- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- OpenMediaVault
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Amazon Prime Video
- Videó stream letöltése
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz kicsitomi88 #950 üzenetére
törekedni kell a 15 napra ill a hiba miben létét ennyi idő alatt közölni kell
ha meg azt mondja kuka semmi akadálya az azonnali cserének
a fogyasztó védelem és a majom pultos fönökének az emlegetése hatásos
nekem bejött már az ew-ben is és a mm isAmd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
''A jótállás és garancia kapcsán valóban kijelenthető, hogy a két fogalom egyet
Ha nincsen jótállás egy termékre, szavatosság még vonatkozhat rá. Főszabályszerűen minden termékre vonatkozik bizonyos időtartamra szavatosság. A reparációs lehetőségek (csere, javítás, vételárcsökkentés, illetve vételár-visszafizetés) a szavatosságnál is ugyanazok mint a jótállásnál. A különbség a jótállás és a szavatosság között annyiban van, hogy szavatosságnál nem az eladónak, hanem a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termék hibájának eredete már vásárláskor meg volta a termékben. Tehát a szavatosság esetén a fogyasztóra hárul, hogy az esetlegesen szükséges szakvéleményt a hiba jellegéről beszerezze, a vizsgálat költségeit megelőlegezze. A közelmúltban életbe lépett új szabályozás annyiban azonban tovább erősítette a fogyasztók helyzetét, hogy, a vásárlástól számított első hat hónapban jelentkező meghibásodás esetén, már a szavatosságnál is gyakorlatilag a jótállással egyenértékű a fogyasztó helyzete: elegendő a hibát bejelentenie, a meghibásodás körülményeit már az eladó köteles vizsgálni és igazolni.''
[link], [link], [link], [link].
[Szerkesztve]Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
A boltban kötsögök. Ahogy mondom. Ugyanis az ő szervizük is megmondhatta volna, hogy a lap valóban magátol rossz. Akkor a rendes boltos a polcról ad egy lapot. A majom meg arra hivatkozik, hogy a nagyker nem cserél. Ami igaz is. Viszont mint irtam jó helyen kicserélik ők. Majd a lap cserét pedig lebokszolják a nagykerrel. Amikor megjön a lap azt kirakják ahelyett amit te elvittél.
Sajna nincs időhöz kötve. Törekedni kell a 15 napra, de ennyi. Persze jelentős érdeksérelemmel nem járhat a folyamat. A boltban hivatkozhatsz a fogyvédre és arra, hogy neked munkára kell a gép.
A boltot és a történetet írd be a rossz boltok topicba légyszives. Oda ne menj többet vásárolni.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz luciferc #1059 üzenetére
Az a baj, hogy ez már a dolgok csűrése csavarása. Azt mondom az ember bizonyos ideig ne legyen türelmetlen. Viszont mikor világos, hogy a termék magától szenderült jobblétre és a nagyker ül rajta, a boltban pedig van belőle akkor x idő után a boltos jólfelfogott érdeke, hogy odaadja. Szerintem. Én ilyen boltba biztos nem mennék vásárolni. Arról nem beszélve, hogy egyből a rossz boltok topikjában találná magát.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Mr. Teddy #1067 üzenetére
Szerintem hagy az egészet a p.csába. Ezért ment tönkre a mustár.
[link] többre mész vele. Mert mire neked azt a mustár cseréli megöregszel. Ha olcsó kell sata [link], ide [link]. Én az asust ajánlom a 2 év gari a sata és a dobozos kivitel miatt.
Fizetni pedig ne fizess semmi kép. Mert a garis ügyintézés nem kerülhet pénzbe.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz laca500 #1068 üzenetére
Ha valóban nem lehet már socket a-s lapot kapni (amire van esély), akkor a lap teljesárát kell kifizetni. Ott előtte kell efelhivni a fvf-t. Neten megtalálsz róluk mindent. Egyébként ő baszta el mert 2005.ben minden más bolt az ilyen kifutó termékre 1 év garit ad.
Kérd a pénzt és a bazárban vegyél egy használtat.
Azt lehet tudni melyik bolt?Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Ez korrekt volt, férfi munka.
A leirtakkal mélységesen egyet értek. Igy kellene csinálni.
Viszont itt valami elkerülte a figyelmed. Mégpedig az, hogy a mustárrol beszéltünk. Amiről tudvalevő, hogy bánik a garanciával. Tehát ott megszállott szerencse játékosok vásárolnak.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
A drágaság relatív. Én inkább adok 1000-2000 forintal többet 1+ v 2+ évért. Nekem ez számit.
Én szeretem ha valahova bemegyek megismernek. Ezért egy autószerelőhöz, fogorvoshoz járok.
Vidéken annó volt egy bolt ahová jártam ott span volt a főnők is és alkalmazottak is.
De itt pesten és pest környékén nehéz.
Pedig mint mondtam jó az ha az eldó és a vevő régi ismerős.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Ne adjon akkor a nagyker 3 évet. Adjon egyet. Viszont az árat csökkentse 20-30%-al. Meg a legjobb a hazai kizárolagos importőr, forgalmazó nagy ker lenne. Pl asus lapot csak az asus hungary zrt forgalmazhatna és szervizeltethetne. Ha szernának a garira akkor nem tudnák hova háítani a felelősséget. Így egynéhány eset után az user v cég nem venne asus lapot. Mint látjuk a nagynevű, több boltal rendelkező, külföldön is lévő mustár is tönkrement. Na igy járna a példa esetében az asus mo. is.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
-
Gyuri27
félisten
"Adott egy LG dvd-író, egy év garral kapja a kisker, az egy év garról a nagyker ad garipapírt, majd ezt a kisker továbbadja egy évvel. Ennek ellenére 2 évet kellene a kiskernek adnia rá?"
Nem.
Viszont ha a termékre 3 év garit ad a gyártó, a kisker egy évet ad mondjuk dvd-író. Akkor a kisker segít a usernek a gyártónál érvényesiteni a garit
Mert az egyik logoutban a srác egy plextorral járt így. Kiküldte belgába 2 hátmulva jött a postás a csere darabbal.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
A sok három betűs azért van a tápon, hogy ilyen ne történjen! Ha mégis akkor a bolt rendezze le a táp forgalmazójával. Így viszont itt szerintem a lapot nem a lap nagykerének (forgalmazójának) kell cserélni. Valószínüleg ezért nem megy egyszerűen a gari. A lap esetében pedig kimondom nem gariról beszélünk, mert az nem volt hibás.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Bizonyitsák ők, hogy rárakták!
Annó spanom járt így a bluefishel. Valami rossz számot irtak fel. Amikor meg meghalt a lap agonizáltak. Még jó, hogy meg volt a doboz is. Mert különben nem cserélték volna ki.Geza26: amikor vetted mutatták, hogy rajta van?
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz RoyalFlush #1226 üzenetére
Na vagy olyanra cserél v jobbra ráfizetés nélkül!
Ha ez többet tud akkor fogadd el. Az ár nem számit. Ha nem tud többet akkor pénz vissza.
Nézd meg a paramétereket. Azután közökd és megyünk. Tovább.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz RoyalFlush #1228 üzenetére
Szerintem nem lenne ellenükre. De ott alapnak a 47k körüli összeget veszik nem a 61k-t.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz RoyalFlush #1265 üzenetére
Bakter ha a bolt nem ad jelen pillanatban egy a régi árával megegyező monitort szerintem is kérd vissza az árát.
Vandit.: bővebben?
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Ezzel pedig egyes helyeken mielyen sűrün takaróznak. Majd a nagyker, majd a magyar képviselet.....
Pedig nekik sincs közük hozzá ha pénzt pl anyutól kaptam. Nem vele állnak szerződésben. De én ott már olyan veszekedést csaptam volna, hogy a pannónia utcából is mindenki a csodájára járt volna.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Itt még rendes segítőkész boltost nem bántott senki.
De odaát a kereskedős totyikba is csak a "hülye" ügyfélről szól a fáma. Pedig én is nem kevés érdekes boltos tanácsnak voltam fültanúja sorban állás közben.
Ez van. Mindkét oldalon vannak ágyútöltelékek.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz horvathkrisz #2173 üzenetére
"Forgalmazó, mint kötelezett, semmilyen ürüggyel nem háríthatja el a felelősséget, a fogyasztó felé neki vannak kötelezettségei, ezek teljesítését nem teheti függővé a vele szerződésben állók (szerviz, nagyker, stb.) őfelé történő teljesítésétől. Hibás az a gyakorlat, hogy saját jogszabálysértésekor ilyenekre hivatkozik, ez őt nem menti fel, teljesítse a fogyasztó felé amit vállalt és amit a jogszabályok előírnak, a többit a vele szerződő harmadik felekkel oldja meg, ahogy tudja! A fogyasztó csak vele áll szerződésben."
Egy kis érdekesség [link].
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Speed(R): az istennek se érted.
1 ne telefonon döntse el, hogy az a cucc user hibából ment tönkre.
2 ne állitson olyat, ogy egy komplet egység néhány darabja nem garis.
3 "A Ptk. 305/A.§ (2) már ott bukik, hogy közölték, eddig minden rendben volt és a repedés tartós használat után\közben jelentkezett." Ez elég nagy baromság. Már elnézést kérek. A termékek legalább két féleképp lehetnek rosszak. Egy ami a kicsomagoláskor látszik. Ott van a 3 napos csere. Kettő a termék később a gari ideje alatt romlik el. Mert általában az úgy szokott lenni, hogy használja az ember és egyszerribe elromlik."Ez nem aprónak vélt hiba, hanem felhasználói hiba, jó lenne megérteni." Ha megmondja az eladó személyesen és bizonyítja akkor elhiszem. De ameddig a cuccot át sem veszi és telefonon gyógyit addig kétséges mind az eladó, mind a bolt korrektsége.
"lehet arcoskodni" Sok kiskernek a garis ügyintézés arcoskodás. Gratulálok neked is. Ez olyan mint mikor a mm-be vettem egy telefont. Nem bontottam ki ott csak otthon. A telefon szarrá volt használva, sérült volt + az imei számok se stimmeltek. Vissza vittem és az ügyfeles csaj majdnem leköpött mert milyen köcsög vagyok, hogy ebben az országban merek garanciát intézni. Szóval nem arcoskodás ez, de mikor a pénzemről van szó akkor durci vagyok. Nevezheted ezt bárminek. Mint mondtam próbálok minden problémát először nyugati, civilizált módon elintézni a megélhetési boltossal. Ha nem megy intézzük máshogy. Megmondtam nem kérek elnézést, hogy a kiskerek a pénzemből élnek.
"Vizesék köztartozása nem azért született mert mocskoskodnak a garizásnál." Nem? Csak mivel nagyon kell a lé azt sem cserélik amit törvény szerint kellene. Szvsz ők se húzzák már sokáig.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Persze, hogy használat közben ment tönkre. Nem is értem.
A szekrénybe porosodva kellett volna megvárni míg előjön a gyári hibája?
Az user errort telefonon megtudják állapítani az aqua-nál? Nem kispályások akkor.Az off részben leírtakat tartom. Telefonon ne közölje, hogy nincs gari és az user baszta el. Na ezzel nálam a probléma megoldás átlépett a balkáni módozatba.
Velemszembe, már írtam nem ügyfelek hanem kedves eladók viselkedtek így. Irtam rá példát. Érdekes módon mindenhol van (legalább) egy az user (vevő) vevő a hibás tipusú eladó. Sajnos én már találkoztam ew-be, mm-be, tesco-ba, auchanba, számtech kiskerbe eggyel-eggyel. De lássuk be ez is tendencia. Tele van a garis és a rossz boltos totyik is sz@rral az utóbbi időben. Meg lássuk be nem véletlenül történt a mistárral és a hallal is ami történt."a legkorrektebb helyek közé tartoznak." két éve bementem hozzájuk és mondtam mit szeretnék. Közölte az ember, hogy csak a xv-be van olyan cucc. Mondja a manus menjek át (a XI-ből). Mondom mennyi ideig tart az árut át szállitatni. Mondja flegmán és unottan 2 hét. Na ott én befejeztem a vásárlóbarát, szolgáltatás centrikus aqua-val a viszonyom.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
"Mindenki jobban járna, ha egyszerűen venne egy normális blokkot a T. tulaj." ebben majdnem egyet érünk. Gariba adjon a vizes bót egy ilyet. Mondjuk te könnyen vagy más 6-7k-s kárával. Mivel azt mondod nem kell vele szórakozni. De hidd el vannak olyanok akiknek a számtechre szánt pénze véges. Mint pl nekem is. Ezért nem hagynám. Meg azért se mert törvény szerint jár.
Viszont ha te ennyira ott vagy a szeren vegyél neki te egy blokkot. Ha a gép elől ülve megtudod állapítani, hogy csak az user lehet a gyökér. Akkor a Geller sóban a helyed.Természetesen ha az user kalapáccsal szögelte rá nem fogok mellé állni. De eddig annyi tény van csak, hogy az aqua-s f.sz telefonon lepatittotta az usert. Így meg azt kell mondjam, ha az user is a f.sz az aqua-ban az eladó bekaphatja.
Ezekszerint ő is távolba látó mint te és gyurcsók.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Bunkó lennék? Nem hiszem. Max írónikus azokra az arcpirító okosságokra amiket írsz.
Egy garis termékre ne javasold azt, hogy hagyja az egészet és vegyen másikat.
Megkérdezném te is így nem gariztatsz semmit? Tehát ha valami tönkremegy veszel másikat?Gondolkodás: Azt szerintem egyértelmű amit Csaba a törvény és én is mondok. Persze lehet, hogy itt mindenki hülye rajtad kívül.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz horvathkrisz #2202 üzenetére
Amelett, hogy gusztustalan ez az írás még törvénytelen is. Mutatja a megélhetési boltos hozzáállását ill a bolt színvonalát. Mert normális boltból az ilyet úgy vágják ki mint macskát szarni.
Ami elromlik az nem biztos, hogy átvételkor volt rossz (ugye?). Előfordulhat, hogy később romlik el. Ezt próbáltam a kollégával megértetni kb 10 hsz-l ezelőtt.
Aztán ha meg tényleg annyira silány az a blokk megrepedhetett bármitől.
Lehetne az egész hsz-t és szövegkörnyezetet, mondjuk privátba linkelni.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
"Elrepesztette a plexit a hozzá nem értésével" mondom én, hogy távolba látsz. Erre még te vagy megsértödve.
Ezt a befejeztemet meg leírtad párszor mégsem így történt.
Mondjuk talán ildomos lenne mert ez a garancia totyik, nem pedig mindig az user a hülye (annak is meg van a maga fóruma).Amd - Radeon - Ryzen
-
-
Gyuri27
félisten
Azért amiket leírtam nem a gólya hozta. Tehát kellett hozzá ész.
Ill nem hagytam, hogy az ilyen kis butuska, locsogó, csacsik megvezessenek mint te.
Lehet ez sok helyen bejön (bár kétlem), de a dumádat nem kajálja senki itt.
Arról semmit nem tudunk eddig te mit produkáltál?Valóban ahogy a kollega írta ragaszkodsz egy hülyeséghez amit kitaláltál magadnak. Ami amelett, hogy gusztustalan és feltevésen alapszik még törvénytelen is.
Na látod kb ilyen szinten lehet (ezt negatív értelemben kérem értelmezni) az aquás eladó is. Egy szöveget megtanitottak vele "az a probléma nem garis". Persze rendesen megtanulta mert különben nem lenne munkája és ezek az iq csácsárok máshol nem tudnának elhelyezkedni. Tehát szopatják az usert. Amikor meg borul a bili, sirva közli, hogy keveset keres és a fönök kényszeritte rá. LOL
Még egy példán keresztül megpróbálom leírni a helyzetet hátha megérted. Vesz az user egy ventit. Kipróbálja a boltban, müködik, otthon beszereli. Kis idő múlva tapasztalja, hogy a venti meghalt. Hívja a boltot és a megélhetési boltos (olyan mint te, gondolkodásilag, ez is negatív jelző) közli mivel a boltban még müködött nincs rá gari. Na ennyi a történet amit te nem értesz.Na erre mondtam én azt, hogy az én pénzemmel ne játszon senki és ebben az esetben bizony megvárnám a boltost.
Nos részemről itt van vége. Természetesen nem úgy hagyom abba ahogy te.
Ha nem érted nem baj. Majd megtanulod saját károdon. Remélem eme eszmefuttatásaidat, mivel nyilvánosak intő példaként lehet majd idézgetni.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
A tanácsot megkaptad. Vidd vissza, jegyzökönyv. Ha adnak. Ha nem akkor a telefonos beszélgetéssel együtt vésd bele. Utánna jelentkezz hol tartasz.
Abban meg teljesen egyet értünk ha a bolt tud róla, hogy a termék sz@r vagy legalábbis egy komponensével baj van. Nem kellene árulni. Ha meg árulják akkor meg gaizzák le a cuccot. Vagy imátkozzanak, hogy ne menjen tönkre.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Csaba_20_ #2235 üzenetére
Magyar nyelvűt? Örüljön ha nem kinai. Persze ez a használati utasítás dolog már meg lett magyarázva egyszer-kétszer a nyomorult usernek (nekem is, aki csak arró jó, hogy nevezett kedves eladókat/kiskereket eltartsa).
[link] a következő érdekesség.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz horvathkrisz #2237 üzenetére
Na itt van a hozzá értés.1 azért görbe mert a hülye user hajlítgatta. 2 ezért nem lehet gariztatni. + ha a szép és okos szervizes hajlítgatja akkor nincs semmi, mert biztosra veheted, hogy magának ill a boltnak legariztatja.
Hát kolléga a leírtak alapján besikerült az élet neked is.
Arra lennék kíváncsi, hogy a jegyzőkönyvbe rögzitve lett e a vga állapota. Mert ha nem még kihozhatják belőle, hogy te hajtogattad és nem cserélik.nygma: várjuk a fejleményeket. Ill mindig kérdezd meg épp kivel beszélsz.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz horvathkrisz #2243 üzenetére
Jah csak a cserét nem sikerült azonnal megoldan. Pedig a vak is láthatta, hogy nem jó a kari. Erre elkezd Uri Gellert játszani.
Csaba_20_: a kérdést nem teljesen értettem. De mint tapasztaltuk már a boltosok sok mindenre képesek csak ne keljen garizni.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz horvathkrisz #2247 üzenetére
Az fvf oldaláról "Forgalmazó, mint kötelezett, semmilyen ürüggyel nem háríthatja el a felelősséget, a fogyasztó felé neki vannak kötelezettségei, ezek teljesítését nem teheti függővé a vele szerződésben állók (szerviz, nagyker, stb.) őfelé történő teljesítésétől. Hibás az a gyakorlat, hogy saját jogszabálysértésekor ilyenekre hivatkozik, ez őt nem menti fel, teljesítse a fogyasztó felé amit vállalt és amit a jogszabályok előírnak, a többit a vele szerződő harmadik felekkel oldja meg, ahogy tudja! A fogyasztó csak vele áll szerződésben."
Remélem mindjárt jön valami megélhetési/kényszer pályán lévő csávó és elmagyarázza itt az usereknek, hogy amit a tesco és társai megtesznek, jelesül 3 napon belül cserélnek az a magyar kiskernek miért nem megy.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Akinek nem inge nem veszi magára. Ha vissza olvasol láthatodd honnan indult.
Nem azt mondtam, hogy a tesco a kánaán. De ott müködik a 3 nap és nem arra hivatkoznak, hogy kiküldik tajvanba.
Mert egy az usernek ehhez semmi köze, mert ugye a bóttal van jogviszonyba nem szentszékkel vagy a pápával magával. Illetve azt is nehezen hiszem, hogy nevezett bót a gyártótol rendel. Ha meg nem akkor ott van a nagyker öt-tíz percre tőlük és ugyan vigyékmá vissza. Természetesen hozzák is a csere kártyát.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz localhost #2263 üzenetére
1 rendelhet, de ez nem érdekel. Nem is érdekes. Az user nem tajvannal áll kapcsolatban.
2 az ipon tudjuk hol van. A nagykerek nagyobb része a XIII-kerben van ill a IV-ben. Lássuk be az nincs messze. Rendelés náluk úgy müködik, hogy reggel 9.ig ha leadod délután kettőre ott a cucc. Tehát ha ilyen gyorsak mikor a pénzed elveszik akkor legalább a 3 -napos ügyintézésnél is lehetnének ilyen gyorsak."HÁT AZT NEM! Gyuri még neked sem!
Én úgy gondolom. hogy a szándékod jó - ám a gyakorlatiasság mindegyre hiányzik belőle."
Miért is? Lenteb olvashatod mióta szivatják az embert ezzel a kedves boltosok. Pedig 3 napon belül vissza vitte.
Gyakorlatiasság? Tehát amikor a szerencsétlen user pénze kell (én is ide tartozom) akkor ő a király. Amint kitette a lábát vissza se nézzen. Ez gyakorlatias a kisker részéről? Mert szerintem sajnos igen. Ugyanis mikor fizetni kell akkor nem 3, 15 és egyébb határidőkön belül fizetek hanem azonnal! természetesen ésszerű határidőket elfogadok, de lássuk be az esetek 90% a szopatásról szól."Ami talán a legfontosabb, bár talán mindenki által ismert szabály: ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza."
Gondolom krisz története egyszerü és gyakorlatias. Továbbá gondolom ennek fényében az iponreakciója is egyértelmű.
Az a baj, hogy ithon mindenki eladni akar és pénzt keresni. De szolgáltatni és esetleg dolgozni, kártalanitani nem akar senki.horvathkrisz: nem marad más mint bemenni elkérni a panaszkönyvet és leírni az egész sztorit. Illetve annak megküldése az fvf-hez.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz localhost #2268 üzenetére
Telephelyeink:
H-2040 Budaörs Vasút utca 15. Megközelítés
H-1138 Budapest, Váci út 117-119. MegközelítésÉrtem én, hogy gőzgép.De mi hajtja?
Az azonnalt én is 3 napon belül értettem. Ill utaltam arra, hogy a beszerzés nagyon gyors. Tehát gondolom, vissza is lehetne vinni.
De láthatod az ipn több szabályt is megszegett. Nem csak kris esetében, hanem mostanában a garis ügyek intézésekor. Nem vettek fel jegyzőkönyvet. 3 napon belül nem közölték, hogy javitanak vagy ujjat adnak. Szerintem.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest