Új hozzászólás Aktív témák

  • unknownuser

    tag

    válasz Mangerd #19644 üzenetére

    "Ha te (ahogy a digi is javasolja) saját szoftverrel méred a forgalmad és a szolgáltató által mért adathoz képest szignifikáns eltérést tapasztalsz, akkor nyugodtan fordulhatsz első körben a szolgáltatóhoz majd a fogyasztó védelemhez, NMHH-hoz."

    Ez egyáltalán nem függ össze semmilyen mérési hitelesítéssel. Bármilyen panasszal fordulhatok az NMHH-hoz, azzal is, hogy recseg a vonal. Abból, hogy a vonal recsegés miatt lehet panaszt tenni az NMHH-nál nem következik, hogy a vonalakat recsegére hitelesítik...

    De tudod mit. Mivel már hárman állítjátok, hogy a mérésügyi hatóság által hitelesített mérőeszközzel kell rendelkezzen a szolgáltató ahhoz, hogy olyan forgalommérést végezhessen, aminek a fogyasztóra hatása van, ezért talán igazatok van. De azért még írok egy e-mailt a Metrológiai Hatóságnak, hogy ha telefonszolgáltatóvá akarok válni, akkor kell-e náluk hitelesítenem a forgalommérő eszközömet, és mi ennek a folyamata?

Új hozzászólás Aktív témák