- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- XPEnology
- Hálózatokról alaposan
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sweet.tv - internetes TV
- AliExpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- VoIP telefonálás
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám, amiben szeretnék tanácsot kérni:Ismétlődő, gyártó által elismerten garanciális hiba: MSI M655X notimnak az egyik zsanérja elrepedt, gariban cserélték októberben (fedlapot-zsanért). Most újra ugyanaz a probléma kezd előjönni, repedés kezdődött ugyanott. Mivel idén novemberben lejár a gari, kissé aggódom a dolog miatt, van az ilyenre valami jogi megoldás vagy bízzak a gyártóban/szervízben hogy cserélik az egész gépet?
A.
U.I.:Egyéb, nem reprodukálható, véletlenszerű hibák is jelentkeztek, USB random meghalása és kijelzó "vibrálása" képében...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Ariadne #1662 üzenetére
Köszönöm szépen, énis valami hasonlóra gondoltam elsőre.
Egyébként Albacomp...
Modra:Nekem megfelelne az is, ha ugyanilyenből kapnék egy újat, legalább a garancia újrakezdődne...bár úgy hallottam hogy már alaplapot sem nagyon tudnak szerezni hozzá... Legutóbb valami 6 elemet cseréltek, fedlap, zsanér, MSI logo, stb...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Kis kálvária az MSI-Albacomp párossal.
Notebook megvéve 2006 decemberében, kb. 250K
notebook hibás (nem főrész)
vissza gariba 2007 októberében, javítva
hiba(ugyanaz) újból 2008 április, újból javítva
hiba(megint ugyanaz) 2008 június, most van benn a szervízbenBP-i kirendeltség tanácsára felhívtam a fehérvári központot, ott egy "kedves" úr a következővel hajtott el: nem főrész, meg amúgyis, a gyártó az mondta nekik javítsák ki és kész, meg írjak levelet angolul az MSI központnak ha nem tetszik, vagy javíttassam meg és adjam el.
Kérdés: na ilyenkor mit lehet tenni?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, azaz iagzából véleményt szeretnék kérni a hozzáértőktől/tapasztaltabbaktól...
Szóval adott egy 2006 decemberében vásárolt notebook, amit különböző, részben ismétlődő hibákkal most már 4-edjére adtam be a szervízbe, ezúttal viszont a javítást nem fogadtam el, cserét kértem. Ez volt Pénteken. Ez a típus egyértelműen hibás, szinte mindenkinél jelentkeztek ugyanazok a problémák, így ha lehet szeretném elérni, hogy egy másik típusra cseréljék. Néhány hónapja megkeresett egy másik tulajdonos, neki sikerült ezt elérni.
Kérdésem: Adott esetben milyen válaszra számíthatok? Milyen érvekre/jogszabályokra támaszkodhatok, illetve mit tehetek az ügy érdekében? Hivatkozhatok a másik esetre? Számít ez valamit?
Minden tanácsot köszönök.
A.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Nem tudom mennyire lehet a dolgomon segíteni, de eléggé kezd idegesíteni a dolog, elmesélem, hátha valaki tud valami okosat:
Adott egy Samsung YP-P3 MP3 lejátszó, egy ismert garanciális hibával (érintőkijelző, cserélni kell). Január 12-én bevittem az Oktogonhoz, mondják alkatrészt kell rendelni, jövő hét vége, papírra rá is írták: 19-én lehet érdeklődni.
Nos azóta is ott van náluk. Eddig kétszer voltam bent személyesen, annyit mondtak hogy alkatrészre vár, érdeklődjek később. Ma telefonáltam, mondják nincs kész, átkapcsol a műhelybe, tartsam kicsit. 5 percig tartottam, aztán meguntam.
Jelenleg ott tartok, hogy 5 hete náluk porosodik a cucc, nem hajlandóak semmit mondani mi van vele, szinte elhajtanak. Ma írtam a központi ügyfélszolgálatnak, hogy szerintem ez nagyon nem "30 napon belüli javításra való törekvés" kategória, valahogy oldják meg sürgősen. Most a válaszukra várok, de nem tudom hova lehetne tovább menni az üggyel. (azaz tippem van: Békéltetők, esetleg Homár...)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
Nos ott járok, hogy Samu ügyfélszolgálat bekérte a szervizes átvételi elismervény másolatát, remélhetőleg a héten megoldódik...(mivel melóhelyről nem látom a mailemet, elég lassan megy a dolog) persze szerviz kussol azóta is.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Hehe, várható volt, elzavartak a Samsungék, azzal hogy zaklassam az üzletet ahol megvettem. Tudtommal viszont a márkaszerviz köteles az ügyemet intézni, nem kell a bolton keresztül szórakoznom....
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
Szia!
Csere akkor van, ha a javítás valamiért nem lehetséges. (nem javítható, nincs alkatrész, stb.) Időkorlát nincs, elvileg addig ülhetnek rajta ameddig akarnak... azért 30 nap után már érdemes erőteljesen zaklatni őket.
Ugyanolyanra cserélik, ha nem tudják, akkor pénzvissza van. (levásárlásban megegyezhettek, de nem kötelezhetnek rá).
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest