- Ömlik a pénz a Huawei-hez
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Mesterséges intelligencia topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Proxmox VE
-
IT café
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz
jlaci74 #4398 üzenetére
uhh, nekem ezt eljátszotta mikor a pre-sale userek accountja resetelődött, ott majdnem letöröltem a ge..be a játékot.
ha megint megteszi, repül...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
jlaci74 #4395 üzenetére
Nagy agyalásban voltam a napokban. Találtam Ausztriában egy egész jó áru Simlab vázat, Sparco üléssel, bass shakerrel, kiegészítőkkel. Csak el kellene menni érte 270Km-t. Ez később jobb lenne, mint a mostani csőváz, ha lesz esetleg motion platform vagy övfeszítő.
06-3o/9759I39
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #4319 üzenetére
Tisztességből/pontgyűjtésért lenyomtam én is ezt a Finn fordulót, de nagyon kényelmetlen így hogy ilyen rövid időablakok vannak erre. Shakedown alatt belőttem a kocsit nagyjából, aztán futás... Volt pár olyan hibám ami idegesítő volt (nekem), amikor sikerült ép autóval végigmennem a pályán jól akkor 30 körüli helyezésen, aztán amikor nem akkor miden fele a 60-tól a 100-ig. Aztán végül aboszolut 40.-en, saját kategóriámban (Rallyongó) 17. lettem. Kis gyakorlással azért itt is lehetett volna feljebb végezni...
De jó volt látni a neveteket itt-ott a pálya végi listán
#4318 Ratrak: Tarts ki
Így is van még 20+ mp előnyöd elöttem 2 pályára, szóval jó eredmény lesz ennek a vége
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #4285 üzenetére
klassz olvasni a beszámolóidat, és a képek is adják, szinte "ott vagyok" én is
És hát lássuk be, ismerősek a helyzetek is
A gumitaktika mindenképpen hoz magával szívást, csak legfeljebb máskor, én S5-11 közt mentem egy gumival, és írtam is, hogy a 10-11 már nagyon vacak volt. Mindenkinek előjön ez a probléma vagy előbb, vagy utóbb, mert egyszerűen kevés gumit ad a játék. Lehet, hogy szándékosan kényszerít bele, hogy piros/poor gumival is menni kelljen, nem tudom.
Az én fő bajom ezzel az, hogy nagyon hirtelen és kiszámíthatatlanul "vált", nem elég fokozatos az érzet, ezért van úgy, hogy egy bal3-jobb3 kombóba úgy mész be, hogy a bal3 még jól tapad a jobb3 meg már nem, és bumm. Vagy egy hosszú egyenesben vált át, amikor nem érzed, csak a végén a hajtűhöz a féktáv hirtelen pár méterrel megnyúlik, és az autó jobban csúszik, abból is tud csúnya eredmény származni (Pl. a horvátoknál jártam így a játékban, nagyon emlékezetes volt - meg az a cifraság is, ami kiszökkent fogam kerítésén a dolog okán..
) Aztán átáll az ember fejben, hogy oké, mostantól agyhalál van...
Nyilván, van, aki kevésbé érzékeny erre, vagy ügyesebb sokkal, de én ezzel szoktam szenvedni leginkább.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #4274 üzenetére
kettő maradt, egy hard és egy medium egy 46km-es (szerviztől szervizig) etapra végig vízen, meg egy 54-esre, amiből 3 száraz 1 vizes - de az Power...
Mivel szerintem (érzésre, fogalmam sincs, hogy így van-e a valóságban) kevésbé kopik a gumi a vizes pályákon, ezért arra gondoltam, hogy az elsőre megy fel a medium, a másodikra meg az utsó hard.A szűk sziklafalassal az a baj, hogy nagyon, de nagyon, de nagyon nem mindegy, hogy éppen mennyire kopott a gumid, és hogy vizes-e az út. TT-n egész gyorsan át lehet menni, ha jól jön ki a lépés, de ha nem, és beszorulsz....... én inkább otthagyok pár másodpercet, mint hogy törjek, és sérülés + rengeteg másodperc legyen belőle
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
jlaci74 #4244 üzenetére
Ezek szerint akkor te keménnyel csináltad meg a shakedown-t. Ezek után felraknám a keményet azzal elmennék az SS15-ig és ott felraknám a maradék friss keményet az utolsó 4 szakaszra. Az a 48km-t futott közepes nem biztos, hogy kibír normális tapadással még egyszer ennyit.
06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
jlaci74 #4185 üzenetére
Szép futam volt!
Ügyesen mentél.
Én ezen a szakaszon állítottam be az autót. 2x elmentem a feléig és 3x már végig mentem rajt a végleges beállítással.
Akkor egy 2:16-os időt mentem, ha jól emlékszem.
Ez a múltkori meg csak a beállítások felvétele után gondoltam felveszek egy kört. Ez így egyből ment, bemelegítés nélkül. Szerintem simán lehet ezen menni ezzel a beállítással egy 2:14-et vagy még jobbat is.[ Szerkesztve ]
06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
jlaci74 #4162 üzenetére
Egy kicsit lehet rajt még finomítani. Körülbelül 2 perc alatt állítottam ilyenre és kezdtem is a futamot, mert nem volt most sok időm a FUN-ra.
Ha valami fura benne, azt írjatok meg és megírom, hogy merre induljatok el ebből a beállításból. Ha meg így jó nektek is, akkor használjátok egészséggel!06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
jlaci74 #4114 üzenetére
Meg kell pakolni jól pótkerékkel és nincs súly probléma.
Nem tudom, hogy befolyásolja-e a leszorító erőt a játékban az elemek hiánya. Vagy ezeknek a súlyának a hiánya. Ezekre is fordíthatnak figyelmet a játék készítői.
Mondjuk ami mostanában leginkább zavar az a Racenet instabilitása, lassúsága.06-3o/9759I39
-
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #4084 üzenetére
helyes! A gáz azért így sem lehet digitális (a RWD autókon nem tudom, lehet-e, van-e olyan setup, ahol az belefér), de nekem ez egy elég jó beállításnak tűnt, legalábbis az összes korábbi próbálkozásomhoz képest, ezzel az autóval
Meglepően sokszor összejön vele a "gázzal kanyarodok"-érzés, amikor a gázadás mértékével szűkítem vagy tágítom az ívet - ez tipikusan egy olyan dolog, amiről leginkább csak olvastam eddig
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #4076 üzenetére
Lancia 037 Evo2 setup:
Alignment:
0.30
-1.25
0.40
-1.39
Brakes: amit szeretsz, az enyém:
2494.80
56%
2170
Diff:
26
25
70.00
Gears, ez megint lehet más, nekem ez a "default", Görögben még nem kapcsoltam 5-öst pl:
0.260
0.405
0.565
0.745
0.960
0.200
Damping:
-2
1
-1
1
Springs:
-20.00
36.00
19.80
-20.00
32.00Have fun!
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
JulesTS
addikt
válasz
jlaci74 #4052 üzenetére
4:27-nél majdnem eltévedtem, az egyik azakasz végén a cél után rossz felé fordultam, ki is vágott a szakaszról mielőtt a pályabírókhoz értem volna. Előfordul, hogy nem arra megyek amerre a pályát elképzelték...
Manta véletlen választás volt, meg akartam nézni a specifikációját és ráböktem, erre már meg is nyertem...
A setupnál meg annyit állítottam rajta, hogy megemeltem, keményítettem picit a futóművön, meg hátul egy kicsit több tapadást, kevesebb kéziféket.
Az RWD-nél is jól használható a kézifék. Amikor rugós + hallelemes volt abszolút nem éreztem, hogy mennyire kell húzni, akkor szinte csak digitálisan használtam. Amióta loadcellesre alakítottam sokkal jobban érezhető hogy mennyire kell húzni. Nem csak derékszög, vagy visszafordítóba befordításhoz használtam, hanem itt is voltak olyan kanyarok amik szűkültek, vagy nem sikerült elég szűkre venni az ívet és kézifékkel segítettem rá finoman. Nem tudom, hogy a Moza megoldása milyen de ha rugó helyett elasztomer van, akkor jó lehet az elmozdulás érzékelés is. -
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #3966 üzenetére
Ez hatalmas!
Ilyen tolatva célbaérésem nekem is volt már, nagyon meta
Az más kérdés, hogy így LeventeV-től kaptál végül 2 tizedet, dehát a stílus, kérem, a stílus...Amúgy ja, jön a Főni is valamikor, őt meg jelenleg ahogy nézem a kánikulán kívül a csapatból talán Dundi tudja megizzasztani, csak őt már nem láttuk a S5 óta (nem lehetetlen, hogy nyaral...
De hová tűnt Damon Hill?
)
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
JulesTS
addikt
-
LeventeV
senior tag
válasz
jlaci74 #3881 üzenetére
Én nagyon elrontottam a gumiválasztást. Két szett közepessel és két szett keménnyel mentem neki a rallynak. Még nem teljesítettem a felét a versenynek és a közepesek már kukák voltak. Utána arra vigyáztam, hogy a hosszú szakaszokra viszonylag jó állapotú keménnyel menjek. Már nem emlékszem pontosan, hogy mikor van a középső szervíz (talán a 13.-14. szakasz) akkor raktam fel az utolsó szett keményet és onnantól végig azzal mentem, de a végére már semmi tapadásom nem volt kb.
-
biker
nagyúr
válasz
jlaci74 #3867 üzenetére
de az egy segítség a rajthoz ami be van kapcsolva.
Normál esetben nyomsz egy entert, átlép a kövi szakaszra, itt mutatja az autót, majd beülsz, és kiírja, nyomd ki a kuplungot és húzd be a kéziféket (autoclutch esetén nem kell kuplung), ekkor amíg be nem húzod a kéziféket, ott áll mint egy f@sz a lakodalomban.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #3859 üzenetére
Az ám a
célfotóVideoMa letoltam a Duen-t gyorsan (látszott is a teljesítményemen hogy kapkodva volt), de holnaptól folytatom az itteni VB-t.
[ Szerkesztve ]
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
biker
nagyúr
válasz
jlaci74 #3853 üzenetére
Maga a pálya ritmustalan, hol 20m hol 120m a kanyarok közt, 1-3-1-3-2-3-1-3-2 ilyen kanyarokkal, bukkanóról jobb-1 és keskeny. tényleg ehte mexikó
a gravel setup aszfalton mintha jégen mennél
de a legnagyobb baj hogy elkezdtem, mert az elején éreztem, hogy nem kéne, de hajtott a vágyElőtte simrig költöztetés volt, és ez a bejáratás volt
"amúgy ez a szeki váltó nekem picit furi, pl. kalamajkás szitukban amikor a kormánnyal kell varázsolni nem váltasz vissza, itt időt veszítesz"
hát igen fejjel lefelé kormánnyal se könnyebb bűvészkedni
Találtgyerek: "Mitől fáj az ujjad?"
mikor balra 180fokkal áll a kormány, akkor bal hüvelykkel fogom, és itt egy gödörben ránt a kerék miatt egyet, na az tesz be. Le kell szoknom erről valahogy
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
jlaci74 #3845 üzenetére
Tudom, hogy nem HC damage-vel megy a Duen, de az az ütközés azért elég erős volt.
A játék tervezőinek erre kellett volna inkább több figyelmet fordítani a sérülés modell tervezésénél. Hogy itt törjön szét az autó vagy szakadjon ki a futómű. Ne a turbó és a váltó fogyjon el egy bizonyos km után.06-3o/9759I39
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #3839 üzenetére
Sok a progi, meg futottam is 2-3 kört az első pályán állítgatva TT-ben, aztán élesben egy olyan kanyarban ahol előtte egyszer sem, odavágtam az elejét
Csináltam egy replay felvételt később feltöltöm majd, amolyan kedvcsinálónak.
Lassan mentem hogy vigyázzam az autót, erre még oda is vertem. Így most akkor van egy harmatos eredményem meg egy törött kocsi
Nem baj, majd jövő héten szépen darabokba lenyomom, mert aztán megyünk nyaralni és előtte be kell fejezni"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
fagy53
nagyúr
válasz
jlaci74 #3839 üzenetére
Lazsál, tréningezik, ez a kettő és családos...
Ez az én sorsom a most jövő kánikulával fűszerezve és persze a mindent eldöntő, befolyásoló életkor ami rárak még egy lapáttal.
Megy a setup két pályán TT-ben nedves pályán lehangoló eredményekkel és látva a a már meglévő időket rágyúrok az utolsó hat helyezés valamelyikére. Az első 14 már biztosan foglalt...
legendshunter[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
válasz
jlaci74 #3794 üzenetére
Hogy aztán az első zivatarban felszívja az a velúr balettcipő az összes vizet és jól megfázz a verseny végére....
True story, 39 fokos láz hétfőre, és rá egy hétre már mentem is a Speedy-be bőrcipőért.
Azzal együtt hogy lenne itthon cipellő, nekem valahogy eszembe se jut hogy abban toljam a szimeket, a jó kis vastag sportzoknira szavazok.
Mondjuk a szimes topikban régebben linkeltek valami szimulátoros Puma zoknit, azt mondjuk kipróbálnám.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #3789 üzenetére
Cipő témára még:
Nekem nem ette a gyomrom hogy itt van a "profi" (tudom hogy van feljebb) szimulátor szett és a dechatlonos vizicipőben nyomjam- ami amúgy van itthon-, viszont a józan ész(?) meg eléggé gátolt abban hogy 50+k-t eldobjak egy spacro versenycipőre, így köztes megoldást találtam. Elmentem egy outletbe és vásároltam egy puma "vezető" cipőt. Ott és akkor éppen a BMW-s volt a méretemben így azt választottam tizenpárezerért. Nem annyira puha és vékony a talpa mint a sparconak, de felkanyarodik a sarka, és nagyon keskeny, így nem akad bele a pedálokba.
Ez a cipő még soha nem hagyta el a házat így tiszta, le tudok menni vele a konyhába inni, mosdóba, ilyesmi, de mégsem mezitláb vezetek."A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
JulesTS
addikt
válasz
jlaci74 #3789 üzenetére
Vizicipő akcióban:
https://youtu.be/FXP886HNyvM
Mostanában nem használom, mert elég puhára van állítva a fék, de kemény féknél kell...[ Szerkesztve ]
-
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #3781 üzenetére
Igen, tegnap este hajszárítás közben néztük a lányommal hogy hogy mentünk, (mármint te és én), és azt állapítottuk meg hogy a peugeot gyorsabb egyenesben (és végsebességre) mint az ibiza, mert egyenesekben távolodtam. Aztán volt neked is hibát (tolatós) meg lecsúsztam én is egy domboldalon ahonnan vissza kellett tetetni a kocsit mert b***tt visszamenni ahogy Találtgyerek-nek sem sikerült...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
-
fagy53
nagyúr
válasz
jlaci74 #3753 üzenetére
Üdv a klubban!
Végre más is végigfutotta a 6 szakaszt, a hetedikre meg mindketten rápihenünk...
Lenyűgöző különbséggel mentél mindenhol hozzám képest és sokat mond erről, hogy az első szakasz eredményed is 1 perccel jobb mint az én TT-s nedves aszfaltos időm, gratulálok az eddigiekhez és remélem mindketten gond nélkül teljesítjük az utolsó közel 30 km-t. -
Skeleton01
aktív tag
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #3680 üzenetére
Igen, nagyon jó volt
Őszintén szólva téged szoktalak ézni legtöbbször analízisben, mert ebből tudok tanulni hogy hogy lehetne még 1-et előrébb lépni, tanulni. Ahol te gyorsabb vagy ott próbálok én is.
Nézem néha Találtgyerekét is, de abból nem sokat tanulok, mert ahol én fékezek ő gázt nyom.#3683 biker, Igazad van, és sorry a hang miatt, le kellett volna kevernem az egészet Mono-ba, láttam már a studio software-ben is, de akkorát szívtam a szerkesztéssel hogy elfáradtam és utána úgy maradt...
Megnézem majd hogy tudok YT-on csak hangsávot cserélni, vagy hagyja-e újra feltölteni a video-t bár kétlem...#3686 petikeh
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
bnorci71
addikt
válasz
jlaci74 #3684 üzenetére
a Nord az olyan mint a rally
nem kel foglalkozni ideális ívekkel meg ilyen apróságokkal"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Skeleton01
aktív tag
válasz
jlaci74 #3680 üzenetére
Ezt néztem én is, pillanatnyilag kettőtök között vagyok az összetettben, erőből szinte mindig jobbat mentél, amikor fordítva volt, akkor viszont én csak minimálisan tudtam jobb időket autózni, nem kérdés, hogy gyorsabb vagy, annak ellenére, hogy tudom, nekem is valószínűleg sok bent maradt az elgumizás és a hibák miatt. RWD-n az első két szakaszon szintén szoros időket mentünk, a La Bollène-Vésubie - Col de Turini-n konkrétan hárman is másodpercen belül voltunk.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
bnorci71
addikt
válasz
jlaci74 #3582 üzenetére
A Hero-k meg ilyet
persze, hogy az a kedvenc
akkor voltunk kölykök, akkor ezek voltak a csúcsok és ebből adódik szerintem a Gr. B szeretet és anno is megmondta valamelyik pilóta 1 kezén meg tudja számolni azokat akik ezeket a szörnyeket el tudják vezetni.
na meg az Audi hangja azt sose felejti az ember, én attól csak a szívók elölről jövő ordítását szeretem jobban
Hatalmas turbó lyuk aztán amikor megjön a power akkor az nagyon megjöncsak nem akkor amikor szeretné az ember. Kiss Norbi is mondta a kamionra már a kanyar előtt/közepén állni kel a gázon mert minden késéssel történik.
biker
szerintem meg erőben is "messze" vannak, még hybriddel is, ahelyett meg ott volt a Gr.B be a turbónyomás csavar, a hybid meg ugye elfogy a batteryFor the 1986 season, defending champion Timo Salonen had the new Evolution 2 version of Peugeot's 205 T16 with ex Toyota driver, Juha Kankkunen. Audi's new Sport Quattro S1 boasted over 600 hp (450 kW) and a huge snowplow-like front end. Lancia's Delta S4 would be in the hands of the Finnish prodigy Henri Toivonen and Markku Alén, and Ford was ready with its high tech RS200 with Stig Blomqvist and Kalle Grundel.
EngineFord EcoBoost 1.6 L (1,600 cc; 98 cu in) I4 386 PS turbo direct injection with a 100 kW electric motor and 3.9 kWh plug in hybrid battery
jut eszembe
Kanári szigeteken volt már valaki versenyen?"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
biker
nagyúr
válasz
jlaci74 #3594 üzenetére
a WRC úgy pisil a medencébe, hogy közben a masszázs alatt ál sunyiban, a GrB meg az ugrókőről és még kiabál is mellé, itt hugyozok!!!!
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz
jlaci74 #3585 üzenetére
bocs, de nem
leegyszerűsítve: gázpedál > woodoo > gumik az aszfalton
Nem érdekel, mi van közte, mindkettő olyan hogy 100-nál lepadlózod akkor elkapar és 3mp alatt van 200-on
Az hogy kifinomultan teszi hibrid hajtással, vagy egy kis turbólyuk után hátbaver, ez nem érdekel különösebben. írtam is, annyi hogy rendes futómű van alatta és nem billeg mint egy babakocsi. de ugyanúgy borzalmasan megy mindkettő.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
petikeh
tag
válasz
jlaci74 #3515 üzenetére
A grafika az a PS5 miatt lehet.
Kormánnyal játszok, de én nagyon szeretem, ha rendkívül direkt irányítható az autó. Órákat szórakoztam azzal, hogy így állítsam be a kormányt, aztán lehet, hogy teljesen tévúton járok, de nekem így élvezhető. A kormányfordulat is olyan 450-480 fok körül van.
A váltásokat próbálom csökkenteni, mert ez csak egy rossz beidegződés, de ugye a korai RBR korszak után rengeteg idő kimaradt, december óta van meg a kormány, szóval van miben és hova fejlődni.
(Ha még lehet 37 évesen...
)
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
petikeh
tag
válasz
jlaci74 #3498 üzenetére
Na én azt befejeztem.
Nem gondoltam volna, hogy pont azt a japán cuccost fogom ennyire élni, de nekem nagyon adta. Az autót is sikerült jól eltalálni, hiba is talán csak egy pörgés volt, szóval magamhoz képest egészen jó időket tudtam futni.
A 9. gyorson csináltam is egy onboard-ot:
[link]EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
petikeh
tag
válasz
jlaci74 #3435 üzenetére
Én a magam részéről egyelőre csak az első gyorsot nyomtam le.
Így is nagyon meleg volt, de a hétvégén talán lesz időm mindenre is, de lehet, hogy már ma folytatom.
Nagyon trükkös pályák ezek, elég egy apró baki és megy is az ember a völgy mélyére a gombák közé.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
bnorci71
addikt
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #3377 üzenetére
Igazad van, hát akkor a lámpalekapcs....
Istenbizony nem szórakoztam a grafikai beálításokkal. Minden szerintem high-on, vagy ultrán van (kivéve azt hiszem a car reflection-t mert attól kifagy).Közben be is fejeztem. A video után S5-ön sikerült egy kifejezetten nagyon jót menni, utána elhittem hogy "megyeznekem" és a 6-oson sikerült lecsúszni az útról, kisbünti, kishátrány így a végére 0:00.15-el Dundi után sikerült beérni
Grat mindenkinek! Jó szoros meccsek voltak
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #3370 üzenetére
Nem tudom hogy ez a heavy rain szakasz-e, de szerintem nem, vagy legalábbis ennél már mentem több vízben ahol konkrétan alig látni. Majd délután befejezem a többi szakaszt aztán mondom hogy volt-e még esősebb
#3371 Találtgyerek: Úgy van, felvettem telóval, + nvidiát elindítottam a pálya előtt, és utána ezzel az ingyenes progival illesztettem az nvidia hangját a teló videójára:
https://www.blackmagicdesign.com/products/davinciresolve
Minden YT videomat ezzel vágom meg, bár telefonon is meg lehetne de valahogy így szoktam meg. Elsőre kicsit bonyolultnak tűnhet, de az alap vágás és egymásra illesztés funkciók nem vészesen bonyolultak.#3374 PR0JECTNR56: Köszönöm
A magyarítás pedig itt található:
https://gep.monster/games/ea-sports-wrc"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
biker
nagyúr
válasz
jlaci74 #3364 üzenetére
a fiesta a barátibb, a polo ugratáskor konkrétan hátraszaltót akar csinálni. vagy a súly vagy a spoiler sok.
Heavy rain: én azt sajnálom nem villámlik, de azt hiszem a heavy rain után van még a storm, de ott sem villámlik.
esetleg jég eshetneElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest