- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- DIGI internet
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Automata valtoval itt mar nem lehet problema, legalabbis nagyon ritka. Tomites szokott elfaradni, akkor folyik az olaj. Az koltseges, de nem merheto egy valtofelujitashoz. Ismerek olyan pacakot kint, aki 100k miles folott jar egy E60 35D-vel, 700NM-el.(van benne most kb. 130k) Es a valtoban meg csak olaj sem volt cserelve.
Turbo, kartergaz szuro, ekszijtarcsa tud gazos lenni. EGR nem nagy problema, alt. nincs veluk baj, es egyebkent sem egy draga dolog. A gond, hogy pont az EGR tudja kinyirni a turbot. Szivosort meg 20k-bol ledugozod, es csokolom. Most neztem az arat.... Kapja be a BMW a froccsentett muanyagjaval egyutt. Nyaron en is dugoztatom, ha az allapota megkivanja.
A kezi valto egy katasztrofa, 35D-be nem is szereltek, mert nem birna. 35i-be pedig csak akkor ajanlott a chip, ha automata valtos.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs