- Ilyen még nem volt: magát büntette meg az EU az adatvédelmi törvények miatt
- Az NVIDIA miatt kerültek lejtőre a kvantumszámítógépet fejlesztő cégek
- AI fejleszti az elhízás elleni csodagyógyszert
- Beköltözhet az eBay a Facebook Marketplace-re
- Zuckerberg Trumppal együtt szorítja vissza a cenzúrát, válaszolt az EU
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- eBay
- Milyen program, ami...?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Játékfejlesztés
- Bitcoin topic
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
orientcx
őstag
válasz Submarine #45099 üzenetére
A nemrég bevezetett díjazás következtében manapság az egynapos küldetésekre érdemes rámenni, mert kb 3x annyit fizet. Márpedig ezekből kellő mennyiséget egy helyre gyakorlatilag reménytelen begyűjteni, ezért ingázom. Mostanában amúgy is kevesebbet játszom, emiatt úgy állítom össze a csokrot, hogy 30 kuncsaftot Paitinában fogadok, 30-at pedig Logoniban. Ez össz 60 db felpofozott ügyfél, ami kb másfél-két óra, és az aktuális küldetéscsomagtól függően 300-600 Misike.Hát kb ennyit mozgok a galaxisban. Nem is értem, hogy így a hetedik ED évemben miért nem vagyok még mindig elite felfedező. Hiába, nincs igazság a galaxisban.
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Submarine
senior tag
válasz orientcx #45097 üzenetére
Addig is, amíg meg nem találod, csináltam egy Faket, csakhogy legyen miről vizionálni:
Egyszerűen nem tudom eltalálni mikor hova költözöl, bár most volt egy másik használható FC is Paitinán..
Sztyepadzso :
Első körben próbáld meg letiltani az:
Audio/Vioce Volume/PlayList Volume/Player Voice Comms Volume/Muted -re állítva[ Szerkesztve ]
-
Sztyepadzso
őstag
Sziasztok,
A következő bajom lenne, amit más játékoknál, ha cimborával Skype-ot használva együtt játszunk, nem tapasztalok:
A Skype hangereje frankó, megy a játék meg nem szól. DE! Csík ugrál a W10 hangerőkeverőjében. Amint vége a hívásnak, egyből szól. A menű, ahol azt lehet beállítani, mit csináljon a többi hanggal, ha telefonálok, szintén okés, nem kellne semminek történnie.
Bekavar a beépített társalgó-interface? Van valami ötletetek erre?
Előre is köszönöm! -
orientcx
őstag
A következő, akit mindenképp fel szeretnék kutatni, az Müller Cecília nyunyókája
Submarine - Gombóc Artúr, az örök klasszikus... Ahogy ezt valamikor már említettem, addig ki sem adnám a végleges pilótaigazolványt a kadétoknak, amíg az illető legalább 1x össze nem fut vele.
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #45090 üzenetére
Tény, hogy a Tojás farmolása nagyon durva volt. Saját FC használata esetén 500m-1M / óra. Így, hogy az ár negyede-harmada az akkorinak, és megtalálni is tovább tart (bár gondolom, pár alkalom után már hamar megvan), 100m-200m körül tippelném az óránkénti hozamot egy saját FC esetén. Ez sem rossz, csak hát ha az embert egyszer elkényeztették, utána már nehezen adja lejjebb.
Úgy emlékszem, hagyományos keresgéléssel sem volt vészes a dolog. 2 óra egy 512-es raktér esetén. 3, ha nagyon nincs szerencséd az aszteroidákkal.
-
orientcx
őstag
Na de ejnye már, doktor úr, hát illik ez?!!!Mindenesetre most már tudom, honnan az a sok vakcina(aminek az ára természetesen egy megfelelő közvetítő cégen átfuttatva lesz világbajnoki szintre gyurmázva).
Hiába vagyok Fed szélhámos az első vonalból, néha mégis nagyon kisfiúnak érzem magam, és be kell látnom, bizony van még mit tanulnom a szakmából...u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
gabranek
senior tag
Nincs igazán szükségem a pénzre, csak annyit olvastam itt a régebbi posztjaitokban a tojásról meg a fiáról, hogy kiváncsi vagyok milyen így bányászni...de lassan kezdem megunni a keresgélést. Még azt majd meg akarom próbálni, hogy mivel ez tripla spot, mennyi idő alatt tudom telerakni a rakteret (triplában még nem bányásztam).
田中れいな
-
Peppo
őstag
válasz Raymond #45084 üzenetére
Az egész bubi tele van carrierekkel. Sokszor tök noname rendszerekben is több tucatnyit találni belőlük. Előfordul, hogy a nevezetesebbek melletti szomszédos rendszerekben sincs már szabad hely. Múltkor is egy ilyen kb. nevenincs rendszerbe akartam ugrani, kiírja nincs szabad slot. Gondoltam, megint valami bug, odaugrottam a Condával, és tényleg tele volt a rendszer.
Régebben ilyesmit a Tojás idejében tapasztaltam, mikor a fél játékosbázis abban, vagy a szomszédos rendszerekben volt. Most meg már lassan az egész bubi ilyen lesz. Nem tudom, mennyi FC lehet összesen, de k. sok van, az biztos. Ebből is látszik, hogy bár nerfelve lett a bányászat, azért lehet most is pénzt keresni eleget. -
Raymond
félisten
Egy fura dolog tortent tegnap. Gondoltam benezek megint a regi kornyekre ahol par honapja sokat boklasztam ezert leszalltam a Frigaha rendszerben az Engle Orbital-on. Es nem volt semmi kuldetes. Kimaxolva allied vagyok par frakcional ott, de senkitol nem volt semmi fajta kuldetes. Ami azert egy "Boom" rendszerben eleg fura es nem is talalkoztam meg ilyennel, esetleg valaki mas mar igen?
Bonusz - mondom lehet valami glitch, elnezek a szomszedos Eravate-ba addig. Ott meg nezem a System Map-ban hogy tele a rendszer Fleet Carrier-ekkel. Mi van ott annyian szeretnek ott parkolni?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
[HUN]NIMROD
senior tag
C64-en, aztán Amigán is első rész, majd Frontier és First Encounter. Alapból nem lenne bajom azzal hogy van multi, de azt kifejezetten gyűlölöm, hogy még solo módban is van olyan helyzet, amikor nem enged azonnal kilépni vagy szünet gombot nyomni (ami nincs is). Nekem egy játék nem parancsol, akkor akarom abbahagyni amikor tetszik. Nem fordult elő sokszor, de ha éppen egy forró szituban kellett a rendes világból érkező ingerre reagálni, akkor a legnagyobb nyugalommal rántom ki az UTP kábelt a gépből.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Munkas
aktív tag
válasz Munkas #45081 üzenetére
Thargoidokat azért lehetett jól pusztítani, mert a a hipertérben hordában voltak (kb. mint most egy 6-8 signal-nál) és a C=64, az 1 kHz-es órajelével, nem bírt a sok mozgó poligonnal, ezért úgy belassult, hogy kényelmesen lehetett célozni az egyedül szinte követhetetlenül gyorsan cikázó hajókra.
-
Munkas
aktív tag
válasz Munkas #45080 üzenetére
Nem is, kazettán volt, és vagy 5 perc volt amíg betöltött.
Az egyik kezdéskor még a lézereket is eladtam a hajóról, hogy azok árából is árut tudjak venni, csak úgy meg nem volt célkereszt, ezért szigszalagból vágtam kis csíkokat és azokat ragasztottam a TV-re, hogy tudjak dokkolni.[ Szerkesztve ]
-
ToMy_
tag
válasz truefx #45071 üzenetére
Én PC-n VR-ban és egy X360-as kontrollerrel játszok, és minden fontos funkció kiosztható a kontrollerre, de a shiftelő funkciót használnod kell, azaz egy funkció = két gomb kombója.
Alapból ezt használja is a default kontroller konfig, azt lehet tovább finomítani.
Gondolom ez a shiftelés PS-en is megvan.[ Szerkesztve ]
-
-
Raymond
félisten
válasz Munkas #45060 üzenetére
Én offline game-nak szeretem az Elite-et.
Ez tényleg a VR és joy-ban teljesedik ki.
Szinten. Nekem ez kikapcsolodas. Elszallitgatok valamit, megnezegetem az egitesteket egy rendszerben ha erdekel, leszallok itt-ott ha annyira megfog egy bolygo/hold kinezete stb.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
truefx
aktív tag
PS4 játékosok: mennyire akadályozó a kontroller kiosztás? Korábban PC-n játszottam, de most átnyergelnék, csak kicsit aggódok, hogy nem tudok minden számomra fontos funkciót rámappelni a dualschockra. Esetleg 2 kontrollert nem lehet befogni?
Másik: most épp 8 GBP a játék a Playstation Store-ban - ebben a Horizons is benne van, ha minden igaz?
[ Szerkesztve ]
-
gabranek
senior tag
válasz SpaceJam #45053 üzenetére
Én pár napja komolyan elgondolkodtam az x4 foundations megvételén (pár napig akciós volt steamen), de aztán a végén mégsem húztam be. Igaz, én meg kifejezetten solo módban játszató űrszimet keresek. Így nekem az ED tökéletes választás egyenlőre. 10 éven keresztül wowot is nagyrészt solo módban játszottam Néha bepróbálkoztam klános játékba, vagy haverokkal, de a végén mindig kijött az hogy utálok másokhoz igazodni. Ha raid közben jött rám, hogy most mégsem játszani akarok, hanem mondjuk átmenni egy sörre a kocsmába, akkor a legnagyobb nyugalommal nyomtam alt+f4-et...a másik 24 ember ezt meg nem nagyon tolerálja
Létezik arra valami kereső, hogy megtudjam, hogy a nálam lévő bountykat hol lehet leadnom? Most a Heveriről veszem fel a Paitinába szóló kalózirtós küldiket, viszont a bountyt nem tudom itt beváltani. Már van nálam majdnem 30 millió és gondolom ha rottyantom a hajót, bukom ezeket is. Interstellar Factor meg le akar nyúlni belőle 25%-ot.
[ Szerkesztve ]
田中れいな
-
ToMy_
tag
De hogy legyen ontopic is mára, eddig nem foglalkoztam vele, de az utóbbi pár napban kipróbáltam a sziklarepesztős bányászatot: musgravite-ot és serendibite-ot keresgéltem gyűrűben lévő dupla hotspotban.
A repeszthető aszteroidák pontosan milyen metódus szerint "születnek" újra, le van ez írva valahol? Logoff-login után a hotspot "újratöltődik", vagy csak csütörtökönként resetelődik? Mert olyan érzésem volt, hogy folyamatosan fogytak a bontható kövek, viszont tegnap késő este megint érzésre több lett belőlük.[ Szerkesztve ]
-
ToMy_
tag
válasz SpaceJam #45057 üzenetére
Utolsó kommentem ehhez a témához és kis kékfejű "vendégünkhöz": ha vetted volna a fáradtságot, hogy megnézd a profilomat, látnád, hogy régebben regisztráltam a fórumra, mint ahány éves te vagy. Úgyhogy a "12évesezés" helyett inkább nézz a tükörbe, keresd meg az első szőrszálat az arcodon, húzd ki és ugyanezzel a lendülettel húzz is el, ne mérgezd tovább a topicot.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45061 üzenetére
A lézerek miatt lenne csak problémás. Magasabb szintű ellenfeleket a full lézer buildek már nem nagyon sebzik. Ill. a pajzsot persze hamar lekapják róluk, de a hullt szétverni sokáig tart. Egy dangerous-elite wing ellen szerintem már kellene legalább 3 hajó, hogy ne legyen súlyos a pajzsvesztés. De szóló ellenfeleket simán szétkapna 2 ilyen T10. A pajzs szerintem 10 másodpercig nem tartana.
Jó öreg Orion (gondolom, az első rész) meg UFO. És persze Civ. Mennyit toltam ezeket is.
-
duvi
nagyúr
válasz Munkas #45064 üzenetére
Az FDL az igazi PvP meta hajó
Szerk:
SpaceJamnek nem jött be az ED. Nincs ezzel gond. Nem tetszhet mindenkinek. Úgy érzem, hogy amit lehetett megtettünk, hogy segítsünk neki a játék megismerésében. Szerintem ha nincs meg az alap szimpátia, akkorakárfejre is állhatunkírhatunk mi bármit, őt akkor sem fogja meg. Egyvalamire azért figyeljünk! Ahogy tiszteletreméltó kartársunk - orientcx - is írta, maradjunk kultúráltak és tartsuk tiszteletben a másik véleményét![ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
válasz orientcx #45058 üzenetére
Ne legyél ilyen kemény! Lesz ő még nagy Elite-es. Ha már leírja, akkor végig is gondolja, aztán majd megtalálja benne ami kell neki. Elsőre én is utáltam, hogy nem teljesen az az élmény, mint 30 éve. De amikor megmértem a játékban a nap és a hold szögeit, és ugynaz volt mint a valóságban, akkorm már meszerettem. Persze miért is lett volna más? Az csak hibákat okokzott volna. De tök jó volt, hogy kivittem a távcsövet a teraszra, és másodpercnyi pontossággal annyi volt minden, mint a valóságban.
[ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45059 üzenetére
Ne reagáld túl. Bejöttél egy rajongói topicba. Lehúztad a rémát. Nyilván nem fognak megdícséni.
Nekem azért tesztik, hogy kicsit kívülről is látom, hogy másokat mi vonz. Gyerekeimmel is jó beszélgetések szoktak kialakulni, amikor odajönnek, hogy "Apa, már meint evvel a pixehalmazzal játszol''. (DOS emu-ban Orion, UFO, vagy civ).
És általában, az a vége, hogy a multi ma már alap szintű elvárás, de nem attól lesz jó egy játék. Nyiván vannak játlkok amiket arra fejelszettek, de mondjuk az Elit esetében ez már nem az a játék lenne. -
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45051 üzenetére
Én offline game-nak szeretem az Elite-et. Szerintem solo mód hozza feelinget, de annyira, hogy még a carriereket is utálom solo módban. Nem a multit kell keresni benne, mert nem is arra találták ki. Itt egyedül vagy az űrben, az a végső határ. Ennek végtelenjét járjuk, a küldetés, különös, új világok, új életformák, új civilizációk felfedezése és, hogy eljussunk oda, ahová még ember nem merészkedett!
Ez tényleg a VR és joy-ban teljesedik ki. Az kell. A nélkül nem jó az élmény. A VR is jó. Én csak azért nem vettem, mert stratégiai játékának játszom, meg kicsit tartok tőle, hogy akkor tényleg leválok a való világtól :) de lassan megérik bennem az elhatározás. Cserébe vettem egy jó gamer monitort. -
SpaceJam
aktív tag
válasz orientcx #45058 üzenetére
Ez világos, és nem is terveztem, de nem tűröm a random 12 éveseket (elsőre így is visszafogtam magam). Ettől függetlenül főleg a játékkeresést segítendő írtam le a nyűgöm, hátha akad jó ötletetek, de ez már nem az a topik.
A Fer-de-Lance már-már tetszett, gondolom, fun lehet a megfelelő gaming riggel.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
orientcx
őstag
válasz SpaceJam #45057 üzenetére
Ezt most itt kéne abbahagyni. Sajnáljuk, hogy téged nem húzott be az Elite világa, mert mi minden új játékosnak örülünk, és ha valaki ráadásul még a fórumon is aktív, az meg külön öröm. Azzal sem vádolhat minket senki, hogy nem bírjuk a kritikát, ilyen jellegű komment is akad bőven, de a stílusra adjunk már. Még csak ara sem kérlek, hogy ezentúl ne írd meg az újabb csalódásaid mibenlétét, nincs azzal semmi baj, (sőt, némely észrevételed nyomokban még igazságot is tartalmaz ), de ne bántóan. Kérlek ne mérgezd a légkört.
(Ja, és hidd el, én már megértem, mert sajnos már bőven túlléptem azon a koron )u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
SpaceJam
aktív tag
Bántottam a szegény single player játékodat, és most besértődtél, nyomi.. khm, Tomi? Bocs, y, mert attól lettél egyedi a 12 évesek közt. Ha túlléped ezt a kort, majd rájössz, hogy ez nem rólad szól, illetve ha nincsenek gondolataid, akkor nem ragadsz billentyűzetet. Tádáááám.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45054 üzenetére
Az meg a másik, hogy utility slot sincs annyi rajta, így vagy PD vagy SB lesz rajta kevesebb. Még így sem hiszem, hogy nagy veszélyben lenne egy low vagy normál res site-ban, de mindenképp sebezhetőbb a nagyokhoz képest. És valójában a kisebb hajók egyetlen előnye a nagyobbakkal szemben a mozgékonyság, de egy AFK build esetében éppen ez az a szempont, ami semmit sem számít.
Arra kíváncsi lennék, mit rendezne 3-4 ilyen dög együtt. Szólóban tuti nem bírná még a high rest sem sokáig, de wingben, ha a többiek is támadják maguktól a célpontot (nem tudom, így tesznek-e), akkor akár a haz res is kezelhető lehet.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Submarine #45052 üzenetére
Én már annak örülök, ha egyáltalán értelmes, kis csapatként együtt játszható játékot találok. Elég nehéz, mint kiderült... A legjobb egy co-op móddal ellátott Subnautica lenne, ha lenne. A Diablo 2 felújított változata legalább jónak ígérkezik. A három főből csak nekem nem lesz új; viszont a többiek jól elszórakoznak majd vele. Aztán, talán még az életemben elkészül a Star Citizen...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Most, hogy összeraktam egy félig-meddig engineer-ezett Fer-de-Lance-t, továbbra sem tudom azon magam túltenni, hogy nem lehet tárgyakat csereberélni a pajtásommal, akivel együtt vágtunk bele a játékba. Az van, hogy a bányászat félig megosztható: az egyik szállít, a másik meg lézerezik naphosszat (hogy aztán persze a keresett összegen osztozkodni ne tudjunk, mert nincs rá funkció), de ezen kívül tök máshol rohangálunk a galaxisban, mert nincsenek közös aktivitások.
A multi-képes fegyverek gyengék, értelmetlen, hogy mellém üljön, a Wing-ben harcolás meg oké, hogy van, de az ugyanolyan rátában felbukkanó, mindig ugyanolyan mozgású, kiszámítható, és ezért fél óra alattt unalmassá váló pirate-ok lődözése valljuk be, nem túl érdekes. Szóval ezt leszámítva ez egy single player játék, így, kvázi egyedül meg nem érdekes.
Eleve milyen már az, hogy nincs egy kurva item-tárhely az adott bázison, vagy hogy a multi az csak egy ilyen session, és nem csak úgy, open world módra átpattanunk egymás járművébe. Egyszerűen gagyi az egész, és még csak ingame creditekben sem éri meg...
Elhiszem, hogy vannak ám szintén kiszámítható, rohadt erős napraforgók, amiket szintén lődözhet az ember félmillió óra grindolás után, de... ez elég nevetséges indok, hogy beleöljem ezt az időt. Főleg, hogy már most ki van pattintva hozzá a gép, így hát célok se maradtak.
Mindegy, el tudom képzelni, hogy a játék értelme akkor bukkan elő, ha a fejedre pattintasz egy VR-t, meg magad elé húzol egy botkormányt, de ez egyelőre nem reális, és hát a játék egyéb részei nem is indokolják, hogy ebbe fektessek pénzt.
Szóval, esküszöm, hogy megpróbáltam megszeretni, de így, a kooperációs lehetőségek majdnem totális hiánya miatt nem igazán érzem a dolgot, a single player játékokra pedig már egy évtizede ráuntam. De így legalább nem zargatlak többet titeket. Megnézem majd pár év múlva, hátha betömik a tátongó ... űrt, avagy meglátják a lehetőségeket a fejlesztők.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45046 üzenetére
Pénzt farmolni jó. Másra nem nagyon. Esetleg még új karakterrel az első 3-4 rangot el lehet vele érni. De az kb. semmi, a neheze utána jön.
Közepes hajóval szerintem nem is az a baj, hogy nem bírná a pajzsa, inkább az, hogy kevés lenne a tűzerő. Fontos, hogy hamar szétkapja az ellenfelet, mert üldözni nem fogja, ha az megpróbál meglógni. Arra meg a legjobb recept még mindig az, hogy minél több fegyver legyen a hajónkon. Szerintem a T10 erre tökéletes, de persze valószínűleg a másik 3 nagy is működne.
Azt írták itt páran korábban, hogy maga az ötlet egyáltalán nem új, évekkel korábban előkerült már. (Pedig egy rövid ideig úgy örültem, hogy kitaláltam valami újat. ) Nem is nagyon érdekli a Frontiert sem, végül is a pénz ebben a játékban már kb. semmit nem ér. Meg aztán hova nerfelnék tovább a turreteket, már így is gyengék, mint a frissen ázott libaf.s.
Én is inkább csak poénból próbáltam ki. Pénz nem kell, az összes mati tároló (thargoidok kivételével) maximumon, és a rang sem növekszik már tovább. Egyszer-kétszer még kint hagyom, hogy lássam, mire képes, de kb. ennyi. Megépíteni, mérnökölni szórakoztató volt, ez mostanában nekem hiányzott a játékból. Ezért már megérte.
-
Munkas
aktív tag
válasz Munkas #45045 üzenetére
Úgy néz ki, hogy pénz farmolásra jó a módszer. Ha az ember rászán egy fél órát a küldetések felvételére (én közben írtam a fenti két bejegyzést), akkor a következő két órában 101 millió kredit jött össze, és még van bent 300 milliónyi küldi. Ez kb. a fele a bányászat hozamának, viszont az idő 80%-ban nem kell foglalkozni vele. Így biztos terjedni fog a módszer. Ha esténként a playerek kiteszik a T-10-et a haz res-be, akkor félmilliárd azért összejön reggelre. Bár aki össze tud rakni egy ilyen hajót, annak nem feltétlenül számít a pénz, és annak sincs több értelme, hogy rank növeléshez is ezrével kell ölni a scoutokat (vagy a kalózokat dupla mennyiségben), ugyanolyan szisztéma szerint
-
Munkas
aktív tag
Én is srác előző vieójából merítettem az ötletet. Aztán tegnap talátam meg ti beszélgetéseteket is.
Jó a videóban lévő hajó is, de úgy érzem, az csak res site-on lehet biztonságos. Ezért nem is értem minek rakta bele a sok hull erősítést. Ott nincsenek Phasing Sequence-es ellenségek.
Low res site-ra, lehet, hogy csinálok egy közepes hajót. Kimaxolva a thermal resistet talán megoldható. -
Munkas
aktív tag
válasz Submarine #45042 üzenetére
Annyira valóban nem hatékony a dolog, inkább érdekes volt megcsinálni. Kb. két napba telt a hajó fejlesztése és tesztelése, kb. most a harmadik napra jött vissza az ára. A neten sokan ötletlenek, hogy kell ezt csinálni, de aztán a tesztterületeken mindig jönnek jobb ötletek: melyik lézerből mennyi, milyen upgrade-ekkel, hova kell rá feltenni. A modulokból mi kell, mi nem kell stb. Az sem mindegy, hol rakjuk ki.
Ma éjjel már keresett 2-300 millió creditet, 20-30 high grade materilalt, meg 3-4% ranket (master szinten). De már halott volt mikor reggel megnéztem.
Túl sok energiát adtam a lézereknek, és vagy csak simán nem jutott elég a pajzsnak újratöltésre, vagy annyiszor túlmelegedett a hajó, hogy idővel nagyon lekoptak cuccok és ettől elfogyott a tűzerő. De ha kicsit figyelek rá, akkor sokkal jobb. Reggel óta már ennek duplájánál tart úgy, hogy két-három óránként ránéztem (itt megy a harc a háttérben hang nélkül, közben meg dolgozok).
Most már megvannak a kb. optimális beállítások. Bár asszem az egyik felső energy strippes beam lézert érdemes lenne lecserélni egy pulse overchargedre, mert hűtés már jó, elég a fent maradó thermal ventes, és a nyüves kalózok úgyis kikerülik a legnagyobb tűzerejű fegyvereket, így a thermal ventet is áteszem a kisebbekre. Ne szívják feleslegesen az áramot, mert a power distributoron múlik minden, az energia meg néha kevés. A hangárt és a pilótát is kiteszem majd, megy a helyére egy guardian shield booster. Evvel low és normal res site-okon simán életben fog maradni. A high-ra is van tervem, csak ott, az erősebb hajók mellett az is a baj, néha átjutnak a limpetek a zárótűzön, és idővel elfogy a csali rakomány. Hazardon meg esélytelen, pikk-pakk szétszedik a nagyobb wingek.
Ki nem dob a játék, viszont ha sokat fut a háttérben, néha a kikressel az Elit.
Az inaktivitásra elég lehet, kicsit félrekalibrálni a joy-t, és a hajó lassan forogni vagy körözni fog :) De nem ez a cél. Nincs is szükségem rá, négy hónap alatt már szinte mindent összeharácsoltam: nyersanyagokból átlagosan félig van a készlet (mindenből), pénzzel sem volt gondom, csak próbálgatom, ahogy mások az aszteroida mezőt tanulják be vagy ki-be lépkednek Dave’s hope-nál. -
Peppo
őstag
válasz Submarine #45042 üzenetére
Pár hete beszéltünk itt róla, csak akkor még kint voltam valahol a galaxis másik felén, és ott nem tudtam kipróbálni. Azóta megcsináltam, múlt héten lövöldöztem is vele egy kicsit, már éppen készültem volna élménybeszámolót tartani, erre itt ez a videó, így nekem már nem kell hosszúra fognom. Kb. tökugyanezt csináltam én is. T10 burst lézerekkel (efficient, focused, long range módosításokkal), húzott pajzzsal (Bi weave, de kb. bármelyik jó) és boosterekkel, néhány PD ágyúval, raktérben egy kis csalival. Low res site-ban leparkoltam, előtte fullra pakoltam magam massacre missionnel, és vártam az érdeklődőket. Jöttek is, persze nem túl sűrűn, a low res site már csak ilyen, de azért jöttek. Sokszor a zsaruk voltak a probléma forrásai, mert hamarabb megtámadták a kalózt, mint az tudott volna engem, így sok lehetőségtől fosztottak meg, de az idő nekem dolgozott. Próbálkoztak hatch brakerrel, de a PD mind leszedte, ill. maga hajó sem élt annyi ideig, hogy az általa küldött kis betolakodó kinyithatta volna a rakteret. Működőképesnek tűnik a dolog.
Közben ott voltam én is, olykor hozzá is piszkáltam, így a szó szoros értelmében nem voltam AFK, de majd ki szeretném próbálni azt is. Hagyom pár órát önmagában, mire megy vele.
Három azért már tud problémát okozni, ha egyszerre lőnek, de amúgy tényleg nem vészesek. Főleg, hogy olyan buták szegények, hogy nem csodálkozom, hogy a guardian faj kihalt.
Kíváncsi lennék, lehetséges-e körpályára állítani egy SRV-t.
-
Submarine
senior tag
válasz Munkas #45040 üzenetére
Üdv!
Nem rossz, nem rossz ez az AFK kalózvadászat de ha belegondolok rangot ez csak kis szinten lehet jó húzni. Mondjuk a fogadott pilóta eleve rontja az arányt, valamint pl. dangerous szinten feleslegesen lövi pl. a novice-ket. Kreditet már inkább lehet vele keresni.
Friss koncepciónak tűnik, kíváncsi leszek mikor csap rá a nerf kalapács. Volt már ilyen máshol is, kb 10 perc inaktivitás után kitett a menübe. Itt is meg lehet valahogy oldani.gabranek:
Bindelést én AHK-val oldom meg (létezik más is), de nem tudom kezeli-e a hotast, a joyomat igen.
SRV-t én is billentyűzettel, a tornyot egérrel irányítom. -
Munkas
aktív tag
Hát előszörén is féltem a sentinelktől. Futottam meg bújtam. Most meg simán oda odaállok eléjük, mert tudom, hogy face to face én vagyok az erősebb (kezdőknek is ezt javasolnám). De most már amúgy is. Hárommal is elbírok ha kell De nem kell, mert tudom, mikor jönnek
Az SRV meg az elején tényeg előhozza az emberből az argó szókincsét. Most már én is elég jól mozgok vele. Csak mindet ki kell használni rajta.
Múlt hétem majdnem ehagyam egy holdat, amikor avval szórakoztam, hogy a gázgejzír meddig tud kilőni. Szerintem, ha rátolom a thrushert, akár pályára is állhattam volna.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #45034 üzenetére
Annak idején én is guardianozás közben tanultam meg vezetni az SRV-t. És óvatos is voltam, mert nem tudtam, mennyire veszélyesek a sentinelek. Ennek eredménye az volt, hogy az első blueprintet kb. 2 óra alatt tudtam kiszedni. A második már csak fél óra volt, és sokkal később, mikor az utolsót is elhoztam, kb. 10 perc. Bele kell csak jönni. Eleinte fura, de amúgy szerintem élmény vezetni a kisautót, később már kimondottan élveztem vele meteoritokat keresni.
-
nTom
aktív tag
minek a rövidítése az AFK ?
-
Munkas
aktív tag
válasz gabranek #45034 üzenetére
Dokkolást meg úgy szoktam, hogy ha sietek, akkor 200-al berongyolok a bázisra, mert ott még én vagyok a jobb, aztán elveszem a gázt és hagyom a docking computert érvényesülni, mert nincs olyan ember aki olyan lehetetlen szögekből olyan pontosan le tudjon szállni mint az. Ha nem sietek, akkor meg ráhagyom az egészet.
-
Munkas
aktív tag
válasz gabranek #45034 üzenetére
Az srv kontrollt én úgy csináltam, hogy joy előre-hátra a gáz, jobbra balra a fordulás, de a Z tengely (csavarás) is benne maradt másodikként. Ahogy a jobb-bal is ha a fúvókák mennek, akkor is könnyen talpra lehessen állítani. Amúgy kis kontrollert tettem ezekre, mert kis g környeztben jobb repkedni.
Én is sokat próbálgattam, és arra jöttem rá, hogy nem kell mindent a hotasra tenni. Hiába van rajta sok gomb, hagyd a fenébe, ott a billentyűzet, sokkal rugalmasabb és könnyebb megtanulni.
Turret módban szoktam használni az srv-t (fenti kioszátssal meg rover módban, ha ugrálni/repkedni kell). A joy-on van turret normál irányokban (nyilván a target, shoot és scan is), a rovert meg másik kézzel mozgatom alatta egy időben ADWS gombokkal (mint a hajókat). Kézifék a space, a boost meg a bal ctrl (mivel bal kezes vagyok).
A kétkezes irányítás miatt könnyen szétválik fejben, hogy mellyikkel mit csinálok. Könnyen beljöttem, hogy pl. lövöldözés közben fedezékbe húzódok, miközben visszalövök.
A hajó esetén a csak előre és csak hátra szerintem nem jó megközelítés, mert egy csatában is folyamatos az átmenet. Tedd a hotasra a két végpotnot (max előre, mex hátra) azt jól van. De én ezt is billentyűre tettem: F1-től F8-ig, a space meg a 0. És maradt a fokozatmentes WSX is. De nem nagyon kell a finommozgatás. Nekem jobban bejött (ha ritkán kell), hogy két Fx gomot nyomkodok felváltva.
Gondoltam, hogy a régi joy-t bekonfigolom gázadásra mint a profik, de így is elég jó mozgok, csak összezavarna. Meg annyira nem vonz már a dogfight sem.
Épp most csináltam egy AFK fajót (majd ha rászánom magam erről is írok egy kicsit), hogy éjszakánként felúzza a combat rangomat, mert 1000 hajó és 500 bogár kilövése után ezt a részt már unalmasnak és feleslegesnek találom.[ Szerkesztve ]
-
gabranek
senior tag
A hétvégén kiszedtem a guardian frame shift modult. Úgy terveztem, hogy több mindent is fel fogok oldani ezekből a cuccokból és a Kraitot megcsinálom bogár irtónak, de ez az egy blue print is olyan kínkeservesen jött össze, hogy inkább hagytam a fenébe. Az srv irányítása egyszerűen rémes, legalábbis hotassal. Még billentyűzettel+egérrel úgy-ahogy lehetett irányítani (anno azt is több órámba telt beállítgatni), de a hotas egyszerűen nem áll a kezemre. Na mindegy, valahogy elszerencsétlenkedtem, de jó darabig nem akarok srv-be ülni.
A hotassal kapcsolatban lenne egy kérdésem, de a hajó irányításával kapcsolatban: Most úgy használom, hogy a kart ütközésig magam felé húzva 0 km/h a sebesség. Ha hátramenet akarok, akkor megnyomok egy gombot és rükvercbe rakom a verdát Na harchoz ez a beállítás kb használhatatlan. Olyankor a menüben átállítom a hotas irányítását full throttle-ra a forward only-ról. Ezt az átváltást nem tudom valami gombra bindelni? Akár külső programmal? Rendszeresen járok úgy, hogy elfelejtem visszaállítani és dokkolásnál felkenődök a falakra.
田中れいな
-
Munkas
aktív tag
válasz Pissti #45020 üzenetére
Én is azt néztem. Csak olyan kevesének tűnt az 5W1D=144 óra, mert akkor kezdtem, amikor érdekességképp behúztam az Epice-store-ban, mert ingyenes volt. Az kb. 100 nap (pandémia idején). Napi 1,5 óra nem is olyan sok. Majd megmutatom a feleségmnek, hogy ő, akkor biztos többet nézi a sorozatokat
Epic store-ban hol látszik ez? -
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45018 üzenetére
1., A Newtoni mechanika szerint majdnem igazad van (ott sem mindig, ld. holdra szállás), de a frameshift drive úgy működik (elméletben), hogy a téridőt gyűri alattad (kb. elfőtted húzza utánad nyújtja). Viszont, nagyobb tömegű testekhez közeledve, a nagyobb gravitációs potenciálon a tér(idő)ben hosszabb (és/vagy lassabb) utat kell megtenned.
2., Jól, látod, a forgás így is működik a manőverező hajtóművekkel, de a kanyarodás már nem. Mivel a főhajtómű (thrusher) előre-hátra mozgatja az űrhajót. Ennek a tolóerejét lehet elfordítani: ha maxra rakod, akkor csak tol vagy lassít, de nem fordít. Ha kanyarodnál is, akkor nyilván a gyorsítás/lassítás lesz kevesebb az erővektor cosinusával. Te viszont tolóerőt állítasz a pilótafülkéből. Ezért van a kék csík, ami kb. a sebességvektor sinusa: ha kimaxolod, akkor irányban sin(90°), ha merőlegesen mennél, akkor sin(0°), így nem lenne sebességed, csak maximálisan fordulnál. De erre jobb a manőverező hajtómű, ezt csinálják az űrtechnikában is.
Én már „figyelem” egy ideje a játékot, és asztrofizika terén követi azokat az ismereteket, amiket most hiszünk (tudunk?).
Deck esetén látod, hogy mi történik: bemész, leszállsz háttal az ajtónak, ha elindulsz, akkor megfordít, hogy irányban indulhass. Ez a protokoll. (kis hajó esetén nincs előnye, de egy kezdő pilóta nem tudna kimenni egy Type-9-el).
Csillaghoz érkezés is a frame shift drive fizikájából adódik: a legnagyobb tömegnél tesz ki, a hipertérből. Ha jól tudom a játék kezdeti időszakában nem is volt rendszeren belüli frameshift, mert ez szembe megy evvel az elvvel, csak unták a játkosok a sok rendszeren belüli utazást.
A hangárba beállós animáció, szerintem technikai, a játéknak kell idő, hogy betöltse a modulok cserélési animációit. Ezt úgy kel csinálni, hogy érkezéskor leteszed a hajót, aztán starport service és közben megnézed a mission board-ot, vagy ami még fontos, és addigra lefut a háttérben.
A hajók terén én meg pont azt utálom, mindegyik máshogy néz ki. Ha beülök egy IFA-ba vagy Mercédeszbe, akkor azért belülről nagyjából minden ott van ahol keresem (ablak, ajtó, gáz, fék, index stb.), de itt nem. -
duvi
nagyúr
válasz SpaceJam #45025 üzenetére
Ismét csak ajánlani tudom a fenti összefoglalót! Itt évek alatt rengeteg hasznos információt gyűjtöttünk össze, ami sokat segíthet a kezdő játékosoknak. A Repülési Alapok szekcióban erről is szó van:
"- Boost Speed: extra gyorsítás, mely csak rövid ideig tart. Használatakor nem csak a sebességünk ugrik meg, hanem a fordulékonyságunk is megnő, ami harci manővereknél nagyon jól jön."
A FA off repülés nagyon sok gyakorlást igényel. FA off gyors forduláshoz egyszerre kell nyomni az iránythrustert + pitch tengely + a megfelelő pillanatban a boostot. A valóságban is így lehet gyorsan abszolválni egy Starbuck manővert, amit CrimsonGamer99 videójában is láthatsz prezentálni.[ Szerkesztve ]
-
-
duvi
nagyúr
válasz SpaceJam #45018 üzenetére
" Egy űrhajó bármilyen sebesség mellett ugyanakkora sebességgel tudna forogni, max nem változik a haladási vektora. Ehhez képest itt a fordulás sebességfüggő, a lendület pedig csak nyomokban felfedezhető. Full árkádia. "
Értem én, hogy gőzmozdony, de ha már fentebb belinkeltem, legalább nézd meg, hogy mitől megy Itt pont azt demonstrálják, amit éppen kritizálsz. Ehhez még idézek az összefoglalóból, amit bárki érdeklődő elolvashat:
"- Flight Assist: repülés rásegítés, melynek használatával légköri manőverezést kapunk. Viszont ennek kikapcsolásával, átváltunk a csillagközi fizika szabályaira. Konkrétan a súlytalanság törvényei fognak érvényesülni manőverezéskor (pl. nehezebb megállni, viszont könnyebb fordulni)"
Sok mindent el lehet mondani az ED-ről, de hogy árkád lenne a repülésszimulációja, azt biztosan nem Az más kérdés, hogy te repültél FA offal, mert nem is tudtál róla, vagy túl nehéznek bizonyult.
Azt megértem, ha valakinek nem tetszik az ED, mert ízlések és pofonok, de amikor olyasmiket ír amikről halvány fogalma sincs, az elég gáz. Nagy reményekkel beleugrottál az ED és csupán a felszínt karcolgatva ítélkezel. Tényleg kíváncsi, hogy az itt felsoroltakból miket csináltál végig, illetve szereztél meg? -
SpaceJam
aktív tag
válasz Munkas #45013 üzenetére
Jó, de az, hogy valós fizikára épülne bármi, az nem igaz, ha van egy kis érzéked is hozzá. Pl.:
1. Égitestek gravitációs hatása: nem gyorsulni kellene tudnunk, mikor egy naphoz közelítünk? Ehelyett a max sebességet is visszaskálázza, nem csak a supercruise assist sebességet. Árkádia.
2. Egy űrhajó bármilyen sebesség mellett ugyanakkora sebességgel tudna forogni, max nem változik a haladási vektora. Ehhez képest itt a fordulás sebességfüggő, a lendület pedig csak nyomokban felfedezhető. A legröhejesebb, hogy létezik "optimális" sebesség, és ha már muszáj ezt beépíteni, akkor nem egy progresszív görbéről van szó, ahol nyilván a legkisebb sebesség garantálja a leggyorsabb fordulati sebességet. Full árkádia.
Értem, hogy bonyolultabb és frusztrálóbb lenne a legtöbb játékosnak, ha tényleg valódi fizikával dolgoznánk, de ne mondjuk már, hogy bármiféle valóságon alapszik a mostani, mert hát ez 3 mp alatt kiderül, hogy nem.
De tele van egy csomó időzabáló hülyeséggel: launch előtt minek dekk alá süppeszteni, majd megfordítani a gépet, ha egy külső felületre szálltam le, és tök mindegy, hogy melyik irányba állok? Mi szükség állandóan a csillagok elé érkezni közvetlenül, hogy minden egyes ugráskor negyedig / félig meg kelljen kerülni? Miért nem lehet kinyitni az átszerelés és ship menüt a bázisokon, ha még nem folyt le a hangárba beállós animáció? Ezekkel megy el a fele játékidő.
gabranek: A hajók kapcsán nekem is ez a legnagyobb bajom: tök mindegy, hogy melyikbe ülök bele, ugyanúgy néz ki mind. Ugyanaz a HUD, ugyanazok a funkciók, semmi különbség köztük.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
gabranek
senior tag
válasz SpaceJam #45004 üzenetére
"semmi másról nem szól, mint a megfelelő időzítésekről, orbit sebességekről stb., magyarán a játékmechanikai tudásról. Ott semmi mást nem nézel, csak a számokat, ügyességre kb. semmi szükséged, sőt, még a grafikai megjelenítés is szükségtelen."
Nagy valószínüséggel ez áll közelebb a valósághoz az űrharc tekintetében. Ha szereted a sci-fit (miért ne szeretnéd ha ilyenekkel játszol ) ajánlom figyelmedbe Joe Haldemann Örök háború című könyvét, amiben nagyon szépen be van mutatva, hogy az űrharc nem cikázó űrhalyók és villódzó lézerek látványos elegye, hanem két halyó célzó computerének minijátéka. Amiben az nyer amelyik számítógép több tizedesig tud elszámolni. Ennyi. Két pötty a radaron, amelyikből az egyik egyszercsak eltűnik.Egyébként sok mindenben igazat adok neked az Elittel kapcsolatban. Rengeteg tartalmat lehetne belepakolni, vagy a már bentlévőket alaposan átdolgozni (legkézenfekvőbb: minden halyó műszerfala tök ugyanolyan, az ablakok elrendezését kivéve. Ha nem nézem meg az ablakok illesztését fingom sincs, hogy éppen melyikben ülök). Ettől függetlenül az Elite az én játékom, ezt kerestem már nagyon-nagyon régóta. December óta most tartok 500 óránál és ennek a többszöröse lesz még belepakolva úgy érzem .
[ Szerkesztve ]
田中れいな
-
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45010 üzenetére
Ha hiszed, ha nem itt is így van. Sőt. Minden hajó máshogy viselkedik, ezen túl még attól függően is, hogyan van felszerelve, ezen felül még az égitestek gravitációs hatásától függően is máshogy repülhetők. A modulok, meg külön tudomámány.
Az MKII-t én thargoidok ellen használom. Most is épp arra várok, hogy visszahozzák a frontvonalról, mert át akarom szerelni a scout elleni harcról a nagyobb saláták ellen (utána meg scout-ok ellen nem lesz jó).
A pyton-t is szerettem, de aztán túlhaladott lett, mert szinte csak annyi az előnye, hogy le tud szállni a kis padokra is. Átálltam egy kicsit pörgősebb stílusra, így nem nagyon kell már. Úgy csinálom, hogy minden hajó ott marad, ahol használom (MkII a thargoidoknál, Cutter a bányában stb.), és egy 76-os urótávú DB Exp-el mászkálok köztük. -
duvi
nagyúr
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Munkas #45007 üzenetére
"A harcrendszer meg azért ilyen, mert valós fizikára épül."
Egy lolt hadd eresszek el. Ez egy ízig-várig árkád játék, a lendület is csak dísznek van benne. Amúgy Krait MKII lett harcra kiépítve, az lett a fő hajóm, meg a Python szállításra, passangerre.
Mindegy, valójában tényleg nem az én játékom. A EVE-ben ott voltak az összetett, több lépcsős combat site-ok, minden hajótípus máshogy viselkedett, más stratégiát kellett ellenük választani. Ez ahhoz képest ez egy üres világ sajnos. Mondjuk 18 évük volt a fejlesztésre.
duvi: még átolvasom, amit írtál.neszetools.hu ● pc360.hu
-
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45005 üzenetére
Úgy látom még itt is vannak még fejlődési lehetőségek :) Bár ez nekem sem megy túl jól, de az alap az űrharcokban, hogy ha szemből jönnek rád, és nagyobb/lassabb a hajód, akkor hátrafelé mozogz és úgy fordulsz ki egy íven és közben forgatod a hajót a másik két tengelye körül, hogy tudd lőni az ellenfelet, és lehetőleg minél kisebb célfelületet adj (a hajó alakja is számít).
A pitch, roll, yaw mellett itt még vannak minden irányban kormányhajtóművek is, és a thruser is irányban hat, és nem max gázon a legjobb, nem úgy megy mint az I. vh-s repülőkön, mert itt nincsenek szárnyak. Be kell rendesen állítani az options-ban az irányítást. Meg egy rendes joy sem hátrány, bár az egérnek is vannak előnyei.
A kinek jobb a pajzsa is sem az aminek látszik. Minden fegyver ellen más pajzskonfiguráció a jó. Ezért a fegyverek estén sem lehet rámenni egyre. -
duvi
nagyúr
válasz SpaceJam #45004 üzenetére
Úgy látom, te már eldöntötted, hogy az ED nem a te játékod és nincs is ezzel gond. Nem is akarlak meggyőzni az ellenkezőjéről. Nem vagyunk egyformák, különbözőek az elvárásaink. Azért reagálnék a felvetett kritikákra és elnézést ha egy kicsit hosszú lesz.
Szerintem fölösleges összehasonlítani az EVE Onlinet és az ED-t. Előbbi egy adatbázis szimulátor, utóbbi meg egy valódi űrszim.
"az Elite Dangerous-ban nincs semmi tartalom, csak ugyanolyan küldetések sorozata"
Azért nem csak küldetések vannak a játékban Az alábbiak közül miket csináltál végig?
- Felfedezés
- Hagyományos és core mining
- Engineerek unlockolása és a hajók feltuningolása
- Powerplay rewardok (pl. barbi pajzs) beszerzése
- Guardians blueprintek és modulok megszerzése
- Bejutás a Thargoid bázisra
- Harcoltál Thargoid Interceptorokkal?
- Mentettél személyzetet lerohant és szétlőtt bázisokról?
- Harcoltál CZ-kben?
- Részt vettél Community Goalokban?
- Csatlakoztál játékosfrakcióhoz?
- Csatlakoztál az EDHU közösséghez, ahol társakat és közösségi programokat is találsz?
Hirtelenjében ennyi lehetőség, amik nem "csak ugyanolyan küldetések sorozata".
"Stratégiai részek sincsenek, ez az "influence" dolog is csak azért került bele a játékba, hogy elmondhassák, hogy "komplex politikai szimulációt" futtatnak, miközben semmiről nem szól az egész."
Ehhez képest annyi játékosfrakció van, hogy győzd megszámolni! Nem mellesleg az SSL (magyar játékosfrakció) a legnagyobbak közé tartozik és több mint 70 rendszerben van jelen. A játéknak nagyon komoly és összetett BGS (háttér szimuláció) rendszere van. A játékosfrakciók folyamatosan mozgásban vannak és rendszeresek a frakciók közötti háborúk is. Az más kérdés, hogy az átlag játékosok nem is nagyon tudnak erről.
"Nincs semmi rewarding benne (pláne úgy, hogy már az első pár óra alatt összeraktam 100 millió kreditet)"
De igen, van rewarding rendszer és a pénzszerzés már régóta nem számít, mivel induláshoz képest annyira megkönnyítették. Csak példaképpen pár reward, hogy ezekből mik vannak meg neked?
- Prismatic Shield
- Federal Corvette vagy Imperial Cutter
- Founders World permit
- Guardian Frame Shift Drive Booster
- Pacifier Frag-Cannon
- ...
Végül ez nem igazán reward, de a megszerzése/felszerelése/üzemeltetése még mindig igazi kihívás: Fleet Carrier
"Megvan egy felszerelt Anaconda, és nem igazán érzem, hogy hű, most aztán valamit elértem."
Egy engi nélkül felszerelt Anaconda(és bármelyik hajó) kb. semmit se ér. Mintha egy papírsárkánnyal repülnél.
"De nem érzem a co-op lényegét igazán, hiába ül be mellém, kénytelen vagyok a gyenge sebzésű turreteket használni."
Sajna a Multicrew funkció valóban elég gyengére sikerült. Érdemesebb wingekben játszani! Egy négy fős winggel igen komoly winges combat küldiket lehet felvenni, ahol rendesen megizzasztanak az npc-k.
"itt meg annyi történik, hogy ha sikerül valaki után fordulnod, akkor rálősz, majd elhúztok egymás mellett, és a loop kezdődik előről. Majd lehullik az, amelyiknek kevesebb a shield vagy hull tankja. Csodás."
Na ez meg pláne nem így működik! Az más kérdés, hogy sokan ezt csinálják harc közben, de ettől még nem ez az igazi combat technika Simán utána lehet fordulni a melletted elhúzó hajónak. Egy igazi combat pilóta úgy szétkapná a "fullos" Anacondádat egy Cobrával is, hogy csak pislognál Pár videó, hogy miről is szól ED-ben a valódi combat manőverezés. Ajánlom kipróbálni bármelyiket!
- The Vomit Comet
- Flight Assist Off Tips - The FA-off Turn
- Combat Guides (Episode Three: Learning FA OFF)
- Combat Tips Episode 2 Advanced Maneuvering
Kb. ennyi lett volna a válaszom, amit még bőven ki lehetne egészíteni -
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45004 üzenetére
Én decemberben kezdtem, és úgy látom lassan a „végére” érek. De az elején kicsit én is így voltam, főleg mert előtte még C=64-en játszottam :). A kezdés tényleg túl könnyű, de valamivel be kell húzni a szerényebb képességű sikerélményre vágyó játékosokat is.
A pénz nem kihívás, a legjobb hajók és modulok megszerzése irreálisan könnyű. De aztán jönnek a mérnökök, tech brókerek és napokat el lehet szórakozni a saját stílusnak és képességeknek megfelelő hajók építésével, mert ott már nincs legjobb hajó, csak neked az adott célra legjobb.
A farmolást én is szeretem, de a mai játékoknál már ez is követelmény, hogy lúzerek is tudjanak szórakozni. Főleg a combat rankot, mert semmi köze a képességekhez, elég, ha sok időt ül valaki az AX turretek alatt bogárfalván. A harcrendszer meg azért ilyen, mert valós fizikára épül. Ami életszerűbb, mint a legtöbb másik játékban. A dogfigt realitása mondjuk megkérdőjelezhető, de ezt megoldották avval, hogy lassúak az űrhajók, és csak közelre visznek a fegyverek. A valóságban már 50 éve nem így mennek a légiharcok, de lehet, hogy 2300-ban ez lesz :)
Hasonlóan a felfedezésekből sem kell farmolásra menni és mindig lehet érdekes dolgokat találni. Bár ez a rész sem fog meg túlzottan, de azért néha megyek egy-két kört. Nézd meg codex-ben Discoveries-nél a pontjaidat, aztán ha három jegyű számokat látsz, akkor már jobb vagy mint én négy hónap után. Egy jegyű számok esetén, meg még kb. nem láttál semmit a játékból.
A küldikkel is ez a helyzet. Kinek mi jön be. A haverral meg wingben toljátok, az jobb lesz! Bár én még nem próbáltam. Az ügyesség is relatív: vannak olyan fanok, akik három monitoron egyszerre két joy-al és pedállal irányítják a hajót. Ezért sincs értelme a PvP-nek.
Az Anacondát meg dobd bele egy csillagba, és építs valami normális hajót! De ne Cutteret vagy Type akárhányakat, hanem olyat, amivel élvezetes a repülés: FDL, Karit, ha nagyot akarsz, akkor Corvette. Aztán utána rájössz, hogy nem az ugrótáv meg a modulszám a lényeg, hanem az a sok kis (most még jelentéktelennek tűnő) paraméter, ami a használhatóságot kiadja.
Meg tanulni is kell ezt a játékot. Azért olyan lassú, hogy közben legyen idő a másik képernyőn, vagy taskon olvasni, videókat nézni. Az sem baj, ha jól megy az angol, de a google korában már az sem probléma. -
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #45004 üzenetére
* Mellesleg utálom a harcrendszerét ennek is. A legjobb még mindig a Black Prophecy-é volt. Azóta keresem ezt az élményt, de senkinek sem jutott eszébe azóta sem normális űrharcot fejleszteni. Az valóban dogfight volt, itt meg annyi történik, hogy ha sikerül valaki után fordulnod, akkor rálősz, majd elhúztok egymás mellett, és a loop kezdődik előről. Majd lehullik az, amelyiknek kevesebb a shield vagy hull tankja. Csodás.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Sebaj, most már tudom akkor, hogy nem hajítja ki az accountomat, csak várni kell 1 órát.
Mondjuk eléggé lelombozó ez a játék... Főleg az EVE Online után, amiben hónapokat töltöttem el. Csak ott főleg a harcrendszer nem tetszett, mert az semmi másról nem szól, mint a megfelelő időzítésekről, orbit sebességekről stb., magyarán a játékmechanikai tudásról. Ott semmi mást nem nézel, csak a számokat, ügyességre kb. semmi szükséged, sőt, még a grafikai megjelenítés is szükségtelen. Hamar csatlakoztam a Goon.os magyar csapathoz, és milliárdokat csempésztem ide-oda, bőven már az első hónapban összeraktam magamnak a játék előfizetés összegét, utána meg a sokszorosát. Csak túlságosan nagy feszültséggel járt, és túl sok időmet elvette a több account egyidejű koordinációja, ezért inkább abbahagytam.
Ahhoz képest itt, az Elite Dangerous-ban nincs semmi tartalom, csak ugyanolyan küldetések sorozata. Pár egyedi landing site-ot leszámítva a végtelen és unalmas grindolás... A miért is? Egyszerűen nem látom az egész értelmét. Nincsenek érdekes loot-ok, az AI irányította market teljesen érdektelen, alig van pár használható fegyvertípus, nincs mit építeni, fejleszteni. Stratégiai részek sincsenek, ez az "influence" dolog is csak azért került bele a játékba, hogy elmondhassák, hogy "komplex politikai szimulációt" futtatnak, miközben semmiről nem szól az egész. Egyszerűen üresnek hat a játék.
Úgy ugrottam bele egy barátommal, hogy jó alternatíva lesz, hisz az EVE-vel ellentétben itt az ügyességeden is múlnak a harcok, nem csak a puszta kalkulációkon, ami jó pont. De nem érzem a co-op lényegét igazán, hiába ül be mellém, kénytelen vagyok a gyenge sebzésű turreteket használni. Vagy beültetem egy fighterbe, majd ugyanazokat a mobokat lőjük, ami fél óra után már unalmas. Nincs semmi rewarding benne (pláne úgy, hogy már az első pár óra alatt összeraktam 100 millió kreditet). Az, hogy utána nem tud visszaülni a saját hajójába, mert meg kell szakítani a session-t, egymás közti kereskedés és csere-bere meg nuku, az meg nevetséges.
Szóval... gondoltam, leírom, hátha tud valaki megfelelő játékalternatívát javasolni, mert azt, ami az Elite-ben van, már most kimaxoltam. Megvan egy felszerelt Anaconda, és nem igazán érzem, hogy hű, most aztán valamit elértem. Ugyanaz a harc, ugyanazok a mobok, ugyanazok az unalmas küldetések, a PvP-t meg leszarom. 1500 forintot megért a játék, de ezen nem hiszem, hogy az új kiegészítő a szánalmasan bugyuta FPS küldetéseivel sokat segítene. A bolygók felszíne rohadt jól néz ki a videókon, de a mögötte meghúzódó játékmechanika mintha le lenne maradva vagy 20 évvel. Kár érte.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44999 üzenetére
Meg amikor kis sebességell megyünk a cone-ba és kidob az FSD
Egyszer a kovettet így nyírtam ki. FSD nem indult újra, normál térben nincs számottevő sebesség, csak pörgött. De azért jól bírta. Sok idő kellett neki mire mindene szép sorban leállt és felrobbandt szegény[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Apple iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green , 100% akku, független
- Apple iPad Air 6gen ,Space Gray,M2, 11'',256Gb, Wifi, új, 2026.12.ig garos
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -40% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- Apple iPad Air 6gen ,Space Gray,M2, 11'',256Gb, Wifi+Cellular (eSim) független, új, 2027.12.ig garos
- Cooler Master 700W-os tápegység