- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bitcoin topic
- Hálózati / IP kamera
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- Milyen program, ami...?
- Sweet.tv - internetes TV
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jlaci74
aktív tag
PH VB
ma volt egy kis időm és energiám, beültem folytatni.
Szervizben az autó katasztrófális állapotban, váltó és még egy két alkatrészre jutott idő, sajnos büntit nem vállaltam be, talán hiba volt...
S10, második 35 km-es, nagyon szépen rajzoltam végig, a szakasz feléig azt gondoltam valahol 2.-3. idő körül leszek de aztán elkezdett elfogyni az erő az autóból ... hibátlan vezetés mellett is 6. idő lett. A fekete leves csak ezután jött, S11-S12 -n tovább fogyott az erő és szinte végig felfelé kell menni, a végére 2.-ban 60-al bírt meni az autó és már a kis lefelékben fék sem volt...
Ha össze tudom szögelni akkor folytatom, szeretnék célba érni, nehéz verseny, kemény ellenfelek, nagyon élvezetes pályák.
-
jlaci74
aktív tag
PH VB
S7 két mutatványa után kissé megfáradt autóval és a mai napom viszontagságai után megfáradt sofőrrel nekivágtunk a szervizig maradt S8-S9 szakaszoknak. Pályabejárásra sem időm sem energiám nem volt, így szűzen vágtam neki.
Ezek után meglepő módon szinte hiba nélkül sikerült leérni a szervizbe, úgy látszik jót tesz ez a leszedált állapot... ott viszont semmi megnyugtató nem fogadott, lehet agyalni hogy mit ill. mit ne javítsak... 30 percben ... de nem ma...
S9 cél előtti pár kanyar -
jlaci74
aktív tag
PH VB - Ma S7, 35 km...
A félig összeszögelt autóra próbáltam vigyázni,
Ezt a két momentumot és egy kis beton-fenyőt leszámítva sikerült is
Amúgy egész jól bírtam a 25 percet, közben megszomjaztam de büfét nem láttam így lezavartam szárazon
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #6669 üzenetére
Leginkább narancssárga váltó mellett jelenik meg
akkor én vagyok a szerencsés kivétel,
ha megnézed a képemet a váltó csak citromsárga és a kuplung is beteg.
Amúgy igen, a váltó degradáció javítása sokat segítene a szervizidők beosztásában. -
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #6663 üzenetére
A tuskó abszolút az én hibám de nem nagy sebességnél történt ill. magyarázza a hűtő és ez által talán a motor sérülését, de a váltó-kuplung, fék ...?
Amúgy jó verseny továbbra is, pozitív az élmény nagy része, bár a 35 km-esen még nem mentem.
Az tuti, hogy a km alapú autó degradáció és a gumi mennyiség probléma ... -
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #6658 üzenetére
Az a baj hogy ha a multiplayert lerakod akkor marad a TT ami 10 perc után dögunalom a clubversenyek után, én azóta csak autóbeállításra, bemelegítésre használom.
A rövidebb versenyekkel nincs bajom, de ezek a hosszúak nem realisztikusak... nem hinném hogy a valós versenyeken 3 gyorsonként váltót javítanak-cserélnek. -
jlaci74
aktív tag
Továbbgurultam én is, de minek...
S4 - 6 perc idő túllépés a szervizben 1 perc büntetést ért.
Ok, ez sejtettem, de hiába javítva az autó ha a gumi már elfogy(ott) ,
amúgy ezt egész jól tudtam kontrollálni, nyilván sebesség csökkentés-idő hátrány árán.
Itt picit izgi volt de még nem kellett tolatni:De az ilyen kis aljasságok rosszul esnek. Szemléltetem:
Mit látunk a képe? Egy kis jelentéktelen bokrocskát. Mit csinálunk ilyenkor? Elfordulunk tövön a bokor alatt...DE! Mi van a kis ártatlan bokor mögött? Egy qrva nagy dücskőőőő !
Mit tesz ez velem? Keresztbe fordít és felrak a partoldalra...
Mire megtalálom az arccal előrét meg az 1-es fokozatot , áááá...Na mindegy ez benne van, csak magamnak köszönhetem.
DE, újabb DE, a kövi szervizben megint rottyon van az előzőleg javított váltó és még a kuplung is és még stb...
Ha csak pár dolgot javítok minimálisan akkor férek be a 45 percbe, de akkor váltó marad vagy megint büntivel kezdek és maradok lefelé mint az S4-en ...
Kicsit kezd elmenni a kedvem, pedig nagyon jó pályák, élvezetes menni rajtuk, csak minek... -
jlaci74
aktív tag
PH VB
Első szervizig leértem, nagyon élveztem végig, ez nem Görögország, ez sokkal jobb! Az első TT-n állítgattam-teszteltem az autót, de végül full görög setup maradt, ezt óvatosan és ennek megfelelően szinte hiba nélkül lehoztam, volt egy-két meleg szitu de baj nem történt.S2-n már itt-ott érintőt vettem de károkozás itt sem volt.
S3, ismeretlenül, itinerből mentem, ill. itt már érződött a gumi kopás meg fáradtam is de kiváncsi voltam mit mutat majd a szerviz.
Nagy meglepetés nem ért, talán csak a váltót nem értem, de ez van.
Ha a kaszni kivételével javítok mindent akkor 6 perc plusz, ez mennyi bünti? Tekintettel a várható folytatásra nem sok, ha megnézem dundival hogy állunk akkor sok
és még hol vannak a többiek ...
Mit javasoltok? -
jlaci74
aktív tag
FPS tesztelés gyanánt lezavartam az Orlen Thematic szirézt...
Az első még rendben volt, de a 2.-tól mintha bekötött szemmel mentem volna, sötétben eső, mostantól ez lesz mumusom...
Katasztrófális volt végig, estem keltem ... hiába a jó pályák a kategória továbbra sem barátom, nem működik a kémia köztünk,
a körülmények meg tovább rontanak az amúgy is tragikus helyzeten. -
jlaci74
aktív tag
Hihetetlen ( számomra ) de ez a kihúz-visszadug-átdug művelet után 85Hz és FPS .
Beszarás ...
Köszi mindenkinek, megint tudom, hogy jó helyen vagyok ...[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
Ha itt tud valaki segíteni nem írok másik topicban:
folyamatosan fogy az FPS-em, korábban láttam nagy számokat is ( 100 körül ) rövid időre, majd lett 65 stabilan, másik játékban talán AC-ban ekkor is nagyobb volt, de most leesett 50-re.
A Win gépház beállításokban is 50Hz a monitor maximuma, holott ez egy 160Hz-es cucc ...
kártya
monitor
Ma frissítettem a vidikártyát, nem javult vagy ezután lett 50Hz, már nem is tudom... -
jlaci74
aktív tag
Practice room
S1 - már az elején jött be a fű és a murva a tetőszellőzőn, ehhez képest nem kaptam sokat, bár nem is hagytam ott sokat.
S2 - na itt jött amiről a múltkor írtam, lámpasor+eső = vakság ,
túl sokat nem mentem az úton...
S3 - simán ment a cél előtti kanyarig, rácsúsztam a kapura, bár sötét a kép de pont annyi maradt ott hogy 1. helyett 3. időm legyen...köszi a rendezést, jó móka volt,
bár ez a kategória továbbra sem a kedvencem, az autók hangja nem ad elég visszajelzést a tempóról és a motorfordulatról,
elfelejtek váltani, stb... picit steril nekem.[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #6508 üzenetére
Jár a taps neki,
engem nem lepett meg mert a szezon előtt egy tesztversenyt már meg is nyert, Rovanpera előtt .
Amúgy rohadt nehéz verseny volt, mint minden Monte... -
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #6506 üzenetére
igen, kerékkel eltalálva kellemetlen tud lenni...
Lásd Fourmaux 24-ben horvátban ... -
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #6504 üzenetére
A fenét vannak lebetonozva ( szerencsére )
rengeteg ilyet pofoztam már arrébb, volt amit a motorháztetőn vittem métereken át ...
de ami a képen van az bug.Napi buta statisztika:
-
jlaci74
aktív tag
Fun race - utolsó fejezet:
A szervizben a fél autó kuka, várható is volt.
Amire jutott idő megcsináltam, de a büntit nem vállaltam be mert összetettben rodolfo 2s-re volt előttem és pályáztam a helyére
S7 - pici hiba volt benne,
Ákos elvette az S6-on az első helyemet, az S7-en visszavettem komoly 0.4 -es előnnyel,
( egyenlőre ) köztünk dundi 0.077-el mögöttemS8 - a híd előtt meglepődtem hogy balra kell menni a korábbi jobb helyett, de kimozogtam, akárcsak a szakasz 2/3-d részét ...
mígnem beakadt a segge és keresztbe fordított egy szűk részen.Az utolsó képen egy ritka természeti jelenség látható, amikor is a piros bója éppen osztódással szaporodik
Köszi a rendezést, nehéz verseny volt cserébe nem hosszú,
remekül szórakoztam![ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #6491 üzenetére
Szerintem csalókák a képek, teljesen jó láttam...
Amúgy fogalmam sincs hogy kell fel-le kapcsolni, pedig a múltkor is írta valaki, hogy nagy esőben jobb nélküle... -
jlaci74
aktív tag
FUN Race , második etap. S4-6
S4. - nagyon fegyelmezetten kezdtem és haladtam mígnem először csak megforogtam, itt a hűtőt leütöttem
majd később átestem a jeges hófalon ahonnan többszöri próbálkozás után sem tudtam visszakeveredni míg végül gépi segítséggel és tetemes időhátránnyal tudtam folytatni ...
S5 - itt már a hűtő miatt gyengülő motorral és a köd miatt visszafogottan, nagyobb hiba nélkül leértem.
S6 - már gőzölgő motorháztetővel és nagyon gyenge motorral abszolváltam, meglepődve láttam a gyors eredményét, ezek szerint nektek is volt kaland-probléma?
Szervizre rá sem mertem nézni, de bízok, hogy kibírja a hátralévő két gyorsot. -
jlaci74
aktív tag
Thematic: Én is megvagyok, könyebb volt mint gondoltam
Nekem 215 volt a legnagyobb sebességem, nem húztam feljebb, inkább a diffikkel játszottam, hogy ne öljön meg. Szerintem egész jól sikerült, bár így is végig ballábfékeztem az egészet nehogy nagy balhét csináljak. Ennek ellenére egy visszafordító után a kigyorsításnál csak kitört a hátulja és megforogtam de csak időt vesztettem, kaszni elemeket nem ...A végén a lassító volt még picit szűkebb a kelleténél, de itt is csak a Hellákat pofoztam arrébb...
Persze ezek nélkül sem tudtam volna megfogni snecyt...
grat! az idődhöz.Köszi a rendezést, jó kis széria ez ( is )!
[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #6453 üzenetére
Az komoly...
-
jlaci74
aktív tag
Na, Scandia ... ez kemény gyerekek
itt kell kapaszkodni a kormányba.
Így kezdtem:Így folytattam, de nem lett tető :
Itt viszont ...
Remélem ismeritek a mondást:aki még nem volt tetőn az nem igazi rallys...
S2 után addig médiáskodtam míg megint elindítottam a kövi szakaszt. Nulla pályaismerettel, botrány szarul mentem,
például ilyen mutatványaim voltak:
( itt nem jövök, hanem megyek)
-
jlaci74
aktív tag
Ez lemaradt ... csak mer' szép ...
-
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #6402 üzenetére
Köszi a figyelmet.
Sajnos ez nem az én napom volt,
lengyelben is tolattam mindkét mai utolsó szakaszon, pici hiba miatt, magas padkának csúsztam ( itt ez kb. fél méter ) ami fordított keresztbe azonnal... a 6 gyorsból talán 4x is tolatnom kellett...
de ezektől függetlenül élveztem az egész versenyt.
Ezek fényében el sem kellett volna kezdeni a Thematic-ot .
A pályával képben vagyok, az autó egy kezesbárány, ezeknek megfelelően nagyon feszített tempóban kezdtem aminek ez lett az eredménye a 2. percben:
Nagyon szűken fordultam közel 200-ról balozva kicsit és a padka kitett a 3,14csábaInnentől nem volt az igazi, nagyon orrtolós lett, biztos kapott a futómű, többször lecsúsztam kicsiket, ritmustalan volt, bár néhány szektoridőm jó lett, ez már csak gyenge vigasz...
Gr.B tipped, mely szerint érdemes
beáldozni kis tempót
... félek ez nem én vagyok...[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
PH Practice room - ez el is kerülte itt a figyelmemet, a Racenet-en vettem észre. Kipróbáltam a 3 hengeres darazsat, lássuk milyen,
hát érdekes, de halad, viszont a köd meglepett, nem kicsit.
Már a cél előtt jártam amikor mondom magamban " milyen szépen lehoztam vakon ", erre az utolsó kanyarban egyenesen telibe vertem a kőfalat ...
Az S2-n a köd ellenére egész jól letaláltam itinerből,
az S3-on viszont pici hiba után próbáltam földkörüli pályára állítani a gépet ... majdnem sikerült ...
Gépi segítség és bünti után folytattam, a hiba ellenére ez a Rain jobban tetszett mint a Fog...
S4 - voltak látványos de itt kevésbé káros mutatványok, a célban ránéztem az összetett állásra és konstatáltam, hogy ha ...
de ugye az ilyen mondatoknak semmi értelme...
Folyt.köv.
-
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #6373 üzenetére
Tudom melyik kanyarban csúsztál le, szerintem az nem gumi miatt volt, ott mintha egy nagyon kicsit bukkanna vagy kifelé dőlne az út és kirántják a szőnyeget akarom mondani utat alólad... 10:44-nél .
Én eddig bármelyik versenyen bármelyik kategóriás autóval mentem ott szinte mindig lecsúsztam... de lehet csak hallucinálok... -
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #6327 üzenetére
Gondolkodtam a kérdéseden, de nem tudok rá válaszolni. Másként közelítem meg a
problémát
Nekem ez mindig a versenyzésről szól, a határaim feszegetése, megpróbálni gyorsnak, a leggyorsabbnak lenni, 1.- nek lenni...,
és mindegy milyen kategória vagy autó mert Ti, az ellenfelek is ugyan olyanban ültök. Van ami szinte azonnal kézre áll és van ami küzdelmesebb, de a kihívás mindig ugyan az, elkapni az ellenfeleket.
Itt is szeretném hálámat kifejezni nektek, hogy versenyeket szerveztek, 10 éve vagyok PH tag de csak ebben a topicban lettem aktív ...A probléma inkább az, hogy ami nem áll kézre
( pl.: Gr.A 4WD , H3 RWD ), azzal gyakorolni kellene, barátkozni vele, de erre idő és energia kevés van...,
pedig legnagyobb kedvencek az életben a Legacy, 555 Impreza, MK2 Escort, TME Lancer, stb...
Pujaként VHS kazettáról néztem a jurósport összefoglalót, ahogy McRae a RAC Rallyn többször bedobja a Rothmans-os Legacyt a susnyásbaAmúgy meg mindegy, színesgyorskocsiverseny legyen,
bukócső, versenyülés, versenyfelni, visítson-ordítson-kaparjon oszt' ennyi ...
-
-
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #6291 üzenetére
Na, megvolt a teszt a te beállításoddal, lányos zavaromban TT-ben Brusné-t horvátban kerestem, gondoltam megint más néven van fent, találtam egy 8,8km-es pályát, na biztos ez az, ( hát nem ...
) itt teszteltem: nem tudtam menni vele, valahogy bután indul meg a hátulja és kezelhetetlen... számomra
Innen vissza az igazi Brusné-re, saját futómű beállítás és teszt, eredménye itt. 4:14
Aztán rajt élesben, itt azért már emelkedett pulzus, szokásos kézremegés, ezeknek megfelelően hiba az egyik leggyorsabb-legveszélyesebb kanyarban, sikerült megzabolázni, de azért maradt benne. Összességében nem vagyok teljesen elégedetlen, kezdünk barátkozni, brutális kis dög, nehéz vele gyorsan menni, de ha elkapja az ember a fonalat akkor nagy élmény -
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #6321 üzenetére
aminek a futóműve már olyan fejlett, hogy az ember szinte F1-es autóban érzi magát, mert olyan stabilitás és tapadás van, még murván is, hogy az már szinte nem is rally.
Szinte minden technika durván fejlődött az elmúlt 30 évben, de talán a futómű ami a leglátványosabb, meg kell nézni egy korabeli külső-belső videot, a régi rallyautók mozgása annyira buta hogy az kiveri az ember szemét, az új WRC-k meg ... áááh ... brutális.
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #6253 üzenetére
Oké, kipipálhatod ...
-
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #6245 üzenetére
Ja, berúgtam az ajtót én is...
TT-ben picit gyorsabban sikerült menni, de te időd ott sincs meg,
tekertem a végáttételen én is, de amit nyer a hosszú egyenesben azt elveszti az emelkedőkön, az igazság odaát van...
Amúgy kezelhető kis vas, elvoltam vele, nem akart megölni...
Volt utcai kettesgolfom is... -
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #6167 üzenetére
Én beugrottam és élveztem!
Meglepően tapasztaltam, hogy egészen kezelhető ez a kategória és a havas részek sem csúsztak annyira, vagy csak lassan mentem...
Autó tesztek után végül megint az Escort maradt, csakúgy mint a H3 kategóriában, de itt teljesen kezes az amott kezelhetetlen fenevad.
Ákos ajánlotta az Alpine-t de nagyon vérszegény volt élmény tekintetében és a számomra tök ismeretlen Hillman sem hozott lázba, más próbálni meg se időm, se energián nem volt...
A tesztek alatt képbe kerültem az S1-n, de az S2-t meg sem találtam a TT-ben, így innentől megint vakon, itinerből mentem, ez nem túl eredményes de annál nagyobb élményfaktor! Az utolsóra elfogyott a lágy gumi, itt már voltak kalandok amik sokat rontottak az időn,
de így is jó élményekkel távozok,
köszönöm a rendezést !
-
jlaci74
aktív tag
PH VB
Ismét köszönöm a bíztatást és lelki támogatás most szükségem van rá .
Ma TT-be megnéztem az utolsó két szakaszt, ami egyés mivel majdnem a végéig emelkedett az út gondoltam akkor megpróbálom fék nélkül. Egészen jól sikerült, 4. időt mentem ami meglepett és reménnyel töltött el a PowerStage előtt. Szervizben csak fék és futómű javítást eszközöltem, így is lett 20s bünti, de mint már megtapasztalta mindenki, ez a verseny nem a másodpercekről szól, motor váltó sárga, kaszni kipuff rottyon...
Emelkedett pulzussal vágtam neki a záró szakasznak, rajt után ráadásul valaki hívott telefonon és a csörgés végtelen hosszúnak tűnt..., majd a család is rám nyitott, háttal ülök az ajtónak, csak felordítottam, hogyNE MOST !!!
Aztán persze bocsánatot kértem...
Amikor már nem értettem miért nincs még vége a szakasznak, mert egy örökkévalóságnak tűnt... balra kitekintve a függőleges csíkra: még féltávnál jártam... Egy izgisebb pillanat volt de nem lett baj belőle...
A célban remegett kezem lábam, leértem hiba nélkül, bár tényleg visszafogottan, biztonságra törekedve mentem.Köszönöm a rendezést és gratulálok mindenkinek aki végigküzdötte ezt a túlélő versenyt!
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #6092 üzenetére
Bocsánat, tőle is!
-
jlaci74
aktív tag
-
jlaci74
aktív tag
PH VB :
az utolsó hosszút még lehoztam, de itt fel kell adnom...,
absz.2. helyről
a szervizben eltaktikáztam a javításokat, a fékre nem/sem maradt idő, elvitte a váltó, így már a rajttól visított, kb. a pálya felétől, pont ahol már lefelé megyünk, na ott fogyott el nullára... az utolsó km-ek már olyan szenvedősek voltak nulla tempóval, hogy nem is szeretnék így nekifutni a következő szakasznak, mert tuti le fogok esni ...Monte:
gondoltam ha már a VB nem mehet tovább, akkor ránézek erre.
Mit ne mondjak, élveztem! Az elsőn még dagadt is a mellem útban a Turini hágó felé, hogy milyen ügyesen csúszkálok, amíg be nem akadt az orra és tolatni kellett...
de a kedvemet nem szegte, bár így nem lett erős időm, aztán még mentem két gyorsot, valóban kihívás, pláne úgy, hogy nulla pályabejárással mentem, pusztán itinerből és szinte nulla setup-al... -
jlaci74
aktív tag
Na,
én is felültem a szopórollerra balf@sz módon ...akarom mondani elszálltam mint a győzelmi zászló, de szó szerint...
Miután végigküzdöttem az S10-et ( kétszer is kellett tolatni mert beakadt az orra ),
az S11-en pillanatnyi koncentrációs hiba és egybukkan-
ban ellenkező irányba kormányoztam mint kellett volna,
a repülés szép volt, a landolás kevésbé és természetesen TD a jutalom... külső és belső nézet .
-
jlaci74
aktív tag
válasz
koncsosakos #5999 üzenetére
Cél előtt 50m-re váltóhiba miatt TD ? Aztaqrva...
Tanulságos... -
jlaci74
aktív tag
PH VB
Tegnap S7 - 24km - kicsit tartottam tőle... ehhez képes egész tűrhető lett, bár egyszer forogtam ...
aztán este K.Ákos adott némi vezetéstechnikai tanácsot,
ma már ezzel felvértezve rajtoltam el az S8-9-en.
Előbbin volt egy kis falmászás miután a partoldal keresztbe fordított,
pici idő ott maradt de ez a verseny amúgy sem a másodpercekről szól ...utóbbin óvatosabban, de utólag az eredmény láttán azért haladósan közlekedve célban. Ugyan itt is sikerült egyszer magamra ijeszteni,
... de kellett egy tipik jlaci-s kép is ...
Hogy Gomezt idézzem :Amikor egy pillanatra nem veszel levegőt
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #5931 üzenetére
Belenéztem, ez qrvajóóóó !
-
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #5910 üzenetére
Nem túl ígéretes a szitu...
Bandittáblázata szerint 60km-nél járok, egy keményebb szett pirosra kopott, vagyis nullára. Hátralévő két szekciónak jut egy ugyanilyen keménység, de ez már 100km lesz, másfélszer több,
aztán még egy soft marad 44km-re...
Aki itt célba ér TD nélkül az már büszke lehet magára -
jlaci74
aktív tag
PH VB: S6-ig megvagyok, gumik nullán , autó a szervizben ...
ahol kétszer ennyi idő is kevés lenne pedig két megforgás és egy sima seggel lecsúszás volt, amiből önerőből feljött... ugyan nyomni kellett arumli-gombot
, ki tudja mi ez és melyik korszak autóiban volt?
Túlélőverseny...[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
PH VB S3
Mai szösszenet, a babszem nem fért volna be úgy húztam a se@@em...
Nem való már az nekem az én koromban, a másik hobbimat szívesebben művelném ezen a tájon...
A hátralevő 3x 24km-es gyors el is vette a ... megígértem hogy nem nyafogok ... ja, az tavaly volt ...
-
jlaci74
aktív tag
Év utolsó picsogása részemről ...
Úgyhogy BÚÉK!PH VB :
TT-ben állítgatva az autót már éreztem, hogy ez nem az én világom, egyszerűen nem érzem jól magam ebben a környezetben... lehet az is hozzá tartozik, hogy nincs kézifékem és gyakran X-be rakott karokkal 180 fokkal alátekert WRC kormányon próbálom a piros gombra installált kéziféket nyomkodni...
Mindegy, ez a feladat , csináljuk...
Az S1-en el is ment a kedvem az egésztől, de ránézve a kicsit tempósabb részeket tartalmazó S2-re, folytattam.
Ez már jobban ízlett, de a közepe körül megforogtam ami megint lelombozta a nem létező kedvemet.Ezeket a tempósabb részeket kedvelem, de sajnos ezekből van a kevesebb.
Ha eljutok a szervizig akkor az autó állapota és a lelki állapotom
alapján döntök a folytatásról...#5823 Gomez86
Sajnálom és kitartás, más is hibázhat és fog is , ha neked tetszik a műsor akkor nyomassad ! -
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #5776 üzenetére
Pont belekóstoltam tegnap DUEN-nél az Oceania-Rally2 kombóba... egy villanyoszlop erejéig
... egészen tetszetős ...
-
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #5760 üzenetére
Nekem ami hiányzik és tudom hogy ilyen sosem lesz, hogy random-véletlen szerűen generált, tehát nem betanulható szakaszok, amit max. 3 alkalommal csökkentett sebességgel és/vagy utcai/nem verseny autóval be lehet járni, saját itinert írni hozzá...
Ez lenne az igazireality show
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #5757 üzenetére
Szép menet!
Ákos szerint fizikában veri a WRC-t... szerinted?
Én még nem próbáltam, 1 éve készülök... -
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #5754 üzenetére
Mindig feljebb tolom az alaptól de sosem max.ra,
akkor adagolhatatlan az én pedálommal-lábammal...A Bligában a Pözsó+keménygumi -val még a gyári is túl sok, adagolhatatlan volt az S1 csúszós részein...
-
jlaci74
aktív tag
PH FUN vége, ezzel tartoztam...
Ákosnak nagy gratula az eredményéhez, mondanám hogy nekem köszönheti, de nem, ill. a kb. 20 évvel ezelőtti Logitec MOMO Racinges - CMR és RBR kezdeti időszakos motiváció miatt de ...
Nekem a szerviz utáni S5 : még csak-csak legurultam eseménytelenül, de az utolsón már megint nem volt tapadás, hiába eső gumival kezdtem neki, elfogyott ... valószínüleg az agresszív autókezelésem az oka.
Leestem megint a nulla tempó ellenére + volt kaland bőven...
Köszi a szervezést !
FUN Bliga :
Gondoltam itt az alkalom másik autót és másik gumi taktikát kipróbálni, de nem jártam sikerrel...A száraz-hosszú S2-re készülve a keményebb száraz gumit raktam fel.
S1 : 2:30 büntit visszaosztva 0:30-al kijön a beesések száma
a többi szerencsétlekedésről nem beszélve...
Az S2-n is lecsúsztam egyszer mert ugyan úgy elfogyott a gumi mint a fő versenyen a vizes, szóval nálam ez sem működött, de ennek a fentebb említett autó kezelés is oka lehet... szóval akik még mennek azoknak finomabb pedálkezelést ajánlok... -
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #5676 üzenetére
Pontosan.
-
jlaci74
aktív tag
PH FUN mai
S3-S4 eseménytelenül telt, sikerült a pályán lévőkkel partyban lenni idők tekintetében,
aztán jött a végzetes S5:
mediummal vágtam neki ennek a szekciónak, eddig tartott ...3 kerék level1
3 kerék level2
... és a végzetes level3, itt konkrétan olyan mélyre csúsztam le, hogy nem tudtam olyan képet lőni ahol az út is látszik...
+30 sec bünti lett a jutalmam
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #5656 üzenetére
SanZol68 lehet fordított gumitaktikával kezdett, mert az elsőn gyengébbet ment, a másodikon meg qrvajót...
-
jlaci74
aktív tag
PH FUN :
Megtisztelve kedvenc regényírómatés családját ( nekem is van egy 12 éves lányom... ) Megane-al indultam. Tudom már miért nem volt soha Rönóm
, bár a motorsportos ténykedésük abszolút megsüvegelendő...
S1 - legnagyobb kalandom a képen:
Igazából csak a gumi témát néztem be, de azt nagyon: azt hittem az első után le lehet cserélni a vizest, az meg sem fordult a fejemben hogy 25km-es szárazra ezzel kell menni... fogyott már az elején, aztán kb. a közepétől mintha sosem lett volna...
jöttek is akciójelentek, fűnyírás level1 :
Fűnyírás fa centizéssel, level2A cél előtt pedig level3 : büntis lecsúszás is lett :
Folyt.köv. ...
-
jlaci74
aktív tag
SD keményebbet adjon a végére rész mit jelent a gyakorlatban?
Mielőtt elkezded a SD-t választhatsz gumi, amivel kezded-megcsinálod a SD-t abból kapsz +1 szettet. Ha nem választasz-taktikázól akkor ami alapból az autó alatt van abból kapsz pluszban, ez nem mindig optimális a verseny táv-szervizek elosztása alapján.
Ha nem indulsz el egyszer sem a SD-n akkor nincs plusz gumiszett.Mivel az utolsó szekcióban van egy 22km-es gyors így erre a keményebb gumival érdemesebb taktikázni.
-
jlaci74
aktív tag
Én is célban, Gomeznek nagy gratula, ezekkel a szörnyekkel is gyors!
Én az 5.-en megforogtam, pedig a replay-t visszanézve többet nyomtam a féket mint a gázt ...Köszi a szervezést !
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #5592 üzenetére
Belsőből nem is tudok jobbkormányossal menni, a Fordnál motorháztető nézet játszik...
Dundi jön fel mint a talajvíz, de tőle nem szégyen kikapni, meg jössz majd te ill. Ratrak és még ki tudja... meg hátra van még a 22km-es ...
ill. önmagamhoz ( saját elvárásomhoz ) képest visszafogottan megyek, hogy úton tudjak maradni, tényleg küzdök, az utolsón érzetre már csak a féket nyomtam... -
jlaci74
aktív tag
PH RWD:
Ha jól sejtem a Ford a legfickósabb - legkezelhetetlenebb, de ha meg kell b@szódni akkor megkell b.....ni
Miután TT-n már nem éreztem változást a setupok között, nekiugrottam.
Konkrétan megfájdult a fejem a koncentrációtól... hogy végig úton maradjak, mivel sikerült így folytattam, de az S2-n már érezhetően elfogyott a supersoft, komoly hiba nem volt bár nagy tempó sem...
Szervizben konkrétan semmi teendő nem volt, meg is lepődtem,
így folytattam tovább, ha már ennyire szalad a szekér ...
S3-S4, nagy hibát nem követtem el de éreztem, hogy jelentősen csökken a tapadás vagy a koncentrációm ( vagy mindkettő ) ezzel a tempóm is, így mára kiszálltam, aki nyomja annak egy kalappal...
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #5583 üzenetére
Köszi!
Biztos hogy az agresszív gázpedálkezelés a probléma, túl digitális, 0 vagy 1, semmi vagy padló ... győzelem vagy halál...
Kigyorsításnál keresztbe áll, de az egyenesekkel is küzdök...
Állandóan fékezni meg öblögetni a gázzal ... ááá , nem megy ... -
jlaci74
aktív tag
válasz
Chris1983107 #5580 üzenetére
Köszönöm!
De véletlen volt...
3 versenyes bajnokság volt mint utólag láttam, igazából az itteni versenyek után maradó szabad órákban ültem le időnként 1-1 versenyre, az utolsó japán amire emlékszem: az első gyorson rommá törtem a Yarist + defekt, innen indultam, plusz egy szerviz bünti +40 sec , aztán 1.-3. idők és ez lett a vége...Amúgy japán és a finn a két kedvenc versenyem eddig csak ne RWD legyen ...
Teszteltem a PH RWD bajnokira, továbbra sem tudok menni ezekkel az autókkal...
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #5567 üzenetére
Nagyon komoly képeket láttam a kormányos topikban…
Gratulálok, komoly a cucc! -
jlaci74
aktív tag
Néha Mixinek sem megy ...
,
amúgy nézzetek-hallgassatok meg egy régi Asi belsőt... -
jlaci74
aktív tag
Szerintem kezdésként, első bálozóként nyugodtan menj legalább egyet az adott szakaszokon, aztán lesznek ismétlődő szakaszok ill. ha már egy ideje WRC-zel és indulsz több-sok versenyen akkor lesznek ismerős szakaszok, részletek.
Én pl. az utóbbi vagyok és az eredeti navigátor-piktogramok alapján megyek, nem a magyar hanggal... -
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #5505 üzenetére
Ezzel engem büntetsz, ilyen jó helyszín ... RWD-vel ...
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Már a héten bejelentheti az Apple az új iPhone SE-t, állítja a Bloomberg
- További aktív témák...
- Latitude 7420 2-in-1 14" FHD IPS érintő i7-1185G7 32GB 1TB NVMe ujjolv IR kam gar
- Xiaomi 12 Pro 8/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 6/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Használt LAPTOP BAZÁR - HP - DELL - LENOVO (2 ÉV GARANCIA + SZÁMLA) Folyamatosan bővülő lista
- Xiaomi Poco X7 Pro 12/512GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest