Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Flashget #20297 üzenetére

    a számlát elektronikus úton fizetem, és a szerződések tekintetében is jobb lenne, ha nem kellene minden kis apróság miatt személyesen bemenni a digi kirendeltségre.
    példa; rendeltem anno médiaboxot, amit nem tudtak adni bekötéskor, mert nem volt készleten, közben adott tévét is lecseréltem megfelelőre, így nem kellett a box, mondom telefonon lemondom, hát nem lehetett, menjek be személyesen az ügyfélszolgálatra. megtettem, arra gondoltam, biztos alá kell írni valamit azzal kapcsolatban, azért lehet csak személyesen intézni és telefonon nem, de szó nem volt ilyenről, a csaj kattintott néhányat az egéren, és annyi! ezt miért nem lehet a telefonos ügyfélszolgálatnak is megtenni, a rögzített hívás még biztosabb is, a személyes ügyfélszolgálaton maximum azt tudnák bizonyítani, hogy ott jártam, de attól még bármit mondhatnék, hogy én nem ezt kértem, hanem azt, meg amazt, bizonyítsák be az ellenkezőjét...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák