- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bitcoin topic
- Hálózati / IP kamera
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- Milyen program, ami...?
- Sweet.tv - internetes TV
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6661 üzenetére
Kicsit kipróbálom az Automobilista 2 / Gran Turismo / Assetto Evo vonalat is, aztán majd elválik... ~200 óra már így is belement a WRC-be, ami végülis nem kevés november óta. Most legalábbis így érzem, hogy pihentetni kellene a dolgot, hogy újra megjöjjön a kedv..
fagy53
Hát ha egyszer majd jön egy valódi Dirt 3.0...Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6657 üzenetére
Kicsit kezd elmenni a kedvem, pedig nagyon jó pályák, élvezetes menni rajtuk, csak minek..
Még csak most? Ezen én már túlvagyok.
Biztos hogy egy jó időre le is teszem a játéknak a multiplayer részét, mert a frusztráció faktor nálam az egekben van, nem most, már Görögország óta folyamatosan. Sokkal több piszkos húzása van a játéknak annál, mint ami tolerálható lenne. Rossz módja a kikapcsolódásnak, mert ebben nem sok öröm van így - majd talán egy másik, következő rally játékban.Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #6575 üzenetére
Mikori a windows?
Háttérfolyamatokkal hogy áll a géped?
Ha nyomsz egy process monitort ott látod esetleg hogy mi eszi az erőforrást.
Grafikai beállításokat is fusd át WRC-ben. Van hogy update-ekkel bele-bele nyúlnak, volt itt a fórumon is valaki aki mondta hogy ő nem állíott XY dolgot és mégis úgy volt neki.Monitor - Hz: Az 50hz az nagyon nem jó. 60 lenne a minimum akármilyen kábellel akármilyen kimeneten. Szóval itt valami nagyon összegabajodott. Persze az igaz és abban a többiekkel vagyok hogy próbáld inkább display kábellel (amúgy is jobb), de nem normális hogy HDMI-vel nem megy legalább 60-on (de inkább 100-120-on).
A lényeg hogy én arra tippelek hogy itt két különböző probléma lépett fel egyszerre. Esetleg egy összeakadt driver.
Kábel teszt/csere mellett, vagy után akkor fuss egy ilyen kört:
"
#DRIVER INSTALLATION#
1. Open the Nvidia Driver that you downloaded and let it extract the files and folders.
2. Accept the licence agreement.
3. Select "CUSTOM".
4. Install what you need but preferably just the graphics driver so there's less chance of error.
5. Make sure "Clean installation" is checked.
6. Let the installation begin!
"Amúgy is képben vagyok mert harcolok az Nvidia surround-al...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #6575 üzenetére
Hülye kérdés: porral-kosszal hogy' áll a géped? Ha a hűtés nem elégséges, simán van, hogy visszafogja magát a hardver is...
De valszeg nem ez a gond, ha a gépházban is 50hz-re engedi csak a monitort, akkor valóban összegabalyodhattak a dolgok. Amit a többiek is írtak: Kábel kihúz, visszadug, másik kábellel ugyanez, másik portban esetleg, gép oldalról meg driver totál leírt (nem csak update, hanem le nullára), majd visszarak... Néha a kontakthiba is tud szemét dolgokat művelni, van, hogy "nem látszik", értsd nem az van, hogy totál nincs kép, vagy elmegy a piros szín, vagy ilyesmi látványos dolgok, akár még ez is lehet, hogy a Hz-et veszi vissza miatta automatikusan a rendszer, szóval egy "megpiszkálás" valóban segíthet. Más logikus(nak tekinthető) ötletem sajnos nincs.Tegnap mentem a C3-al Scandián pár kört. Kb. olyan, mint a 23-ról 24-re "javított" WRC-k: effektíve a szó szoros értelmében nem volt gyorsabb, mint a VW, viszont sokkal kezesebb volt, kevesebbet hibáztam vele, és könnyebben megoldottam a macerásabb helyzeteket - és ezáltal igen, gyorsabb...
Az új Monte szakaszra is elnéztem, az viszont brutális! Iszonyú keskeny egy csomó helyen, ez versenyen kinyírakanyar lesz... Arról nem beszélve, hogy volt olyan, ahol bukkanó/ugrató (sebességfüggően) után jött a kanyar, az itiner meg semmi "caution"-t nem böfög előtte, elég szemét dolog... Nagyon szép, de baltásgyilkos helyszín
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6581 üzenetére
Én már jártam pont ugyanígy ahogy te.
Nem az elromlás, hanem a hardver-változás meg tudja néha zavarni a Windows-t... még olyan is van simán, hogy egyik videokártya portból a másikba át kell tegyem a monitor kábelét egy Windows update után, mert elállítódik a képfrissítés...Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Bandit21
addikt
válasz
jlaci74 #6581 üzenetére
Ami el tud az...
Nem tudom mi lehet a gond amúgy de nálam pl ami volt HDMI az 100 Hz et tudott és a dp kellett a 160-hoz.
VGA driver is bele szólhat hogy melyik porton mit enged.
A legkönnyebb egy dp -vel megnézni. Aztán majd megyünk a nehezebb dolgok felé de inkabb ne kelljen.
De amúgy FPS vagy hz esés? Kapcsold ki a vsync gsync mindent és nézz rá az FPS -reNincs véletlen valami limit bekapcsolva a driverben? Nekem amd van nem ismerem már az nv control panelt de gondolom ott is van 100 dolog amivel el lehet tolni a sok FPS -t
FPS limit
Sync 50% on
Valami erős energia management profil
Ilyenek jutnak eszembe.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6555 üzenetére
Az komoly megérkezés volt lábra...
Gyakorlatilag egy időket mentél velem és dundival hibákkal együtt, ez neked jó lehet majd élesben... Amúgy valóban a motorhangot leszámítva nem rossz ez a Group A, szerintem ezeknek még sokkal játékosabb a hátulja, mint a későbbi, '97-es évvel kezdődő WRC-knek...[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
koncsosakos
lelkes újonc
válasz
jlaci74 #6486 üzenetére
Hát nem volt egyszerű, inkább csak gyorsan túl akartam lenni rajta. Be is jött az elsőn 2-t borultam+ 2 forogtam. Volt végig esemény kisebb-nagyobb. De nagyon dühített is hogy a hófal hogy lehet ilyen szörnyű, még az rbr-ben jobb ettől. Eskü ez nehezebb volt mint a görög.
-
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6469 üzenetére
Köszi!
Bakker, így beesteledett a végére? Csak igaz lesz amit fagy53 írt nemrég, hogy egy kicsit mindenkinek csavar egyet az időjáráson, látási viszonyokon a játék....?! Meg mernék esküdni, hogy én még aránylag világosban értem be, legalábbis fel sem merült hogy kelljen a fényszóró....[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6439 üzenetére
Én már a stage 1 első szektorának végén lerendeztem az érdemi kérdéseket.
Nagyon hamar meglett a defekt, pótkereket meg nem vittem, mert éreztem magamban annyit, hogy ha elővigyázatos vagyok, ezzel nem lesz gond. S4-S5 alapján kár érte...
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6389 üzenetére
Összességében ügyes voltál a Practice Room-on.
De szerintem fossá hibázgattuk magunkat a rossz látási körülmények, alig felismerhető pálya részletek közepette. A lengyel szakaszok olyanok voltak benne, mintha még sosem találkoztam volna velük.Néztem közben a ''negyedórás'' Central EU-s menetedet is... kicsit sok lett benne a kaland, meg 30mp bünti is...
Rodolfó elé be tudtál volna jönni kb., tempóból. Egy tipp majd a Group B menethez: érdemes lesz a lehető legkonzervatívabbra venni a beállítást, és inkább beáldozni kis tempót a stabilitás oltárán, mert néhány kritikus kanyarba becsempésztek jégfoltokat, meg hófoltokat, ahol nagyon hirtelen meg tud szűnni a tapadás.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6374 üzenetére
Valószínű hogy jóra gondolsz, ez a kanyar volt az 10:47-nél [link]
Általában itt nem dobom el, mert már bevésődött hogy ennél nagyon figyelni kell, de itt úgy leszaladtam az útról balra mint a pinty, és még extra óvatos is voltam. Vagy a bukkanás dobott nagyon ki a pályáról, vagy a guminál 'kattant be' valami...[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6356 üzenetére
Cserébe mi pedig köszönjük, hogy egész jó aktivitás tapasztalható a ''lobbykban''...
Még egy jó ~30 óra vissza van a 2-es szakaszból. A pontosztásnál a végén akkor tudnak az eredmények realizálódni pontokban, ha megvalósul az összes szakaszon való indulás. A későbbiekben már kényelmesebb lesz a lebonyolítás, és dobhatjuk a 3 napos időablakokat.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6348 üzenetére
Én ránéztem Bandit analízisére Racenet-en és úgy láttam, hogy a korai féktávok, kanyarok túllassítása miatt ment el a sok idő. Illetve, voltak olyan gyors részek, amik sima padlón átmentek, azokon is erősen beleemelt Bandit. Nagyon sok részen nem volt meg az önbizalom, vagy az a fajta biztosság hogy elhigyje, tudja az autó a kellő kanyartempót.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Bandit21
addikt
válasz
jlaci74 #6348 üzenetére
Nezlek Titeket és hatalmas különbség van teljesen nyilvánvaló okokkal sajna.
Én pálya íveket megyek nem teszem hintaba az autót nem használom (nem érzem) a feneke súlyát, minden visszafordito rossz, fel kéne tenni a kerek kormányt, setupot kéne állítani, szakaszokat ismerni, alapszinten vágni (nem úgy mint a linkelt srác: legutóbb) de hozzám képest Ti úgy mentek mint O hozzátok képest, egymásba kéne fűzni a kanyarokat.Igazából nincs baj ezzel elvagyok én a lista végén csak néha érzem hogy nem jó amikor nem jó és semmi gond de néha készülök és jónak érzem és akkor zavar ha mégsem az.
De köszönöm majd igyekszem valamit rögzíteni!
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6333 üzenetére
Egy bizonyos ponton már minden veszni látszott, de szépen összekanalaztad és mentetted a szakaszt! És még ezzel együtt is jó lett az időd.
Igaz azért az az alapvetés, hogy a leghatékonyabb az, ha tudod hogy mik a beállításbeli preferenciáid, és kb. tudod azt is hogy mit vársz el az autótól, mert akkor már kapásból tudni fogod hogy mit mire állíts.
Én ezt egyszer ott untam meg, hogy lemásolgattam a wrcsetups-ról, meg youtube-ról a beállításokat, és szinte semelyiket sem éreztem jónak, mert más vezetési stílusra lettek kitalálva. Szóval a lényeg, hogy jó beállítást találtál.Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6326 üzenetére
Így igaz.
Amúgy aki ráér, írja már meg, hogy mi számít neki a top 5 géposztálynak a játékból, eléggé kiváncsi lennék rá, hogy inkább a modern, nagy tapadású-kanyartempójú, jó kezelhetőségű autókat kedveli-e a többség, vagy az old school autókat, az időrendben A-csoportra váltás előttieket. Vagy esetleg bármit, ami a két korszak között van, mert hát az is több évtized. Amikkel anno Loeb behúzkodta a világbajnoki címeket, azok az autók sínautónak tűntek az akkori mezőny autóihoz képest, de hol vannak azok már az elmúlt néhány év valóban sínautóihoz képest.[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #6254 üzenetére
Amúgy pont az ilyenek miatt (is) van nekem kirakva kormányon gombra a "visszarakó funkció" amikor megnyomod, és némi időbüntivel visszakerülsz a pályára. Oké, Találtgyereknek szökőévente egyszer kell, nekem azért többször, de néha nagyon hasznos. Az visszaszedi a fejen álló autót is (lásd még pár hsz-al feljebb a linkelt képen is)
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6249 üzenetére
Elég szép menet volt ez így is...
Nekem ott volt előnyöm, hogy a Peugeot mivel könnyebb, kicsit mélyebb féktávokat tudtam vele venni, meg talán a pálya vége felé a visszafordítós részeken is lehetett vele némi előnyöm.Megnéztem mi fán terem majd a 2. RWD-s szakasz, hát a szolgálati közlemény azzal kapcsolatban az, hogy rögtön a rajt utáni balos előtt, ahol van bal kéz felé egy buszmegálló fabódé, na előtte szépen balra lekanyarodva, majd átlósan visszatérve a pályára egy elég pofátlant lehet vágni, a játék pedig engedi gond nélkül.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6173 üzenetére
Amikor végignéztem a felhozatalt, hogy melyik autót lenne érdemes választani, akkor nagyjából arra jöttem rá hogy az egyes autók teljesen másban erősek.
A kis könnyű Alpine brutál kanyarsebességet tud, de röhej alacsony a végsebessége, és még random el is tud szállni, az Escort ennek kb. az ellenkezője, elég jó gyorsulás és végsebesség, de nekem lomhának tűnt a visszafordítós lassú kanyarokban, a Hillman meg igazából amolyan jó kompromisszum, mert semmiben nem kiemelkedő, viszont be lehetett állítani kimondottan stabilra, és szimplán csak tetszett ahogy viselkedik, nem nyomott le semmi váratlan, a többi autóhoz képest.
A tuning zsiguli kinézetű Fiat Abarth meg kb. Escort-szerű volt, csak kicsit még lassabb kivitelben.Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #6075 üzenetére
igen, ez így rizikós... ha előreugrasz, az nagy hátrány, de a Power előtt még van egy szerviz, a fék pont belefér, esetleg egy-két másik gyorsszervizzel egyetemben... Ha nem ugrasz előre, és behozod lassan, az jobb, nyilván, csak ha nem sikerül behozni, és leesel, akkor viszont még plusszban sérül az autó a Powerre.... nehéz döntés!
De mindenképp fejezd be a versenyt rendesen (így-vagy-úgy), ha itt abbahagyod, az a bizonyosan legrosszabb döntésif you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6091 üzenetére
Egyébként azt nézem, hogy egész istenes lett volna csak egyszer lezúgni, és mondjuk 2 szakaszt bukni, az összetett terén. Vagy legalább jobban időzítenem a lecsúszásokat, sokkal közelebb a szervízhez, mert a kettővel elment 5 szakasz is...
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #6075 üzenetére
de a kedvemet nem szegte, bár így nem lett erős időm, aztán még mentem két gyorsot, valóban kihívás, pláne úgy, hogy nulla pályabejárással mentem, pusztán itinerből és szinte nulla setup-al...
Eddig elég jó tempót mész, főleg csak úgy beleugorva.
Én egy pár héttel ezelőtti pályaismeretből próbáltam kiindulni, de sokra nem lehet vele menni, csak ahol szárazra váltott, ott kezdett derengeni hogy mi után mi jön... aztán persze kiderült hogy lettek volna olyan részek, amiket bátran végig lehetett volna küldeni padlón még hóban, vak sötétben is, mert meg lett volna hozzá a tapadás, ehhez képest ment a beszari beleemelés-belefékezés....[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #6075 üzenetére
Nem tudom mennyire jó helyről jön a "tarts ki", de tarts ki! Tudsz olyat csinálni egy pálya elején hogy indulás után "ESC" -> szállítás a következő szervízre, vagy valami ilyesmi. Ezzel végülis ilyen SuperRAlly megoldással tudod folytatni anélkül hogy 1-2 pálya alatt vagy 0-ra törnéd a kocsit, vagy leesnél.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #6026 üzenetére
Bár tudom hogy nem ez a jó reakció de nagyon állatul néz ki ahogy ugrik le az autó a szakadékba nyíl egyenesen
Tarts ki és meglesz a jó helyezés, csak pihentetni kell kicsit a játékot hogy ne idegből menjen az ember#6029 Találtgyerek: Tiszavirág életű ez a helyezés, mert azért jó esélye van még többeteknek előre kerülni.
Viszont szerintem ennek a végén nagyon érdemes lenne megszámolni hogy hány indulóból mennyi ért végig TD nélkül.#6033 Ratrak: Ugyan azt tudom javasolni mint Lacinak. tarts ki! Illetve azzal nagyon egyetértek hogy a 24-es autók jobbak. Szerintem a 24-eseknél már nincs akkora előnye a Yarisnak a többivel szemben. A 23-asoknál ez szerintem - bár pályafüggő - de nagyon érződött.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
bnorci71
addikt
válasz
jlaci74 #6000 üzenetére
nem emlékszem a pontos sztorira
de itt se sok volt hátra Sanyibácsnak és VB cím is múlt rajta"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #5801 üzenetére
Én számítottam rá, hogy bead egy ilyet valamikor, mert practice-eken fatal-hoz hasonlóan a próbálkozások nagy része terminal damage-dzsel végződött nekem is. Egyénként még fel sem tudom idézni rendesen, annyira jelentéktelen volt a hiba. Azt tudom, hogy talán pillanatnyi koncentráció-kiesés lehetett, semmiképpen sem túlvállalt sebesség.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
fatal`
titán
válasz
jlaci74 #5764 üzenetére
DiRT 4-ben próbálkoztak ilyennel, de túl kevés volt a variáció, ugyanúgy betanulható.
Szerintem egyébként ha több szakasz lenne, az is megoldás lenne a problémára. Nyilván brutális költség lenne megcsinálni mindet, de azért az nem lenne olyan könnyen tanulható, országonként 250-300km úttal.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
jlaci74 #5764 üzenetére
Nálam ez van RBR-ben. Felmegyek egy új szakaszra. Lassan végig gurulok rajta és megírom a saját itinerem. Utána megyek egy gyorsat rajta és ott még javítok esetleg azt még maximum egyszer lepróbálom és utána majd versenyen megyek csak rajt, gyakorlás nélkül. Akkor van baj, ha van olyan szakasz a versenyen, amire nincs saját itinerem. Ott vagy nagyon óvatosan megyek vagy kockáztatok. Nagyon ritkán jó nekem az az itiner amit ott írnak fel alapból.
06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
jlaci74 #5756 üzenetére
Az S1-en még elment vizes aszfalton a soft gumival. Bár ott is tudtam volna 1-2 helyen beljebb engedni kicsit. A szárazokon viszont nagyon rossz volt nekem.
Ma volt egy kis időm kipróbálni az RBR új szakaszait. Ilyenkor elsőre mindig itiner írás és utána tesztelem gyorsban. Mentem 1x Skodával utána egyet Subaruval és utána még egyet a Skodával, mert közben javítottam 1-2 helyen az itineren. Ha valaki kíváncsi esetleg rá, akkor raktam fel a Subaruról és az utolsó Skodáról videót.
[Skoda]
[Subaru]06-3o/9759I39
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #5650 üzenetére
Igazából csak a gumi témát néztem be, de azt nagyon: azt hittem az első után le lehet cserélni a vizest, az meg sem fordult a fejemben hogy 25km-es szárazra ezzel kell menni...
Azt benéztem én is, világ összes ideje elment a kopott intermediate-eken. Másfél perc biztos. Utolsó 8-10km már csak biztonsági gurulgatás volt, hogy legalább ne legyen agyonverve az autó, meg ne legyen defekt.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
JulesTS
addikt
válasz
jlaci74 #5584 üzenetére
Gyakorlásként driftelni kell kicsit AC-ban. Az megtanít, hogy szépen "lábald" a gázpedált csúszás közeli, vagy már keresztbeállt helyzetben.
Végigmentem az RWD-n, egy defektjavításon kívül csak kisebb hibáim voltak.
Ez a szakasz sikerült a legjobban:
https://youtu.be/qOWtnelAuLQ -
-
Bandit21
addikt
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #5462 üzenetére
hát jól igyekszel azt látom
Most néztem meg hogy kerülgetjük egymás idejét szépen fel-le
Ma este/délután szerintem letolom a maradék 8 szakaszt, mert nem bírom ezt a stresszt :
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
Új hozzászólás Aktív témák
- Latitude 7420 2-in-1 14" FHD IPS érintő i7-1185G7 32GB 1TB NVMe ujjolv IR kam gar
- Xiaomi 12 Pro 8/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 6/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Használt LAPTOP BAZÁR - HP - DELL - LENOVO (2 ÉV GARANCIA + SZÁMLA) Folyamatosan bővülő lista
- Xiaomi Poco X7 Pro 12/512GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest