- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- DIGI internet
- Windows 11
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen routert?
- Debian GNU/Linux
- Windows 10
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
válasz BB9000 #22505 üzenetére
Unibolt? Ilyenről még életemben nem hallottam, de ahogy utánaolvastam, ez valami tavaly alapított cseh cég? Ahogy nézem, amennyiért adják, annyiért meg tudod venni Magyarországon is, megbízható helyekről.
Az EAN számra ráguglizva valószínűleg nem azt küldik, amit rendeltél, bár azért ahhoz ritka pancsernak kell egy boltnak lennie, ha ASRock B550 PHANTOM GAMING 4 helyett ASRock B550M PHANTOM GAMING 4-et küldenek (nem csak méretben van különbség, hanem tudásban is, ha egy számtech alkatrészekkel foglalkozó cég ezzel nincs tisztában, akkor húzzák inkább le a rolót). -
-
BB9000
senior tag
válasz BB9000 #23652 üzenetére
Ha még nem kaptál érvényes vételi ajánlatot, akkor úgy is megpróbálhatsz kibújni az ingatlaniroda karmai közül, hogy az ingatlanpiac gyors változására hivatkozva a minimum eladási árat megemeled. 15% indokolható.
Ezt is papíron, írásban postán tértivevénnyel, vagy személyesen átvetetve. Email nem elég![ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz BB9000 #23710 üzenetére
Kolléga úgy elbizonytalanított, hogy végül is azóta is áll az asztalon amíg nem jövök rá, hogy miképp merevítsem meg. Ötlet kb megvan időm nem volt még....
Nem tudom megérne-e egy kört vagy felesleges feszkó lenne csak de kb a használhatatlan kategória jelenleg az a csoda... minden fel és levétel közben érzed, hogy majd széttörik a kezedben.Ha visszaveszik akkor egyszerűbb a levásárlás ráfizetéssel ott helyben. Nem a boltot akarom hülyére venni és nem is pórba körözés volt a cél... De jelenleg nem a használható eszköz szintet karcoljuk sajnos. Gondolom ők is készségesebben kezelik az esetet a ráfiz + levásárlással.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz BB9000 #23727 üzenetére
Nekem csak cserélni tudják, ez nem javítható hiba.
Lehet kellett volna kérnem csere terméket?
Átvétel napján jeleztem a hibát. Bár már mind1.
Kivárom és remélem nem kell hónapokat várnom...◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
daniel.szucs
újonc
válasz BB9000 #23875 üzenetére
#23874asdf_
Nyilvánvalóan nem volt adásvételi szerződés, illetve áfát sem fizettem érte. Hardveraprón amúgy sem gyakori, hogy írásba foglalják az adásvételeket, másrészről szóban is ugyanúgy érvényesen létre jöhet az ügylet.#23875BB9000
Kezdeném én nála az ügyintézést, de Ő is csak, egy, hardveraprón árusító magánszemély. Azt nem tudom, hogy Ő előtte hány emberen ment még keresztül a kártya. Garancialapon is "EXPERT ZRT", mint eladó és "XY Kft." szerepel, mint vevő, de azt nem tudom, hogy XY Kft. és a nekem eladó HA-s srác között hány emberen ment keresztül.
Esetleg próbáljam meg "XY Kft.-vel felvenni a kapcsolatot, hátha nekik meglenne a számla és segítenének a garanciáztatásban? (nyilván tudom, hogy elég kicsi a valószínűsége, hogy segítenének, de hátha) -
ElektrikusDE
senior tag
válasz BB9000 #23912 üzenetére
"Ha nem itthon hozták forgalomba az adott terméket, akkor nem vállalják a garanciális javítást. Meg tudják javítani, de csak "fizetősen"."
Van mikor még "fizetősen" sem pl. a Samsung. (saját tapasztalat)
Így harcolnak a "szürke' import ellen.
Az hogy a fogyasztónak is rossz, nem értdekli őket.Az is érdekes hogyha valaki másik országba költözik az EU-n belül, miért veszti el a lakóhelyen történő javíttatás jogát?
Persze lehet hogy ilyen jog nem is létezik... (de ha létezik is, biztos hogy nem EU-konform)
Mikor ezt az EU-t megálmodták, (a szabad mozgás jogával) ilyen apróságokkal nem foglalkoztak.
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
Marci112233
őstag
válasz BB9000 #23972 üzenetére
Mint írtam 3 napon belül írtam nekik e-mailt hogy nem jó, de visszaküldeni csak ez után tudtam. De tudtommal a kézhezvétel időtől kéne a 3 napnak lenni, de én a rendelés leadása után kevesebb mint 3 nappal írtam a levelet.
Remélem így is lesz, mert én jelzetem nekik 3 napon belül e-mailben hogy nem jó, aminek ugye nyoma is marad hogy jelezve, van tehát azt nem játszhatják el, hogy nem szóltam időben és 3 nap után ért be hozzájuk a termék, és ezért nem jár a csere.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
geleati
tag
válasz BB9000 #24004 üzenetére
Kaptam visszaigazoló emailt, amiben az alacsonyabb ár szerepel.
Közben már beszéltünk telefonon, panaszkodott, hogy a futárszolgálat árat emelt meg bla-bla, erre mondom, tessék akkor kiírni a honlapra az emelt árat. Még az is korrektebb, mint megrendelés után email-ezgetni.
Abban maradtunk, hogy a régi áron küldi.
Köszi mindenkinek a segítséget.
u.i.: a honlapon még mindig nem frissítettékSoha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
őstag
-
Vismajor01
addikt
válasz BB9000 #24191 üzenetére
Azért ez nem teljesen van igy.
Eleve a telefonért kifizetett összeg az egy teljesen más összeg, amit az okosóráért fizetsz. Szóval ha visszaviszed a telefont semmilyen jogalapuk nincs arra, hogy a telefon összegét csökkentsék. Sőt az jogilag az is nehézkes, hogy visszatartják a telefon árát amig te ki nem fizeted az óra hátralékát.
Én pontosan ezeket a köröket futottam le a Samsunggal s22 előrendeléskor. Az okosórát átvettem boltban, telefont megrendelték nekem. Másnap elálltam, az órát nem akarták visszavenni mert nem online rendelés, a telefon árát meg nem akarták kifizetni amig ki nem fizetem az óra maradék 50%-át. Kértem, hogy a jogászuk mutassa meg, a promociós szabályzatban hol szerepel, hogy én kizárásra kerülök a promócióból ha a promocióra feljogositó vásárlásomat én visszacsinálom? Ugyanis az, hogy te kifizetsz valamit azzal a vásárlás megtörténik.
Nem hivott a jogászuk, csak a bolt, hogy megtarthatom az órát féláron és kifizetik a telefont. Ha jól tudom azóta érthetően az az eljárás, hogy csak telóval együtt adják az órát.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Gyuri27
félisten
válasz BB9000 #24285 üzenetére
Mit nehéz bizonyitani?
Oda adtam a terméket? Igen. Vissza kaptam? Nem.
És ennyi.
A 220 hivatkozhat fűre és fára. Vele szemben megáll a dolog. Mivel köztünk szerződés van. Ami ugye a vásárlással, majd a javitásra beadással létrejött. Azaz nekik fizetni kell.
Tegyen ő is feljelentést az ellen akinek ő tovább adta. De az nem befolyásolja a mi ügyünket.Amd - Radeon - Ryzen
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz BB9000 #24443 üzenetére
Azért én is kíváncsi vagyok mindkét fél véleményére.
A jogszabály tényleg nem ír erről, van benne csere de, hogy újra indul arról nem írnak, igaz arról sincs hogy hosszabbodik.
A hosszabbítás kizárólak a javításnál olvasható a jogszabályban.
Véleményem szerinte ha csere van, jogilag a rosszat vissza kell venni, mondhatni a szerződés előtti állapot jön létre és eladnia egy újat. Azaz lényegében valóban újra kell indulni a jótállásnak.▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Lackooo84
nagyúr
válasz BB9000 #24443 üzenetére
Biztos, hogy nem tudom rosszul, pl. cseréltek nekem Polar M400 órát M430-ra, PS4 Pro konzolt, PS5 kontrollert (csak hogy az utóbbi időket említsem) és mindről teljesen új számlát kaptam, amin fel volt tüntetve a jótállási idő. Szerintem tök egyértelmű, hogy mivel új terméket kapsz csereként, arra kötelező jótállás ugyanúgy vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz BB9000 #24445 üzenetére
Ez mind szép és jó, de ahogy te is írtad ez sincs alá támasztva jogszabállyal. Szóval az adott törvényben csak arra van leírás mi van javítás esetén. Csere esetén se a hosszabbítás se z újraindulásról nincs szabályozás. Így szerintem jogilag a csere egy másik új. És ahhoz, hogy te újat kapj a régit vissza kell venni...
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
S e t h
nagyúr
-
gordonfreemN
addikt
válasz BB9000 #24600 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Na de ha én bontani akartam a szerződésem és az újabb 2év hűségemért cserébe kapott készülékkedvezménnyel csábítottak el, viszont a készülék nem nyert el a tetszésemet.
Most a szolgáltatásban semmi sem változott, csak hűségidő lett rátéve, tehát azon nem volt mit kipróbálni eleve. Szerintem ez úgy lenne korrekt, hogy a készülék átvételétől él az előfizetésre is a hűség, hiszen én azt a hűséget azért vállaltam, mert adtak cserébe egy kedvező árú mobilt kedvezményesen, ami végül nem nyerte el tetszésemet.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
őstag
válasz BB9000 #24651 üzenetére
akkor nagyon jó helyzetben vagy, mondom mit csinálj
először is ellenőrizd, hogy biztosan nem került-e a tranzakció törlésre, gyakran nem küld erről külön értesítést a bank, de a számlaegyenlegen látszik, illetve ha az eredeti tranzakciót visszakeresed, akkor látszik hogy törölve van
ha nincs meg a pénz, akkor úgynevezett bankkártya panaszt adj be a bankodhoz (chargeback), ahol részletesen leírod mi történt és csatolod a kereskedővel történt levelezést
a pénzed biztonságban van, vissza fogod kapni, ez a lényege a kártyás fizetésnek
sok banknál emailben is meg lehet tenni, nem kell járkálni, az emailcím a honlapjukon általában megtalálhatócryptot minden termékemért elfogadom
-
section9
őstag
válasz BB9000 #24651 üzenetére
LuckyL írásához még annyit tennék hozzá, hogy betéti kártyánál nekem lassabban fordul vissza a tranzakció mint hitelkártyánál.
(Illetve volt olyan Alza tranzakcióm is ahol a lemondás után konkrétan öt hónappal késöbb jött meg a visszatérítés, de mondjuk nem is mentem utána )
-
őstag
válasz BB9000 #24785 üzenetére
annyi a hátránya az ügyvédnek, hogy akkor elkezdenek nőni a költségek, amiket érvényesíteni kell
egyszerűbb ha békéltető testülettel vagy egy tértivevényes levéllel nyit, hátha jobb belátásra térnekszerk: főleg akkor ha nem nagy összeg hanem csak néhány tíz vagy 1-2 százezer
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
gabor9991
őstag
válasz BB9000 #24785 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, nemrég adtam nekik egy újabb esélyt, telefonáltam újra, azt mondták hogy most soron kívül elkészítik ezt a sztornózást, hamarosan visszahívnak.
60+ezer az összeg ami amúgy nem annyira sok, de akkor is az enyém.
Online vásárlás volt, és így a vásárlók könyvébe sem tudok írni. -
asdf_
veterán
válasz BB9000 #24785 üzenetére
Fizetési meghagyást közjegyző állít ki, semmi szükség ügyvédre. Amennyiben van elektronikus aláírás az e-személyijén (kérje mindenki, amikor személyít újít meg, a h*lye kormányhivatalnokok kérés nélkül eldöntik az ember helyett, hogy minek az neki), még mozdulni sem kell, online intézhető.
Az összeg a kérdés, hogy megéri-e vele eképp foglalkozni, meg persze az, hogy valóban fennáll-e, hogy 30 napon belül meg kellett volna javítani.[ Szerkesztve ]
-
Brash89
csendes tag
válasz BB9000 #24862 üzenetére
Ez valóban járható út lenne? Remélem, mert így rákeresve nem találtam meg, de hétfőn hívom az MM-et és megérdeklődöm ennek lehetőségeit.
jeni:
Igen, tudom, hogy ebben én hibáztam és hogy egyszerűbb lett volna a dolgom ha.. De ez szerintem akkor is hiba, így szervizelnie kellene 3 évig a Samsungnak. Sajnálom, hogy egy gyártó szerint ez nem hiba, mert konkrétan egy élvezhetetlen terméket gyártott le.
asdf_:
Ez egy gyári kiemelt üzemmód, amiben az előző Samsung LED 4K TV-m is használtam. Azzal érdekes mód semmi ilyen hiba nincs, pedig az is LED technológia. Méretben is ugyan úgy 65-ös, mint ez.. -
Eagl3
veterán
válasz BB9000 #24862 üzenetére
13. 42. azon károkra, amelyeket a biztosított terméket a biztosított tudtával és hozzájárulásával jogszerűen használó,
Biztosítottal közös háztartásban élő 12 éven aluli személy tevékenysége, mulasztása vagy bármilyen egyéb
magatartása okozott, illetve olyan károkra, amelyek az alatt következnek be, amikor a termék 12 év alatti
személy birtokában van, -
-
Kiskokó
veterán
válasz BB9000 #25326 üzenetére
Helló, Köszi.
Az a baj, már évek óta megy a dolog. Most talán lesz egy kis szerencsém, és segítenek elindulni a bevizsgáltatásban, de ha ott sem mutatkozik ki számottevő eltérés, és nem derül ki mitől sárgul ennyire meg miért reped, akkor onnantól fogva minden esélynek annyi.
Ez a 4. cég akit felekrestem és végre hajlandó is lenne elvállalni, csak hát fölöslegesen ha nincs ki elvállalja az ügyet , nem szívesen adok ki nettó 400 ezre ft-ot a szakvéleményért.
De segítőkészek nagyon, és úgy néz ki valamilyen alap vizsgálatokat megcsinálnak nekem kezdésnek, hogy egyáltalán van e értelme tovább menni.Facebook csoportban az "építőipari szégyenfalban" kiraktam már annó több mint 1 éve, volt is felháborodás ott is de semmi nem lett belőle. Ekkor beszéltem utoljára a Leier-el mikor küldtem nekik, hogy nyilvánosságra hoztam a dolgot, több tizezer ember látta ott, nem nagyon izgatta őket.
Médiába máshogy nem tudom, hogy lehetne kerülni ezzel.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |