- Pár nap, és humanoid robotok is futják már a félmaratont
- Google AI segíti az amerikai áramhálózat fejlesztését
- Egy vacsora, és a Trump-kormány már nem korlátozza az NVIDIA H20-as eladásait
- 600 tonna iPhone-t vitt az Apple az USA-ba Indiából Trump vámjai miatt
- Befutott az AI az ügyfélszolgálatra, és sokkal több terméket tudnak azóta eladni
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BB9000
senior tag
Gyakorlati tanács: Ha az üzlet nem akar a "garanciális" hiba kijavításával foglalkozni és közvetíteni a gyártó felé, akkor a vásárló ezt a tényt rögzítheti a vásárlók könyvébe. Általában ennek megemlítése is elegendő és rögtön megváltozik a bolt hozzáállása, ugyanis törvény szerint a bolt köteles a jótállás ügyintézésre. A boltnak kényelmes, ha nem nekik kell ezzel foglalkozni, ezért akit csak lehet elhajtanak a gyártókhoz.
-
-
Astery
senior tag
Felhívtam őket korábban telefonon - még mielőtt a másodikat megrendeltem. Akkor már a drágább áron ment a webshop-ban. Azt mondták, hogy a beszállító nem tudta teljesíteni de rögzítenek nekem az eredeti (alacsonyabb) áron egy új megrendelést. Erre az új rendelésre sem érkezett semmilyen értesítés azon kívül, hogy fogadták. Tehát úgy néz ki, hogy a beszállító az alacsonyabb áron nem tud/akar szállítani - a drágábbat teljesítette.
-
Lackooo84
nagyúr
Az a metódus, hogy ha 30 napon belül akarod visszavinni a terméket, akkor viheted gond nélkül, lidl kártya sem kell már, és visszaadják a pénzt. Ha letelik a 30 nap, akkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatukat, és majd a tőlük postán kapott papírral tudod visszavinni az üzletbe. Ez mindig is így volt.
-
temporello
tag
Érdekes,mert nem nagyon szoktak cicózni,szerintem valami félreértés történt.
Ez a Lidl hivatalos politikája:
"Üzleteinkben a vásárlástól számított 90 napon belül Önnek fogyasztóként módjában van a terméket (a vásárlást igazoló blokkal együtt) bármelyik áruházunkba visszavinni, ahol a terméket kicserélik (ha van még készleten belőle) vagy visszaadják a termék vételárát."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Spórolós topik
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Anime filmek és sorozatok
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Újszerű Xiaomi Redmi 9AT Sky Blue kártyafüggetlen dobozában
- Remek áron eladó dobozos új ACER NITRO V15 /I5-13420H/16GB 512 GB SSD NVIDIA RTX 4050 6 GB 144Hz
- Xiaomi 12T Pro 5G 8/256 GB fekete
- -60% HP ZBOOK Firefly 16 G10 /i7-1355U/16GB/1 TB SSD/FHD+/IPS/NVIDIA 4 GB/Gari
- AMD Ryzen7600X, AMD Radeon 7800XT, 32GB ddr5 ram, 1TB m.2 nvme SSD (garanciával, eredeti dobazaival)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 7900 XTX 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell Optiplex MT/SFF/Mini 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Sennheiser Momentum True Wireless 3 (2222132) (ELKELT)
- Apple iPhone 12 64GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H110 i5 6600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB Zalman S2 TG DeepCool 580W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest