- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- PHP programozás
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drago1
tag
válasz Drago1 #52700 üzenetére
screen-t is kell cserélni mert magasabb volt-on megy meg az idrive vezérlőt is screen 100 ezer ft idrive vezérlő szerintem 40 ezer minimum ebay-en láttam 64 ezerért+ fejegység 400-500 ezer közé esik beépítéssel ,ha nem touch pados az előző idrive akkor touch pad vezérlő is kell + vezeték az is egy 10-20 ezer között
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52684 üzenetére
Ja igen, es remelem lesz meg tobb szigoritasi fenyegetes, orommel latom hogy rohamosan esik a nemet nagy motoros dizelek ara, ilyet akarok ev elejn venni onnan hozni.
-
K Norbi
addikt
Sziasztok!
BMW E46 Sedan 2002Bal oldali lámpának a bal szélső izzója nem világit, a mellette lévő jó.
Raktunk bele új izzót.
Lehúztam az egész foglalatot minden jó, néztem szakadás nincs.
Lehúztam a csatit, nézem a vezetékek csatlakozóját.
oxidáció nincs.Még annyi hogy elől hátul az izzók kicsit pislákolnak.
Test baja lenne?Van erre jellemző típushiba?
Vagy Világítás modul? Az merre van?
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
egyszer kipróbálnám
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #52707 üzenetére
Az autót vagy a szöszit?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Drago1 #52699 üzenetére
Érintős,nagy dög. Nem 3er kategória. Ma frissítik a navit. Majd megkérdezem szervizben. Habár arra a pár hónapra felesleges lesz bármit is csinálni. Csak eljátszottam a gondolattal.Nem tudom milyen van benne. Nem vagyok szerelő. 2016 végi gyártás. Laggolás nem mindenhol van. Kezdőlapra kilépéskor pl. Mint egy droidos telefon
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #52712 üzenetére
Én az f31 Ben cseréltem a műanyag diszléceket, szálra csiszolt alumíniumra aminek az alja lakk fekete dekorcsíkos.
-
Puma K
veterán
A kiskunfélegyházi Erste Hand Kft-vel (BMW szerviz) van valakinek itt tapasztalta?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Zolom89
senior tag
válasz Puma K #52716 üzenetére
Voltam náluk többször is mikor megvettem az autót átnézetni meg mikor volt hibám akkor is.
Negatívat nem tudok mondani, ha akarod az ügyfélváróban megvárod a szervízt ha nem sietős, akár nézheted azt is hogy mit hogy szerelnek bármilyen kérdésem felmerült azonnal kaptam választ.
Alaktrész árak azon amik a Bárdiban is kedvezmény nélkül szóval drága, rezsi óradíj viszont teljes ok![ Szerkesztve ]
“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17
-
K Norbi
addikt
(#52710) aero.
(#52714) NoZoliKöszönöm
Meglesz a hiba megírom. -
szimi57
őstag
Lehet gyüjteni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #52711 üzenetére
Irigylésre méltó belső munkálatok! :)
Nekem koszolósabb jutott.
Fagyálló csere extrákkal.
Amiket cseréltem: vízpumpa, termosztát, EGR termosztát, összes görgő (végül nem zsíroztam :) )
szíjak, fagyálló és a hűtő leengedő csavar. Most azon drukkolok jöjjön meg a turbó tömítés, ez nem volt tervezve, de nagyon csúnyácska volt.
És, ha már így alakult elmostam a hűtőt, klímahűtőt és a coolert.
Csápos nélkül a blokkból elég koszolós volt leengedni a fagyállót, illetve utána alámenni slaggal és elmosni a fagyálló nyomokat. -
Ļantos
aktív tag
Hozzáértőket, Pl. Ezredest kérdezném:
Hidegen kopogósabb a hang (3.0d 218le), szerelő 10w40-et tett bele. Jó vagy tök szar bele ez az olaj? Ismerősöm ma azt mondta mérnem hígabb van benne, szerinte a hidrotőke a vékonyabb olajat hamarabb felszedné és halkabb lenne. Melegen szép hangja van, motornak baja nincs, darabjaira volt szedve, új gyűrűk, vezérlés, stb. Persze minden dízel hidegen jobban kerreg, tudom, nem erről van szó, csak elültette a bogarat a fülembe.
[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
-
Almos
aktív tag
válasz CharlieDrop #52707 üzenetére
Rákérdeztem, mikor lesz belőle tesztautó? De azt mondták egyrészről ilyenből nem szokott lenni, másrészről a magyarországi 4-5 darabos kvóta már el is kelt...
-
Almos
aktív tag
Az élet apró sikerélményei: 3 hét használat után észrevettem, hogy a tolatókamera képére be lehet állítani segédvonalakat is
-
szimi57
őstag
Nekem az rémlik, hogy a higabb olaj könnyebben elszökik a réseknél, kopogósabb lesz, főleg nyáron. Lehet az játszik közre, hogy hideg motornál még nem alakult ki az alkatrészek között rendes tömitettség.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
BossBoss
őstag
Autóvásárlás előtt állok. 3-as széria a kiszemelt. Sedan, esetleg GT. Bár ismerősöm GT-t vezettem, nekem kicsit "billegősnek" tűnt simához képest. Évi 20e km, de inkább több. Sok város sajnos, de heti 1x menne többet is. Alapvetően benzinbe gondolkodnék a jövőben, bár dizel párti vagyok! Volt BMW-m(e46). Állatkodni már nem akarok. Csak jönni menni. 320i vs 320D a kérdés. Nem tudom 2012 után melyik a megbízhatóbb . 330i/D lenne a tuti, de város miatt necces lenne a nagyobb motor. Egy A3 1.9 PD TDI-t váltana. (bár ezzel sincs semmi bajom). Mindenképp automatát szeretnék.
-
szimi57
őstag
válasz Ļantos #52724 üzenetére
Az, hogy a vékonyabb olajat hamarabb felszedi nem igazán áll. Gondolom fogaskerék szivattyú van benne, annak tök mindegy, hogy vizet, vagy lekvárt nyom ugyanaz a szállitási teljesitménye. Inkább a kenés minőségében lehet eltérés.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ļantos
aktív tag
válasz szimi57 #52731 üzenetére
Mire gondolsz a kenéssel, pl. a vékonyabb jobban kenné? Tömítetlenségnek nem kéne lennie, eléggé fel van újítva annak ellenére, hogy amúgy se volt egy rossz motor, csak lánccserénél levetettem a hengerfejet meg a vezérműtengelyt is ki, nézze át, csapágysorokat újat bele, stb. Most került hozzám nyáron és nem akarom eladni, legyen rendbe
-
p0lip
tag
válasz Ļantos #52735 üzenetére
Akkor nem attól ,az nem tart ennyi ideig. 5w40 jó választás, nem csak a viszkozitás miatt, általában jobb alapolajakból készül és jobbak tisztító adalékok terén is. [Ezzel pl. nem tudsz nagyon mellélőni]
-
Carlytoo
aktív tag
Sziasztok,
Úgy néz ki, hogy beszerzek magamnak is egyet. Konkrétan egy E39 520d-ről lenne szó. Tud valaki tapasztalattal szolgálni a típusról?
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
szimi57
őstag
válasz Ļantos #52733 üzenetére
Most az a gondod, ha jól értelmezem, hogy hidegen a vékonyabb olajjal halkabb volt a motor, mint most. Ezt úgy is meg lehet közeliteni, hogy pl. a vékony olajjal -10 fokban ugyan olyan hangot ad ki a motor, mint amikor 0 fokon a vastagabbal. Hidegebb időben a kenés minőségét illetően a vékonyabb olaj helyzeti előnyben lehet, de melegedés után ez kiegyenlitődik és szerintem fordul a kocka. Full szintetikus minőségi olajnál szerintem nem rossz 10W-s. -20 fokkig használható az irodalom szerint. Esetleg utána nézhetsz a pontos olajtipusnak mit rakott bele. Nálam még 10 ezer km után benne van most is a 10W60-as olaj, de érzetre a minősége olyan, mint egy 0 km-es 5W40-nek. Igaz nekem benzines van, de a dieseleknél szeret felhigulni is az olaj főleg a rossz beporlasztás miatt. Telóval szoktam mérni a zajszintet hidegen és melegen is.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
p0lip
tag
válasz Carlytoo #52737 üzenetére
Véleményem szerint klassz autó az E39. Sőt! Számomra az E34 és az E39 az igazi. Hátránya a kora, a legfiatalabb is 17 éves. Általánosságban minél jobb állapotú, minél kevesebb kilométer és minél kevesebb törés, lakatos munka legyen. Amúgy jól bírja a kasztni, a géptető széle, csomagtértető, küszöb hátul ahol sajnos szaladgálhat rozsda a jobbaknál is. Jó autó, jó sokáig bírja, de az idő és a kilométerek ellene dolgoznak. Én azt választanám aminek a legjobb a kasztnija, a többi csak pénz kérdés, egy rozsda és törésmentes bódét kéne találni. Ragaszkodsz az 520d hez? Inkább 525d, 530d-t néznék. És úgy vegyél, hogy maradjon pénzed az utána felmerülő problémákra, mert javításra lesz szükség, csak az a kérdés mennyire.
[ Szerkesztve ]
-
NyalokAA
aktív tag
válasz Drago1 #52701 üzenetére
Kicsit megszaladt a ceruza , 280-300k között van most kompletten Evo 2 ID5-6 , sima nbt-t már kb utánad dobálják. Én anno 1. Genes Evo fejegységet ID4 el ( lehetne rajta ID5 is de rizkós a ram miatt ) monitort touch kontrollert emulátort kábeleket vettem kb 250be még berakva fsc packal együtt se volt 300ba (2016 ban)
[ Szerkesztve ]
-
Ļantos
aktív tag
Köszi mindenkinek 👌🏼
Az lesz, hogy kicserélem magamnak, nem szoktam nézni miket tesz bele, valami hordós olaj van nála. Az a gyanum, nem egy nagy minőség lehet. Mondjuk 10.000 a csereperiódus amit én szoktam preferálni, így nagy baj nem érhet de költöttem rá annyit, hogy megérdemel normális olajat ezen nem spórolok. Üzemanyagot is prémiumot teszek bele, pedig nem egy fiatal kocsi már ez ☺️ -
Carlytoo
aktív tag
Köszönöm szépen a válaszodat. Megmondom őszintén ,hogy mindig is tartottam ezektől a típusoktól. Viszont hozzáteszem, hogy az az 520d, amit néztem immáron 10 éve szerelőmnél van. (Nem a szerelőmnél van 10 éve, hanem 10 éve ő a szerelőm ) Soha nem csalódtam benne és soha nem vágott át. Meghalt a tulaja az autónak és így jutott hozzá. Magának csinálta meg, de neki van több autója és az asszony nehezményezi. Mindent kicserélt benne, ami problémás lehet (kormánymű, adagoló, komplett hátsó futómű ...stb...). Mentem vele egy próbakört és beleszerettem. Jelenleg egy Citroen C4 Pallas-om van és hiába újabb az autó nem is lehet hozzá hasonlítani. Lekérdezetten valós 240.000 km-el. Nagyon jó áron adná oda egy általam fél éve tett szívességért cserébe. A kettős tömegű lendkerék is hibátlan benne. Hozzá hordom amúgy is az autóimat, tehát ha valami lesz vele akkor ő tudja rögtön szervizelni. Amúgy én nagyon szervizbehordós fajta vagyok. Bármit meghallok vagy érzek azonnal viszem és emiatt nekem eddig az összes autóm hibátlan állapotban volt. Illetve még valami ami fontos. A kasznija hibátlan törés - és korrózió mentes.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
CharlieDrop
veterán
válasz Carlytoo #52744 üzenetére
akkor vedd meg, csak azt az egyet ne hagyd ki a számításból, hogy mennyi lesz fenntartani, ha ez nem fáj noproblem
Itt egyikünknek sincs új autója, mindnek van valami fájó típushibája. Van ami kijött, van ami nem, van aki megelőzőleg már cserélte az alkatrészeket. De egy majdnem biztos mindannyiunkban, hogy szeretjük márkát és elfogadjuk úgy ahogy van. (persze szidjuk is )Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Carlytoo
aktív tag
válasz CharlieDrop #52745 üzenetére
Valószínű, hogy ez is el fog törpülni amellett, mikor egy franciával felülsz a sz*pó ágra.
Első fél évben: Két lámpatest (csak a gyári 2* 90.000, bambival találkoztam) + kettős tömegű + turbó csere. Mindig van valamilyen elektronikai probléma. A futómű is szereti megadni magát, mivel elég sokat megyek. Tehát tudom ,hogy a használt autók ráköltősek."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz CharlieDrop #52747 üzenetére
Igen, de a kettős tömegű anyagköltsége kuplungszerkezettel együtt (gyári új) 300 körül volt. Ráadásul a részecskeszűrő is egy nagy probléma lehet később.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban