- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Tagadja az Apple, hogy eladta volna a Siri által begyűjtött adatokat
- Nagyon nem tetszik az NVIDIA-nak Joe Biden utolsó percre tartogatott terve
- Bejelentkeztek a TikTok amerikai ágazatáért
- Ilyen még nem volt: magát büntette meg az EU az adatvédelmi törvények miatt
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #23315 üzenetére
Én is pont ezt gondolom. A tönkremenés azt jelenti, hogy nem lehet használni, szóval a meghibásodás, ami megoldható gond. A német autók alatt általában jobb állapotban van a futómű a magyar km-hez képest (mert jobbak az utak), és az ottani normális tulajok még ki tudták fizetni a szervizelést (amit a magyar 2-3-4. tulajok már nem akarnak).
Ha chippelni akarod, akkor inkább vegyél kapásból erősebbet a gyáriak nem vétetlenül csináltak erősebb verziót, nem hülyék.
540i az hosszú utakra van kitalálva, bár szerintem inkább csak státuszimbólum akkora motor...
Geller:
Ami használva van, arra költeni kell. Konstrukciós hibájunk nincs, nem olyan, hogy 40e km-nél tuti tönkremegy. A kopó alkatrészeket cserélni kell, a nagy kerék, sok olaj a motorba, nagyobb fék drágább, mint egy kisautóban.
A 30d, 35d kicsit komplikáltabb, több benne a hibalehetőség, de a szervízköltséget az üzemanyagköltséggel lehet kompenzálni-ha jól sakkozik az ember.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
válasz CharlieDrop #23315 üzenetére
..némi cinizmust érzékelek..."nade".
Amikor arról beszélek, hogy melyik motort és hogy nem szeretnék komolyabb összegekbe beleszaladni, akkor nem arról van szó, hogy smucig vagyok és nem nekem való a béemvé, mer csóró vagyok...hanem:Azt hallottam, hogy a (talán) 2003, 2005 utáni motoroknál elég nagy a szervizigény és jellemzően drágábbak az alkatrészek is, mint az előző konstrukciós modelleknél, (talán) a 2001-es modelleknél. Ha nem muszáj, nem szeretnék beleszaladni egy rossz konstrukcióba. Gondolom, te sem örülnél egy olyan autónak, amire havonta ráköltesz 2000 eurót. Arra akarok kilyukadni, hogy kell e félnem a BMW nagyobb dizeleitől, vagy sem. A kollégám sajna havi szinten fektet bele jelentős összeget az A6-ba, hogy biztonságban közlekedhessen Európa szinten. Nos így nem szeretnék járni. A megbízhatóságra vagyok kíváncsi a buktatókkal együtt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Lightyear - befektetési app
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen autót vegyek?
- CPU léghűtés kibeszélő
- Autószerelők, autószerelés
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 - ELEKTROMOS ROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával