- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Tagadja az Apple, hogy eladta volna a Siri által begyűjtött adatokat
- Nagyon nem tetszik az NVIDIA-nak Joe Biden utolsó percre tartogatott terve
- Bejelentkeztek a TikTok amerikai ágazatáért
- Ilyen még nem volt: magát büntette meg az EU az adatvédelmi törvények miatt
- Proxmox VE
- Hálózati / IP kamera
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Crypto Trade
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Zuckerberg Trumppal együtt szorítja vissza a cenzúrát, válaszolt az EU
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
peetmaster
senior tag
25d nekem kevés ehhez a kasznihoz, nem mozgatja akkora dinamikával mint a nagyobb tesók. Sőőt, ha árban ki tudnék fogni egy jobbféle 35d-t, nem hezitálnék. Az évek során valahogy beleuntam a manuális váltóba, meg aztán ha úgy adódna kedvem, csak átülnék a Honda-ba és váltogatnék.
Az egyértelmű, hogy tartalékot hagyni fogok, meg átnézetem, mielőtt kifizetem a teljes vételárat. Mondjuk rettentően nagy a szórás. Valaki az autóvásárlást követő 1 évben ráköltött 1 milliót, és van olyan, aki csak olajat és szűrőket cserélt néhány 10ezerért. Ez az, amit senki nem tud megmondani előre, hiába tűnik jónak az autó állapota. Az általában azért megnyugtató(bb), ha nem csak vezetett szervízkönyve van (mert azt ugye bárki tud utólag is csinálni), de a cserélt alkatrészekről, illetve kötelező szervizekről össze vannak gyűjtve a számlák.
Vannak esetleg olyan apró hibák vagy árulkodó jelek, amik sejtetik, hogy nincs teljesen egyben az automata váltó? Gondolom kisebb rángatások, vagy túl magas fordulaton történő váltás ebbe a kategóriába tartozik.
-
MPowerPH
félisten
Automata valtoval itt mar nem lehet problema, legalabbis nagyon ritka. Tomites szokott elfaradni, akkor folyik az olaj. Az koltseges, de nem merheto egy valtofelujitashoz. Ismerek olyan pacakot kint, aki 100k miles folott jar egy E60 35D-vel, 700NM-el.(van benne most kb. 130k) Es a valtoban meg csak olaj sem volt cserelve.
Turbo, kartergaz szuro, ekszijtarcsa tud gazos lenni. EGR nem nagy problema, alt. nincs veluk baj, es egyebkent sem egy draga dolog. A gond, hogy pont az EGR tudja kinyirni a turbot. Szivosort meg 20k-bol ledugozod, es csokolom. Most neztem az arat.... Kapja be a BMW a froccsentett muanyagjaval egyutt. Nyaron en is dugoztatom, ha az allapota megkivanja.
A kezi valto egy katasztrofa, 35D-be nem is szereltek, mert nem birna. 35i-be pedig csak akkor ajanlott a chip, ha automata valtos.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me