-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dinter
addikt
válasz Dinter #24657 üzenetére
Folytatódik a történet:
A javítás nem nevezhető sikertelennek. A lengéscsillapítók cseréje szükséges volt. Egy másik szerelő véleménye egy videó alapján irreleváns. Úgy érzem, részemről pozitív hozzáállás, hogy vissza térítek önnek. Ennek oka nem a rossz munkavégzés, hanem az egyezségre törekvés. Érthető módon nem a teljes összeget fizetem vissza.A 22.000,- Ft-ból levonásra kerül a bevizsgálás díja, (8.500,-) amit egyébként elkértem volna öntől. A kicserélt ékszíj 4.000,- Ft. Tehát a fennmaradó összeg 9.500,- Ft, amit átutalok önnek.
Több dolog is érdekes. Egyik, hogy a bevizsgálás díja akkor még 7.500 forint volt, most az inflációra hivatkozott A másik, hogy mire fizessek bevizsgálást, amikor rosszul állapította meg a hibát? Mondtam neki, hogy akkor megyek a fogyasztóvédelemhez meg fizetési meghagyást küldök, azt mondta ő is ezt akarta javasolni, a videóimmal meg nem megyek semmire. Az ékszíjcsere is csak azután lett szükséges, hogy hozzányúlt.
Szerintetek előtte hívjak másik szerelőt, aki írásba foglalná a véleményét? Szerencsére még a régi lengéscsillapítókat sem dobtam ki.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Autós topik
- AI-buborékra figyelmeztet az Európai Központi Bank
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Interactive Brokers társalgó
- Sony Xperia XZ Premium - tükör által homályosan
- iPhone topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- BestBuy topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest