Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flymi

    addikt

    Eladtam egy videokártyát ebayen, már Kanadában van a vevőnél. Nálam hibátlanul működött, erről képet is tettem fel. Hosszasan leveleztünk, mert állítása szerint a kártya nem jó, két alaplapban és több más oprendszer alatt is egyformán 5 percenként lefagy a rendszer.
    Próbáltam segíteni neki, ötleteltünk, hogy mi lehet a gond, de elképzelhető, hogy végül nem bírta ki a ~6600km-es utazást a hardver és beadta az unalmast.
    Mondtam neki, hogy nagyon sajnálom a dolgot, mert nem szoktam szemetet eladni és adnék részleges visszatérítést, de a hirdetésben is írtam, hogy privát aukció és garancia, reklamáció nincs.
    Visszaírt, hogy örülne a részleges visszafizetésnek, ügy nyitás előtt mindig megpróbálja felvenni a kapcsolatot az eladóval. Idézem:

    "I wouldn't mind a partial refund.
    I have also had items sold that say no refunds, but then the seller creates an ebay case which are always one sided, and I am forced to give a refund.
    I usually try to email sellers before creating a case."

    A kérdésem a következő? Akkor most mi légyen a teendő?
    -Egyezzek meg vele egy részleges visszatérítésben és a termék maradjon nála?
    -Vagy küldje vissza a kártyát és fizessem vissza az egészet?
    -Esetleg ne fizessek neki semmit, a kártyát megvette, leírtam, hogy nincs garancia és visszavásárlás, így is minden tőlem telhetőt megtettem azért, hogy segítsek?

    Amúgy rendes tagnak tűnik, nem fenyegetőzik, semmi ilyesmi, értelmes hangnemben vagyunk túl már vagy tucatnyi levélváltáson, csak elég nehéz volt kihúzni belőle az infókat (milyen rendszerekben próbálta, hiba pontos leírása, stb...).
    :U

    [ Szerkesztve ]

    /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

Új hozzászólás Aktív témák