- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Facebook és Messenger
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Lopják az LG akkutitkait
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Crypto Trade
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #51900 üzenetére
Ne fogadj rá. Jogilag nyírják-nyírták ki az robbanómotorokat, egyszerűen nem tudnak olyan emissziós értéket, amit meghatároztak. Már így is szívás egy közvetlenbefecskendezéses , turbós, adblues, részecskeszűrős fenntartása. Elektromosnál ilyen nincs. Ott az akksit kell cserélni, de az meg jó lesz a napelemes házaknál puffernek. A következő kocsi nálam is elektromos lesz, persze azért még benzines marad mellette.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
Mert a dízel autó szennyez.... Ez a fos kotlák szar többet kitolt egy puffogásra mint rengeteg autó egész évben És sokkal nagyobb volt a füst csak mire kimentem a partra mire elővettem a telefont és lefényképeztem addigra lett ilyen "kicsi" és mindegyik hajó füstöl..... De a dízel autó a gáz
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
Az autógyártóknak a robbanómotor csak púp a hátukon. Kis lehetőséget látva az akkumulátorok fejlődésében, sorra jönnek ki az elektromos példányok, épitik le a hagyományos hajtást. Nem lehet őket megállitani! Aki napi szinten kis távokat tesz meg és van pénze át fog rá állni. Nagyon sok az ilyen ember, valszeg a többség. Ők nem fognak töltőállomásra járni. Rendszeres vagy alkalmi nagyobb távokra pedig második autónak megtarthatják a régit vagy ha nem bérelnek, vagy átállnak egészséges életre és tömegközlekednek.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #51904 üzenetére
Teherhajó ?????? Lószart lesz.... Kis érdekesség
(#51908) whitezo88
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #51903 üzenetére
Tudod miert jonnek ki az elektromos peldanyok meg a plug in hybridek?Van egy jo video a Speedzone-on. Hogy tudjak nyomni a V6 V8 as nagyvasakat!
Hogy a normat tudjak tartani a karosanyagkibocsajtasnal.
Dehogy nyug a robbanomotor mikor kesz van a technika. Audi a pelda az S6 dizel.
Beszeltek itt az elektromos autokrol. Nezzetek mar meg az osszeladasokat. 1 szazalek. Ez 10 ev mulva se lesz max 25-30 egalban a dizellel es a benzinessel. Az emberek nagy reszenek nem eleg a 200 kilometeres hatotav foleg ott ahol 3-4 fore jut egy auto. Ott nincs helye kompromisszumnak. A villanyauto meg az is volt es az is lesz a hosszu toltesi ido es a kis hatotav miatt.
Nezd mar meg mi lenne ha a Horvatorszagba erkezo nyaraloforgalom mind elektromosautoval menne.
Vagy eleg megnezni Hegyeshalom elott az utolso kutat. Orakat kene varni a toltore. Mondtam mar! Elektromosauto fanok akiknek nincs is csak elmeletben gondolkoznak.[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #51912 üzenetére
Azért púp hátukon a motor, mert állandóan fejleszteniük kell, hogy megfeleljenek az EURO <-nak, hogy ne gyulladjanak ki, ne fossák össze magukat 150 e. km után, stb. és ennek nincs vége. A villanymotort mikor kell fejleszteni? Soha. Max. 2 db . csapágyat kell cserélni x fordulat után. Azért is púp, mert 3-4 szer többe kerül az előállitásuk. Lesz egy réteg, akinek tökéletes választás lesz a villany, lesz akinek a robbanó, a többieknek mindkettő. Az arányokat 50 év mulva kell megnézni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz szimi57 #51914 üzenetére
Dehogyis púp a hátukon a belsőégésű motor, pont az ellenkezője. Szívük szerint azt reszelgetnék még ezer évig. Mert sokkal komplexebb a hajtás, mert ezermillió alkatrészből áll és általában minden el is romlik szépen, mert kell mögé a kiterjedt szervízhálózat, mert eltart egy egész beszállítói láncot. A tisztán elektromos hajtás, a carsharing és hasonló modern dolgok térnyerése rohadtul nem az autógyártóknak kedvez.
A folyamatosan szigorodó kibocsátási normákat sem az autógyártók szívják meg, hanem az egyszeri ember, akik új autót akar venni. Gyönyörűen meg lehet figyelni a trendet, hogy az új autók ára folyamatosan megy felfele, mert az adott kibocsátási szinthez szükséges hajtáslánc egyre drágább. (szívó->turbó->hibrid)
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Az NBT Evo-ban széria az Apple CarPlay?
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #51914 üzenetére
Meg egy dolog. Tegyuf fel a Pesten elok akiknek mint tudjuk a nagy resze nem csaladi hazban el, azoknak most nem az 1 hanem a 30 szazaleka jarna villanyautoval.
Hol toltenek?
Lattal mar benzinkutat munkaido utan, vagy mikor emelik a benzint 3 forinntal? Vagy pl egy Auchan kutat? Sorrban allnak az autok amiket 5 perc alatt megtankolnak.
Mi lesz amikor 40 perc egy orat kell varni ilyen sok autonak. Varosban mar nincs hely arra, hogy toltokutakat telepitsenek -
FIREBLADE78
addikt
Szeretnék venni 1-2 éven belül egy új kocsit amit megtartok az idők végezetéig. Esetleg eladni nagy pénzért amikor már kihalnak a rendes nagy motoros autók. Olyan kéne ami fun car is, utazni is lehet vele. Nem is kerül 30 millába. SUV kizárt,az úgyis van. Mustang gt, m2cs gondolkodom. Igaz egyikben sem ültem még. Mi más van még? M340i? Csak nem az igazi. Esetleg c63?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #51919 üzenetére
Ész nélkül per pillanat és persze később sem szabad elektromos autót venni. Aki vesz az tud otthon tölteni vagy lesz egyéb lehetősége. Örökre elfelejtheti a benzin vagy elektromos kutakat.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
dellfanboy
senior tag
válasz FIREBLADE78 #51920 üzenetére
Porsche 911
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
szimi57
őstag
válasz MoP_FX 57 #51915 üzenetére
Azt kétlem, hogy a belsőégésű motor ezer nyűgjével együtt az autógyártók kedvence lenne. A beszállitóknak igen. Mikor látszott, hogy tudnak az akksik szar 2-300 km-t egyből álltak rá a villanyra és jönnek az újabb és újabb modellek. Nem úgy néz ki, hogy nem púp. Nem az ár a lényeg, hanem a profit. Egy hátránya van a gyártók szempontjából a villanynak. Az, hogy nem romlik el sosem, nem kell 4-6 év után felujitani százezrekért vagy eladni és újat venni. A piac dönti el mi lesz. Aki nem 2-3 évente cserél autót és nem szivesen vállal be több százezres javitásokat az venni fog elektromosat, ha normálisak lesznek az árak.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz dellfanboy #51922 üzenetére
Az nem utazó autó és az új ára min hármassal kezdődik. Egyéb? m340i annyira nem rossz,ahogy nézem a gyorsulást.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MoP_FX 57
őstag
válasz szimi57 #51923 üzenetére
Dehogyis a beszállítóké. Az autógyártó-beszállító relációban az autógyártó a nagyobbik kutya, és ő diktálja a feltételeket. Ők keresik halálra magukat a szervízhálózaton keresztül. Nem érdekük a villányhajtás ilyen szempontból.
Dehogyis azért álltak rá a gyártók, mert már elment 2-300 km-t, azért álltak rá, mert ez a trend, és aki nem kezd el időben villanyhajtást fejleszteni gőzerővel, az ledolgozhatatlan technológiai és piaci hatrányba hozzá magát, ami könnyen az adott gyártó végét is jelentheti. Harald Krüger neve esetleg ismerősen csenghet, mint nemrég leváltott BMW CEO, aki nem nagyon hitt az elektromobilitásban.
-
freaghill
őstag
Van OBD2-höz kábelem, milyen programmal és hogyan lehetne megnézni, hogy a légtömegmérő rendben van-e?
Szóltak, hogy gázadásnál feketén füstöl. -
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #51924 üzenetére
pár éves 550i 449+ lóerős V8-cal, azok már elvileg nem konstrukcióhibásak.
Én majd 5gt-be szeretnék: [link]
Ezek újonnan majdnem 40m Ft-os kocsik, nagyon szépen beesik az áruk 3-5 éves korukra (közben az alapfelszereltségük is eleve jóval magasabb), a 6GT pedig már nem kapott 50i motort, csak 40d-40i van. Nézel egy max 100ezer km-est, az h most előtted használták 3-5 évig, az simán megér 20m Ft spórolást, főleg ha "örökautó" lesz, ritkán használjátok, akkor szerintem teljesen "optimális" választás lehet.
Ráteszel egy sportkipufogót (tudtommal gyárilag csak 650i-n volt), és szépen megjön a kocsi hangja is. [link]
Azt azért aláírom, hogy szerintem a mercik V8asai szebben szólnak és sokkal karakteresebbek.
Én nem vennék sor6-os bmw-t, az nem annyira "speciális", de ennyi erővel 760i v12 is lehetne, ill. e60 v10 m5 v. e92 v8 m3, csak ezeket biztosan horror fenntartani szervízügyileg.
Egy amerikai v8-at is elfogadnék, a mai napig emlegetjük a dodge chargert usa tripről , ez ugye 7es bmw méret, és elvileg 1-2 év múlva jön az új modell. -
szimi57
őstag
válasz MoP_FX 57 #51926 üzenetére
A motorhoz kapcsolódó beszállitói körnek lesz vége. Ezért az ő érdekük elsősorban a belsőégésű életben maradása. Nem hinném, hogy a gyártót a szervizhálózat tartaná el. Azért érdekük az elektromos hajtás, mert jóval nagyobb profittal fogják értékesiteni, mint a hagyományost. A motornál jóformán csak a rezet kell megfizetniük. A trend pedig egyértelmü és globális hatása lesz a világgazdaságra pozitiv értelemben.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #51930 üzenetére
Konkrét tény,hogy de.... Nem az autók eladásain keresik a nagy lóvét hanem a karbantartások és alkatrészekből.... Márkakereskedések sem az eladott autókból tartják fenn magukat.... Sokszor feladják a haszon nagy részét csak,hogy el tudják adni az autót darabszámra mennek,hogy minél több menjen el... Rengeteg ismerős van aki Márkaszervizes BMW kelet európai regionális vezető Márkaszerviz hálózat tulaj.BMW-nél dolgozó személyek...
(#51926) MoP_FX 57
Azért fontos még a tisztán elektromos autók forgalmazása mert csökkenti a teljes modellpaletta károsanyag kibocsátását.... És ez itt a kulcs... Ezért van kotla 3 henger 14i 14d stb.... Mind azért kell,hogy a meghatározott értéken belül maradjanak különben iszonyatos pénzeket kellene fizetni....►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #51919 üzenetére
"Varosban mar nincs hely arra, hogy toltokutakat telepitsenek"
Nincs? Miért ne lenne? Ott van az összes utcai kandeláber!
[Lámpaoszlopokból lesz villanyautó töltő Los Angelesben]
És nem csak otthon kell tudni tölteni. Az a menő, ha munkahelyen és bevásárló-, szórakoztató központokban is lehet tölteni. Mindenhonnan "teli tankkal" indulhat az ember!KAMELOT: "Pont ezt írtam korábban, hogy nincs rá hálózat és városban nem is lesz főleg egy ilyen régiben mint BP. "
Már ezen is dolgoznak, meg fogják találni a megoldást rá!
[Lendkerekes villámtöltőt telepített a Škoda]
És itt még a kommentekkel is egyet tudok érteni, hogy átlátszó kivitelben, sok embernek hamar eltelne az a 30-40 perc is, míg töltődik az autó! -
NoZoli
tag
válasz KAMELOT #51935 üzenetére
"Ez jó, de ahogy írják később fizetni kell."
Ingyen nincsen semmi. Ez már régi, arany igazság."Ott van z idő 30-40p töltés, ami több autó esetén már elég vicces."
Amikor a munkahely előtt, vagy a pláza parkolójában áll az autó, akkor nem mindegy mennyi áll még körülötte és töltődik? Most is dugig van mind és még csak nem is tölt beléjük senki üzemanyagot! -
MoP_FX 57
őstag
válasz H.Ezredes #51933 üzenetére
Így van, a flottaátlagban rohadt sokat hoznak ezek, és szükség is van rájuk, hogy az irracionális modellek életben maradhassanak (még egy ideig). A következő lépcső már a 65 gramm lesz, oda már tényleg nagy áranyban fog kelleni a tisztán elektromos hajtás, különben nem fog kijönni a matek már.
-
szimi57
őstag
válasz KAMELOT #51935 üzenetére
A legnagyobb üzlet a villanynál nem az autó lesz, hanem a brutális töltőhálózat kiépitése minden villanyoszlopra, minden egyes parkolóhelyre, beleértve a mély és magas garázsokat, végig az utak mentén x km-enként.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #51943 üzenetére
"Most fogadok barkivel 10 ev alatt se erik el az osszauto eladasok 20 szazalekat!"
Hidd el, el fogják érni. Így, vagy úgy. Például, a szlovákok már a külföldön vett villanyautókra is fognak támogatást adni. De a másik véglet sem áll szerintem messze, miszerint, majd a belső égésű motoros autók kapnak valahol büntiket, egyéb költségeket. Főleg, a városokban.KAMELOT: "Majd pont ezért fogják neked az áruházak parkolóját szétbombázni, hogy legyen töltés ott?!"
Egyrészt, nincs nagyon mit szétbombázni, mert ott vannak a lámpaoszlopok. A kábelezés már adott. Másrészt, ha nem építik ki, azzal azt kockáztatják, hogy majd a vendégek átpártolnak egy olyan helyhez, ahol van töltési lehetőség. Ma már van miből válogatni. Főleg, ha autóval megy az ember.
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #51943 üzenetére
#51943 Gsx-rr Most fogadok barkivel 10 ev alatt se erik el az osszauto eladasok 20 szazalekat!
Én benne vagyok. Ha nyersz kapsz tőlem egy játékautót, ha én nyerek kapok tőled egy igazi hús-vér elektromosat.[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
Hát igen....
A Plug-In Hibrid a második legnagyobb hazugság az elektromos autó után
Lehet magyarázni,hogy mennyire jó is az elektromos de a tényeken nem változtat,hogy nem !!!
A számokat nem lehet elhazudni... Igazából kiemelhetném bármelyik részét a cikknek de elég elolvasni.... De mégis egy fontos részlet amit említettem én is."Indra: Ha a politika ki akarja kényszeríteni az elektromobilitást, akkor az egyenes út lesz egy gazdasági krízisbe. A beszállítói ipar képviselőitől tudom, hogy az alkatrészek iránti kereslet erősen megnövekedett az elmúlt időszakban. Az ipar erre a forgatókönyvre rendezkedik be. Az emberek ugyanis nagyon elégedettek a mostani autóikkal, és az autóik használati idejét évekkel meg tudják hosszabbítani megfelelő alkatrészellátással. Ha ugyanakkor az átlagos 6 éves autócsere ciklus 1, 2 vagy 3 évre meg lesz törve, akkor a gazdaság hatalmas problémák elé néz. Ilyen helyzet utoljára az energiaválság idején volt. Kíváncsi leszek, ki lesz majd a felelős, ha ez bekövetkezik."
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #51947 üzenetére
Azért az, hogy otthon nem akartak pepecselni a töltésből csak és kizárólag abból adódik, hogy nem ők maguknak kellett fizetni az üzemanyagot, ha fordítva lenne, hidd el összepiszkolnák a kezüket.
Bájdövéj milyen egy 30e mentél már vele? (mindegy, hogy 3,5,7-e)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #51948 üzenetére
Céges autónál simán el tudom képzelni,hogy idő se volt erre... Pl rohangálnak egész nap kinek van ideje ezzel szarakodni???? Mindig olyan helyre állni ahol van töltő sok ember csak az utcán tud parkolni éjszaka. Ott megint,hogy tölti ????? Elhiszem,hogy szar időben hóban fagyban esőben ha lenne is mód tölteni szarnak rá.... Ez egy nyűg.... Átlag emberek erre nincsenek felkészülve. Ehhez kell megfelelő hely is ahol tudod tölteni akár éjszaka ha máshol nem is.... De ha nem olyan helyen laksz bukta is.... És azon kínlódni,hogy úgy tervezz meg mindig mindent,hogy tudj tölteni szerintem rémálom ( legalább is nekem )
Mentem vele igen... Nem volt maradandó élmény. Gyenge volt hallani/érezni lehetett a 4 hengert a hatótáv vicc több nem maradt meg emlékeimben
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
NoZoli
tag
válasz H.Ezredes #51947 üzenetére
Az a baj, hogy ő teljesen a másik oldalt képviseli. Nem nagyon találni olyan cikket, nyilatkozatot, tanulmányt ami tényleg független lenne a témában. A kiemelt idézet csak spekuláció. A gazdaság és az ipar tud alkalmazkodni. Lesz átalakulás, de nagy butaság azt állítani, hogy hatalmas problémái lennének. Ha az emberek olyan elégedettek lennének az autóikkal, nem cserélnék le őket.
És ő is azt mondta, egyszerűsíteni kell az autókat. Mi egyszerűbb az elektromos autónál? Mert a modern, belső égésű motorokkal szerelt autók biztosan nem. Főleg a normákhoz való megfelelési kényszer miatt.
Szóval, nem állítom, hogy csak hülyeséget beszél az öreg, de van ferdítés, ellentmondás, ami az elfogultságából adódik.