Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz #16741888 #17551 üzenetére
Mivel ez csapatjatek, ezert a csapaterdek az elso.
Foci VB-n is ha egy-ket balfasznak nem a sajat egoja lenne vagy lett volna az elso, hanem csapaterdek, hogy kiszoritott helyzetben 2 vedovel a nyakan ramozdulo kapussal is de akkoris megprobalja beloni helyett inkabb atpasszolna a sokkal tisztabb helyzetben levo jatekostarsahoz a kapus kimozdulasa miatt kevesbe fedezett kapuba sokkal nagyobb esellyel lone egy golt, neeeeeeeeeeeem inkabb megprobalja, aztan meg jaj hat kiestunk...Csaptaerdek ma itt ezt diktalta, regebben is volt ra pelda, hogy FM csak feltartotta a palyan FA-t tok feleslegesen, sokkal tobb pont lenne diffi koztuk ma mar es FA is kozelebb lenne az elmezonyhoz ponttablaban, ha FM nem kocsogol akkoris. Ha nem bir menni, akkor ne eroltesse, most meg ne jatszsa a sertodottet, ha korabban ment jol volna, akkor nem alakult volna ki ez a helyzet ami.
több drón kell ;P
-
Nowhereman
őstag
válasz #16741888 #22020 üzenetére
Nos, te csak nem gondolod, hogy ha annyi energiát fektetnek Webbo elleni lelki hadviselésbe, akkor nem nyúltak megint az autóhoz is? Ha van fél másodperc előnyük, akkor simán sántíthatnak a kevésbé szeretetten 1-2 tizedet, hogy a megfelelő sorrendben kocogjanak be a célba. Ahogy Lapaj említette: olyan ember mondta, hogy Vettel lesz a világbajnok, aki ezt el tudja intézni...
Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
-
[CS]Blade2
addikt
-
IreN!CuS
őstag
válasz #16741888 #27845 üzenetére
Az autó nem számít csak az hogy fejben jól össze van rakva a srác?Vagy Hamilton Button Alo csak azért nem tudja megverni mert rosszabbak vettelnél fejben vagy esetleg van egy mp elönye a fejben tökéletes vettelnek?
uram isten de komolyan
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
MPowerPH
félisten
válasz #16741888 #27844 üzenetére
Egyben? LOL, tavaly milyen hisztiket lenyomott, mikor Webber nyerte a futamokat? Semmi más, csak a jó autó miatt tart itt. Semmi olyat nem csinál, ami kiemelné a többi közül. Hamilton érdeme, hogy üti a világbajnok Button -t, aki nem hasonlítható Webboval össze. Alonso pedig tavaly és idén is 120% -on teljesít, egy olyan autóval, amivel a csapattársa a pályán nem bír megmaradni.
Ez inkább az autón múlik. Webber alapból nem egy nagy pilóta, Vettel azt hozza amit az RBR tud. Hamilton 100% fölött teljesít, ha éppen nem hibázik. Alonso meg ugye a szarból próbál várat építeni, miközben a csapat folyamatosan alátesz.Tudod mi a szörnyű? Az RBR egy olyan autóval megy, ami csak az FIA teszteken szabályos, míg a Ferrari hiába megy át a teszteken, és szabályos is, becsukják azt a kiskaput, és betiltják az elemet. Itt kezdődnek a disznóságok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz #16741888 #27857 üzenetére
Lágy gumival könnyű,meg Masszatot még a húgom is megelőzi
Amúgy ha Vettel helyet cserélne Alonso-val és "fejben is egyben van" kétlem,hogy akkor is első lenne.
"Fejben ő van a legjobban egyben..."Naná,mert egy ilyen gyors autoval ami tapad mint állat,DRS-el most nem lehet előzni+még a gumit sem kell melegíteni+nem is koptatja el+még a Kers-el hülyítik a népet,mert még Kers nélkül is gyorsabb
Hétvégi örömautókázás az egészVettel jó pilóta,de egy ilyen autóban illik is az lenni.
BMW001: Időmérő után majdnem sírtak a RedBull boxban,mert Webber nyerte az időmérőt Meg Vettel kapja a modern fejlesztést még akkor is ha eltörik alatta "No comment"
[ Szerkesztve ]
-
Viktor77
titán
válasz #16741888 #27876 üzenetére
Ja, a tavalyi török nagydíjon is ott volt fejben.
Tavaly sem volt köze Alonsonak a vb címhez, hanem hatalmas mákja volt, ami sajnos nem tartott ki a végéig.
Ha Vettel tavaly ott lett volna fejben, akkor nem az utolsó versenyen kellett volna döntésre vinnie a dolgot.[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Sundesz
őstag
válasz #16741888 #27882 üzenetére
Pont az Abu Dhabi-ban törtétnek miatt vezették be a DRS-t, egyszerűen ott Petrov top speedje magasabb volt Alonso végsebességénél és lehetetlen volt előzni. Hamilton sem tudott mit kezdeni Kibucával, pedig tavaly a Mclaren-nek volt az egyik legjobb F-csatornája.
Senki nem vitatja, hogy Vettel az EGYIK legjobb pilóta a mezőnyben, a legjobb autóval. Igazad van, mindig az utálják a legjobban, aki adott időben toppon van és egyhangúvá teszi a VB-t. 2009-ben Button, előtte Alonso, azelőtt meg Schumi.
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
rocket
nagyúr
válasz #16741888 #27868 üzenetére
Elrontotta a rajtot, megelozte Vettel, ezzel neki lottek is a versenyenek, raadasul meg be is ragadt Alonso moge.
Vettelnek egyebkent semmi KERS problemaja nincs csak szorakoznak a RedBull csapatnal a mezonnyel, igyis gyorsabbak annyival, hogy nem forgott veszelyben a gyozelem, pedig nem mondhati Hamilton es a McLaren csapat sporolt volna.
Sok olyan pilota volt mar aki zsenialis volt 1 koron az idomeron, elol autozva a versenyen, de a mezonyben verseny helyzetben vonatozasra volt csak kepes.
Tavaly azert nem mondhatni Vettel amikor verseny helyzetbe kerult a mezonyben a vonatozason kivul kepes lett volna barmire, pedig akkor is a mezony leggyorsabb autojaban ult.#27785:Ez iden mar biztos nem fog megtortenni, ezert inteztek el Webbert mar szezon elejen, igy igazabol neki mar csak bastya szerepe lesz.
Azert majd dobnak neki 1-2 csontot, mint Barichellonak is jutott Schumi mellett[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
McCartman
senior tag
válasz #16741888 #27844 üzenetére
ez érthető is.
Az emberek szórakozni ülnek le a tévé elé , versenyt szeretnének látni.
És ha egy autó / csapat technikai fölénye ennyire nyilvánvalóvá válik az megöli az izgalmat és óhatatlan , hogy az ember az esélytelenebbeket kezdi pártfogolni.
Abban pedig szerintem egyetértünk , hogy nincs annyi plusz Vettelben a többiekhez képest ami 5ből 4 futamgyőzelmet (és egy második helyet) eredményezne.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
válasz #16741888 #27898 üzenetére
nem teljesen helytálló a hasonlítgatás.
Nagyon más lehet úgy versenyezni , hogy teljesen megfeszülsz , felkészülve , hogy esetleg meg tudd ragadni az egyetlen lehetőséget , végig a határon autózva , küzdeni a kocsival , , hogy lehessen valami keresnivalót , ill. annak tudatában , hogy tiéd a mezőny messze legjobb autója és a verseny végéig biztos érvényesül az erőfölény.
Ez utóbbi pilótának a csapat nemcsak technikai de adott esetben pszichés fölényt is biztosít.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
IreN!CuS
őstag
válasz #16741888 #28638 üzenetére
Csak pár eset,náluk miért nem volt téma a kizárásért vagy eltiltásért,hagyjuk már a kettős mércét.Ugyan úgy hibázott az egyik pilóta és baleset lett belőle és tönkre tette más versenyét "semmi több".[link][link][link][link][link][link]
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz #16741888 #28651 üzenetére
Félre értések elkerülése végett nem védem Hamiltott,DE az,hogy jönnek a betévedt emberek és nyomják a bicskanyitogató szöveget,hogy "zárják ki,tiltsák el egész évre stb stb mert elbaszott két előzést büntessék meg de mi az már hogy "zárják ki egész évre meg ilyenek." ugyan már.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz #16741888 #28669 üzenetére
Vettel-lel ellentétben? Ez most vicc akart lenni?
A legjobb autóval az élen kocsikázva baromi nagy művészet nyerni. Amint hátrébb kerül a mezőnyben elszakad a cérna (versenyen belül), erre nem egy példa volt tavaly. Szelektív a memóriád.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz #16741888 #29020 üzenetére
Ritkán húzom fel maga általában, de az utóbbi időben a Czollner közvetítésein mindig sikerül. A mostani hétvégén totál katasztrófa volt amit művelt. Közben rájöttem, hogy mi zavar a legjobban benne. Az, hogy nem egyszerűen közvetíti az eseményeket, hanem folyamatosan esélyt latolgat, teoriákat gyárt, aztán ezeket csűri, csavarja, magyarázza, sokszor úgy, hogy pár perccel a teoriája felállítása után borul az egész, de őt ez nem zavarja, csinálja tovább. Most is verseny vége felé, amint Vettel, Alonso, Button utolérte egymást, mást se hallhattunk, hogy "húhú" "úristen" hát-hát" "x kör van hátra, ami sok" és ezen rugóztak végig. Ezekből a esélylatolgatós teoriájiból valóban csak valami "esemény" zökkenti ki, akkor meg indul az örjöngése, aztán kezdődik előről.
Ehelyett mondjuk szolgálhatna infókkal (ha már ennyire élevzi a saját hangját, hogy nem tud kicsit csöndben lenni), a versenyzőkről, akár OFF topik témában is, ami érdekes lehet és nem annyira köztudott, beszélhetne a helyszínről, mit tudom én. Nem vagyok riporter, de mondjuk ő sem az. Meg kellenne nézni mondjuk egy színvonalas foci közvetítést. Nem vagyok nagy focirajongó, de pl. megnéztem a szombat esti BL döntőt. Ha Czollner vezette volna mást se hallottunk volna, csak azt, hogy ha most oda passzolná, az oda lőne, amaz meg amoda, akkor akár gól is lehetne. Elhangzana, hogy miért x vagy y van azon a poszton, amikor ennek (szerinte) semmi értelme, miért jobb lábbal rúgta és nem ballal, vagy miért x-et cserélték le y-ra amikor szerinte z-t kellett volna és ehhez hasonlóak. Ezzel szemben egy nem rajongó számára is élvezetes volt a közvetítés, az üres járatokban megtudunk pár jópofa érdekességet a labdarúgókról, pályáról stb.
Arról már nem is beszélek amikor kedves Czollner úr pl. össze tudja téveszteni a medical car-t a safety carral, vagy amikor a komplett stáb azt gondolja, hogy mondjuk egy pályabíró balesete miatt, beállítanak a pálya közepére egy mentőautót. Kedvencem amikor kritizálja a boxtaktikákat, vagy pont a boxkiállásokat, hogy mit, hogyan kellene csinálna, legjobb volt amikor az autó alá beszorult első szárny kiszedésénél jajveszékelt, hogy azt nem úgy kellene kiszedni, hanem amúgy (biztos sokat gyakorolhatta a Renault Clion mondjuk, szemben az F1-es csapatokkal).
Szóval egyszerűen nonszensz ez az ember. Ennél még tényleg a Palikkal való párosa is jobb volt. Nem jó volt, hanem ennél jobb. Mert a Palik nem csinálta folyton ezt az teorigyártást, sőt ő volt az aki a Czollnert ebben vissza tudta fogni, plusz ő volt az aki tudott a már említett érdekességekkel, offside infókkal szolgálni, ezzel is színesítve a közvetítést. Sajnos most akár Wéber, akár Walter van Gyuszi mellett, nem tudnak (mernek?) elég hangsúllyosak lenni, nem tudják őt kellő képpen háttérbe szorítani. Azt gondolom, hogy ennek csak akkor lesz vége, amikor elkerül az rtl-től a közvetítés joga, ennek szurkolok, és annak, hogy a kategóriájához mérten végre normális riporter gárdát kapjon a sorozat. Bocs, hogy ha egy kicsit hosszúra nyúlt, de már kikívánkozott belőlem.
Feel Good Inc.
-
MPowerPH
félisten
válasz #16741888 #30379 üzenetére
Látom a kulturáltsággal még csak köszönő viszonyban sem vagy. Szerintem nem, előtte Schumacher ugyan ezt megcsinálta, csak kicsit gondterhesebb időkben. Alonso, aki egy gyengébb autóval tudott kétszer is VB -t nyerni. Utána Hamilton szintén, már az első évében. És még volt sok olyan pilóta, akivel Vettel -t nem lehet egy tető alá hozni. És az a toro rosso nem volt annyira rossz autó, sőt! Ferrari motorral, rbr aeroval. Hozta is a nagy csapat szintjét.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hobizoli
nagyúr
válasz #16741888 #30408 üzenetére
A legszorosabb szerintem az volt, amikor LH lett a VB 2 eve, az utolso verseny utolso kanyarjaban.
Az idei Le Mans 24h-ra is mondjak, hogy azzeg, uuuu, 13sec 24h utan, uuuu, de szoros. Hat a legszorosabb az a '90-s evek elejen vagy kozepen volt, amikor az elso ket helyezett kozott 24h versenyzes utan is csak 8m (nyolc meter) volt
Az ~haromkiloval a celvonalnal van is vagy ~0.1sec idoben, 86400sec utantöbb drón kell ;P
-
Oliverda
félisten
válasz #16741888 #30599 üzenetére
Szerintem a következő 20 vbajnokságot Vettel nyeri, de talán még többet. Az is lehet, hogy sosem vonul vissza, és később már a csapat irányítását is átveszi. Sőt, ha Newey nyugdíjba megy, talán még az autó tervezését is elvállalja. Ki tudja...
Na és persze sosem hibázik.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #16741888 #30603 üzenetére
Kényelmesen az élen kocsikázva nehezebb hibázni. Eddig három versenyen fordult elő, hogy ott loholtak a nyakán, és ebből két esetben végül el is vették tőle az első helyet.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #16741888 #30605 üzenetére
"Vesztenivalója viszont csak neki van"
Nos, azzal a ténnyel szerintem nem lehet vitatkozni, hogy Vettel alatt van most a legjobb autó. Azzal szintén nem, hogy az eddigi összes versenyen az első rajtkockából rajtolhatott. Gyakorlatilag hasonló körülmények között ugyanerre még Button is képes volt 2009 első felében.
Ugyanebben az időszakban, amikor a Red Bull még nem volt top autó, Vettel háromszor esett ki vezetői hiba miatt, ergo a saját hibájából. 2009 második fele óta megszakítás nélkül a Red Bull a mezőny leggyorsabb autója. Majd meglátjuk, hogy mit tud, ha ismét kicsit gyengébb lesz alatta a technika.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
SpongyaBob
veterán
válasz #16741888 #30607 üzenetére
"Ő vezetni szeret, nem kell neki sztárgázsi, nincs managere, ő élvezi amit csinál. Ez szimpatikus benne és ez fogja a legnagyobbak közé emelni idővel. Ritka hogy valaki ennyire a pillanatra koncentráljon, ezért tud ilyen jó lenni."
Ezzel csak azért vitatkozék, mert ha visszaemlékszel egyetlen egy pilóta sem tudott úgy örülni a sikernek mint Sumi akár az első vagy a 90. győzelmét nézem. Most sem a gázsiért van ott már...
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
Oliverda
félisten
válasz #16741888 #30607 üzenetére
Ahhh manager vagy. Ilyen szépen fényezni csak egy szakember tud. Lehet hogy ez már szakmai ártalom.
Esetleg majd jelentkezz be Sebinél, hátha még feljebb tudod tornászni a fizetését. Ilyen szép szavaktól még Hornernek is könnybe lábadna a szeme, pedig azért őt nem kell félteni, ha a kedvencéről van szó.
U.I.: A 2011-es szezonnak még nincs vége, de még a felénél sem járunk.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
válasz #16741888 #30607 üzenetére
maradjunk annyiban hogy valahányszor Vettel előzésre készül, elkezdem félteni az előtte lévőt mert sokszor nem sült ki jó dolog belőle. Ez olyan mint amikor Webbert meg akarja valaki előzni és a hátul jövőt kezdem el félteni mert abból sem szokott jó kisülni. Vagy mint Kimi futamjai amikor Schumi ott volt a Ferrari boxban. Ezek olyan dolgok amik összekapcsolódtak. Tavaly is szépen kilyukasztotta Button hűtőjét Spa-ban pedig csak kijött mögüle szélárnyékból. Persze biztos eléggé megváltozott az autó egyensúlya ahogy megkapta szemből a full levegőt, na de akkor is. Vettel is hibázik, és attól félek hogy idén is ki fog ütni valakit előzés közben, de ne legyen igazam.
szerk.: abszolút nem vagyok Vettel ellenes egyébként, engem a mutogatása sem zavar meg hogy magabiztos, csinálja, így kell csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz #16741888 #30614 üzenetére
Nehéz úgy ilyen hibát elkövetni, ha nem kerül olyan szituációba ahol ilyen egyáltalán megtörténhetne. Ez is egy egyszerű tény. Proof88 pedig már leírta a többit.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Peat;)
veterán
válasz #16741888 #30614 üzenetére
Érdekes amiket írsz hogy legtehetségesebb. Én azon a véleményen vagyok hogy top pilóta és az egyik legtehetségesebb.
Az az Alonso aki töri az autót tavaly hol a 2. hol a 3. erőben(tehát kemény 5. mint max elérhető hely ha csak az autót nézzük) lévő autóval állt közel a vb címhez. A legerősebb autó tudjuk ki alatt volt, ha a technikai hibákat nem nézzük még úgy is könnyedén kellett volna...de nem volt könnyed a dolog. Az utolsó pár futamon nyújtotta ugyanazt Vettel mint Alonso jóval hosszabb időszak alatt. Ezek alapján nem értem miért Vettel a legtehetségesebb ha a tavalyi évet nézzük.
Ha az idei évet nézzük akkor azt látom amit Button csinált, Msch csinált, illetve pár futam erejéig és nem ilyen nagy autófölénnyel Alonso csinált pár éve. Tök ugyanazt.
Nem értem egy manager logikáját, hogy ha ugyanazon teljesítményt többen is felmutatták már, illetve tavaly volt olyan pilóta aki az autót is belevéve az egyenletbe többet rakott le az asztalra mint Vettel, akkor az hogyan lehet a legtehetségesebb. Én maradok a top pilóta szónál. Visszakereshetsz én is dicsérni szoktam Vetteledet sőt meg is védtem a hibánál, hogy kockáztatott. Ha nem kockáztat az előzési zónában így is úgy is megette volna Button, legalább megpróbálta. De túlzásba menni egy nyílt fórumon hülyeség, csak hergelés. Na meg Vettel, Alonso stb azt sem tudja hogy mi a világon vagyunk...akkor meg minek túlzásokba menni..bár nem tudom milyen manager vagy
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz #16741888 #30614 üzenetére
"Egyedüli ember akinél fejlődést látok én személy szerint a Vettel."
ugh - ha nem mondtad volna, hogy "manager" vagy innen kitaláltuk volna. Azok szoktak olyan szűk látókörűek lenni, hogy mindent letagadnak, ami nem a tézisüket támassza alá. Aztán persze ha hasonlóan gyökér akit meg akarnak győzni a képtelenségeikről, akkor teljesen elszabadul a fantáziájuk, és kb. olyan távolságra kerülnek a valósától, mint az 44 telén az ardeneki ellentámadáskor egymástól "a csata után majd találkozunk New Yorkban!"-nal elköszönő hitlerjugendek...
Szóval szerinted mondjuk Petrov, Kobayashi, Di Resta nem javul(szerintem ez a kettő utóbbi csapattársaként gyorsan felsülne a te "legjobbad"). Itt dettó mindenki maximum stagnál, leszámítva Vettelt!Utánam a kondenzcsik!
-
MPowerPH
félisten
válasz #16741888 #30614 üzenetére
"nem tört ropira x autót idén mint a többiek."
Jah, csak most már egymás után a 2. szabadedzésen történik meg az, hogy odacsapja a gépet, méghozzá nem is akárhogy. Szegény szerelők minden versenyhétvégén éjszakáznak, hogy újra autót tegyenek a segge alá.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
-
Oliverda
félisten
válasz #16741888 #33460 üzenetére
Csináld meg a "Gyula és Walter Cs. húzzá' el!" című FB oldalt. Én csatlakozni fogok.
Amúgy ez a harmadik verseny amit nem ezekkel a f@szmadarak szövegelése mellett nézek végig, és lényegesen nyugodtabb és magasabb színvonalú élményt ad a közvetítés. Még úgy is, hogy alig tudok németül valamit.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- Dell asztali gépek
- További aktív témák...