Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz FIREBLADE78 #51924 üzenetére

    pár éves 550i 449+ lóerős V8-cal, azok már elvileg nem konstrukcióhibásak.
    Én majd 5gt-be szeretnék: [link]
    Ezek újonnan majdnem 40m Ft-os kocsik, nagyon szépen beesik az áruk 3-5 éves korukra (közben az alapfelszereltségük is eleve jóval magasabb), a 6GT pedig már nem kapott 50i motort, csak 40d-40i van. Nézel egy max 100ezer km-est, az h most előtted használták 3-5 évig, az simán megér 20m Ft spórolást, főleg ha "örökautó" lesz, ritkán használjátok, akkor szerintem teljesen "optimális" választás lehet.
    Ráteszel egy sportkipufogót (tudtommal gyárilag csak 650i-n volt), és szépen megjön a kocsi hangja is. [link]
    Azt azért aláírom, hogy szerintem a mercik V8asai szebben szólnak és sokkal karakteresebbek.
    Én nem vennék sor6-os bmw-t, az nem annyira "speciális", de ennyi erővel 760i v12 is lehetne, ill. e60 v10 m5 v. e92 v8 m3, csak ezeket biztosan horror fenntartani szervízügyileg.
    Egy amerikai v8-at is elfogadnék, a mai napig emlegetjük a dodge chargert usa tripről :U , ez ugye 7es bmw méret, és elvileg 1-2 év múlva jön az új modell.

Új hozzászólás Aktív témák