-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
A kisker nem ügyintéz. A kiskeré a felelősség.
Na ebből adódik, hogy a vevő hülyének érzi magát és minden jóindulata elszáll. Egy dolgot kell tisztán látni. A vevő a kiskerrel áll kapcsolatban senki mással! Tehát minden a kiskert terhel. Szóval engem minden jófejség ellenére nem küldenél sehova!
Avulás meg a jótállás szerint nincs! Három lehetőség van. Javitás. Csere (ugyan olyanra! nem hasonlóra, kb olyanra) és a teljes vételár visszafizetése ha az előző kettő nem müködik.
Tehát a vevő még mindig rendes ha az előző vga-hoz teljesitményben hasonlót választ.
Sajnálom, de amit irsz törvénytelen is és szerintem etikátlan.
Amúgy meg ha lehetne közvetelün a gyártótol vásárolni nem kellene sem kisker, sem nagyker. A termék meg kb féláron lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire NITRO+ RX 5700 XT 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Beszámítás! Intel Core i9 13900K 24 mag 32 szál processzor garanciával működéssel
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest