- Hálózati / IP kamera
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Synology NAS
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashget
félisten
A DIGI Kft. 2014.07.22-től hatályos Általános Szerződési Feltételeit (Kábel TV, Műholdas TV, internet, telefon ÁSZF-et) itt találja.
13. oldal a mérvadó.
Te amire hivatkozol abban ők leírják már nem igényelhető csomagok.
2.1 Nem igényelhető díjcsomagok 2014. július 15-tőlGyakorló szülőként tudom, hogy a NAT 1995-ös bevezetése óta a gyerekek amit olvasnak nem tudják értelmezni. Ezt igazolják azok a tesztek amiket írogatnak velük országosan. Nekünk hétfőnként nem volt tv maradt a dia vetítő esti programként
Realme GT Master Edition
-
Calogero
addikt
válasz Flashget #20249 üzenetére
TOPNET nem szűnt meg, csak már nem igényelhető.
Aki még nem került át a Digi200-ba mert nem kábelezték újra, nem cseréltek switchet, arra még mindig az eredeti garantált sebesség vonatkozik. (Még én is Topnetes vagyok)
Amúgy gondolkodok 500-ason, csak félek hogy nem bírná a gépem (inkább a HDD-re gondolok hiszen arra menne a töltögetés (le/fel) -
Ksix
tag
válasz Flashget #20253 üzenetére
Hát akkor értelmezzünk közösen, ha már az olvasás helyett diákat néztél hétfőnként.
Az ÁSZF nem szól már nem létező csomagokról, mert ami senkinek sincs/lehet, arra nem csinálnak ÁSZF-et. A nem igényelhető azt jelenti, hogy ha bemegy egy új ügyfél, vagy egy régi, és szeretne TopNET csomagot rendelni, már nem teheti, meg, mert nem igényelhető. De attól még élő, létező csomagok, nyugodtan meg lehet nézni az online felületen, a számlán, hogy a TopNET csomag után kérik el a havidíjat, nem DIGINet 200 után, amihez oda is van csillagozva, hogy "* A jelenlegi TopNet csomaggal rendelkező ügyfelek szolgáltatásának fejlesztése folyamatban van DIGINet 200-as csomagra." Tehát nem történt meg, tehát nem szűnt meg, folyamatban van, még létezik a TopNet csomag.
Remélem így már érthető.[ Szerkesztve ]
-
Dot
őstag
válasz Calogero #20257 üzenetére
Annyira nem értek hozzá amúgy! Minap olvastam, itt ph-n, hogy a wd a red szériát nas-ba szánja, amiben logikus, hogy torrent is fut. SZVSZ. Ha elhozod kipróbálhatod!
Szerintem ezekkel a beállításokkal menne![ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Flashget
félisten
öööö a diát is olvasni kellett a kép alatt
Nekem ügyfélkapun belépve BASENET-et ír a számla amit küldtek DIGINet 100 néven szól nem jelent semmit.
Ami meg már nem hatályos vagy kikerült vagy kivezették vagy amit fogalmaznak tök mindegy, arra már nem lehet hivatkozni.Realme GT Master Edition
-
laciiiiiii
csendes tag
Én csak azt nem értem, hogy a 80/25-ből miért nem 100/50 lett egyből? Miért maradt a feltöltés 25?
-
Drenadar
veterán
válasz laciiiiiii #20261 üzenetére
hogy kevesebbet kelljen dolgozniuk.... feleslegesen.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz laciiiiiii #20261 üzenetére
Hogy jobban örülj amikor kicserélik a lépcsőházi eszközöd.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
zoltan6
őstag
válasz laciiiiiii #20261 üzenetére
mert a lépcsőházi 100-as svitch nem bír el 150-et?
-
Becenick
tag
Arról valakinek van információja, hogy meddig tarthat a 200-as csomagra való átállás ?
Én eddig nem tapasztaltam problémákat a szolgáltatással kapcsolatban, szinte mindig a maximum környékén tudtam használni, de most topnetesként egy kicsit csalódott vagyok.
Függetlenül attól, hogy most sem lassú a net, nem igazán értem, hogy a korábban legnagyobb csomagban lévő ügyfeleknél "átmeneti megoldásként", miért a 100/25 korlát került beállításra és miért nem 100/50?!
Nem hiszem, hogy technikai akadálya lenne a dolognak, miközben még az ezer Ft-al olcsóbb, 1-el kisebb csomag is képes az 50 körüli feltöltésre...
Jelenleg az át nem állított digi200-as (vagy átmenetileg topnet-es) csomagnak semmi létjogosultsága nincs.
Ennyi erővel az árát is igazíthatnák a kisebb csomaghoz.
Ez az "így jártál, de majd lesz valami egyszer csak" hozzáállás nem túl szimpatikus. -
kabelmania27
félisten
válasz laciiiiiii #20261 üzenetére
Lehet a hálózat ennyit bír arrafelé.
-
Becenick
tag
válasz laciiiiiii #20261 üzenetére
Na én is jókor posztoltam. Detto...
Ezt stabilan tudja. Ezzel korábban elégedett voltam. -
Drenadar
veterán
válasz Becenick #20265 üzenetére
Arra szerződtél amire. Azt kapod amire szerződtél. A Digi önkényesen nem fog neked lefele váltani csomagot, hivatalos infó pedig az amit tudsz: év végéig megtörténik a 200-asra váltás.
Le lett írva (n+1)x ha téged zavar hogy egy ezressel többet fizetsz, akkor ne itt csapkodd a palávert, hanem hívd fel őket szépen és kérj csomagmódosítást egyel kisebb csomagra... és megoldódott a problémád. Ennyi.
hüp hüp hüp barba trükk! -
Becenick
tag
-
Disque
aktív tag
válasz Flashget #20249 üzenetére
Igen, de ez is benne van:
A TopNet szolgáltatást igénybe vevő
előfizetők átállítása DIGINet 200-ra folyamatosan zajlik, a műszaki fejlesztések elkészültével a
Szolgáltató folyamatosan állítja át a TopNet előfizetéseket DIGINet 200-ra. A DIGINet 200-ra
való átállítás átmeneti idejére a TopNettel rendelkező előfizetők sávszélességét a Szolgáltató
100/25 Mbps-ra növelte.Jah már írták, le vagyok maradva
[ Szerkesztve ]
-
-
Flashget
félisten
válasz Becenick #20269 üzenetére
személyesen üfsz-en...vagy ha meghatalmazol valakit vele akkor ő intézi el amihez le lehet tölteni forma nyomtatványt.
[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
B-L-A-C-K
titán
válasz laciiiiiii #20261 üzenetére
(#20267) Becenick , (#20261) laciiiiiii: Nálam is ugyan ez a helyzet, viszont még nem emelték azért ennyi szóval várni kell, mert mindenkinek fogják úgyis (lehet még 1-2 hónap is akár).
[ Szerkesztve ]
-
Becenick
tag
válasz Gejza1981 #20271 üzenetére
Fantasztikus.
A szolgáltatás minőségével nem volt problémám sose, úgyhogy nem akarok túl sokat "károgni", de ha eddig a legmagasabb árat fizette az ember a korábbi csomagok között. Valahol várhatná az ember, hogy ne a fütty rossz oldalán legyek most se, ha van rá lehetőség.
(szerintem a feltöltési korlát 50-re állításának nem lett volna akadálya)
Ettől függetlenül mondjuk tény, hogy még így sem drága a szolgáltatás. -
Gejza1981
tag
válasz Becenick #20276 üzenetére
valóban kezelhették volna __normálisabban__ a topneteseket
lehet célszerű lett volna az alsó csomagokat addig nem piszkálni amíg nincs mindenhol eszközcserede mivel akinek topnetje van annak nem véletlenül, így úgy gondolták úgy sem fognak elvándorolni és/vagy szórakozni amíg átállnak
-
Drenadar
veterán
válasz Gejza1981 #20278 üzenetére
szerintem meg a növeléseket meg kellett volna várni a fejlesztésekkel és akkor nem lenne szegény topnetesekkel ez a hiszti...
valószínűleg technikai okai vannak hogy nem az történt amit mi olyan nagyon logikusnak gondolnánk itt a fórumon egy DIGI-s üzleti döntéshozó sem jött ide és kérte ki a véleményünket hogy hogyan is legyen? sajnálatos...
itt üzletpolitikáról van szó, és olyan dolgokról amikbe nem látunk bele.
de senkinek sem lett rosszabb a helyzete az alap szerződéshez képest, szal reklamációnak helye nincs. -
Ksix
tag
válasz Flashget #20260 üzenetére
Tudom, de amikorra már nem kellett felolvastatni a diák alján lévő szöveget, akkora én már áttértem a könyvekre, talán pont ez segít a jobb szövegértésben.
Kompromisszumként mondjuk a 13. és a 18. oldal között nézzük meg a 14. oldal tetejét is, ez még szorosan a te 13-ik oldalhoz kapcsolódik, pont mint a diáknál a szöveg, még ugyanaz az 1.2-es pont, magyarázat a táblázathoz, amire te hivatkozol:
"Azon Előfizetők, akik 2014. július 7. előtt StartNet szolgáltatásra kötöttek előfizetői szerződést, azok a továbbiakban DIGINet 50 néven vehetik igénybe a szolgáltatást. Azon Előfizetők, akik 2014. július 7. előtt BaseNet szolgáltatásra kötöttek előfizetői szerződést, azok a továbbiakban DIGINet 100 néven vehetik igénybe a szolgáltatást. A TopNet szolgáltatást igénybe vevő előfizetők átállítása DIGINet 200-ra folyamatosan zajlik, a műszaki fejlesztések elkészültével a Szolgáltató folyamatosan állítja át a TopNet előfizetéseket DIGINet 200-ra. A DIGINet 200-ra való átállítás átmeneti idejére a TopNettel rendelkező előfizetők sávszélességét a Szolgáltató 100/25 Mbps-ra növelte."
Ebből kiderül, hogy te olyan előfizető vagy, aki 2014. július 7. előtt BaseNet szolgáltatásra kötöttél előfizetői szerződést, így te a továbbiakban DIGINet 100 néven kapod a szolgáltatást. De ettől ez még nem érvényes a TopNET-esekre, ők nem vehetik igénybe DIGINet 200 néven az eddigi szolgáltatásukat, hanem ahogy fent írják, a TopNet szolgáltatást igénybe vevő (érted, vevő, nem vett, jelen, nem múlt, mert létező csomag) előfizetők folyamatosan lesznek átállítva DIGINet 200-ra. Nem július 7-étől, nem július 15-étől, folyamatosan. És amíg nincsenek átállítva, addig bizony továbbra is TopNet szolgáltatást vesznek igénybe, tehát a TopNet nincs még hatályon kívül helyezve, nem került ki az ÁSZF-ből (lásd 18. oldal), nincs még kivezetve, csak már nem forgalmazzák, nem lehet megvenni. Hivatkozni is lehet rá, és hivatkoznak is rá, például a következő mondatban is, azzal, hogy TopNettel rendelkező (nem rendelkezett, szintén jelen idő, létező dolog). -
zsolt501
nagyúr
Nem értek senkit, arról volt szó, hogy év végéig kell a váltásnak végbemenni, ha addig valakinél nem történik meg a váltás, akkor kell panasszal élni, sajnos addig nem lehet mit tenni.
Szóval türelem, és kitartás, én holnap megyek szerződést módosítani az ügyfélszolgálatra, mert 48 munkaórán belül kell bemennem, és akkor már többet tudok majd én is.
Mivel ezt a levelet kaptam ma.Köszönettel fogadtuk igényét a DIGINet 1000 internetes csomagunkra vonatkozóan.
Megrendelését a következő nyilvántartási számon rögzítettük: 319
Kérjük, a szerződéskötéshez 48 munkaórán belül fáradjon be az Önhöz legközelebb eső személyes ügyfélszolgálati irodánkba, mely elérhetőségét és nyitva tartását a következő címen tudja megtekinteni: http://digi.hu/lakossagi/ugyintezes/kapcsolat A szolgáltatás kiépítésének vállalt határideje: 30 nap
További információval vagy kérdéssel kapcsolatban kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfelszolgalat@digikabel.hu címen, vagy a 0-24 óráig elérhető 1272-es telefonszámon.
Köszönjük, hogy a DIGI szolgáltatását választotta!
Üdvözlettel,
DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.
Infovonal: 1272
Weboldal: www.digi.hu
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz zsolt501 #20282 üzenetére
Jó már neked, nekem anno ezt írták:
"A csomag biztosításának technikai feltételei vannak, ezért kollégáink megvizsgálják, hogy az Ön által megadott lakcímen elérhető-e a kért csomag, melynek eredményéről és a további teendőkről legkésőbb 15 napon belül e-mail-es tájékoztatást küldenek Önnek."Semmi pozitív visszajelzés Óbuda szívében.
⭐ Stella
-
Becenick
tag
válasz Drenadar #20279 üzenetére
Reklamáció (részemről) nincs is. Rosszabb nem lett a helyzet és ilyen áron szerintem nincs hazánkban ehhez hasonló szolgáltató. Ez csak egy szimpla észrevétel volt, ami laikus halandóknak nem túlzottan érthető, hozzáértő bennfentes szakember pedig nem erősíti meg a technikai akadály meglétét. Így közülünk legtöbben inkább azt valószínűsítik, amit korábban írtál, hogy technikai akadály helyett inkább a "minek annyit vesződni vele" politikát folytatják....
Emiatt esik egy aprócska csorba az igazságérzetünkön.
De ezt is túléljük.Más. Illetve kapcsolódik a dologhoz. Gyorsabb neten is gondolkodtam. Mivel 2 év hűséggel akkora összeget fizetnék a továbbiakban, mint amekkora a jelenlegi előfizetés.
Több routert is néztem már:
[wan-lan speed]
A linksys ea6900 ac1900 egy csöppet drága még.
A listában sajnos nem szerepel és olyan rengeteg tesztet / adatot sem taáltam róla, de a Tenda W1800R-el kapcsolatban van bárkinek tapasztalata ? Ezt úgy "emberi áron" forgalmazzák....Jelenleg nem érzem úgy, hogy tudnám használni vagy inkább másképp fogalmazva "kihasználni" az 1000-es netet. De az 500-as csomag 100-as feltöltése azért csalogató. hm
De mivel jelenleg tp link 1043nd működik. Ezzel egyelőre még nem sok értelme lenne a váltásnak.
Sakkozok. -
zsolt501
nagyúr
válasz radi8tor #20287 üzenetére
Múlt héten én is ezt kaptam, mint te, ma meg már ezt a levelet.
Szerintem gyorsan le lesz ez az átállás zavarva hamarabb mint az év vége.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
-
legenda
válasz Flashget #20291 üzenetére
más szolgáltatóknál működik azért úgy is, hogy telefonon megrendeli az előfizető, és elég a rögzített hívás is, vagy esetleg kiküldik a szerződést - ha első szerződés, és nem hosszabbítás vagy módosítás, akkor jellemzően kiküldik -, amit x napon belül kell aláírva visszaküldeni.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Becenick
tag
válasz radi8tor #20287 üzenetére
Én már korábban érdeklődtem a csomag iránt és én is ugyanezt a választ kaptam annyival kiegészítve, hogy nem csak hogy azt ellenőrzi a kolléga, hogy elérhető e a csomag, hanem azt is, hogy adott hardver megfelel e a csomag "követelményeinek".....
Valahol értem is. Mert ha ezt nem tennék meg, akkor tömegesen mennének reklamálni az ügyfélszolgálatra, hogy nincs meg a garantált sebesség, holott lehet nincs meg a technikai feltétele ....
De csak kérdés. Nem lett volna egyszerű beleírni az ászf-be, hogy bár a garantált sávszélesség ennyi.... az ügyfél számítástechnikai eszközeinek teljesítményére nem vállal garanciát ?[ Szerkesztve ]
-
-
Flashget
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest