- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- OpenWRT topic
- Windows 10
- Az USA el akarja adatni a Chrome-ot a Google-lel
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Hálózatokról alaposan
- Videó stream letöltése
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
őstag
válasz BobaHWSW #1057 üzenetére
Nem akarlak meggyőzni, sem minősíteni, ne értsd félre.
Ha mindenképpen autóval akarsz menni az időjárási és domborzati viszonyok miatt akkor a legjobb az, hogy:
- indítás után vársz pár másodpercet, hogy felépüljön az olajnyomás és valami "keringés" beinduljon a motorban.
- finoman adsz gázt, kerülve a nyomatéktüskéket.
- inkább magasabb fordulaton mész alacsony nyomatékigénnyel, egy fokozattal lejjebb váltva mint indokolt. Tehát mondjuk kettesben hármas helyett, ha lassan mész. De a fordulatszámot ne engedd az elején 2500/min fölé.
- ha már megmozdult a hőmérő mutatója (vagy kialudt a kék lámpa), akkor kezd a víz olyan 40+ fokos lenni, ami még mindig rohadt hideg, de a semminél jobb. Innentől már nem akkora tragédia az emelkedő.
- emelkedőn is finoman, inkább alacsony fokozatban, de nem leforgatva még hidegen.
- ha van lehetőség hetente legalább egyszer fusson a kocsi országúton legalább 20 percet egy menetben, akkor ki tudod párologtatni a benzint az olajból, valamint az akksi kap rendes töltést.
- ilyen üzemben és maximum 7000 km-t mennék egy olajjal és szűrővel. Az állandó hidegüzem alatt keveredik az olaj a benzinnel és felhígul a kenőanyag. Ha meghajtod, akkor a benzin kipárolog az olajból, de amíg benne van addig sokkal rosszabb a kenőképessége. Gyakoribb csere segít kicsit, de akkor is meg kell hajtani az autót hetente egyszer legalább, hogy tudjon regenerálódni az olaj.A BEV-től nem leszel kevésbbé hím, ettől nem kell aggódni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest