Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Ck. #25121 üzenetére

    Automata valtoval itt mar nem lehet problema, legalabbis nagyon ritka. Tomites szokott elfaradni, akkor folyik az olaj. Az koltseges, de nem merheto egy valtofelujitashoz. Ismerek olyan pacakot kint, aki 100k miles folott jar egy E60 35D-vel, 700NM-el.(van benne most kb. 130k) Es a valtoban meg csak olaj sem volt cserelve.
    Turbo, kartergaz szuro, ekszijtarcsa tud gazos lenni. EGR nem nagy problema, alt. nincs veluk baj, es egyebkent sem egy draga dolog. A gond, hogy pont az EGR tudja kinyirni a turbot. Szivosort meg 20k-bol ledugozod, es csokolom. Most neztem az arat.... Kapja be a BMW a froccsentett muanyagjaval egyutt. Nyaron en is dugoztatom, ha az allapota megkivanja.
    A kezi valto egy katasztrofa, 35D-be nem is szereltek, mert nem birna. 35i-be pedig csak akkor ajanlott a chip, ha automata valtos.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák