Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #74858 üzenetére
Az hogy ha nem küldi el vagy valami gond van akkor nem kapod vissza a pénzed, mivel így nincs vásárlói védelem.
Csak egy jelölés hogy a szállításra kijelölt országoknál, a Hungary-nál és már "szállíthat is ide. Nagyon átverés gyanús a dolog. -
Topikgazda
válasz neophyte79 #73517 üzenetére
Az postai szállítás.
Mivel az eladó tulajdona amíg meg nem kapod, át nem veszed, nincs jelentősége hogy kiszállítja, ha elvesztenék, akkor a pénzed mindenképp visszakapod.
Ha van neki más opciója a szállításra azt látod a szállítás fülön.
A német posta Európa+ csomagja is tökéletesen jó, ezt nálunk a Posta MPL "futár" szállítja ki, 3-4 nap alatt követhetően -bár az idő rövidsége miatt lényegtelen- és teljesen megbízható, nem horror árú.
A kifizetett összeg az eladó jutalékába beszámol, de szerintem tudsz vele egyeztetni, hogy neki is biztonságosabb módon (futár) legyen a szállítás megoldva a költséget úgyis te fizeted.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #73430 üzenetére
A vámra nem mert 0 %-os kulcsú általában. Áfa és vámeljárási költség az igen.
Bővebben az Összefoglaló, 18. Vámügyintézésről néhány gondolat
Nálad ha a ~44 $ a szállítási költséggel együtt van és ha kérni fogják az értékigazolást, csak annyi +dolog kell, hogy a beküldendő igazolások mellé írsz egy kérelmet és akkor az áfa elengedésre kerül.
Ha a Posta intézi akkor vámeljárási költséget sem fognak ebben a szituációban kérni. Lásd a fenti leírásban.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #73419 üzenetére
A free return az lenne hogy ingyen visszaküldheted, de ez így nem mindig igaz, mert meg kell előlegezned a posta költséget és azután fizeti ki valaki. Meg adott hirdetés esetén csak az országon belüli vásárlóknak van biztosítva, külföldiek számára nem.
Egyébként egyáltalán nem jellemző a free return, az esetek 90 %-ban a vevő fizeti. (Persze mi visszakapjuk a postázás díját a PayPal-tól)
Az Összefoglalóban 3 résznél is foglalkozunk ezzel a témával:
3. A problémák megoldása a vásárlói védelem keretében
4. Mikor nyissunk Case-t?
16. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #66560 üzenetére
Oksi, előző hsz utolsó bekezdés, a hangya betűket a képen az előbb olvastam el. De már a kérdésedben írhattad volna hogy a hirdetés eltávolítva, mert akkor hamarabb megértettem volna a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #66558 üzenetére
A probléma jelzési link ott van felette most is, a Resolve a problem
vagy csináld ezt:
menj a lap aljára.
Ebben a sorban:
About eBay Announcements Community Security Center Resolution Center Seller Information Center Policies Affiliates Help & Contact Site Map
Ott ezt jelölni: I received an item that does not match the seller's description. azután Continue, válaszd ki a problémás vásárlást. Onnantól a leírás alapján tovább.
Ha ez nem működne, mert sajnos az eBay ilyen -törli a hirdetést, te meg csinálj amit akarsz- és valószínűleg most is ez lesz, akkor a PayPal-n van hasonló opció, ahhoz segítség a PayPal topik Összefoglalóban lesz. 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #66556 üzenetére
Értékelted már? Mennyi idő telt el a várható megérkezést utolsó dátumától, illetve ha ilyen nem volt, akkor benne vagy még a vásárlás napjától számított 30 napban?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #66554 üzenetére
Kérdés az hogy azt kaptad-e meg amit kifizettél? Ha nem, akkor reklamálhatsz, akár van neki akár nincs, pénz az mindig van neki, legfeljebb a vételárat kapod vissza.
Nem termék azonosítót vásároltál.
Az Összefoglalóban van segítség a probléma rendezéshez. eBay-en Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest