentek reggel megtapasztalni.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Az atlag ebernel biztosan jobban ert hozza ez nem is kerdes. (foleg ha csak a kozvetlen kornyezetemben korbenezek az atlag ezzel a kerdessel semmilyen szinten nem akar foglalkozni)
Viszont ebbol kifolyolag en eleg sok gumit veszek aminek a 90%-at latom is hasznalat kozben... es az elmult ~2evben nagyon kirajzolodni latszik az a trend h az uj guik (mindegy, h 4evszakod vagy sem) nem birnak ki nemhogy 8 evet, de legtobbszor meg 5-t sem. (szintetikus kaucsuk...) kemenyednek, repedeznek pedig minta meg lehet van rajtuk boven, de a tapadas az mar fasorban sem lesz az ujkori valtozathoz kepest.
Szoval egy uj de rosszabb gumi meg tan mindig jobb, mint a saen alltal is emlitett jo lesz az meg (nem!) felso kategorias gumi.Egyaltalan nem ertek egyet ezzel (lasd Michelin USA ahol van garancia a futasra... igaz a tavolsagok is kisse masok) de atlag embereknek ez meg tan mindig jobb igy, mint a hamis biztonsag amit a regi rendszerbol hoznak: most mit akarsz van azon meg minta boven!
Ahogy elobb ritam a tobbseg sajnos pont sz@rik bele a gumikerdesbe.
-
No.01
őstag
válasz Tom1939 #63729 üzenetére
Erdekes amit irsz, mert a CC+ szerintem is gyorsabban romlott, mint az elodje (sima CC)
Erzesre legalabbis mindenkepp.
Ami viszont valoban furi,h ez a gyengules mar a 2. evben erezheto volt.
Az uj CC2 erdekelt volna, de vagy a keszlettel volt problema vagy az ar volt irtozatosan magas igy vegul elengedtem, igaz van a csaladban, de kisebb meretben es ok ugy hasznaljak ahogy kell. Varos/elovaros es tobbsegeben alacsony futas. -
No.01
őstag
válasz Tom1939 #63723 üzenetére
Tudom nem annak szantad, de ugy ereztem, h fel lettem kerdezve
Nekem nagyon jok a tapasztalataim a Goodyearrel kapcsolatban (ugyszinten Gen3, de 225/40R18)
Teligumi alternativakent sokkal jobb volt, mint amire szamitottam. Nagy hoban nem teszteltem, de en toltam le vele egyben 900km-t ugy, h 80%ban esett az eso. Nem volt para egyaltalan sot kifejezetten stabilnak ereztem.
Ettol fuggetlenul siman lehet, h a 4. evre ez is tavol lesz az ujkori kepessegeitol.
Bar ez nem nalam fog kiderulni mert addigra elkopik (44e km van benne)A szerelesre visszaterve en legutobb 34e fizettem komplett gumicserere BP-en (R19)
Szerintem is k sok. (nem kerdeztem meg elore, de en ilyen 22-26 korulire szamitottam) -
No.01
őstag
válasz Feenyx #63677 üzenetére
Attol fugg. Alapbol ez a modell nem peremvedos, de van olyan amin megis van.
Ha jol tudom W330B kell neked. Ez viszont csak defektturos kivitelben letezik.avl:
Ha nem szamit a penz akkor vedd a dragabbat (szerintem nem akkora a felara) ha meg valoban kenyerre kell akkor hallgass a tobbiekre es vegyel Vredit. -
No.01
őstag
Nekem is volt defektem nemis egy, de erre keszulni azert folosleges. Arrol nem is beszelve, h egy esetlegesen necces szitunal ha a jobb gumival 0.5 meterrel hamarabb meg tudsz allni es pont annyi kell, h ne rongyolj bele az elotted levobe akkor mar eleve teljesen mas a matek.
Szerintem. -
No.01
őstag
válasz Khaosz55 #63640 üzenetére
Igaz nem a legfrissebb, de kiindulasnak jo
Korabban nenm gondoltam, de a tapasztalas ezt is felulirja. Hiaba jo egy adott meret sajna a meret bizonyos esetekben tobbet nyom a latban.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz Fishor #63631 üzenetére
Ha anyagilag belefer akkor konnyu a Hankook es Klebernel jobbat talalni gyakorlatilag barmelyik parameterben.
Van benne marketing felar is boven, de a nagy markak azert lenyegesen tobbet koltenek K+F-re es minosegellenorzesre, mint a nem felsokategorias tarsaik (hisz valahol meg kell fogni azt a penzt)Mas tema: 4evszakos, online rendeles.
Automaxx, Conti AllSeason2 (235/55R19)
4-bol 3 egyezik az utolso meg 3 hettel korabbi gyartas. Nem zavar, de fura, h nem fert bele a 4 egyforma egy komplett szett eseteben.
Az Automaxxot illetoen: a gumik rendben voltak (bar a fenti dolog vegett azert kisse osszerancoltam a szemoldokom) de a szervezes, rendeles az messze van a jotol.
Mint oly sokszor az eletben a kommunikacion ment el az egesz. A vegen mar kezdtem a turelmemet is elvesziteni:
Online lattam az arat es azt, h 8+ van keszleten az adott szervizben (Gumi-Profi, BP)
Mivel penteken keson adtam le a rendelest igy hetfon terveztem telefonalni az idopont vegett.
Megeloztek es 08:15 korul mar szolt a telefonom. Kaptam idopontot de 4 nappal kesobb, mint szerettem volna.
Idokozben kicsit valtozott a terv igy valtoztatnom kellett. Irtam egy emailt, majd rajottem, h meg annyi idom sincs cselekedni, mint gondoltam, igy ~3 oraval az email utan inkabb telefont ragadtam. Nem, nincs korabbi idopont...
Eltelt bo 1 ora majd jon az email, h megoldhato, de nem akkor amikor nekem jo lett volna.
Hivtam az email kuldojet akivel probaltam egyeztetni, de vegul nem talaltuk a kozos nevezot.
Idokozben raneztem a neten es lattam az online idopont foglaloban, h meg rengeteg szabad idopont van igy ujbol telefonaltam. Idopont van, de a gumi nincs keszleten, friss gyartas ugy kuldik a Continentaltol. Aham... (online keszlet, korabbai telefonalgatasok...)
Hivtam direktben a szervizt: van korabbi idopont es a gumik mar 1 napja naluk vannak...
A slusszpoen, h utolag visszanezve minden ugyintezo mas cegtol irt/hivott igy kisse ertem is meg nem is a zavar okat, de mint vevo enegem ez baromira nem erdekel.A gumirol:
peremvedo nincs (volt ahol azt irtak, h meg ebben a meretben is van a Conti fele minimal)
esoben jol vizsgazott (ez nalam nagyon fontos)
a zajossagat (itt korabban kifogasoltak) nem hallottam ki, ergo nem mondanam sem atlag alattinak sem felettinek legalabbis az en meretemben.Az ido majd eldonti mennyit bir.
U.i.: Conti PremiumContact7 lenyegesen jobb, mint a Michelin Primacy 4+. (tudom, h nem teljesen egy kategoria, de inkabb igen, mint nem )
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Mindenkinek koszonom. Meglesem oket. A jofogas volt az A tervem a racing bacarrol meg en kis naiv azt hittem, h mar reges reg beszantottak
-
No.01
őstag
válasz rbalint88 #63577 üzenetére
Nálunk ugyanez van sajna pedig a gumis cég szerint is érezhetően romlanak az újabb gumik tulajdonságaik 3-4 év után.
BTW: aki adott el mostanában használt (23km) gumit az hol tette?
A lélekvesztő marketplace off-os. A többi opciót átfutottam, de nemigazán láttam olyat ahol ez valóban helyén lett volna. Úgy értem, hogy ennyi erővel akár itt is hirdethetném. -
No.01
őstag
válasz svedmalac #63575 üzenetére
De jo, h ezt mas is igy gondolja rajtam kivul...
Ami engem igazabol bosszant az az, h meg a nagy markak felsopolcos modelljeinel is tetten erheto ez a gyors oregedes. A kulonbseg csupan annyi, h azalatt a jobb kepessegei a guminak jobban kihasznalhatoak.
A masik ami ugyszinten szemeleyes vesszoparipam az az ezzel jaro megtobb folosleges szemet. -
No.01
őstag
válasz szőröscica #63527 üzenetére
En meg bedobnam a kalapba a Conti PremiumContact7-et.
Assy 6-ra fajt a fogam nekem is, de valojaban teljesen folosleges. Primacy 4+ utan meredek valtas, de egyaltalan nem bantam meg.
Az egyetlen negativum a /40 melle a minimalis peremvedo. -
No.01
őstag
Mibe kerul szerintetek egy defekt javitasa manapsag??
2 autoval 2 kulonbozo helyen sikerult osszehozni es kisse meglepodtem...
`18 es `20-as kerek 10,5e es 13e Ft... -
No.01
őstag
válasz LurkerSheik #63295 üzenetére
En ugy tudom, h 235/45 R18 ami neked gyarilag lehet.
Fugg par dolgotol a valasztas. Nalunk van a csaldban megjelenes ota Michelin CC / CC+ / CC2.
Szerintem a konkurencia mar tobbet fejlesztett es itt az idu, h lasssacskan elorukkoljanak valami ujjal.
A Conti ASC2-vel meg nincs sok tapasztalt teszt meg annyi sem. Uj fejlesztes, volt aki panaszkodott, h kisse zajos.
En jelenleg egy GoodYear 4season gen3-at hasznalok nagy megelegedetseggel.
Nyilvan ennel is letezik jobb, de azert a felhasznalas modja kisse determinalja a modellt is.A hiba amit ne kovess el: ne gondold, h ezek elmennek 5-6 evet vagy 60-70e km-t mert nem fognak.
A 4. evre mar biztosan romlik a legtobb tulajdonsaguk. En itt huzom meg a hatart, de volt mar amelyik kicsit tobbet futott es 3 ev utan lett cseres.
Ettol fuggetlenul meg mindig jo kompromisszumnak gondolom, de a vegleteket nehezebben toleralja. Tovabba a nagy es nehez jarmuvek es az autopalyazas ami meg nem a 4S-ek territoriuma. -
No.01
őstag
Onnantol, h felkerult mar veszett ugy (vagy legalabbis tulon tul maceras... bar volt aki vegig vitte)
Sajna a Hankook az pont az ilyenek vegett kerul kevesebbe. Ha jo akkor mindenki orul, de ha nem akkor beszivtad, jon a szenvedes vagy/es a fejvakaras.
...es akkor meg a kor(e)ai oregedesrol nem is beszeltunk... -
No.01
őstag
válasz LurkerSheik #63250 üzenetére
Nekem is R18 es mikor vettem a gumikat feltetel volt a peremvedo. A semminel sokkal, de sokkal tobbet er... de ha nagyon haz a szitu akkor lehet meg igy is keves (bar valoszinuleg csokkenti a kart)
Viszont erdemes tudni, h peremvedo es peremvedo kozott is eleg nagy tud lenni a kulonbseg... Sajna a Michelin es a Conti adjak a legkisebb peremet.A sogorom itt jart, de ez neked kisse kiesik...
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz erdey_a #63248 üzenetére
Koszi
En ugy hallottam, h a kinaiak nem birnak ki 3 evnel tobbet es a masik problema ami meg jelen volt/van, h hajlamosak minden elojel nelkul egyszercsak behalni es onanntol csere.
Mondjuk h a csere szivasatol eltekintunk ennyi penzert meg mindig egy vicc az egesz.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz erdey_a #63245 üzenetére
7.5e es nem darabja???
Toyotat vettem (OEM) az kis kedvezmennyel volt 41EUR/db, de ennek mar 3 eve. Mostmar inkabb 50EUR+ a darab ar.
Nem tudom mitol fugg ezen szenzorok elettartama, de mikor beleastam magam (ugyszinten 3 eve) akkro meg jelentos kulonbseg volt az olcso kiani es a gyariak kozott (kinek hogy, de jelmzoen minimum 1.5x tovabb birtak a gyariak. Igaz azota a kinaiak is fejleszthettek)Kaphatok egy linket?
-
No.01
őstag
válasz rbalint88 #63239 üzenetére
Aki kerult mar necces helyzetbe a tapadas hianyabol adododoan (jelen) az nagyon megtanulja azt ertekelni.
Motornal, autonal es bringanal is igy van.Ettol fuggetlenul nekem is baromira nem tetszik ez az uj trend, de ahogy korabban is irtam a korabbi hamis biztonsag sem volt jo.
-
No.01
őstag
Ezek elmeleti dolgok...
...mindaddig amig nincs gazEngem allitottak meg iden random ellenorzesre Graz utan palyarol lehajtva, de csak annyit neztek, h milyen gumi van az auton. (a Goodyear volt) profilmelyseget nem tudok, de oket sem erdekelte egyaltalan.
Viszont van story ahol ezen buktak egy nagyobbacska osszeget mert volt karokozas es a biztositot viszont erdekelte a profilmelyseg. 2.6-ra mar nem fizettek. Draga mulatsag volt.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz focvis #63235 üzenetére
En pontosan igy tolom mar 3. eve es egyaltalan nem bantam meg pedig en megfordulok tobbszor egy evben a haldoklo nyugaton is. Problemam meg nem volt sot meg necces helyzetem se.
Nalam a magasabb futas vegett Michelin Primacy 4+ van nyarikent es Goodyear 4season gen3 "telikent"xEon1337:
Ha en kevesebbet mennek akkor nem lenne 2 szettem (egyszeruen nem adja ki a matek)
Futasteljesitmeny fuggo a dolog, de vedd bele a kepletbe, h a 4evszakos meg ha el is megy 60e km az mar nem lesz olyan az utolso negyedben...
...es szerintem a 60e km is kisse utopisztikus. Nekunk volt P2-n es hiaba csak varos es varosba bejaras (videk) a kulonbseg meg ugyis erezheto volt.
Sajnos vagy sem en azt latom kirajzolodni, h a 4evszakos ha valaki valoban annak hasznalja es nem 5e-t megy egy evben akkor a 4. evre mar max szuksegmegoldas.
A te esetedben meg palyaznal is vele ahogy olvasom igy en csak 3 evvel szamolnek...
...cserebe 3 evente uj abroncsod van ami azert elegge jelentos javulas a biztonsag teren. (legalabbis amig a fejekbol ki nem kopik, h van meg rajta minta boven, mert a tapadas nem csak azon mulik es latjuk manapsag mikent oregednek meg a magasabbra pozicionalo gyartok abroncsai is)
Szerintem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest